10 האתרים הטובים ביותר באינטרנט ליצירת לוגו חינם ובתשלום לעסק



כבעל עסק חדש, קשה לשלם כסף עבור מעצב לוגואים מקצועי. אם יש לכם מעט מאוד ניסיון בעיצוב, יצירת הלוגו המושלם יכולה להיראות כמו משימה פשוטה מאוד.

הלוגו שלך הוא יותר מסתם קבוצה של סמלים, אותיות וצבעים. זהו מזהה המותג המזוהה ביותר של העסק שלך, ואחריו רק סגנון חזותי וצבעי מותג, והוא יכול להיות הכוח המניע מאחורי ההצלחה של העסק שלך.למעשה, 60% מהצרכנים נמנעים ממותגים שיש להם לוגו לא מושך. כך שגם אם יש לכם מוצר או שירות נהדר, אתם יכולים לשלול את כל מאמצי השיווק והמכירות שלכם ללא לוגו טוב.ובכל זאת, למרות חשיבותו, כבעל עסק חדש, קשה לשלם את הכסף כדי לשלם עבור מעצב לוגו מקצועי. אם יש לכם מעט מאוד ניסיון בעיצוב, יצירת הלוגו המושלם יכולה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית.אם זה נשמע לכם, אל תזיעו. מאמר זה ידריך אתכם בין יוצרי הלוגו הטובים ביותר, בתוספת כמה אפשרויות משתלמות אם יש לכם קצת יותר מקום בתקציב שלכם.

קניית לוגו באינטרנט בזול צרו איתנו קשר

מדוע לוגו מקצועי חשוב למותג שלך


כשמדובר במותג שלך, רושם ראשוני חשוב. ואיכות הלוגו שלכם תקבע בסופו של דבר את הרושם הראשוני שאתם נותנים. לוגו מעוצב היטב יכול לבנות אמון וסמכות בקרב הלקוחות שלך. לוגו גרוע, לעומת זאת, יכול להשאיר את הלקוחות בוחרים ללכת עם המתחרה שלך. סוגי לוגו שניתן ליצור – מצויר , אותיות , סמל , צבעוני ועוד..

קניית לוגו באינטרנט בזול צרו איתנו קשר

ניתן להגביר את ההשפעות של לוגו באיכות נמוכה בערוצים שונים – כגון מדיה חברתית, אינטרנט ודפוס – אם הצבעים או הפריסה נעשים בצורה גרועה.ייתכן שיש לך את המוצר או השירות הטובים ביותר בתעשייה, אבל לוגו חובבני למראה יכול למנוע מאנשים לנסות את המותג שלך.מצד שני, לוגו עסקי מעוצב היטב יכול:

  • למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. לאנשים יש טווחי קשב קצרים. לוגו נהדר יכול למשוך את העין ולתקשר את ערכי המותג שלך במהירות.לגרום לך להיות מזוהה. לוגואים הם הבסיס לזהות המותג שלך. זה יכול לבדל אותך מהמתחרים ולעזור לאנשים לזכור את העסק שלך בכל ערוץ. אומרים שלקוחות צריכים לראות את הלוגו שלכם 5-7 פעמים לפני שאתם הופכים לבלתי נשכחים.בנה נאמנות לקוחות. לוגו מקצועי יכול לעזור לך לבנות אמון עם אנשים עוד לפני שהם מתקשרים עם המותג שלך. אמנם לוגו לא יעשה את העבודה של המוצרים והשירותים שלכם, אבל הוא ישמש תזכורת למי שחווה חוויה טובה עם המותג שלכם.

עסק קטן במיוחד לא יגיע רחוק בלי לוגו טוב. זה יכול להפוך אותך לבלתי נשכח, לבטא את הצעת המכירה הייחודית שלך ולהתחבר לקהל שלך, מה שיכול להוביל לשימור ומכירות טובים יותר לאורך זמן.בואו נסתכל על כמה מיוצרי הלוגו הטובים ביותר בתשלום ובחינם כדי להתחיל לעצב את הלוגו שלכם עכשיו.

