10 המחשבים הניידים הטובים ביותר לעיצוב גרפי ועיבוד תלת-מימד לשנת 2022



אם אתה אדריכל, מהנדס, מעצב פנים / גרפי, מנהל בנייה, אמן או סטודנט אלו המחשבים הניידים הטובים ביותר עבורך ב- 2022.

כדי לקבל תוצאות אפקטיביות, יש צורך להשתמש במחשבים ניידים הטובים ביותר עבור מודלים, עיצוב גרפי ועיבוד תלת-ממדיים. 

אם אתה אדריכל, מהנדס, מעצב פנים, מנהל בנייה, אמן או סטודנט, המחשב הנייד הטוב ביותר עבור מודלים, יצירה ורינדור תלת מימד הוא, ללא כל ספק, חובה. מאוטוקאד ועד SolidWorks, בלנדר ועד מאיה, המחשבים הניידים האלה יעזרו לך להפעיל את כל התוכנית הללו בקלות.

התוכנה הנדרשת לעיצוב ורינדור תלת מימד היא עתירת משאבים, ותזדקק למחשב נייד שיוכל לעמוד בדרישות הבסיסיות מבחינת ביצועים. אם תרכוש מחשב נייד חזק מספיק כדי להתמודד עם כל משימות, תוכל ליצור עיצובים בצורה יעילה יותר וללא כל פיגור.

יש גם תכונות חיוניות אחרות שיש לקחת בחשבון, כגון התצוגה, האחסון והקישוריות, שיקבעו את המהירות והאיכות של עיצובי התלת-מימד שלך. במאמר זה, אנו בוחנים את המידע החשוב שעליך לדעת לפני רכישת מחשב נייד יחד עם 10 המחשבים הניידים הטובים ביותר עבור דוגמנות ועיבוד תלת מימד שכדאי לך לשקול.

איך לבחור את המחשב הנייד הטוב ביותר עבור דוגמנות תלת מימד?

לפני רכישת מחשב נייד, עליך להבין שדווקא תוכנת התלת מימד הטובה והעדכנית ביותר לא תספיק אם אין לך את החומרה המתאימה כדי להפעיל אותה בצורה חלקה. כדי לעזור לך למצוא את המתאים, הנה כמה ז’רגונים טכניים שאתה צריך להכיר לפני רכישת מחשב נייד לדוגמנות ועיצוב גרפי, כגון:

הצגה

המעצבים מפונקים בבחירה בכל הנוגע לתצוגות. השילובים של תכונות כמו גודל המסך, הרזולוציה, דיוק הצבע וקצב הרענון הופכים כל מחשב נייד לייחודי, וזה יכול להיות מאתגר למצוא את המתאים.

תזדקק למחשב נייד עם תצוגה בהירה (רצוי מעל 300 ניטים בהירה), מדויק בצבע (מינימום 62.5% sRGB), ורזולוציה גבוהה (לפחות Full HD). קצב הרענון מתייחס לכמה פעמים בשנייה הוא מצייר תמונה חדשה על המסך, אך זוהי תכונה אופציונלית. רוב המחשבים הניידים מגיעים עם קצב רענון של 60Hz אבל מחשב נייד עם קצב רענון גבוה יותר יגיב יותר ויעבוד בצורה חלקה.

מעבד

המעבד הוא החלק המכריע ביותר במחשב, וזה נכון במיוחד אם אתה מתכנן להשתמש בתוכנת מידול ורינדור, עיצוב גרפי ותלת מימד. ייתכן שתעבוד עם Blender, Revit, 3DS Max, AutoCAD או תוכנות דומות אחרות המעמיסות עומס משמעותי על כוח העיבוד של המחשב הנייד שלך.

כדי שהמחשב הנייד שלך יוכל להתמודד עם הכלים התובעניים האלה, הוא יצטרך מעבד חזק מאוד. ישנם שלושה מותגים פופולריים לבחירה לגבי מעבדים: אינטל, AMD ושבבי M1 הקנייניים של אפל במחשבי מקבוק (MacBook). שבבים אלו דומים מבחינת ביצועים, והמלצנו לקבל את המעבדים מהדור האחרון שכן הוא מציע שדרוג משמעותי לעומת קודמיו.

