10 משטחי (לוחות) כתיבה דיגיטליים (אלקטרוני) הטובים ביותר למחשבים ניידים ונייחים 2022



חלפו הימים של מחברות ספירלה ורפידות, שהוחלפו בלוחות כתיבה דיגיטליים שיכולים להעביר את המידע שלך למחשב נייד או לשירות ענן בקלות.

מחפש את משטח (לוח) הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר עבור המחשב הנייד שלך? מאמר זה יגרום לך לכתוב תוך זמן קצר.

הטכנולוגיה הפכה לשם נרדף לכל היבט בחיינו, כולל משטחי הכתיבה שבהם אנו משתמשים כדי לרשום הערות, סקיצות או אפילו שרבוטים. חלפו הימים של מחברות ספירלה ורפידות משפטיות, שהוחלפו בפנקסי כתיבה דיגיטליים שיכולים להעביר את המידע שלך למחשב נייד או לשירות ענן, שיימשך לנצח.

למרות שהטכנולוגיה הישנה עשויה להיות נכונה, שדרוג הוא אף פעם לא דבר רע ואם אתה מוכן להחליף את העיפרון שלך בחרט, יש לנו את מדריך הקנייה עבורך.

כאשר אנו מסתכלים מקרוב על 10 לוחות הכתיבה הדיגיטליים (אלקטרוני) הטובים ביותר למחשבים ניידים, אנו יודעים שהשתחררות מנאמנים ותיקים עשויה להיות קשה עבור אנשים מסוימים, אך רק תחשוב על ערימות הנייר שתחסוך ועל מספר העצים!

בכל מקרה, לפני שאנחנו קופצים ישר, בוא נבחן את הבחירות שלנו ואז איך אתה יכול להיות בטוח לבחור את משטח הכתיבה הדיגיטלי הנכון.

מהו משטח (לוח) הכתיבה הדיגיטלי (אלקטרוני) הטוב ביותר עבור מחשבים ניידים?

ה- Rocketbook Fusion Smart Notebook הוא הבחירה שלנו עבור משטח הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר עבור מחשבים ניידים. עם זאת, במאמר זה, הבאנו לכם מדריך לעשרת משטחי הכתיבה הדיגיטליים הטובים ביותר של השנה. אלה מפורטים עם היתרונות, החסרונות והתכונות המיוחדות שלהם.

איך לבחור את משטח (לוח) הכתיבה הדיגיטלי (אלקטרוני) הטוב ביותר?

כאשר אתה סוף סוף מחליט לבצע את המעבר מ-Mr Notebook וחבר העיפרון מספר 2 שלו, לדעת בדיוק מה אתה צריך לחפש יכול להיות קשה למתחילים. למרבה המזל, אנחנו אוהבים לעשות קניות וכבר עשינו הרבה כדי שנוכל לשתף במה שאנחנו מחפשים כדי לוודא שאתה בוחר בפנקס הכתיבה הדיגיטלי הנכון.

גודל

בעוד שהמטרה הכוללת של משטח כתיבה דיגיטלי זהה, כמו אפשרויות רבות אחרות בכל הנוגע לטכנולוגיה, יש הרבה אפשרויות בכל הנוגע לגודל. אם ההתמקדות העיקרית שלך היא להשתמש בפנקס לכתיבה, ייתכן שתרצה להסתכל על רפידות בגודל של בין 7 ל-10 אינץ’, בעוד שמי שעשוי להשתמש בעיקר בפנקס ליצירת אמנות עשוי לרצות משהו קצת יותר גדול.

אחסון

בעוד שחלק מפנקסי הכתיבה הדיגיטליים מציעים אחסון פנימי כך שתוכל לשמור את כל ההערות שלך, אם במקרה בחרת באחד שלא, עליך לוודא שהוא מסתנכרן עם אפשרות אחסון כגון גוגל דרייב או אייקלאוד.

הדבר האחרון שמישהו רוצה הוא להקדיש אחר צהריים שלמים כדי לרשום הערות בפגישה, רק שלא תהיה לו דרך לשמור אותם לעיון מאוחר יותר.