Hatchful מבית שופיפיי

אם אתם מחפשים את יצרנית לוגו חינמית מצויינת באינטרנט, אז שופיפיי. Hatchful היא אפליקציה לנייד עבור iOS ואנדרואיד שעוזרת לך לבנות מותג מאפס, ממש מכף ידך. הוא גם זוכה לאמון של יותר מ-140,000 בעלי עסקים.רק תענו על כמה שאלות על העסק שלכם ו-Hatchful תציע לוגואים ממאות תבניות זמינות. משם, תוכלו לנצל את היתרונות הבאים:

  • חסוך זמן וכסף. יוצר הלוגואים חופשי לשימוש, כך שכל אחד יכול ליצור לוגואים ממותגים מדהימים תוך דקות.מאות תבניות. בחר מבין מאות תבניות לוגואים נפרדות שעוצבו על-ידי אנשי מקצוע – כולן בחינם.חבילות מותג מלאות. הלוגו שלך הוא רק נקודת ההתחלה. הורד את נכסי המותג שלך עבור פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב כדי להגדיל את המותג שלך במדיה החברתית. רוצה להיות מסוגל להוריד את הלוגו שלך כ- JPG? הבנתם.סטודיו לעיצוב אינטואיטיבי. התאם אישית צבעים, הוסף סמלים, ערוך פריסות ועוד כדי לבנות מותג ייחודי.מותאם אישית לתעשייה שלך. גלה לוגואים במיוחד עבור התעשייה שלך. ספק את Hatchful עם ערכי המותג שלך והכלי ידאג לכל השאר.

ה-Hatchful חופשי לשימוש, בין אם אתם סוחרי שופיפיי ובין אם לא. ישנן תבניות לוגו פרימיום שתוכלו לקנות בתוך האפליקציה אם אתם רוצים משהו קצת יותר מקצועי. עם זאת, תחויב רק אם תחליט להוריד אותם. בסך הכל, זהו כלי שימושי אם אתם מחפשים ליצור לוגו DIY בחינם, וליצור משהו בלתי נשכח שמייצג את המותג שלכם.

2. קנבה

Canva היא כנראה יצרנית הלוגו המגניבה והפשוטה ביותר ברשימה ויכולה להיות נהדרת למתחילים. ל-Canva יש גם תהליך עיצוב אינטואיטיבי למדי שמקל על תחילת העבודה. התבניות מחולקות לפי נישות כמו תגים, אמנות/עיצוב, אופנה, ספורט, אוכל ושתייה, רכב ועוד.חלק מהלוגואים של היוצר הזה חכמים ומהנים, אבל תצטרכו לבצע את העריכה בעצמכם. כלי העיצוב של קנבה הופך את זה לפשוט מאוד, בנוסף, יש לו המון מאמרי תמיכה שיעזרו לך אם אתה נתקע בבעיה. לאחר שתסיים את העיצוב שלך, תוכל להוריד לוגו ברזולוציה גבוהה בחינם ולהשתמש בו כרצונך.

אם אי פעם השתמשתם ב-קנבה לעבודות עיצוב אחרות, לא תהיה לכם בעיה להתעדכן במהירות. הוא הפך לכלי פופולרי להפליא ליצירת לוגואים מסיבה טובה.

3. יוצר לוגו מבית Ucraft

Logo Maker מבית Ucraft הוא מחולל לוגואים חינמי שעוזר לכם ליצור לוגו מקצועי בכמה לחיצות בלבד. תוכלו למצוא מבחר של סמלים, גופנים וצורות שישמשו לעיצוב לוגו מאפס. לאחר מכן אתה חופשי לייצא את הלוגו החדש שלך בפורמט PNG בחינם או בפורמט SVG או EPS תמורת $7.התוצאה? תקבל קובץ PNG שקוף ברזולוציה גבוהה, כך שתוכל לעשות בו שימוש חוזר בכל מקום – והוא לגמרי בחינם.

