17 תבניות מצגת פאוור פוינט (PowerPoint) מעוצבות להורדה (חינם ובתשלום)



תבניות פאוור פוינט (PowerPoint) מודרניות ומעוצבות להצגה יצירתית וברורה כדי להציג את המותג שלך באופן מושלם.

תבניות מצגת פאוור פוינט (PowerPoint) מודרניות להצגה יצירתית וברורה כדי להראות את העסק שלך. תבניות רב תכליתיות מושלמות עבור העסק, המיזם או השימוש האישי שלך. תבניות פאוור פוינט (PowerPoint) הן מעוצבות, עכשוויות אך רבות עוצמה, הכולל פריסות תמונות יצירתיות, אינפוגרפיקה, טבלאות, לוגו וקטורים, מפות, דיאגרמות וים של תכונות נהדרות להראות את העבודה שלך ואת פרופיל החברה שלך ברמה אחרת. המצגת הנכונה לכל יזם ואיש עסקים, יוצר, מעצב, תלמיד, מרצה שרוצה להציג את המותג שלו. אין צורך להשתמש בתוכנה נוספת. תבנית מצגת יכולה לחסוך לך הרבה זמן וכסף!

תבניות מצגת מעוצבות PowerPoint פשוטות ויצירתיות עם מצגת מונפשת של תבניות pptx ניתן ליצור מצגת דינמית שתדהים את הקהל שלך. אתה יכול ליצור מוצר עוצמתי ומקצועי עם עיצוב נקי תוך מספר דקות בלבד במקום מספר שעות, פשוט הכנס תוכן משלך. הכי טוב אם אתה רוצה להציג את הפרויקט החדש שלך, אפליקציה חדשה או פרויקטים דומים אחרים. כל הרכיבים ניתנים לעריכה מלאה ישירות ב-פאוור פוינט, אין צורך בתוכנת עריכה צג ג’.

תבניות מצגת פאוור פוינט מעוצבות להורדה

תבניות | מצגות מעוצבות באיכות סטודיו. רק לבחור נתונים בצורה מקצועית כגון גופנים, סגנ

ון ופלטת צבעים. התוצאה היא תבנית מעוצבת להפליא שיכולה לשפר את חזות המותג שלך. תבניות Keynote אלה הן בחירה מושלמת עבור צלם, בלוגר, השפעה, יזם, עסקים קטנים ועוד רבים. בדוק את תבניות מצגת PowerPoint המקצועיות.

נוצר כדי להפוך את המצגת העסקית שלך לבולטת, ללא כאבים ומראה מקצועי.

להלן רשימת תבניות מצגת פאוור פוינט מקצועיות:

Pitchslide – תבנית מעוצבת פאוור פוינט

24 תבניות מצגת פאוור פוינט (PowerPoint) מעוצבות להורדה
תבניות מצגת מעוצבות

Cannasella – תבנית פאוור פוינט קנאביס

3.Entercorp – תבנית | מצגות פאוור פוינט (PowerPoint)

4.תבנית פאוור פוינט מעוצבת לתוכנית עסקית

5.תבנית פאוור פוינט מעוצבת מינימלית ומסוגננת

6.תבנית הצגת הצעה

7.חבילת מצגות מעוצבות מינימליות

8.אסטרטגיה מינימלית תבנית פאוור פוינט

9.תבנית פאוור פוינט להצגת פרויקט

10.מפת דרכים תבנית PowerPoint

11.אינפוגרפיקה זריזה

12.תבנית PowerPoint לתוכנית עסקית

13.לוח המחוונים וגרפים תבניתמעוצבת

14.תבנית פאוור פוינט לתוכנית עסקית אומנותית – יצירתית – Creative PowerPoint Template היא תבנית פאוור פוינט של סוכנות יצירתית, מגיעה עם עיצוב שטוח, מצגת נקייה, קלאסית, מינימליסטית, מודרנית, מתאימה לתעשייה יצירתית כמו סוכנות, מעצבים, צלם, מפתח אתרים, ui/ux ותעשיות שונות.

15.מצגת פאוור פוינט של מגנוליה -תבנית מצגת אלגנטית ומעוררת, אופנתית ורב-תכליתית. לקו העיצוב של מגנוליה יש אסתטיקה עדינה ומינימליסטית שמושכת את העין וגם מקצועית.

16.תבנית פאוור פוינט ניטראלית – תבנית פאוור פוינט ניטראלית היא מצגת מעלפת להצגת הפרויקט והרעיונות שלך. תבנית רב-תכליתית זו עשויה לעזור לך ליצור מצגת יעילה בפשטות ובמהירות. מצגת זו ‘נייטרלית’ מכילה שקופיות תוכן יצירתיות עם צבעים ניטרליים יפים. זוהי מצגת הפורטפוליו לכל יוצר, מעצב, סטודנט, תלמיד,מרצה, איש עסקים ויזם שרוצה להציג את הפרויקט המדהים שלו או רעיונות יצירתיים.

17. slidesgo מצגות מעוצבות חינם בכל הסגנונות והדגמים עבור מעצבים,גרפיקאים,אנשי אופנה, יזמים ועד..