7 המקומות הטובים ביותר למכור את עבודות העיצוב הגרפי שלך



אתה יכול בקלות לייצר הכנסה נוספת מעבודות העיצוב הגרפי שלך. הנה המקומות הטובים ביותר למכירה.

האם אתה מעצב גרפי או מאייר, ורוצה לדעת היכן למכור את העבודות שלך באינטרנט? אתה במקום הנכון. רשמנו את המקומות הטובים ביותר שבהם תוכלו למכור את העיצובים והאיורים שלכם.

חלק מהאפשרויות הללו הן פסיביות, כך שלא תצטרכו לעשות הרבה מלבד העלאת עיצוב, אבל חלקן יותר מעשית. זה אולי נראה כמו דרך קלה להרוויח כסף, אבל זכור שכל ניסיון לייצר הכנסה נוספת לוקח זמן, מסירות ומיומנות מסוימת.

1. RedBubble

7 המקומות הטובים ביותר למכור את עבודות העיצוב הגרפי שלך

RedBubble הוא שוק מקוון שבו אתה יכול להעלות את העיצובים והאיורים שלך. הוא מציע גם מגוון מוצרים פיזיים אליהם אתה יכול להוסיף את העיצובים שלך. לא צריך לדאוג בכלל לאחסון המוצרים, האתר פועל כשירות הדפסה לפי דרישה.

לקוחות יכולים לחפש בהתבסס על עיצובים או על סמך מוצרים, כך שישנן מספר דרכים שבהן ניתן למצוא ולמכור את הפריטים שלך.

זה לגמרי הבחירה שלך באילו מוצרים לשים את העיצובים שלך, ו-RedBubble מציגה מוצרים חדשים לעתים קרובות למדי. פריטים פופולריים כוללים כרטיסי ברכה, מדבקות, כיסויי טלפון, חולצות טריקו ועוד הרבה.

למרות שזה לא עולה לך כסף להחזיק חשבון RedBubble או לרשום את העיצובים שלך, RedBubble כן לוקחת עמלה גדולה. אתה יכול לבחור את מחירי הסימון שלך (מרווח הרווח שלך), אבל מכיוון שמחירי הבסיס של RedBubble גבוהים למדי, לא סביר שתרוויח יותר מדי.

סרטון הדגמה למכירה ב- RedBubble

2. Gumroad

Gumroad הוא אתר מסחר אלקטרוני המאפשר לאמנים ומעצבים למכור מוצרים דיגיטליים ללקוחות חדשים. תוכלו למצוא מוצרים רבים של Procreate ב-Gumroad, כמו חלק ממערכות המברשות באוסף מברשות Procreate.

אתה יכול גם לעצב ולמכור בקלות ספרים אלקטרוניים, קובצי PDF, קורסים דיגיטליים ונכסים דיגיטליים ב-Gumroad. זהו תרחיש העלאה-פעם-מכירה-מרובה שהופך אותו ללא מתח ופחות זמן רב עבורך.

מבנה השכר משתפר ככל שאתה מוכר יותר. Gumroad גובה $0.30 לעסקה, ללא קשר למחיר המוצר הנמכר, בתוספת של בין 2.9% ל-9% עמלות בהתאם לרווחים שלך לכל החיים. ככל שהרווחים שלך לאורך החיים ב-Gumroad גבוהים יותר, כך אתה משלם עמלות נמוכות יותר.

אתה יכול גם לשלב את Gumroad עם האתר האישי שלך, להוסיף שכבות חברות למכירה ובניית קורס דיגיטלי, או לאפשר ללקוחות לשלם על מספר תאריכים. אתה יכול גם להציע הורדות דיגיטליות בחינם או לתת ללקוחות לשלם מה שהם רוצים עבור מוצרים. Gumroad הוא שוק נהדר עבור מעצבים גרפיים.

3. Selling to Stock Websites

דרך מצוינת נוספת להרוויח כסף ממכירת עיצובים גרפיים היא מכירה לאתרי מאגר תמונות אינטרנט. ראה רשימה זו של אתרי הצילום המובילים וטיפים להצלחה כצלם מלאי . והאם ידעת שאפשר למכור עיצובים גם לאתרי מניות?

נכסי עיצוב UX/UI מורידים בדרך כלל ממקומות שוק, או תוספים עבור אפליקציות כמו Figma או Canva. אתה יכול ליצור ולמכור בקלות נכסים, תבניות, וקטורים או איורים לשימוש על ידי מעצבים אחרים.

אתה יכול למכור עיצובי מלאי ב- Adobe Stock , שם תקבל תמלוגים של 33% ממכירות ותשמור על גילוי נאות לא בלעדי לשימוש. מכירת מלאי עיצוב גרפי לגטי אימג’ס תאפשר לך לקבל 15-45% בתמלוגים. יש גם המון אתרים אחרים שבהם אתה יכול למכור איורי מלאי, נכסי עיצוב או וקטורים, כולל Shutterstock .

מכירה דרך אתר מניות תעניק לעבודה שלך את ההזדמנות לשימוש ולצפייה על ידי מיליוני אנשים. ניתן להשתמש באיורים או בנכסי העיצוב שלך בקמפיינים בינלאומיים של פרסומות, כריכות ספרים או אייקונים של אתר אינטרנט. באמת שאין גבול לאן העבודה שלך יכולה להגיע.

4. השתמש בשירותי דרופשיפינג

כבר הזכרנו את RedBubble, שדומה לדרופשיפינג. אבל בעוד RedBubble מארחת וממלאת הזמנות בשמך, אתרי דרופשיפינג מאפשרים לך לארח את עצמך בזמן שחברת הדרופשיפינג ממלאת את ההזמנות.

