8 אתרי התמונות, הסרטונים והגרפיקה וקטורית הטובים ביותר להורדה חינם



ישנם עשרות אתרים המציעים תמונות גרפיקה וקטורית ומשאבי מדיה בחינם לחלוטין. 

האם אתה יודע שבאמת יש משאבי מדיה באיכות גבוהה בחינם שתוכל להשתמש בהם למטרות אישיות ומסחריות? שפע של חומר יוצא דופן קיים באינטרנט, אבל לרוב, הם מגיעים עם הגבלות. בעולם התאגידים, זה יכול להיות קצת מפחיד. לא תרצו להיתבע בגלל שימוש בתמונה פשוטה שצילמתם מהאינטרנט!

למרבה המזל, עדיין ישנם אתרים המציעים משאבי מדיה בחינם לחלוטין. למרות שהם עדיין תחת רישיונות שונים, רבים מהם יכולים לשמש למטרות מסחריות, כאשר חלקם אינם דורשים ייחוס כלל. להלן 10 אתרי התמונות, הסרטונים, הגופנים והגרפיקה הווקטורית הטובים ביותר בחינם.

גופנים/פונטים:

אולי אתה לא מודע לזה, אבל גם לגופנים יש זכויות יוצרים. למרבה המזל, ישנם לא מעט אתרים מעולים המציעים גופנים ותמונות לשימוש חופשי. עדיין תוכל למצוא פונטים איכותיים המתאימים לצרכים שלך.

Font Squirrel

פונט סנאי  הוא לרוב הבחירה המובילה עבור מעצבים מקצועיים ומתחילים, וגם לא בכדי. האתר הוא 100% חינמי לשימוש מסחרי, מה שאומר שניתן להשתמש בפונטים למטרות כספיות. לדוגמה, תוכל להשתמש בגופנים שלהם עבור הפרויקטים שלך.

יתר על כן, גופיני גרפיקה וקטורית איכותיים וחינמיים לחלוטין. חלק מהגופנים שם מכילים גרסאות בתשלום. אבל גרסאות אלה אינן מופיעות ב- Font Squirrel – הן נמצאות באתרי האינטרנט של היוצר במקום זאת. אתר זה גם מפרט בבירור את הגבולות החוקיים של הגופנים, עם סמלים קלים לקריאה המסבירים היכן ניתן להשתמש בגופנים. בסופו של דבר, Font Squirrel הוא האתר הרצוי עבור גופנים אמינים וללא פרסומות.

DaFont

DaFont  הוא אחד ממסדי הנתונים הגדולים של גופנים באינטרנט, עם יותר מ-30,000 פונטים וקטורית שניתן להוריד בחינם. בהשוואה ל-  Font Squirrel , יש הרבה יותר גופנים לבחירה. עם זאת, גופנים רבים מיועדים לשימוש אישי בלבד – לא למטרות כספיות או מסחריות – אז שימו לב לסוג ההרשאה שניתנה. עם זאת, DaFont עשתה את זה ממש פשוט עם קו בצד המציין היכן ניתן להשתמש בגופנים.

הפונטים מחולקים לקטגוריות מגוונות, החל מטכנו ועד גותי, וקטורית. אתה יכול אפילו לצמצם את החיפוש שלך עם קטגוריות משנה נוספות. בלחיצה פשוטה על כפתור “הורד”, אתה יכול לקבל את הגופן שאתה רוצה בקלות.

FontSpace

FontSpace  בולט משאר המתחרים עם הדרך הייחודית שלו לתצוגה מקדימה של גופנים. האתר מספק אפשרות להקליד כל טקסט מותאם אישית עם הגופן שאתה מסתכל עליו. יתר על כן, אתה יכול אפילו לשנות את גודל הגופנים על ידי התאמת מיקומי המחוונים. אלו הן תכונות ייחודיות שאנו נהנים מהן, מכיוון שאתה יכול להציג את הגופן בצורה מציאותית מבלי שתצטרך להוריד או להתקין אותו תחילה.

Photos

תמונה טובה יכולה לעשות פלאים, במיוחד ברזולוציות גבוהות. עם זאת, הגבלות משפטיות יכולות להיות מסובכות בעידן של היום של  פלטפורמות פופולריות לשיתוף תמונות . בקר רק באתרי מאגרי תמונות מלאי אמינים כדי להימנע מכל בעיה משפטית אפשרית.

StockSnap.io

מעבר לכתובת האתר הייחודית שלהם,  StockSnap.io  מציעה את אחד ממשקי המשתמש האינטואיטיביים ביותר בכל הנוגע לחיפוש תמונות מלאי באיכות בחינם. אתה יכול בקלות למיין את התמונות לפי מספר ההורדות, הצפיות, התאריך ואפילו כמה הן “אופנתיות”. מציאת התמונה הנכונה היא משב רוח.

ל-StockSnap.io יש גם צוות מסור של צלמים אשר מעדכן כל הזמן את האתר בתמונות מקוריות. StockSnap.io יאצור את התמונות הללו ויבחר את הטובות ביותר. למעשה, אתה יכול להירשם לניוזלטר השבועי החינמי שלהם והם ישלחו לך את התמונות האלה.

FootageCrate

FootageCrate  מתמחה באפקטי סרטוני וידאו בחינם, מה שהופך את האתר הזה לאחד מאתרי האינטרנט הייחודיים המועילים והפופולריים ביותר. אתה יכול לקבל מגוון רחב של אפקטים מיוחדים, החל מפיצוצים ועד מעברים מונפשים. הם חינמיים ואתה יכול להוסיף אותם לסרטונים שלך כדי ליצור הופעות מעוררות יראת כבוד.

Mazwai

Mazwai  מציעה כמה מהסרטונים היפים ביותר בחדות גבוהה (HD) שנמצאו באינטרנט ומשמשים כרקע מצויין. רבים מהם מבוססים על נוף, וכוללים צילומי טבע מפוארים ותמונות וקטוריות או המראות והקולות של העיר השוקקת. כל עוד אתה מזכה את היוצר המקורי, אתה יכול להשתמש בסרטונים איך שתרצה.

מקור הסרטונים הללו מתורמים בתחום הגרפיקה, כך שתוכל לקבל מגוון אפשרויות. יש מספר מוגבל של סרטונים זמין, אבל הם מייצגים את הטוב ביותר של כל יוצר. לפיכך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה מקבל את הסרטונים מהשורה הראשונה – רובם אפילו מעניקים פסקול חינמי!

Vectors

קבצי וקטור הם הבסיס  לגרפיקה דיגיטלית . אתה יכול למצוא אותם בכל מקום ברשת, כולל באנרים לפרסום, פוסטרים, אייקונים,לוגו. אתה בהחלט צריך אחד אם אתה מפרסם יצירות אמנות (הן אונליין והן לא אופליין).