חרט

לא משנה כמה טוב משטח/לוח הכתיבה הדיגיטלי שלך, בלי חרט טוב, אתה יכול באותה מידה לזרוק אותו מהחלון (אל תעשה את זה!). אבל ברצינות, בדומה למחברת פיזית, חרט הוא הדרך שבה תוכל לרשום רעיונות או לרשום הערות בכיתה.

הנקודה של חרט טוב היא שהוא משכפל את התחושה הטבעית שמגיעה עם כתב היד הכי טוב שאפשר. למרות שהם יכולים להגיע בחומרים רבים ושונים, מציאת החומר הנכון תרגיש כמו הרחבה של היד שלך.

סוללה

חיי סוללה הם בין הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני שאתה קונה משטח כתיבה דיגיטלי. יש כמה רפידות שדורשות טעינה תכופה ואחרות עם חיי סוללה ארוכים. חיי סוללה ארוכים מאפשרים לך לעבוד ללא הפרעות, לכן עליך לדעת את חיי הסוללה ולא רק את שעות העבודה.

סוּג

ישנם סוגים שונים של לוחות כתיבה דיגיטליים – אלקטרוניים גרפיים עם מגוון תכונות, לכן עליכם לבחור אחד בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם.

לחלקם יש מסכי LCD עם טכנולוגיות דיו ונשענים על חיישנים, אבל יש גם משטחי כתיבה מסורתיים עם עטים וחרט. לאלה יש שיטת לכידת חיישנים שמתאימה לרוב הדרישות, אך עשויה שלא להתאים לצרכים שלך.

מחיר

כשזה מגיע לתמחור, הכל תלוי בתכונות שאתה מחפש. עבור טקסט כתוב שניתן להמיר לטקסט דיגיטלי בספרים פיזיים, זה עולה למשתמשים מתחת ל-$50. לכתיבה דיגיטלית ישירה יותר, פנקסי הרשימות הדיגיטליים ברמת הכניסה שלך עולים בדרך כלל בסביבות $100 (זה ללא מסך).

כשמדובר בפנקסי כתיבה דיגיטליים (אלקטרוניים) עם מסך, אלה נוטים להיות קצת יותר יקרים עם אפשרויות שמתחילות בסביבות $400 ומעלה. עם זאת, אלה הם בדרך כלל טאבלטים. המשמעות היא שהם מגיעים עם מספר פונקציות אחרות כמו דואר אלקטרוני, אפליקציות, WiFi ואפילו בלוטוס.

לבעלי תקציב, אנו ממליצים בחום לבחור בטאבלט בגלל הנוחות והשימוש הרב-תכליתי שלו. 

10 משטחי – לוחות – הכתיבה הדיגיטליים (אלקטרוני) הטובים ביותר למחשבים נייחים ולמחשבים ניידים

1. Rocketbook Fusion Smart Notebook (בחירת העורך)

10 משטחי (לוחות) כתיבה דיגיטליים הטובים ביותר למחשבים ניידים ונייחים 2022

כשזה מגיע ללוחות שמושכות סופרים, אין לוחות טובות יותר מהמשטח החכם של Rocketbook Fusionמחברת בעיצוב ייחודי המשלב פונקציונליות דיגיטלית ואנלוגית. סופרים רבים נהנים מהתחושה של לשים עט על הנייר והמחברת הזו רק מטפחת את מערכת היחסים הזו אבל עם אפשרות שמירה דיגיטלית.

עטי Rocketbook Frixion משתמשים בדיו אמיתי שניתן לנגב מהמחברת הדיגיטלית עם מטלית מיקרופייבר ואינו נחוץ אלא אם כן אתה טירון בכל הנוגע לרפידות כתיבה דיגיטליות. לאחר שתסיים לרשום הערות, פשוט סרוק את המסמך, שמור אותו בענן, נגב את הדיו והתחל מחדש. עם 42 דפי תבניות, כמות ההערות שאתה יכול לרשום היא כמעט בלתי מוגבלת.