RAM

זיכרון גישה אקראית או זיכרון RAM קובעים אם יש לך חוויה רספונסיבית ונטולת טרחה בזמן עיצוב ומודלים לעיצוב גרפי ותלת מימדיים. זה כמו הזיכרון לטווח קצר של המחשב שמאחסן את כל הנתונים שאתה עובד איתם באופן פעיל כדי לאחסן ולגשת אליהם בקלות, מה שמאפשר למכשיר שלך לפעול מהר יותר.

כ-8GB של זיכרון RAM הוא מינימום, אבל 16GB RAM או יותר יהיה מושלם עבור ביצועים מיטביים. אם כמות ה-RAM במכשיר שלך נמוכה, תמיד תוכל לרכוש זיכרון נוסף אם הוא נתמך. טיפים למקצוענים: ככל שיש יותר זיכרון RAM למחשב הנייד שלך, כך הוא יפעל מהר יותר.

אִחסוּן

אחסון הוא היבט חיוני נוסף כשמדובר בבחירת מחשב נייד לעיצו בגרפי ותלת מימד. אתה יכול לבחור מתוך כונן הדיסק הקשיח המסורתי (HDD), כונן המצב המוצק (SSD) ו-NVMe SSD (כונני זיכרון אקספרס לא נדיפים), כאשר לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.

דיסקים קשיחים הם בדרך כלל זולים יותר, אך יש להם מחיר מכיוון שהם איטיים ופחות עמידים ממקבילים SSD שלהם. מצד שני, SSD הוא הרבה יותר מהיר אך יקר יותר. NVMe הוא סוג הכונן המהיר ביותר הזמין כעת. הוא מהיר בערך פי 3-6 מכונני SSD ופי 5-10 מהר יותר מכונני HDD.

נפח אחסון של 512 ג’יגה-בייט מומלץ לפחות אם אתה עובד עם קבצי מידול תלת-ממדיים גדולים, אבל כפי שהיה עם זיכרון RAM, ככל שיש לך יותר אחסון, כך ייטב. אם אי פעם חסר לך אחסון, תוכל לרכוש דיסק קשיח או SSD חיצוני כדי לאחסן את הקבצים שלך בצורה מאובטחת מחוץ למחשב הנייד שלך.

חוץ מזה, אם אתם מחפשים אפליקציה שיכולה ליצור טקסטורות דו-ממדיות, חומרים, מסננים ומודלים תלת-ממדיים, אנו ממליצים בחום לנסות את Adobe Substance 3D . תוכנה אינטואיטיבית זו היא אחת התוכנות בין הפלטפורמות הטובות ביותר עבור טקסטורה דיגיטלית ומידול תלת מימד.

10 המחשבים הניידים הטובים ביותר לעיצוב גרפי ועיבוד תלת-מימד:

1. Asus Zenbook Pro Duo (בחירת העורך) – אסוס

10 המחשבים הניידים הטובים ביותר לעיצוב גרפי ועיבוד תלת-מימד לשנת 2022

המחשב הנייד הטוב ביותר עבור דוגמנות ועיבוד תלת מימד בשנת 2022 בסך הכל 

צג: 15.6 אינץ’ 4K UHD NanoEdge מגע ראשי | מעבד: דור 10 של Intel Core i7 | גרפיקה: GeForce RTX 2060 6GB/RTX 3070 | זיכרון RAM: 16GB | אחסון: 1TB NVMe SSD

תצוגה כפולה של PixelSense בגודל 15 אינץ’ היא אולי תכונה שמעולם לא ידעת שאתה צריך, ולמרות שהיא גונבת את רוב אור הזרקורים, ה- Asus ZenBook Pro Duo הוא מכשיר עם יותר מיכולת בכל הנוגע לביצועים. הוא מכסה את כל הפינות של כל מה שמעצב גרפי צריך, החל ממסך מגע בגודל 15.6 אינץ’ 4K עם צבעים בהירים וחיים ועד למעבד הדור ה-10 של Intel i7 החזק שעושה אגרוף.

ל-Asus ZenBook Pro Duo יש גם מסך מגע נוסף ברזולוציית 4K. למרות שזה אולי לא מה שאתה צריך, זה בהחלט תוספת שימושית ומאפשרת לך לבצע ריבוי משימות בצורה חלקה. זה חשוב במיוחד אם אתה עובד על מספר משימות עיצוב עתירות משאבים בבת אחת.

Asus Zenbook Pro Duo מסוגל להתמודד עם עומסים כבדים הודות לאחסון RAM טוב. יש לו גם גרפיקה עם תכונת מעקב אחרי קרניים. היכולת ללא תחרות שלו לבצע ריבוי משימות, להפעיל תוכנות תובעניות ורינדור בו-זמנית הופכת אותו למידול התלת-ממד של המחשב הנייד והעיבוד הטוב ביותר עבורנו.

