רשימה ענקית של האתרים הטובים ביותר לתמונות ללא זכויות יוצרים בחינם



כאן תמצא את האתרים הטובים ביותר למאגרי תמונות מלאי בחינם וללא זכויות יוצרים באינטרנט לשנת 2022.

למצגות, אתרי אינטרנט, פליירים ועוד הרבה אתה תמיד צריך תמונות טובות. ריכזנו רשימה של האתרים הטובים ביותר לתמונות חינם ללא זכויות יוצרים ובחינם כדי לעזור לך למצוא את התמונות המתאימות לפרויקטים שלך.

לכולנו הייתה בעיה כזאת, אנו צריכים תמונה יפה ואין להם בהישג יד. אם אתה משתמש בגוגל, זה יכול לקחת אותך במהירות לתביעה משפטית, אז זה משהו שאתה בהחלט צריך להימנע אם אתה רוצה לעשות את זה כמו שצריך. הפתרון הוא תמונות ללא זכויות יוצרים ממאגרי תמונות מסוימים הנגישים עבור כולם: והכי חשוב בחינם.

ראויים להזכיר גם מאגרי מידע המציעים תמונות ללא רישיון CC0. 

כאמור לעיל, במיוחד עבור מאגרי תמונות ללא זכויות כדאי לשים לב לתנאי הרישיון. לכן, למרות שכולם מאגרי מידע לתמונות חינמיות וללא זכויות יוצרים- קראו תמיד את תנאי הרישיון וקחו בחשבון את הרישיון של כל תמונה. אז אתה אמור להיות מסוגל ליהנות מהתמונות החינמיות ללא דאגות.

Unsplash (בחירת העורכים מס’ 1)

לפי Unsplash, הם מפרסמים כל 10 ימים 10 תמונות ללא זכויות שאיתן ניתן לעשות הכל כי הן גם תחת CC0 ולכן ללא רישיון לכל הפרויקטים. התמונות באמת מאוד איכותיות ונבחרות היטב. גם מסד הנתונים של תמונות ללא תמלוגים ממוין בצורה יפה ועוזר למצוא במהירות את התמונות הנכונות.

במיוחד ב-Unsplash מבחר התמונות האיכותיות באמת מצוין, בהם אנו משתמשים באופן קבוע.

קרא את הסכם הרישיון המלא שלהם

Pexels.com (בחירת העורכים מס’ 2)

פלטפורמה נהדרת המציעה תמונות ללא זכויות יוצרים (חינמיות) שנבחרו באופן ידני תחת הסכם הרישיון Creative Commons Zero, הנקרא גם CC0. המשמעות היא שניתן להשתמש בתמונות למטרות אישיות ועסקיות ללא ייחוס, כלומר אזכור מחבר וכדומה. פונקציית החיפוש הנהדרת של האתר מאפשרת גם למצוא במהירות את התמונה הרצויה.

בהחלט אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לתמונות חינם ללא תמלוגים לכולם, אבל תמונות המניות בפלטפורמה משמשות אנשים רבים כך שתראה כמה תמונות טובות לעתים קרובות יותר.

קרא את הסכם הרישיון המלא

Pikwizard

Pikwizard נותן לך גישה לצילומי מלאי וסרטונים באיכות גבוהה בחינם. אתה יכול גם לצלם כל תמונה ולערוך אותה בכלי עיצוב גרפי משלהם. אין צורך בייחוס, כלומר אתה יכול לצלם כל תמונה ולהשתמש בה כרצונך לשימוש מסחרי ולא מסחרי.

אתר נהדר עם למעלה מ-100,000 תמונות וסרטונים באיכות גבוהה כמו גם עורך תמונות.

קרא את הסכם הרישיון המלא

deathtothestockphoto

הרעיון הבסיסי של המייסדים היה לספק תמונות ברזולוציה גבוהה ויפות ללא תמלוגים לכולם. כחבר פרימיום, אתה גם עוזר לממן טיולי צילום ופרויקטים נוספים כדי ליצור עוד תמונות מלאי מעולות, אשר לאחר מכן זמינות לקהילה בחינם.

כאן תמצאו תמונות שלא בהכרח נעשה בהן שימוש 1000 פעמים ותוכלו להתבלט עם שפת תמונה משלכם.

קרא את הסכם הרישיון המלא (גרסה של 2014)

freerangestock

תמונות הסטוק באתר מגיעות ממאגר של צלמים המספקים תמונות בחינם וללא רישיון מארסנל התמונות שלהם. לאט לאט נבנית גם הקהילה סביב האתר, המספקת תוכן נוסף. המטרה היא לספק תמונות ממש טובות וברזולוציה גבוהה מאוד.