היתרון הגדול ביותר של דרופשיפינג הוא שאינך אחראי לאחסון כל הפריטים שאתה מוכר עם העיצובים שלך עליהם. ועוד יתרון גדול הוא שמדובר בשירות הדפסה לפי דרישה, כך שלא תפסיד כסף על ידי צורך בהזמנה בכמות גדולה לפני שתדע בדיוק עד כמה המוצר יהיה פופולרי.

אתה יכול להשתמש בתוסף Shopify שופיפיי באתר שלך עם וורדפרס או Squarespace. זה מאפשר לך לשלב חזית לחנות בחנות האישית שלך שבה תוכל למכור את העיצובים שלך. אתה יכול גם לנסות חברת דרופשיפינג כמו Eprolo או Inkedjoy .

תקבל רק מרווח קטן של רווח בשיטה זו מכיוון שתצטרך לשלם עבור האחסון וההגשה של מוכר צד שלישי. אבל זו דרך מועילה לפתוח חנות מוצרים עם עיצובים משלך עליה.

5. אטסי

Etsy היה שוק יצירתי פופולרי במשך שנים. מה שהתחיל כמקום הרצוי לקניית מתנות בעבודת יד בהתאמה אישית, התפתח למקום בו כל אחד יכול למכור כל דבר. אטסי נשאר אתר מכירה ממוקד לקוח שקל למוכרים להשתמש בו.

אתה יכול למכור מוצרים פיזיים – איורים מודפסים, הזמנות בכמויות גדולות של חוברות, כלי כתיבה לחתונה בהתאמה אישית. כמו גם מוצרים דיגיטליים – צור מברשות, תבניות מתכנן דיגיטלי וסמלי לוגו מותאמים אישית.

אתה משלם עמלת רישום עבור פריטים של $0.20, בנוסף, אטסי גובה גם עמלה של 6.5% לכל עסקה. עם זאת, אטסי היא אחת המקומות הפופולריים ביותר עבור מעצבים גרפיים ואמנים אשר יכולים להרוויח כסף מעבודתם. אתה בשליטה מלאה על מה אתה מוכר ובכמה אתה מוכר את האמנות שלך.

6. למכור באתר האינטרנט שלך

אם יש לך אתר אינטרנט משלך, אתה תמיד יכול למכור את העיצובים הגרפיים או האיורים שלך ישירות משם. בין אם האתר שלך הוא תיק עבודות או דף נחיתה עם פרטי התקשרות, זה המקום המושלם למכור את עבודת העיצוב הגרפי שלך.

קיום דף יצירת קשר באתר שלך מאפשר ללקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר לגבי עמלות או לשאול אם הם יכולים לקנות נכסים מודפסים או דיגיטליים. אתה יכול גם לשלב חנות מקוונת באתר שלך או לקשר לדפי אטסי, RedBubble או Gumroad שלך, הכל ממקום אחד.

מכירות רבות של איור ועיצוב גרפי מגיעות ממדיה חברתית ומפניית לקוחות. עצם הקיימים באתר עם העבודה שלך מספיקה לעתים קרובות כדי שאנשים ירצו לקנות את העבודה שלך. איך אתה מוכר אותו, אם כן, הוא בינך לבין הלקוח.

7. Patreon

Patreon הוא כלי פנטסטי שמציע ליוצרי תוכן – מעצבים גרפיים ומאיירים כאחד – את ההזדמנות למכור גישה לעבודות שלהם כמנוי חודשי או כחברות. מכירה דרך Patreon לא אומרת שאתה מוכר מוצרים בודדים, אלא שאתה נותן לאנשים לקנות גישה מוגבלת למוצרים האלה.

רוב יוצרי Patreon לא משתמשים באתר כדי למכור עבודות עיצוב גרפי, אבל אתה יכול. למרות שהוא משמש לעתים קרובות למכירת סרטונים בלעדיים, רצועות מוזיקה, מאמרים או גישה מאחורי הקלעים לתוכן מקוון, כמעצב, אתה יכול בקלות להשתמש ב-Patreon כדי למכור חבילות חודשיות של עיצובים.

כדוגמה, מכיוון שפטראון מאפשרת לך להציע חברות חודשית מדורגת, תוכל:

  • הצע מנוי $5 לחודש שבו הלקוח מקבל GIF בלעדי שעיצבת פעם בחודש.
  • מנוי של $10 לחודש עשוי לקבל GIF בלעדי לשימוש וסרטון הדרכה כיצד הוא נוצר.
  • מנוי של $20 לחודש עשוי לקבל את ה-GIF הבלעדי, הדרכה להכנת ה-GIF, ומברשת מותאמת אישית או חבילת מרקם על מנת ליצור את ה-GIF באותו אופן.

לפי הדוגמה הזו, אתה יוצר רק GIF אחד, סרטון אחד וחבילת מברשות אחת, אבל אתה מוכר אותו אינספור פעמים לקהל בלעדי.

הרווח כסף מהעיצובים הגרפיים שלך באינטרנט

הנה לך, שבע אפשרויות שונות של היכן למכור עיצובים גרפיים באינטרנט. אתה יכול בקלות להרוויח כסף מעבודת העיצוב שלך, באופן פסיבי או אקטיבי בהתאם למקום שבו אתה בוחר למכור את העיצובים שלך.

ושום דבר לא מונע ממך ליישם את כל האפשרויות הללו בבת אחת. אתה יכול למכור את אותו עיצוב באתרים שונים ברוב המקרים.