יתרונותחסרונות
צגים כפולים יפים עם מסך מגע ורזולוציית 4K חיי סוללה ממוצעים
תומך בחרט
GPU חזק

2. Acer Predator Helios 300 – אייסר

10 המחשבים הניידים הטובים ביותר לעיצוב גרפי ועיבוד תלת-מימד לשנת 2022

מחשב נייד עם התמורה הטובה ביותר לכסף עבור עיצוב גרפי ותלת מימד

תצוגה: מסך 15.6 אינץ’ Full HD עם קצב רענון של 144Hz | מעבד: דור 11 של Intel Core i7 | גרפיקה: NVIDIA GeForce RTX 3060 6GB GPU | זיכרון RAM: 16GB | אחסון: 512GB SSD

Acer ידועה פופולרית בזכות מחשבי הגיימינג בעלי הביצועים הגבוהים שלה שמספקים ביצועים מעולים בתקציב, וה- Acer Predator Helios 300 אינו יוצא מן הכלל. חמוש במעבד Intel Core i7 העדכני ביותר עם מהירות של עד 4.60GHz ו-RTX 3060 הכולל את ארכיטקטורת ה-RTX עטורת הפרסים של NVIDIA, למכשיר זה יש די והותר כוח להפעיל אפליקציות עיצוב תלת מימד תובעניות בקלות.

הוא כולל את אחת התצוגות הרספונסיביות ביותר בסביבה עם יחידת Full HD בגודל 15.6 אינץ’ בעלת קצב רענון של 144Hz וזמן תגובה של 3ms כך שתוכל לעבוד, לשחק וליצור ללא עיכובים. Acer Predator Helios 300 מגיע גם עמוס בנפח אחסון SSD של 512 ג’יגה-בייט שתוכלו לשדרג אם אי פעם תזדקקו ליותר אחסון.

Acer Predator Helios 300 בהחלט לא מאכזב בכל הנוגע למחיר או לביצועים. זהו אחד מהמחשבים הניידים החזקים ביותר שתוכלו לקנות עבור דוגמנות ורינדור תלת מימד מבלי לשרוף חור בכיס.

יתרונותחסרונות
מעבד Intel Core i7 העדכניים ביותר ו-Nvidia RTX GPU מגושם וכבד
הרבה אפשרויות קישוריות
תמורה מצוינת לכסף

3. HP Pavilion 15

המחשב הנייד הידידותי בתקציב הטוב ביותר עבור עיצוב גרפי ותלת מימד

תצוגה: 15.6 אינץ’ FHD (1920 x 1080) מסך IPS | מעבד: דור 11 של Intel Core i7 | גרפיקה: Intel Iris Xe | זיכרון RAM: 16GB | אחסון: 512GB NVMe SSD

מציאת מחשב נייד יוקרתי בקטע של פחות מ-1000 דולר הוא אתגר לא קטן, אבל זו משימה שבה מהדורת HP Pavilion 15 מצטיינת. עם מעבד הדור ה-11 העדכני ביותר של Intel Core i7, 16GB RAM וגרפיקה של Intel Iris Xe, הוא יכול להריץ ביעילות כל תוכנת עיצוב גרפי ותלת מימדית מ-AutoCAD ועד בלנדר. המעבד תומך במשימות יומיומיות כולל עומסים כבדים. 

מחשב נייד זה של HP Pavilion 15 2021 כולל 512 GB NVMe SSD, שנותן לך מספיק מקום לאחסון הפרויקטים שלך. יש לו גם תצוגת FHD יפהפייה עם זוויות צפייה של 178° ואודיו של מומחי סאונד B&O לחוויית עיצוב שאין שני לה בתקציב.

יתרונותחסרונות
מפעיל תוכנת עיצוב תלת מימד בצורה חלקה ויעילה חיי סוללה נמוכים יותר
איכות בנייה עמידה
תצוגה בהירה וחיה

4. Razer Blade 15

תצוגה : 15.6 אינץ’ | מעבד : Corei7-10750H | גרפיקה : NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti| זיכרון RAM : 16GB | אחסון : 256 GB

עם ביצועי עיבוד מעולים, Razer Blade 15 הוא בחירה מצוינת עבור מעצב גרפי ומודלים תלת מימדיים ויישומיו. עם מעבד של Intel Core i7-10750H, המחשב הנייד כולל מהירות שעון טורבו של 5GHz. יחד עם זה, הגרפיקה מטופלת על ידי NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti. שילוב זה של מעבד ו-GPU הופך את המחשב הנייד לבחירה מושלמת עבור ריבוי משימות. 

