10 התוספים הטובים ביותר לשימוש בפוטושופ



תוספים לפוטושופ הם דרך מצוינת לשפר את תוכנת Adobe Photoshop שלך ולהתאים את החוויה לצרכים שלך.

תוספים לפוטושופ הם דרך מצוינת לשפר את תוכנת Adobe Photoshop שלך ולהתאים את החוויה לצרכים שלך. תוספים נועדו לפתוח תכונות חדשות, לייעל את הפרודוקטיביות שלך ולחסוך לך זמן, אבל זה יכול להיות קשה לנסות למצוא את אלה שמתאימים לזרימת העבודה שלך. למזלכם, ריכזנו רשימה של כל התוספים האהובים עלינו לפוטושופ (חינם ופרימיום), וסיפקנו הסבר קטן על מה שהם עושים, רק כדי לוודא שאתם בוחרים את התוספים הנכונים עבורכם.

1. ON1 Effects

10 התוספים הטובים ביותר לשימוש בפוטושופ

ON1 Effects היא חלונית קלה בלחיצה אחת ב-פוטושופ, שיכולה לעבוד גם כאפליקציה עצמאית. בעיקרו של דבר, היא מתפקדת כחלופה בת קיימא לאוסף תוכנות העיצוב הגרפי של אדובי. תוסף פוטושופ זה מאפשר לך להוסיף אפקטים לתמונות שלך ומגיע עם מבחר מגוון של פילטרים (כולל כמה שמרגישים מאוד כמו אינסטגרם), כולל ניגודים מתכווננים ואפקט HDR.

משתמשים יכולים לבחור מהפילטרים הקלאסיים, כמו סגנונות ביניים וסגנונות קולנועיים, ולהוסיף אותם

שכבות שונות. ניתן לערום מסננים בקלות ולהתאים אותם להתאמה אישית מהירה.

2. תוסף Pexels

Pexels.com הוא משאב מדהים בכל הנוגע לתמונות מלאי בחינם. האתר גם מציע למעצבים תוסף חינמי להתקנת הפוטושופ שלך, המעניק גישה קלה לספריית התמונות שלו מבלי לדרוש ממך לפתוח חלון חדש או צורך להוריד תמונות ששמת עליהן עין.

על ידי הוספת תוסף זה לפוטושופ, תוכלו לעיין בתמונות לפי הפופולריות שלהן, תמונות שנוספו לאחרונה לאתר, או באמצעות תגיות ספציפיות ומונחי חיפוש, בהתאם לצרכי הפרויקטים שלכם.

3. RH Hover Color Picker

RH Hover קל יותר לשימוש וללא ספק טוב יותר מהבורר הסטנדרטי של פוטושופ – כלי שרבים מתארים כמורכב מדי וכל מקום. ישנם תוספים לפוטושופ המאפשרים לך לבחור צבעים נקי, קל ומהיר. הכלי הספציפי הזה מאפשר לך להתאים בקלות את מחווני הצבע שלך תוך מתן הרבה יותר שליטה בהשוואה למה שאתה יכול לעשות עם ההיצע הסטנדרטי.

כאשר עובדים בפוטושופ, מעצבים זקוקים לגישה נוחה למגוון רחב של צבעים, וזו הסיבה ש-Adobe כוללת בורר צבעים כחלק מלוח הממשק הסטנדרטי שלהם. עם זאת, משתמשים רוצים גם את האפשרות לראות תצוגה מלאה ובלתי מעורפלת של הפרויקט שעליו הם עובדים. RH Hover Color Picker מוצג רק כאשר אתה מרחף מעל הגרסה הממוזערת שלו. כשתחזור לעצב, הוא יסתתר אוטומטית.

4. Fontself Maker for Photoshop CC


ישנם פונטים חינמיים רבים זמינים באינטרנט, אך מעצבים רבים מעדיפים לקבל גופן ייחודי ומקורי עבור הפרויקט שלהם. אם אתה רוצה ליצור גופנים משלך, Fontself Maker עבור Photoshop CC הוא תוסף ששווה לבדוק.

Fontself עובד גם עם פוטושופ וגם עם Illustrator CC. תוסף פוטושופ זה מאפשר לך להפוך בקלות את האותיות שלך לגופני OpenType.

פשוט גרור ושחרר שכבות כדי ליצור דמויות, לקבל צבעים, מרקמים או גוונים.

