10 עורכי התמונות אונליין (בחינם) הטובים ביותר לשנת 2022



רוצה לבצע תמונות מבלי לשלם הרבה כסף עבור תוכנת עריכת תמונות? ישנם מספר רב של עורכי תמונות אונליין כיום שניתן להשתמש בהם בחינם לחלוטין בדפדפן האינטרנט שלך.

אם אתה תוהה מהן האפשרויות הטובות ביותר לצרכי עריכת התמונות שלך, ריכזנו את מיטב עורכי התמונות המקוונים הטובים ביותר שאינם דורשים הורדת תוכנה כלשהי.

המשך לקרוא כדי ללמוד את הבחירות שלנו ואת התכונות והחוזקות של כל אפליקציית אינטרנט – זו שאתה צריך חייבת להיות ביניהן!

קנבה

אמנם צריך לשלם עבור גרסת פרימיום של קנבה Canva , אבל למהדורה החינמית יש כמה תכונות שיכולות לעזור לך לשפר את המראה של התמונות שלך. אתה יכול להשתמש בכלי כדי לשנות את בהירות התמונות שלך, יחד עם כוונון הניגודיות והרוויה כפי שאתה מרגיש צורך.

בעת שימוש בגרסה החינמית של תוכנת העריכה של קנבה, תוכלו גם להוסיף פילטרים לתמונות שלכם בנוסף לחיתוך ועוד. אם אתה רוצה להשתמש במדיה חברתית כדי להגדיל את הנוכחות המקוונת שלך, אתה יכול להוסיף את התמונות שלך לעיצובים ושאר פריטים.

כדי להשתמש בגרסה החינמית של קנבה, עליך להירשם לחשבון. תהיה לך גישה לכל תכונות שאין להן סימן מים “PRO” או משהו דומה.

פיקסלר

אם אתה רוצה עורך תמונות אונליין שאינו מצריך הרשמה לחשבון, פיקסלר עשוי לעבוד טוב יותר עבורך (אם כי אתה עדיין יכול להירשם אם תרצה). לכלי תכונות חינמיות שונות; אם אתה רוצה לשנות את התמונות שלך, כנראה תשתמש בעורך Pixlr E.

בעת שימוש בגרסה החינמית של Pixlr , אתה יכול בקלות לשנות את גודל התמונות שלך בלי יותר מדי טרחה. הכלי גם מאפשר לך להסיר כתמים ונושאים לא רצויים אחרים מהתמונה שלך, יחד עם החלפת צבעים באזורים שאתה מרגיש צורך.

פיקסלר גם מאפשר לך לטשטש חלקים מהתמונה שלך שאתה רוצה, בנוסף ליצירת אפקט “בוקה” ועוד הרבה יותר.

Fotor

Fotor הוא עורך אונליין לעריכת תמונות המאפשר לך להירשם, אך אתה עדיין יכול להשתמש בו אם תבחר שלא. אולי תמצא את הפרסומות קצת מעצבנות עם הגרסה החינמית, אבל הכלי אידיאלי לעריכות פשוטות אם אתה רוצה קצת מעבר לזה.

עם Fotor, אתה יכול להוסיף מסננים רבים לתמונות שלך. אתה גם יכול להוסיף אפקטים שונים, כגון התלקחות עדשות והתזת צבע. ואם אתה רוצה לחתוך את התמונה שלך, אתה יכול לעשות זאת ביד חופשית או באמצעות אחד מהממדים שנקבעו מראש.

אתה יכול גם להשתמש ב-Fotor כדי להוסיף או להסיר חשיפה, יחד עם לעשות את אותו הדבר עבור הדגשות, ניגודיות, צללים והתאמות אחרות. אם ברצונך לערוך מספר תמונות במכה אחת, תוכל להשתמש בתכונת עריכת אצווה כדי לעשות זאת.

פיקסארט

PicsArt הוא כלי פשוט שיכול לעזור לך לערוך תמונות וסרטונים מבלי שתצטרך ללמוד כיצד להשתמש בתוכנה מסובכת. אתה יכול להשתמש בתוכנה כדי למזג חלקים מהתמונה שלך, יחד עם הוספת אפקטים כמו רעש וטווח דינמי גבוה (HDR). פיקסארט PicsArt גם מאפשר לך להוסיף עוד עריכות אמנותיות אם אתה רוצה לגרום לתמונה שלך להיראות יותר כמו ציור.

בעת שימוש ב-PicsArt, אתה יכול גם לשנות את הגוון, הרוויה והטמפרטורה בעזרת שלושה מחוונים. אתה גם יכול להוסיף או להסיר בהירות, לשנות את בהירות התמונה שלך ועוד הרבה יותר.

אם יש לך חלקים מסוימים בתמונה שברצונך להסיר, תוכל להשתמש בקלות בכלי המחיקה כדי לעשות זאת. כדי להשתמש ב-PicsArt, תצטרך להירשם לחשבון מראש.

BeFunky

BeFunky הוא אחד מפתרונות התוכנה האונליין לעריכת תמונות החזקים ביותר ברשימה שלנו. בעת שימוש בגרסה החינמית, תהיה לך גישה למספר כלים לעריכת תמונות כגון טשטוש הקצוות שלך וריכוך התמונה.

אם אתה רוצה לתקן חלקים ספציפיים של התמונה שלך, אתה יכול גם להשתמש בתכונות כמו הפחתת עיניים אדומות כדי לעשות זאת. וכפי שהיית מצפה מעורך תמונות, יש לך את היכולת לחתוך, לשנות גודל ולסובב את התמונה שלך יחד עם הגדלת או הקטנת החשיפה.