4. Squarespace

לפלטפורמת בניית האתרים Squarespace יש גם יצרן לוגואים חינמי נהדר שמשתמשים חינמיים ומשלמים כאחד יכולים להשתמש בו כדי ליצור לוגואים באיכות גבוהה מאפס. אמנם אין להם הרבה אפשרויות כמו כמה מהאפשרויות האחרות המפורטות לעיל, אבל בונה הלוגואים שלהם נותן לך מספיק כדי להתחיל ליצור את הלוגו שלך.אתה צריך להירשם לחשבון בחינם, אבל יכול להוריד את הלוגו שיצרת עד 5000px. אם אתה משתמש ב- Squarespace עבור האתר שלך, זה יכול להיות מועיל לשמור את כל הנכסים והמיתוג שלך תחת קורת גג אחת. עורך הלוגו גם נותן לך את היכולת לראות בקלות איך הלוגו שלך ייראה על כרטיסי ביקור, באתר שלך ואפילו בבגדי בגדים.

יוצרי הלוגו בתשלום הטובים ביותר באינטרנט

היוצרים המקוונים הבאים חופשיים לנסות. חלקם יאפשרו לך להוריד JPEG ברזולוציה נמוכה של הלוגו שלך, אך תצטרך לשלם כדי להוריד את הקבצים הווקטוריים.Looka היא יצרנית לוגואים מקוונת אינטראקטיבית המופעלת על ידי בינה מלאכותית. כשאתה מבקר באתר האינטרנט של לוקה (Looka), אתה מזין את שם החברה שלך ומתחיל. לאחר מכן אתה מתבקש להקליד את שם העסק שלך, בין אם זה ייעוץ, מסעדה, יופי וכו ‘.ברגע שתזין את שם העסק שלך, תבחר חמישה לוגואים או יותר עבור Looka שישמשו כהשראה לשלך. לאחר מכן תוכל לבחור את לוח הצבעים המועדף עליך ולתת קצת יותר מידע על החברה שלך. לבסוף, תבחרו סמלים ללוגו שלכם, או שתוכלו לבקש מ-Looka לבחור את הסמלים הטובים ביותר עבורכם. עיצוב באמצעות בינה מלאכותית ממשיך לצמוח בפופולריות, מכיוון שיש שפע של אפשרויות לבחירה מתוך מגוון רחב של סגנונות יצירתיים.הכלי מציע 12 לוגואים בהתחלה, אבל אתה יכול ללחוץ על טען עוד לוגו! כדי לקבל רעיונות נוספים. ברגע שתבחר לוגו שאתה אוהב, Looka ייקח אותך לעורך שבו תוכל לבצע שינויים של הרגע האחרון לפני הורדתו. אתה יכול להוריד את הלוגו תמורת תשלום קטן או לשלם עבור ערכת מותג שלמה (עם ניירות מכתבים, סמלי מדיה חברתית, חשבוניות וכו ‘) תמורת $7.99 לחודש.

2. יוצרת הלוגו Tailor Brands Logo Maker 

Tailor Brands Logo Maker מציע יוצר לוגו מקוון נהדר בחינם. הוא מבקש מכם להזין שם לוגו (או כל רעיון של שם עסק) וכותרת תיוג שמתארת את המותג שלכם. לאחר מכן תתבקש לענות על שאלות בנוגע לעסק שלך, כולל:

  • מה אתה מציעהענף שלךתיאור עסק

לאחר מכן הוא שואל אותך כמה שאלות על העדפות הסגנון שלך. תתבקשו לבחור אילו סוגי לוגואים וסגנונות גופנים אתם מעדיפים. על ידי מענה על שאלות אלה, תהיה לך רשימה ממוקדת יותר של לוגואים לבחירה. הוא גם יציג את הלוגו שלך בכרטיסי ביקור, פרופילים במדיה החברתית, חולצות טריקו ונכסים ממותגים אחרים. דבר אחד שכדאי לשים לב אליו: תצטרכו להירשם לרשימת הדוא”ל של Tailor Brands כדי לראות את אפשרויות הלוגו שלכם.