יתרונותחסרונות
תבניות לשימוש חוזר אין אחסון מובנה
מסתנכרן עם Google Drive, Slack, Evernote, iCloudדיו צריך להתייבש תחילה

2. HUION Inspiroy H950P

10 משטחי (לוחות) כתיבה דיגיטליים הטובים ביותר למחשבים ניידים ונייחים 2022

לוי הכתיבה הדיגיטלי (אלקטרוני) הכי ידידותי לתקציב

משטח – לוח – כתיבה זה תואם כמעט לכל תוכנת אמנות דיגיטלית, כולל Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Painter, Manga Studio, Clip Studio, Zbrush, Krita, Gimp ועוד. ה-Inspiroy H950P של Huion תומך גם בחיבור אנדרואיד/טאבלט וכן ב-MacOS 10.11 ואילך, Windows 7 ואילך, ו-Linux (Ubuntu).

כתחליף מושלם לעכבר ולנייר המסורתיים, Inspiron H950P מאפשר לך לעבוד, לשרטט, לצייר או לערוך תמונות, לחתום על מסמכים באופן דיגיטלי, ליצור מפות חשיבה, לצייר דיאגרמות או לרשום הערות. Inspiron H950P מצויד בסוללת ליתיום-יון של 1100mAh המספקת עד 20 שעות של זמן עבודה וטעינה תוך שלוש שעות. מכיוון שהחבילה הזו כוללת את לוח הציור H610PRO V2 ו-HUION Inspiroy Dial Q620M לוח ציור גרפי אלחוטי, ה-H950P הוא אופציה נהדרת ידידותית לתקציב.

יתרונותחסרונות
עיצוב בגודל קומפקטי הסמן אינו תומך בהגדרות קבועות מראש של סמסונג
עט נטול סוללות

3. Moleskine Pen+ Ellipse Smart Writing Set

משטח הכתיבה הדיגיטלי בעל התמורה הטובה ביותר

הידועים במחברות האיכותיות והמסוגננות שלהם, מולסקיין מייצרת מחברות מגוונות השומרות על חוויית מישוש שכל משתמש מחפש. עם ערכת הכתיבה החכמה Pen+ Ellipse , הם יצרו משחק כדור חדש לגמרי.

בעוד שמבחוץ, Pen+ Ellipse נראה כמו מחברת Moleskine רגילה, הדפים מוטבעים עם תבנית רשת כמעט בלתי נראית של נקודות בזמן שהמצלמה מזהה כל מכת עט, את מספר העמוד שבו אתה נמצא, אפילו באיזו מחברת Moleskine אתה נמצא באמצעות. הדבר הגדול בסט Pen+ Ellipse הוא שגם אם אתה ממלא מחברת בזמן שאתה לא מחובר, ברגע שאתה מסנכרן את העט לאפליקציה, כל מה שעשית יופיע.

יתרונותחסרונות
נוח לשימוש יקר
שליחת הערות וסקיצות בצורה דיגיטלית היא קלה חיי הסוללה יכולים להיות טובים יותר

4. Samsung Galaxy Tab S8+

משטח הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר של אנדרואיד

עם מגוון רחב של טאבלטים בשוק, Samsung Galaxy Tab S8+ הוא משטח הכתיבה הדיגיטלי (אלקטרוני) הנמכר ביותר. המסך הגדול sAMOLED בגודל 12.4 אינץ’ מספק תמונות חיות ברזולוציה גבוהה.

Samsung S Pen עמוס ב-Tab S8+ מרגיש יותר כמו עט אמיתי והוא מגיב יותר. עם ערכת שבבים משודרגת של Qualcomm Snapdragon, ה-S8+ מספק לך את הסוללה הדרושה לך כל היום ותומך בטעינה מהירה אוניברסלית.

בנוסף, ה-S8+ מציע מצלמה משופרת להקלטת 4K ו-Dex ריבוי משימות לפרודוקטיביות משופרת. עם WiFi 6E, S8+ הוא העגול שאתה צריך עבור כל המשימות שלך, מעבודה וסטרימינג ועד למשחקים.