5. Nik Collection

Nik Collection הוא אחד מתוספי הפוטושופ הפופולריים ביותר בתעשיית העיצוב הגרפי. האוסף מורכב משבעה תוספים מדהימים של Lightroom ופוטושופ שכל אחד מהם פועל באופן עצמאי. הנה מבט על מה שנכלל כעת באוסף הספציפי הזה של תוספי פוטושופ:

  • Analog Efex Pro : מאפשר לך לחקור את המראה הקלאסי של מצלמות אנלוגיות, מלאי סרטים ועדשות.
  • Color Efex Pro : אוסף של מסננים לתיקון צבע, ריטוש ואפקטים.
  • Dfine: מאפשר לך לעבד את התמונה שלך עם הפחתת רעש.
  • Sharpener Pro: כלי חידוד המאפשר לך להוציא את הפרטים הנסתרים של התמונות שלך.
  • HDR Efex Pro : עבד את התמונות שלך והפוך אותן לתמונות HDR אמנותיות.
  • Viveza : מאפשר לך להתאים את הגוון והצבע של התמונה ללא שימוש במיסוך או בחירה.
  • Silver Efex Pro : הפוך את התמונות שלך לתמונות מדהימות בשחור לבן עם פקדים בהשראת חדר חושך.

6. Luminar

הכלי מתפקד כשלוחה נוספת של Lightroom ומגיע עם למעלה מ-300 כלים רבי עוצמה: כולל פילטרים, רשימה ארוכה של קביעות מוגדרות מראש בלחיצה אחת ומסנן ה-Accent AI. מה שבאמת מגניב בלומינר הוא שהיא מציעה סביבות עבודה מובנות המצוידות בזרימת עבודה מודרכת שיכולה לעזור לך לבצע את הפרויקטים שלך בצורה יעילה יותר: עם פחות דם, יזע ודמעות.

כמה מהתכונות הבולטות של לומינאר כוללות:

  • החלפת שמיים קלה
  • הסרת חפצים
  • סביבת עבודה מותאמת אישית
  • מיסוך והגדרות קבועות מראש

7. Layrs Control 2


אם השתמשת בכלל בפוטושופ, אתה יודע שלטוב ולרע, לשכבות יש תפקיד מרכזי בתהליך העיצוב. לפעמים אתה יוצר כל כך הרבה שכבות בתוך הפרויקט שלך, עד שהארגון שלהם הופך לפרויקט בפני עצמו.

עם Layrs Control 2, אתה יכול לנהל בקלות את השכבות שלך באמצעות מגוון פעולות הנגישות דרך פאנל פשוט.

להלן מבט מהיר על התכונות המוצעות על ידי תוסף Layrs Control 2 Photoshop :

  • עורך שם שכבה
  • משטחים את כל השכבות
  • מחק שכבות ריקות
  • רסטר אובייקטים חכמים
  • הסר אפקטים שאינם בשימוש
  • מצא קבצים או תיקיות דומים
  • המרת חפצים חכמים

8. CSS3Ps

אם אתה מפתח אינטרנט, תוסף פוטושופ זה בשבילך! CSS3Ps מאפשר למפתחים לתרגם שכבות פוטושופ בודדות לקוד CSS.

לפוטושופ יש כבר תכונה זו, אבל התוסף CSS3Ps מציע תכונות אחרות שמעלות את הרמה הסטנדרטית, כמו היכולת לספק קודי SCSS ו-SASS. תוסף פוטושופ גם מאפשר לך לעבוד הרבה יותר מהר, במיוחד כשעוסקים בעיצובים מסובכים יותר.

9. Double Exposure Photoshop Plugins

אם אתה רוצה להפוך את התמונה הרגילה שלך לזו עם אפקט החשיפה הכפולה, כדאי שתסתכל מקרוב על החבילה האוניברסלית הזו המורכבת מ-26 פעולות מגניבות. ישנם כלים המייצרים אפקטים של חשיפה כפולה צבעונית, פיזור, התזות, צללית וחשיפה כפולה מתקדמת תוך שניות. כדי לקבל עוד יותר גמישות בעת עריכת התמונות שלך, אתה יכול להשתמש בכל אחת מ-13 מברשות פוטושופ הכלולות בחבילה.

10. Texture Anarchy

אם צריך לכלול טקסטורות עשירות בעיצובים שלך, Texture Anarchy תעזור לך לבצע את העבודה. בנוסף למגוון הרחב של מסננים שתוכל להשתמש בהם עבור העיצובים שלך, זה גם מאפשר לך ליצור פרקטלים.

אין ספק שיש הרבה תוספים לפוטושופ לבחירה, תלוי באיזה סוג עיצוב אתה עושה ובאילו אפקטים אתה מנסה להשיג. הנקודה היא שאתה לא מוגבל לשימוש בכלי העיצוב של פוטושופ עבור כל צורכי העריכה שלך. לפעמים, קצת עזרה מבחוץ היא בדיוק הדבר שאתה צריך כדי לבצע את העבודה כמו שצריך.