פרויקט נהדר לתמונות מעולות באמת של חובבנים אבל גם מקצוענים, שיכולים ללוות אותך לכמה פרויקטים מובטחים.

קרא את הסכם הרישיון המלא

nos.twnsnd

במסד הנתונים של New Old Stock יש מבחר גדול של תמונות בשחור לבן וצילומים ייחודיים באמת. אם אתה אוהב וינטג’, אתה בהחלט צריך לסמן את פלטפורמת התמונות הזו. שימו לב שחלק מהתמונות אינן לגמרי חופשיות לשימוש, קרא מתחת לתמונה כדי לגלות עוד.

פלטפורמה נהדרת באמת שמתמחה בתמונות נוסטלגיות, ישנות או סטייל וינט’ז. אנא קרא כאן בדיוק את זכויות התמונה, כי יש כמה תמונות שאינן נטולות רישיון.

קרא את הסכם הרישיון המלא

Pixabay

מסד נתונים גדול באמת של תמונות, גרפיקה וקטורית ועוד הרבה שניתן לסנן או למיין לפי כיוון, סוג מדיה וכו’. Pixabay מציעה גם תמונות ללא זכויות ותוכן אחר כמו סרטונים, גרפיקה וקטורית וכו’ תחת Creative Commons CC0, כך שתוכל להשתמש בו בכל מקום ללא בעיות.

Pixabay צריכה להיות מועדפת על כל מי שנמצא ב”מאגרי תמונות ללא זכויות יוצרים – חינמיים” שמחפש לעתים קרובות תמונות מלאי יפות, מכיוון שהוא אחד ממאגרי הנתונים הגדולים ביותר לתמונות מלאי ואף מציע תוכן אחר כגון סרטונים.

קרא את הסכם הרישיון המלא

picjumbo

לפרויקטים גדולים יותר כמו אתרי אינטרנט, בלוגים וכו’ ניתן למצוא הכל כאן. Picjumbo מציעה מאגרי תמונות חינמיים באיכות הגבוהה ביותר וגם החבילות לתוכן פרימיום והתוספים לפוטושופ מאוד נחמדים.

עוד מסד נתונים גדול של תמונות עם למעלה מ-2500 תמונות מלאי. כאן תוכלו להוריד מבחר עצום של תמונות ללא תמלוגים במקום אחד בחבילה אחת.

קרא את הסכם הרישיון המלא

startupstockphotos

כפי שהשם מרמז, שם אתר זה מרמז הוא לסטארט-אפים. אבל אל תתפלאו אם תמצאו גם תמונות לחברה שלכם אפילו שאתם לא חברת סטארט-אפ. התמונות תוכננו במיוחד להצגת תכנים, אפליקציות ודברים נוספים, כך שתוכלו ללבוש מראה מקצועי בלי הרבה מאמץ לצילומים עם דוגמניות וכדומה. אם אתם צריכים לשווק אפליקציה, אתר אינטרנט חדש, או סתם רוצים לקבל תמונה נחמדה למצגת, זה עשוי להיות המקום הטוב ביותר למצוא מאגרי תמונות חינמיים וללא זכויות יוצרים.

לכל אלה שצריכים מדי פעם מוקאפים או תמונות נחמדות להצבת האתר שלהם וכו’.

קרא את הסכם הרישיון המלא

kaboompics

אתר מאגרי תמונות מלאי יפות וייחודיות מאוד של קרולינה גרבובסקה. כמה אלפי תמונות מתאימות במיוחד לאינסטגרם ולמדיה החברתית. כאן אתה בהחלט מוצא צילום מיוחד. אנו ממליצים לקרוא את הסכם הרישיון ליתר בטחון.

התמונות ללא זכויות של קרולינה גרבובסקה הן בהחלט משהו מיוחד ובולטות היטב מאתרים אחרים.

קרא את הסכם הרישיון המלא

Morguefile

התחילה כפרויקט קטן יותר, לפלטפורמה זו לתמונות ללא זכויות יוצרים יש כבר אוסף ניכר של תמונות מלאי. יותר מ-350,000 תמונות כלולים בקולקציה, בעלת המוטו “לקריאייטיבים.

Morguefile הוא מאגר תמונות גדול עם אלפי תמונות מחובבנים ועד מקצוענים מוחלטים. אם אין לשנות את התמונה (לדוגמה על ידי לוגו וכו’) אז עליך למנות את האמן כמקור.