יתרונותחסרונות
צג sAMOLED בגודל 12.4 אינץ’מעט משקל על כיוון דיוקן
Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1יכול לזהות תריס מיקרו
יציאת טעינה USB C
עט S עם תגובה גבוהה

5. Royole RoWrite 2

משטח הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר לרישום הערות

לכל מי שמעריץ את RoWrite המקורי, Royole RoWrite 2 משתפר כמעט בכל היבט ומספק בהצלחה את אחד ממשטחי (לוחות) הכתיבה הדיגיטליים הטובים ביותר למחשבים ניידים שראינו היום. עם עיצוב דק, ה-RoWrite 2 מחליף את כיסוי הקנבס האפור המקורי עבור כיסוי עור יפהפה שמגיע במגוון רחב של צבעים.

באופן פנימי, RoWrite 2 פישט את המנגנונים כדי להקל על טעינת הנייר. במקום לנעול רפידות ספציפיות של ניירות לתוך מסגרת, כעת תוכל להחליק כל מחברת קטנה בגודל A5 לתוך הכריכה האחורית ופאנל החיישנים שתפור מאחור ידאג לכל השאר. אם אתם מחפשים פנקס דיגיטלי לשיעור הבא שלכם, RoWrite 2 הוא אופציה מצוינת.

יתרונותחסרונות
יכול להשתמש בכל מחברת A5 כתיבה לטקסט יכולה להיות טובה יותר
עיצוב פשוט וקטן זמן טעינה ארוך

6. B00xX Nova3 Color

משטח הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר לסופרים

כאשר אתה חושב לקנות(לוחות) משטח כתיבה דיגיטלי, תבחין שרובם מוצגים רק בגווני אפור. ובכן, זמנים שהם משתנים והשינוי הזה מתחיל עם Boox Nova 3 .

עם יותר מ-4,000 גוונים של צבע, ה-Nova 3 משתמש במערכת ההפעלה אנדרואיד 10, מה שאומר שאתה יכול לגשת לכל האפליקציות שנמצאות בחנות גוגל פליי אבל הלהיטים לא עוצרים שם. עם מסך 7.8 אינץ’, חיי סוללה מעולים וביצועים טובים, ה- Nova 3 Color הוא משטח כתיבה רב תכליתי שניתן להשתמש בו בכל מקום ואפילו כולל רמקול כך שתוכל להאזין לספרי שמע או לפודקאסטים האהובים עליך.

יתרונותחסרונות
תמיכה בקבצים רחבה הבהירות יכולה להיות טובה יותר
חיי סוללה טוביםצבעים ברזולוציה נמוכה

7. Apple iPad Air

משטח הכתיבה הדיגיטלי הרב-תכליתי הטוב ביותר

הזיקה של מעריצי אפל למוצרים מעולים וה- iPad Air מבית אפל בהחלט מתאים לכינוי הזה. עם מסך 10.9 אינץ’, צג רשתית יפהפה, בתוספת מצלמת 12 מגה פיקסל, האייפד אייר הוא האולר השוויצרי של משטחי כתיבה דיגיטליים למחשבים ניידים.

עם שבב M1 החזק להפליא, iPad Air עונה על כמעט כל צרכי הציור שלך. ה-GPU בעל 8 ליבות של אייפד אייר iPad Air מספק גרפיקה מהירה יותר לציור חלק הן בתלת מימד והן בדו מימד. ניתן לשלב את האייפד אייר עם עיפרון התפוחים מהדור השני (נמכר בנפרד) ליעילות מירבית.

יתרונותחסרונות
ביצועי CPU ו-GPU מהירים יותר חיי סוללה קצרים יותר
תומך בעיפרון תפוחים מהדור השנייקר
אפליקציות בלתי מוגבלות ליצירתיות

8. ReMarkable Paper Digital Writing Pad

משטח הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר עם זיכרון

כבר מותג מבוסס, ReMarkable הוא קורא אלקטרוני ופנקס דיגיטלי שהשוו בקלות לקינדל מאמזון. בעוד שרבים וטאבלטים חדשים לכתיבה ישתמשו במסכי LCD בגלל האמינות שלהם ועלותם הזולה יותר, משטחי כתיבה כמו ReMarkable Paper Digital Writing Pad הצליחו ליצור נישה יפה בשוק.