בהתחשב בתצוגה, ל-Razer Blade 15 יש תצוגה של 15.6 אינץ’ עם קצב רענון של 144Hz שעוזר למשתמשים לחקור היטב. מאפיינים נוספים כוללים מקלדת עם תאורת RGB אחורית, מערך מיקרופונים ורמקולים. עם תכונות אלה, דוגמנות תלת מימדית יכולה להתרחש בצורה חלקה בפלטפורמות כמו ANSYS. אתה יכול גם לבצע את המשימות שלך בתוכנות כמו בלנדר. 

יתרונות חסרונות
תצוגה נהדרתחסרה תמיכת לקוחות טובה 
מעבד חזק

5. Dell Inspiron 17 7000 – דל

מחשב נייד 2 ב-1 הטוב ביותר לעיצוב גרפי ותלת מימד

תצוגה: צג QHD בגודל 17.3 אינץ’ | מעבד: דור 11 של Intel Core i7 | גרפיקה: Intel Iris Xe Graphics | זיכרון RAM: 32GB | אחסון: 1TB NVMe SSD

אם אתה מעצב נלהב ומחשב נייד עם מסך מגע מתאים יותר לצרכים שלך, Dell Inspiron 17 7000 הוא בחירה מצוינת. זהו מחשב נייד 2 ב-1 מה שאומר שאתה יכול להשתמש בו כרגיל או כטאבלט עם חרט. עם המעבד העדכני ביותר של Intel Core i7, Intel Iris Xe Graphics ו-32GB RAM, המחשב הנייד החזק הזה יכול לעשות כל משימה שתטיל עליו.

מסך ה-QHD המאסיבי בגודל 17.3 אינץ’ הוא אחת התצוגות הטובות ביותר מבין כל המחשבים הניידים עם צבעים דמויי חיים ועדינים, ועם אחסון SSD של 1TB שלו, יהיה לך הרבה מקום לאחסן את כל קבצי העיצוב התלת-ממדיים שלך. מכיוון שכמה יישומי דוגמנות תלת מימד כמו AutoCAD מציעים אפליקציות ניידות ותמיכה במסכי מגע, אתה יכול לקבל את המיטב משני העולמות עם מחשב נייד היברידי זה.

ה-Dell Inspiron 17 7000 הוא מכשיר רב-תכליתי, והוא מומלץ מאוד עבור אותם אמנים שעובדים על מגוון תוכנות עיצובים גרפיים שונות, כולל אלו עבור מודלים ועיבוד תלת-ממדיים.

יתרונותחסרונות
מעבד חזק ו-32GB של זיכרון RAM קורא טביעות האצבע אינו מגיב בקלות
צג QHD מדהים בגודל 17.3 אינץ’
חיי סוללה מעולים

6. Apple MacBook Pro 2020 – אפל

המחשב הנייד הטוב ביותר עבור עיצוב גרפי, דוגמנות ועיבוד תלת מימד מבית אפל

תצוגה: 13.0 אינץ’ QHD (2560×1600) צג LED עם תאורה אחורית עם טכנולוגיית IPS | מעבד: דור 10 של Intel Core i5/i7/Apple M1 | גרפיקה: Intel Iris Plus Graphics/Apple M1 GPU משולב | זיכרון RAM: 8GB/16GB | אחסון: 256GB/512GB/1TB SSD

אם אתה מעדיף macOS על פני ווינדוס ואפל על פני כל מותג אחר, אז ה- Apple MacBook Pro 2020 הוא המחשב הנייד הטוב ביותר שאתה יכול לקנות עבור דוגמנות ועיבוד תלת מימד מענקיות הטכנולוגיה מבוססות קופרטינו.

זהו המחשב הנייד האחרון והחזק ביותר של אפל שתוכלו לקנות עם מעבדי הדור ה-10 של Intel Core i5/i7 או שבב M1 הבלעדי של אפל, בעל ביצועי ליבה בודדת ורב ליבה טובים יותר מאשר עמיתיו אינטל. כמו כן, הפעלת ה-macOS Big Sur במקביל למעבד היא עד 16GB של זיכרון RAM, ו-Intel Iris Plus Graphics/Apple M1 GPU משולב לגרפיקה.

