6 הדרכות פוטושופ – אדובי אילוסטרייטור לעיצוב לוגו הטובות ביותר (אונליין)



הדרכות לעיצוב לוגו הנלמדים על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים אונליין.

מדריכי עיצוב הלוגו הטובים ביותר לפוטושופ ואדובי אילוסטרייטור (Adobe Illustrator) שיעזרו ללמוד כיצד לעצב לוגו ומה הופך את הלוגו שלך ליפה יותר. במאמר הדרכה זה אנו מכונסים הדרכות לעיצוב לוגו הנלמדים על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים ביוטיוב. מדריכים אלה להכנת לוגו יעזרו לך ללמוד כיצד לצייר לוגואים מקצועיים ויצירתיים. הדרכות קלות מאוד, הצגה צעד אחר צעד  של דבר שמקל על הלמידה וההבנה. אני מקווה! מדריכי פוטושופ ואיור יכולים לשפר את כישורי עיצוב הלוגו שלך ולשפר את איכות העבודות שלך.

מדריכי וידאו הם הדרך הטובה  והקלה ביותר ללמוד  ולתרגל טריקים חדשים, בקולקציית הדרכה זו אספנו טיפים טריים שהכי טובים למעצבי מאיירים מתחילים ומתקדמים.

הדרכות הטובות ביותר לעיצוב לוגו PS ובינה מלאכותית

המדריכים הטובים ביותר, ילמדו אותך כיצד ליצור לוגו וינטג’, אפקט לוגו ניאון, עיצוב לוגו תלת מימדי, לוגו אותיות ועוד טריקים וטיפים לעיצוב לוגו. הנה רשימה של 25 מדריכי עיצוב לוגו של פוטושופ ואדובי אילוסטרייטור. תהנה

1. כיצד ליצור לוגו ב-Illustrator CC 2020

ערוץ הדרכות ביוטיוב לפוטושופ ואדובי אילוסטרייטור, מדריך בשם אסם עריף צלם וגם מעצב גרפי. מעלה מאות מדריכים וטיפים על צילום ועיצוב גרפי. לערוץ יש 287K מנויים נכון לכתיבת שורות אלה.

2. למד כיצד ליצור מדריכי אילוסטרייטור לרעיונות לוגו מודרניים

3. כיצד ליצור לוגו מודרני יפהפה במדריך אדובי אילוסטרייטור CC

ערוץ הדרכות יוטיוב לפוטושופ ואילוסטרייטור, מקימת הערוץ היא סייפולה מהמזרח. עובדת כמעצבת גרפית עצמאית. בערוץ זה היא מספקת מדריכים חינם על Adobe Illustrator & Adobe Photoshop הדרכות לעיצוב גרפי, עיצוב לוגו, זהות תאגידית, עיצוב תלת מימד, אינפוגרפיקה ועיצוב אתרים וכו’. הירשם לערוץ שלה להינות מתכנים נוספים. לערוץ יש ‏‫143K‏‬‏ ‏מנויים‏

4. מדריך עיצוב לוגו וינטג’ של אדובי אילוסטרייטור CC

ערוץ יוטיוב להדרכות פוטושופ ואדובי ואילוסטרייטור Dope Motions שואפת לשחרר גרפיקה באיכות גבוהה ומדריכי VFX. הערוץ הופכים את הלמידה למעניינת ופשוטה יותר. אנו חולקים את הטרנדים העדכניים ביותר בהדרכות שלנו כדי שתוכלו להישאר מעודכנים באינטרנט המודרני ולדאוג לעזור לכל אחד שרוצה ללמוד אז שבו אחורה, תירגעו ותהנו! לערוץ יש ‫481K‏‬‏ ‏מנויים‏.

5. עיצוב תבנית לוגו של כוכב הזהב במדריכי אילוסטרייטור

6. כיצד לעצב לוגו ב-אדובי אילוסטרייטור – הדרכות למתחילים

ערוץ יוטיוב ללימוד פוטושופ של – מאייר, מעצב ומנהל קריאייטיב. המטרה של ערוץ זה היא ללמד אותך ולעורר ולחקור איור ועיצוב גרפי ולהצמיח את כישורי האמנות והחשיבה היצירתית שלך כאחד. המיקוד שלי הוא לספק הדרכה כדי לעזור לך להפוך לאיש מקצוע יצירתי רב-תכליתי. אני מספק הדרכות איור ועיצוב גרפי באמצעות פוטושופ, אילוסטרייטור, פרוקריאט ועוד. הנושאים יכללו: ציור למתחילים, יסודות עיצוב גרפי, איור ספרי ילדים, איור מצויר/הומוריסטי, עיצוב לוגו, עיצוב מוצר, אריזות, עסקים יצירתיים ועוד. אם אתה רוצה להתחיל להצמיח את הכישורים היצירתיים שלך ולהתחיל ללכת בעקבות החלום שלך, הירשמו לערוץ שלו לעורץ ‏‫1.56K‏‬‏ ‏מנויים‏.