ממומן במקור על ידי Kickstarter, פנקס הכתיבה ReMarkable הוא נהדר עבור כל רישום הערות או שרטוט שאולי תצטרך לעשות במהלך פגישה או רק לבד. העט ReMarkable נראה ומרגיש בדיוק כמו עט אמיתי למעט ‘האחיזה המיוחדת שלו בחיכוך גבוה’ שתשמור אותו בבטחה בידך. החוויה הכוללת של כתיבה בטאבלט ReMarkable טובה יותר מכל משטח דיגיטלי אחר זמין כולל ה-iPad Pro מבית אפל או ה-Galaxy Note 8 מבית סמסונג.

יתרונותחסרונות
עיצוב דק וקללא זול
חיי סוללה טובים יכול לסבול מפיגור

9. XP-Pen Star05 V2

משטח – לוח – הכתיבה הדיגיטלי הרב-תכליתי הטוב ביותר

ה- XPen Star05 V2 המלוטש בגוון שחור הוא מכשיר מוכן לשימוש. Star05 V2 החזק מרגיש טבעי, נוח בידיים וקל לחיבור. אם כבר מדברים על קישוריות, אתה יכול לחבר את Star05 V2 באמצעות מקלט USB או כבל USB. לטאבלט לוקח כ-2.5 שעות בקישוריות קווית לטעינה מלאה ונמשך כ-14 שעות. העט נטול הסוללה כולל 8192 רמות לחץ ועובד ללא הפרעות.

ששת הכפתורים הרגישים למגע: Brush+, Brush-, Switch, Pen-walker, Grab ו-Redo הופכים את הטאבלט לפנטסטי ומשפר את הפרודוקטיביות. XP-Pen Star05 V2 תואם ל-Windows 7 ומעלה ול-Mac OS 10.10 ומעלה ותומך כמעט בכל תוכנת ציור דיגיטלית, כולל Photoshop, Paint tool Sai, Clip Studio Paint וכו’.

יתרונותחסרונות
כפתורים רגישים למגעכפתורי צד רגישים למגע
טעינה מהירהרגישות ללחץ עלולה להיות גדולה מדי עבור חלק
תואם לרוב מערכת ההפעלה והתוכנות

10. טאבלט ציור Wacom One

משטח – לוח – הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר לרמת הכניסה

Wacom One Drawing Tablet יכול לגרום לדמיון שלך להתעורר לחיים עם הצג שלו בגודל 13.3 אינץ’ המאפשר לך ליהנות מהחוויה של ציור וכתיבה על נייר כאחד. בעוד טאבלטים רבים יכולים לעשות זאת גם כן, רובם הם ברמה נמוכה יותר ואינם שווים את המחיר המשתלם שהם מבקשים.

אתה יכול לשרטט או לצייר ישירות על המסך והעט של Wacom One משתמש בתוכנה כדי לפעול כעטים ומברשות מרובים כדי לספק לך חופש דיגיטלי מלא. אזור העבודה הכולל גדול בהשוואה לאפשרויות אחרות ברשימה שלנו.

יש לו תאימות מגוונת, כך שתוכל לקשר את ה-Wacom One שלך ​​ל-Mac, PC או Chromebook, ולטאבלטים וסמארטפונים מסוימים של אנדרואיד. אם אתם מחפשים פנקס דיגיטלי לכל השימושים היצירתיים, Wacom One Drawing Tablet זאת אפשרות מצוינת.

יתרונותחסרונות
עובד כצג חיצוני למחשב שלך.אין לו פונקציית מגע.
תאימות מגוונתהוא חייב להיות מחובר למחשבי ווינדוס ו-מק תואמים.
העט אינו דורש סוללה

סיכום

למרות שזה עשוי להיות תמים למראה, לפנקס כתיבה דיגיטלי (אלקטרוני) יכולים להיות הרבה יותר שימושים מאשר רק לרשום הערות או לשרבט את המחשבות האקראיות המתרוצצות בראשך. הרשימה שלנו של משטח (לוח) הכתיבה הדיגיטלי הטוב ביותר למחשבים ניידים יכולה לגרום לך לשכוח הכל מהעט והמחברת הישנים שלך ולעזור לך לנקות את כל העומס הזה.