3. Logomaker 

Logomaker מאפשר לך ליצור לוגו באינטרנט תוך דקות והוא ידוע במיוחד בזכות קלות השימוש בפלטפורמות. כל שעליך לעשות הוא לבחור את התעשייה שלך ולהוסיף את שם המותג שלך על המסך הראשון. לאחר מכן לחץ על צור סמל, ותתבקש לבחור שלושה סוגי לוגואים, סגנונות גופנים ופריסות. לאחר מכן תראה רשימה של רעיונות לעיצוב לוגואים שתוכל לערוך ולשמור כדי להפוך אותו לשלך.אם אתה רוצה להיות הבעלים של זכויות היוצרים ולהוריד את הקבצים המקוריים, תצטרך לשלם מינימום של $40.

4. Designhill

אם אתם מחפשים לוגואים איכותיים, יצרן הלוגואים המקוון הזה ייתן לכם עשרות אפשרויות איכותיות לבחירה. Designhill שואלת אתכם סדרה של שאלות על המותג שלכם, ולאחר מכן מספקת אפשרויות מותאמות אישית המבוססות על התשובות שלכם. באפשרותך לשנות צבעים, סיסמאות, סמלים ואפשרויות התאמה אישית אחרות כדי לקבוע איזה סגנון מתאים ביותר למותג שלך.Designhill מציעה אפשרויות תשלום שונות גם עבור לוגו החברה שלך. אתה יכול לקנות את קובץ הלוגו ב-$20, או לקנות קבצי לוגו לשימוש בעת בניית האתר, המדיה החברתית, הדפוס, האריזה והמיתוג שלך תמורת תשלום חד פעמי של $65.

5. BrandCrowd 

BrandCrowd הוא אתר נוסף ליצירת לוגואים לבעלי עסקים. זה נותן לך רעיונות ללוגו ברגע שאתה מזין את שם העסק שלך ולחץ על צור לוגואים עכשיו. אתה יכול גם לעיין ב- BrandCrowd עיצב להשראה לפני שתמסור מידע כלשהו. ברגע שתמצא את הלוגו המושלם, תוכל להתאים אותו אישית בכלי העריכה של BrandCrowd. תוכל להתאים את הפריסה, הצבעים, הטקסט, הצללים ורכיבי העיצוב האחרים כך שיתאימו למותג שלך.כשתהיה מרוצה מהעיצוב שלך, אתה יכול לקנות אותו ב-$45 ולקבל קבצים ברזולוציה גבוהה ווריאציות מרובות של לוגו.

6. יוצר הלוגו של GraphicSprings

אם אתם מחפשים תוכנה רבת עוצמה לעיצוב לוגואים בשיטת “עשה זאת בעצמך”, GraphicSprings היא בחירה טובה עבורכם. אתה רק צריך להזין את שם העסק שלך ואת שורת התגים (אופציונלי) ועורך יופיע. תהיה לך גישה לספרייה של לוגואים להתחיל ממנה, ואז תוכל להתאים אישית כל חלק כדי להפוך אותו לשלך.אחת התכונות הנהדרות שיש לו היא היכולת לפרק סוגי לוגואים בהתאם לעסק שלכם. הנה כמה דוגמאות:

  • אוכל ושתייה;תקציר; מבוסס אותיות.