BeFunky גם נותן לך את ההזדמנות להוסיף מסגרות לתמונה שלך, עם מספר סגנונות זמינים. נוסף על כך, אתה יכול לשים שכבות על ודברים שונים אחרים על התמונה שלך.

Photopea

Photopea הוא עורך תמונות אונליין פשוט שעוזר לך לרטש את התמונות שלך כפי שאתה מרגיש צורך. התכונות שלו מתקדמות יותר מרבים מהכלים שתמצאו ברשימה זו, והממשק שלו – אם השתמשתם בו בעבר – כנראה יזכיר לכם מעט את Adobe Photoshop.

עם Photopea, אתה יכול לשנות באופן אוטומטי גוונים, צבעים וניגודיות בלחיצת כפתור בודדת. אתה יכול גם להקטין את הצבעים בתמונה שלך אם אתה מרגיש שזה הכרחי, תוך שיבוט חלקים מהתמונה.

Photopea גם נותן לך את ההזדמנות לשנות את גודל התמונה שלך, יחד עם הוספת מסננים ושינוי הגוון והרוויה. יתר על כן, אתה יכול לגשת לעקומות בתמונה ולבצע שינויים באזור המסוים הזה. אם אתה מחפש אלטרנטיבה מקיפה לתוכנת עריכת תמונות בתשלום, Photopea היא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר שלך.

MockoFUN

תצטרך להירשם לחשבון כדי להשתמש ב- MockoFUN , אבל לעשות זאת פשוט. אתה יכול להירשם באמצעות חשבון הגוגל שלך, מה שיחסוך לך מעט זמן בהשוואה לאמצעים אחרים לעשות זאת. לאחר שיצרת פרופיל, יש לך גישה למבחר כלים שישפרו את המראה והתחושה של התמונות שלך.

בהשוואה לכמה מהשירותים האחרים שהזכרנו, MockoFUN עדיף ליצירת עיצובים עם התמונות שלך מאשר לעריכות מקיפות. אתה יכול לשנות את גודל התמונות שלך בדרכים שונות, כולל עבור פוסטים באינסטגרם וערוצי מדיה חברתית אחרים.

MockoFUN גם מאפשר לך להשתמש במפרידים בתוכן שלך, יחד עם יצירת אינפוגרפיקה, מצגות של מצגות ועוד.

VistaCreate

אם אתה רוצה לנסות אלטרנטיבה ל-קנבה, VistaCreate היא נקודת התחלה טובה. עם VistaCreate, יש לך שפע של אפשרויות לעריכת התמונות שלך כולל היכולת להגדיל או להקטין את האטימות של התמונה. ואם בא לך לשנות את הצבעים של התמונה שלך בכללותה, תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה על האפשרות צבעי תמונה.

VistaCreate גם מאפשרת למשתמשים להוסיף גבולות ליצירות שלהם, יחד עם שינוי גודל תמונות עבור פלטפורמות כמו אינסטגרם. נוסף על כך, אתה יכול להדביק אחד ממספר מסננים על התמונה שלך ולשנות את הגוון והרוויה של התמונות שלך.

בעת שימוש ב-VistaCreate, אתה יכול גם להוסיף ויגנט לתמונות שלך ולשחק עם הניגודיות יחד עם הנפשת התמונות שלך וביצוע מספר דברים אחרים. תצטרך להירשם לחשבון לפני השימוש בפלטפורמה, אבל זה לא לוקח הרבה זמן.

Stencil

סטנסיל הוא עורך אונליין פופולרי לעריכת תמונות ועיצוב גרפי שיש לו כמה תכונות חינמיות ששווה לנצל אותן. אתה יכול להוסיף מסננים שונים לתמונות שלך, החל מעתידני ועד השגת מראה ישן יותר. הכלי גם מאפשר לך להפוך את התמונה שלך אופקית ואנכית.

אתה יכול גם להשתמש בסטנסיל כדי להכהות את התמונות שלך (אם אתה מרגיש שהדבר הכרחי) יחד עם הבהרה כאשר זו יותר דרישה במקום זאת. אם אתה רוצה להוסיף טקסט לתמונה שלך, יש לך גם את האפשרות לעשות זאת.

סטנסיל גם מאפשר לך להוסיף אייקונים לתמונות שלך, בנוסף לשימוש באחת מכמה תבניות כדי לעזור לך להשתמש בתמונה שלך כחלק מפרויקט מיתוג. תצטרכו להירשם לחשבון Stencil לפני שתוכלו להשתמש בפלטפורמה, וכדאי לזכור שניתן לשמור עד 10 תמונות בחודש בגרסה החינמית.

Edit.photo

אם אתה רוצה עורך תמונות עם תכונות מתקדמות יחסית לשינוי התמונות שלך, Edit.photo היא בחירה שימושית וחופשית שעובדת על הדפדפן שלך. אתה יכול בקלות לכוונן את הבהירות והרוויה מהכרטיסייה Finetune, שבה גם תמצא כלים לשינוי טמפרטורה, חשיפה ועוד.

Edit.photo גם מאפשר למשתמשים להוסיף פילטרים שונים, עם מבחר רחב של אפשרויות צבע וגם מונוכרום. אתה יכול גם לטשטש חלקים מהתמונה אם אתה מרגיש שיש צורך לעשות זאת, יחד עם שינוי גודל כפי שאתה מרגיש צורך.

כדי להשתמש ב-Edit.photo, אינך צריך להירשם לחשבון. כל שעליכם לעשות הוא להעלות את התמונה שברצונכם לערוך לאתר, לפני תחילת תהליך העריכה והייצוא למכשיר.



סגור לתגובות