ה- מקבוק פרו – MacBook Pro מציע פי 2.8 מביצועי המעבד מהדור הקודם, פי 5 ממהירות הגרפיקה ועד 20 שעות של חיי סוללה – הארוך ביותר מכל מק אי פעם. כך שאתה יכול לעבור פגישות עבודה ממושכות ללא הפרעה מבלי שתצטרך לדאוג לריקון הסוללה או לפגר של המחשב הנייד.

תכונה מועילה נוספת היא ש-MacBooks יכולים להריץ iOS, כך שתוכל לפתוח את אפליקציית AutoCAD לנייד כדי לשפר את זרימת העבודה שלך. ה-MacBook Pro הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר כמעט בכל היבט, החל מתצוגת 4K רשתית וביצועים ועד לסוללה, ולמרות שהוא עשוי להיות מעט יקר, הוא לא יאכזב אתכם.

יתרונותחסרונות
תצוגת רשתית 4K מדהימהיקר
ביצועים מהירים
חיי סוללה של 20 שעות

7. LG Gram 17 2021

המחשב הנייד הטוב ביותר עם מסך 17 אינץ’ לעיצוב גרפי ותלת מימד

תצוגה: צג QHD בגודל 17 אינץ’ (2560 x 1600) | מעבד: דור 11 של Intel Evo i7 | גרפיקה: Intel Iris Xe Graphics | זיכרון RAM: 16GB RAM | אחסון: 2TB SSD

המחשבים הניידים ברשימה זו כללו בעיקר צגים בגודל בינוני, אך כמעצב גרפי, ייתכן שתזדקק למסך שהוא אפילו גדול יותר כדי לעזור לך לעבוד עם פרטים עדינים. זה המקום שבו נכנס LG Gram 17 2021 עם צג 17 אינץ’ שלו.

ל- IPS LCD של LG Gram 17 יש רזולוציית QHD עם ביטוי צבע DCI-P3 של 99%. התצוגה הגדולה והיפה הזו מייצרת תמונות חדות עשירות בצבע עם רמת עומק יוצאת דופן, והיא מושלמת עבור אותם מעצבים שיעבדו עם רמת פירוט גבוהה תוך יצירת מודלים תלת מימדיים.

הוא לא מחמיץ את המטרה גם מבחינת ביצועים עם מעבד הדור ה-11 של Intel Evo i7 האחרון, Intel Iris Xe Graphic, 16GB RAM, 2TB של אחסון SSD ועד 19.5 שעות חיי סוללה בטעינה אחת. אז בין אם אתה יוצר מודלים תלת מימדיים או ריבוי משימות, עם LG Gram 17, אתה יכול לעבוד בלי לדאוג לפיגור או חוסר אחסון.

יתרונותחסרונות
הרבה מקום עם SSD של 2TB לא הכי טוב לניידות
צג גדול בגודל 17 אינץ’ המפיק צבעים יפים
חיי סוללה מרשימים של 19.5 שעות

8. Dell XPS 13 9310 – דל

המחשב הנייד הקומפקטי הטוב ביותר עבור עיבוד תלת מימד ומודלים לעיצוב גרפי

תצוגה: מסך מגע FHD בגודל 13.4 אינץ’ | מעבד: דור 11 של Intel Core i7 | גרפיקה: Intel Iris Xe Graphics | זיכרון RAM: 16GB | אחסון: 512GB SSD

אם אתה אוהב לעבוד בדרכים וניידות היא התכונה שאתה מחפש, אז דל Dell XPS 13 9310 הוא בחירה מצוינת. המחשב הנייד עצמו עשוי להיות קומפקטי בגודלו ונייד, אך הוא מגיע עם צג Full HD בגודל 13.4 אינץ’ עם בהירות של 500 ניטים שדרכו ניתן לראות כל פרט בבהירות מעולה.

Dell XPS 13 9310 אינו מתפשר גם על הביצועים עם מעבד Intel i7 העדכני ביותר, גרפיקת Intel Iris Xe ו-16 GB של זיכרון RAM, שהוא מהיר מספיק כדי למלא את כל צרכי העיצוב שלך. אתה לא יכול למצוא מחשב נייד טוב יותר עבור אמנים המחפשים מכשיר דק ואלגנטי שהוא מהיר מספיק כדי לעמוד בקצב של תוכנת עיצוב תלת מימד.