אתה יכול גם לשכור מישהו מצוות GraphicSprings כדי ליצור עבורך לוגו מותאם אישית לחלוטין, אם אינך מרוצה מיוצר הלוגו שלו. מחולל הלוגואים הוא בחינם לשימוש, אבל תצטרך לשלם $19.99 כדי לשמור את קבצי העיצוב המקוריים.

7. Placeit 

Placeit מציעה למעלה מ-13,000 עיצובי לוגואים שונים לבחירתכם. כל שעליך לעשות הוא להזין את שם העסק והתעשייה שלך לגנרטור ותופיע רשימה של לוגואים מגניבים. לכל לוגו יש ערכת צבעים ואסתטיקה משלו.הם גם ניתנים להתאמה אישית מלאה. פשוט לחץ על הלוגו שאתה רוצה ותגיע בסופו של דבר לכלי העריכה של Placeit. אתה יכול לשנות טקסט, סמלים, ערכות צבעים ועוד כדי ליצור את הלוגו הטוב ביותר עבור המותג שלך. לאחר שתסיימו עם העיצוב, תוכלו לקנות את הלוגו שלכם תמורת תשלום חד פעמי של $39.95.

Hatchful מציעה מאות תבניות ועיצובים שמתאימים לכל מותג. אתה יכול לגשת לכולם בחינם, ומאפשר לך ליצור לוגואים יפים שבולטים ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים. גם אם אין לך ניסיון בעיצוב, אתה עדיין יכול לבנות לוגו עסקי שאתה יכול להיות גאה בו – Hatchful הופך את זה לסופר קל.

טיפים לעיצוב לוגו

DesignBuddy ניתח את המותגים המובילים בעולם ומה משותף ללוגואים שלהם. הנה כמה תובנות מרכזיות מהמחקר, שאולי תרצו לקחת בחשבון כשאתם מעצבים את הלוגו שלכם עם אחד מכלי עיצוב הלוגו הנ”ל:

  • 95% מהלוגואים של המותגים המובילים בעולם משתמשים בצבע אחד או שניים.41% מאותם מותגים משתמשים בסוג מסוג מסוג מסוגנן כלוגו שלהם.93% הם פשוטים מספיק כדי להיות מזוהים בגדלים קטנים בהרבה.

כשאתם חושבים באילו צבעים להשתמש עבור הלוגו שלכם, קראו את המאמר הזה מ-Buffer, שבוחן מדוע פלטפורמת פייסבוק היא בצע כחול, כמו גם את מדע הצבעים בשיווק.יש גם כמה כללי עיצוב חשובים שכדאי לזכור לפני שצוללים לתוך יוצרי הלוגואים האלה. הטיפים הבאים לקוחים ממקצועני העיצוב ב-Creative Bloq:

  • שמרו על פשטות. עיצוב לוגו פשוט מאפשר זיהוי קל ומאפשר ללוגו להיות רב-תכליתי ובלתי נשכח. לוגואים יעילים כוללים משהו לא צפוי או ייחודי מבלי למשוך יתר על המידה.הפוך את הלוגו לבלתי נשכח. מעקב צמוד אחרי עקרון הפשטות הוא זה של זכירות. עיצוב לוגו יעיל צריך להיות בלתי נשכח וזה מושג על ידי לוגו פשוט אך מתאים. נסו את צבעי המותג שלכם כדי למצוא את שילוב הצבעים המושלם שגורם ללוגו שלכם לבלוט.עיצוב לטווח הארוך. לוגו יעיל צריך לעמוד במבחן הזמן. הלוגו צריך להיות הוכחה עתידית, כלומר הוא עדיין אמור לייצג את הצעת הערך שלך בעוד חמש עד עשר שנים.הפוך אותו לרב-תכליתי. לוגו יעיל אמור להיות מסוגל לעבוד במגוון מדיומים ויישומים.

רוצים לראות את קודי הצבע המדויקים של כמה מהמותגים המובילים בעולם? תסתכל על BrandColors כדי לקבל השראה ללוגו שלך.



סגור לתגובות