16 אתרי עיצוב גרפי הטובים ביותר ל- מוקאפים להורדה בחינם



אחד הדברים הכי מרגיזים בלהיות מעצב הוא כשאתה צריך לבזבז ים זמן במשימות משעממות שחוזרות על עצמן. להלן, אתרי עיצוב גרפי הטובים ביותר ל- מוקאפים:

 לא רק שהם מספקים מאות, או אפילו אלפי תבניות להורדת מוקאפים לשימושך האישי, הם גם יאפשרו לך לגרור ולשחרר את העתקי המסך שלך בלחיצה אחת קטנה, ולחסוך לך כמויות גדולות של זמן. לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, ותתחיל לפנות את הזמן שלך להיבטים המעניינים והיצירתיים בעיצוב!

Artboard Studio

16 אתרי עיצוב גרפי הטובים ביותר ל- מוקאפים להורדה בחינם
16 אתרי עיצוב גרפי הטובים ביותר ל- מוקאפים להורדה בחינם

עצב, הנפש והצג את הפרויקטים היצירתיים שלך בצורה מקצועית עם Artboard Studio. ניתן לגשת אל ספריית דגמי המוקאפים הנרחבת הזו ישירות בתוך הדפדפן שלך. זה בחינם רק להירשם עם כתובת אימייל או דרך פייסבוק, ויש תוכנית ‘חינם לתמיד’ לשימוש לא מסחרי. מנוי בתשלום, בינתיים, מאפשר לך להשתמש בתבניות עבור פרויקטים מסחריים, כמו גם להציע מוצרים אקסטרה ללקוחות.

The Templates

חלק ממשאב העיצוב הגרפי העצמאי של The Brand Identity , The Templates מציע מגוון גדול של מוקאפים אולטרה-ריאליסטיים עם אסתטיקה ייחודית . כולם במחיר סביר למדי.

House of Mockups

House of Mockups ובעברית בית המוקאפ נוסד כקהילה יצירתית על ידי אנתוני ווד, המנהל הקריאטיבי של שינגטון. זהו מקום מעולה למצוא בו מוקאפים מיוחדים ומעוררי השראה להורדה, בתשלום ובחינם, שיסנוורו את הלקוחות עם תצוגה צילומית. אלה נעים מגיגיות גלידה בסגנון חיים לחלונות בתי קפה, שלטי חוצות דיגיטליים של רכבת תחתית ועד ענתיקות.

Placeit.net

Placeit אומרת שיש לה את האוסף הגדול ביותר למוקאפים באינטרנט. יש לה כמעט 2,000 הצעות חינמיות לעיון בזמן הכתיבה, בעוד שמנוי בלתי מוגבל נותן לך גישה לאלפי מוקאפים נוספים באיכות פרימיום.

Mockup Maison

Mockup Maison מבטיחה להקל עליך בכל מה שקשור לעיצוב גרפי, לשפר מצגות ורשת חברתית. זהו משאב עם שפע עצום של דגמים מוכנים לרכישה ולהורדה. פשוט בחר את האוסף (הם לא הכי זולים כמובן, אבל אתה מקבל מה שאתה משלם עליו) והתחיל ליצור תצוגות מגניבות. ניתן לרכוש את הכל תמורת 1,549 דולר, ולחסוך לך 61 אחוז בסך הכל.

המוקאפים של Envato Elements

Envato היא מערכת אקולוגית פופולרית של אתרים ושירותים מיועדת לנכסים דיגיטליים ואנשים יצירתיים. והיא מציעה מגוון מדהים של מוקאפים באתר המומחים שלהם. פריסות מוצרים מציאותיות, הניתנות להתאמה אישית ומעוצבות מדהים הן בחירה מצוינת לעיצובים שלך.

You Work For Them

YouWorkForThem עוסקת ברישוי מוקאפים ומדיה מלאי מאז 2001, ואתר דגמי המקואפים שלהם מאפשרת לך לעיין במאות דגמים לעיצובים שלך. ביניהם, תמצאו מגוון רחב של חבילות שיתאימו למצגות מכל הסוגים.

The Mockup Club

מועדון המוקאפ מתמחה בקישור לתבניות מוקאפ בחינם ברחבי האינטרנט. הם כל הזמן בודקים ומחפשים את כל הדגמים שהם מקשרים אליהם הם באיכות גבוהה, נטולי ספאם ונגיפים, וחינמיים לשימושך אישי. עם זאת, באחריותך לבדוק קודם את הרישיון של הקבצים שאתה מוריד.

Mockup Tree

הנה עוד מקום מצויין למצוא תבניות מוקאפ מודל חינמיות Mockuptree מציעה למעצבים דיגיטליים גישה חופשית לאלפי תבניות מוקאפ PSD מוכנות לשימוש. זה גם נותן מידע שימושי על גדלי קבצים, ממדים ועוד.

Screely

Screely היא דרך פשוטה לצלם מסך ולהפוך אותו לתמונת מוקאפ, בכמה קליקים בלבד: פשוט גרור ושחרר את הקבצים שלך או העתק אותם מלוח המסך. אתה יכול להוסיף את צבע הרקע שלך שאהבת, ואתה לא צריך שום כישורי מתכנת. השתמש ב-Screely על הדפדפן, או באמצעות ההרחבות של כרום או אדג’.

Morflax Things

חקור מגוון ענקי של דוגמיות מקצועיות של מוצרים תלת-ממדיים עם Morflax Things, כולל מבחר ענק של תבניות מוקאפ ספציפיות של מוצרי אפל להורדה. אלה כוללים מוקאפים של אייפון פרו 11, מוקאפים של אייפון פרו 12, אייפון פרו 14, מוקאפים של מקבוק פרו 13, מוקאפים של מאק פרו ועוד.

Screenpeek

Screenpeek הופכת את התמונה למוקאפ איכותי תוך מספר שניות. יצירת דגם של אייפון היא בחינם, בעוד שתשלום חד פעמי נותן לך גישה לכל החיים ליצירת דגמי אייפד, מקבוק או אייי מאק.

 MockupsJar

ניתן ליצור דגמי אפליקציה מציאותיים בשלושה שלבים פשוטים באמצעות MockupsJar. הפלטפורמה חינמית לגמרי ויש לה 812 תבניות נכון לזמן הכתיבה, לאייפון, אנדרואיד, מקבוק, דפדפנים, אריזות ועוד.

Shotsnapp

Shotsnapp מאפשרת לך ליצור תמונות דגמי פוקאפים יפים עבור האפליקציה או עיצוב האתר שלך. ניתן לשתף אותם בכל מקום. ניתן לשנות את הגודל והצבע של הרקע ואפילו להוסיף צלליות. בחר מתוך אוסף התבניות שלו לטלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים, שעונים חכמים והכל לגמרי בחינם.