קרא את הסכם הרישיון המלא

SplitShire

מגוון גדול של תמונות ייחודיות ללא רישיון שאתה מקבל בחינם. החלק הכי טוב הוא שאתה באמת יכול לראות ולהרגיש את האהבה שדניאל ננסקו מכניס בכל התמונות שלו. עם כל התמונות היפות האלה באינטרנט, אתה בהחלט תמצא את התמונה שלך.

בהחלט טיפ לתמונות ללא זכויות שאין לאף אחד אחר.

קרא את הסכם הרישיון המלא

burst

אחד מהאתרים החדשים הוא של שופיפיי (ספקית חנויות אינטרנט). המטרה היא לתת ליזמים גישה לתמונות טובות. שופיפיי מייצרת תמונות רבות בבית ומספקת אותן תחת רישיון CC0. עם זאת, חלק מהתמונות מכוסות ברישיון שופיפיי. לכן כדאי לשים לב לפני השימוש בתמונה.

ב-Burst תוכלו למצוא תמונות נהדרות ללא רישיון, שאת חלקן תוכלו להוריד תחת רישיון CC0. (שימו לב לרישיון לכל תמונה!)

קרא את הסכם הרישיון המלא

reshot

חדש ברשימה הוא גם Reshot. כל התמונות ללא תמלוגים שנבחרו באופן ידני לשימוש פרטי אך גם מסחרי. תמונות נהדרות זמינות. לא תמצאו “מאגרי תמונות מלאי רגילות” במבחר הרחב.

מבחר גדול של תמונות ללא תמלוגים שנבחרו ביד לשימוש פרטי ומסחרי.

קרא את הסכם הרישיון המלא

Foodies Feed

מחפשים תמונות מעוררות תיאבון? כאן תמצאו אתר נהדר עם אלפי תמונות של אוכל, תזונה, מרכיבים ובישול. חשוב לציין גם שכל התמונות זמינות תחת רישיונות CC0 והן חופשיות לחלוטין לשימוש לכל מה שתרצו לעשות.

אתר נהדר לתמונות חינמיות סביב אוכל וכל התמונות הקשורות לבישול.

קרא את הסכם הרישיון המלא

negativespace

האתר הזה הופך תמונות רבות לזמינות לשימוש חופשי מדי שבוע. שוב, התמונות נבחרות באופן ידני, קל למצוא והקטגוריות מועילות כדי להגיע במהירות לתמונות הרצויות.

ל-Negative Space יש כמה תמונות שלא תמצאו בפלטפורמות אחרות ללא רישיון. אם אתה צריך עוד תמונות מיוחדות, כדאי שתסתכל כאן.

קרא את הסכם הרישיון המלא

GRATISOGRAPHY

Gratisography אומר על מאגר התמונות ללא זכויות שלהם שיש להם “רישיון לשקט נפשי”, המאפשר להשתמש בתמונות באופן מסחרי אך גם באופן אישי עבור כל הפרויקטים. יש הרבה תמונות במאגר וחלקן גם ייחודיות לחלוטין ולא נמצאות במאגרים אחרים.

מאגר ענקי של תמונות מיוחדות ללא תמלוגים עם הבטחה לרישיון קל.

קרא את הסכם הרישיון המלא

lifeofpix

לא אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר שיש, אבל יש גם מבחר של כמה תמונות בחינם. תמונות רבות מסופקות על ידי השותף Adobe וניתן להשיגן רק בתשלום. צלמים יכולים לתרום את התמונות שלהם כאן ולהפוך אותם לזמינים לציבור בחינם.

מסד נתונים קטן יותר שבו צלמים יכולים לתרום את התמונות שלהם

קרא את הסכם הרישיון המלא

flickr

פליקר היא פלטפורמה נהדרת שבעצם היא שם כדי לשים תמונות באינטרנט ולהציג אותן. עם פונקציית הסינון המעשית ל”רישיונות” תוכלו למצוא כאן גם תמונות חינמיות שניתן להשתמש בהן ללא תשלום וגם לפרויקטים מסחריים. פשוט הגדר את המסנן ל”שימוש מסחרי ומודים מותרים”.

פלטפורמת תמונה גדולה, המספקת גם תמונות חינם לשימוש מסחרי

freeimages

מעל 300,000 תמונות מקוונות ומאגר גדול של תמונות חינמיות ייחודיות. אבל נא להיזהר כאן, שכן הסכמי הרישיון שלהם עשויים להגביל את השימוש באזורים מסוימים. קרא בעיון את הסכם הרישיון לפני השימוש בתמונות!

מסד נתונים גדול עם זאת כדאי לקרוא בעיון עבור זכויות התמונה