יתרונותחסרונות
עיצוב קומפקטי וקל משקלפחות אפשרויות קישוריות
מפרט מרשים
תצוגה מרתקת

9. MSI GL65

מחשב נייד המשחקים הטוב ביותר בתקציב לעיצוב תלת מימד

תצוגה: 15.6 אינץ’ מסך Full HD עם קצב רענון של 144 הרץ | מעבד: דור 10 של Intel Core i5 | גרפיקה: NVIDIA GeForce GTX 1650 | זיכרון RAM: 16GB | אחסון: 512GB SSD

כמו Acer אייסר, MSI הוא עוד מותג המפורסם ביצירת תמורה לכסף, וה- MSI GL65 הוא אחד ממחשבי הגיימינג/הביצועים הטובים ביותר שתוכלו לקנות. תוכנן במקור למטרות גיימינג, ל-MSI GL65 יש את הסמכות הדגימות והתלת-ממדיות הנכונות.

הצג בגודל 15.6 אינץ’ מתהדר בקצב רענון מהיר של 144 הרץ ובטווח צבעים של 100% sRGB לחוויה חלקה וללא פיגור עם חזותיים בהירים ומדויקים בצבע. הפעלת המכשיר היא השילוב המושלם של דור 10 של Intel Core i5 ו-NVIDIA GeForce GTX 1650 שיכולים להתמודד עם כל יישום עיצוב תלת-ממדי בבריזה.

התכונה היחידה שבה ה-GL65 יכול היה להשתפר היא הסוללה. זה נמשך רק ארבע שעות בטעינה בודדת מה שיכול להוות מכשול אם אתה עובד בדרכים, אבל לגבי המפרט, הוא הטוב ביותר בטווח המחירים שלו.

יתרונותחסרונות
ביצועים נהדרים חיי הסוללה יכולים להיות טובים יותר
שפע של אחסון
תצוגת Full HD יפהפייה

10. Apple MacBook Air 2020 – אפל

המחשב הנייד המשתלם ביותר של אפל עבור דוגמנות ועיבוד תלת מימד

תצוגה: 13.0 אינץ’ QHD (2560×1600) צג LED עם תאורה אחורית עם טכנולוגיית IPS | מעבד: Apple M1 Chip | גרפיקה: Apple M1 GPU | זיכרון RAM: 8GB | אחסון: 256GB/512GB SSD

ה-MacBook Pro יותר מיכולת להריץ יישומי מידול תלת-ממדיים מורכבים. ובכל זאת, אם אתם רוצים מחשב נייד של אפל שהוא יותר קומפקטי אבל לא מתפשר על ביצועים וזול משמעותית, ה- Apple MacBook Air הוא אלטרנטיבה מוצקה.

בהסתכלות מעבר לעיצוב הדק והקל יותר, יש לו את אותו שבב ו-GPU חזק של Apple M1, אך ניתן להאריך את זיכרון ה-RAM של 8GB על גבי ה-MacBook Air רק עד ל-16GB, בהשוואה ל-64GB של ה-Pro. חיי הסוללה הם רק 15 שעות גם כן במקום 20 של ה-Pro.

לא תבחין בהבדל רב בין שני המחשבים הניידים מכיוון שהם מגיעים עם אותו מעבד, GPU, תצוגה ויכולת להריץ אפליקציות iOS. ל-MacBook Pro יש ביצועים טובים יותר, ול-MacBook Air קל יותר ובמחיר סביר יותר. זה תלוי אם המחיר חשוב לך יותר או השיפור הקל בביצועים.

יתרונותחסרונות
עיצוב דק וקל משקל פחות חזק ממקבוק פרו MacBook Pro
תמורה נהדרת לכסף
ביצועים מהירים

סיכום

מציאת המחשב הנייד הטוב ביותר לעיצוב גרפי ותלת מימד יכול להיות מעט מסובך, במיוחד עבור מעצבים גרפיים אם אינך מתמצא בטכנולוגיה עם ראשי התיבות הרבים, הז’רגון והמגוון הבלתי מוגבל של מחשבים ניידים שונים שיכולים להציף אותך במהירות במידע רב מדי בבת אחת.

זו הסיבה שהרכבנו את רשימת המחשבים הניידים החזקים ביותר שיכולנו למצוא לכל דרישה, שימוש ותקציב. אנו מקווים שמאמר זה עזר לך למצוא את המחשב הנייד המתאים לצרכים שלך שבו תשתמש למטרות עיצוב גרפי ועיבוד תלת מימד.