מדריך: איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק בפוטושופ בחינם (כולל סרטון)



כרטיס ביקור דיגיטלי הוא חובה לכל בעל מקצוע ויזם. אנו נראה לך איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק בפוטושופ בקלות ובחינם.

בין אם אתה יזם או איש מקצוע, אתה חייב שיהיה לך כרטיס ביקור שיעזור לך לשמור על קשר על לקוחות. עם זאת, ככל שאנו עוברים מסביבות עבודה פיזיות מסורתיות לעבודה אונליין, מרחוק ווירטואלית, כך גם כרטיסי הביקור שלנו צריכים לעשות זאת.

אחרי הכל, אם אתה משתתף בפסגה וירטואלית, פשוט אין לך דרך למסור כרטיס פיזי למישהו שנמצא בצד השני של כדור הארץ. אז, אם יש לך רצף יצירתי, למה שלא תעשה אחד בעצמך?

הנה איך אתה יכול ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי (שיכול לשמש אותך גם ככרטיס מודפס) באמצעות אדובי פוטושופ Adobe Photoshop.

1. הכן את המידע שלך

לפני הצלילה לתוך המדריך אדובי פוטושופ, תחילה עליך להכין את המידע שלך. עליך לוודא שיש לך את כל המידע הרצוי לפני שתתחיל ליצור ולשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

מלבד היסודות, כמו שמך, החברה והתפקיד שלך, עליך להוסיף גם את פרטי הקשר שלך. אם אתה בעיקר מבצע עסקאות אונליין, לפחות צריך להיות שם את כתובת הדוא”ל שלך. כדאי גם להכין את פרופילי המדיה החברתית המקצועית שלך, רצוי כאלה עם קישורים מותאמים אישית, כדי להקל על אנשים להגיע אליך.

אם יש לך חשבונות במספר פלטפורמות, תוכל להשתמש בדף נחיתה של קישור כדי להקל על אנשים למצוא אותך בפלטפורמה המועדפת עליהם. אתה יכול גם להשתמש במקצר כתובות אתרים כדי להתאים אישית את הקישורים שלך ולגרום להם להיראות מקצועיים. ואם אתה מתכוון להדפיס גם את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך, זה עשוי להיות שימושי להוסיף קוד QR כדי להקל על הסריקה.

מי שיש להם מיקומים פיזיים ולקוחותיהם יוצרים איתם קשר בטלפון צריכים גם להוסיף את הכתובות ומספרי הטלפון הנייד או הקווי שלהם.

2. הגדר את הגודל והפריסה

לרוב כרטיסי הביקור המודפסים יש פריסה סטנדרטית לרוחב של 3.5 x 2 אינץ’. גודל מימד זה דומה לכרטיסי אשראי או רישיון נהיגה, שכן מטרתם העיקרית היא לשמור בקלות בארנקים ובכיסים. אם אתה יוצר כרטיס ביקור דיגיטלי שאתה רוצה גם להדפיס פיזית, תצטרך לשמור על מסורת זו.

כדי להתחיל, פתח את אדובי פוטושופ (Adobe Photoshop). בשורת התפריטים העליונה, לחץ על קובץ > חדש . לחלופין, תוכל ללחוץ על Ctrl + N כדי לפתוח את חלון המסמך החדש . משם, עבור לעמודה הימנית ומתחת לקטע רוחב ובחר אינצ’ים מהתפריט הנפתח.

לאחר מכן עליך להקליד את המידות המועדפות עליך – בוא נשתמש ב-3.5 x 2 אינץ’ בדוגמה זו. תחת רזולוציה , הקלד 300 וודא שהפיקסלים/אינץ’ נבחרים בתפריט הנפתח שלצדו. לאחר שהכנסת את הפרטים הנכונים, המשך ולחץ על צור .

זכור, המספרים שניתנו לעיל הם הרזולוציה האידיאלית המינימלית עבור הקובץ שלך. אתה יכול לבחור רזולוציה מותאמת אישית גדולה יותר או לשנות אותה לפריסה לאורך אם אתה רוצה ליצור משהו ייחודי.

סרטון: איך ליצור כרטיס דיגיטלי או הדפסה

3. בחר עיצוב טוב

אם אתה טוב בגרפיקה, אתה מוזמן ליצור עיצוב משלך ב-אדובי, אבל אתה יכול גם למצוא מספר תבניות ועיצובים באינטרנט אם אתה לא יודע איך להכין אחד בעצמך. אתה רק צריך לעקוב אחר כלל אחד בעת בחירת עיצוב: הוא צריך להיות נקי ומסודר.

למרות שזה לא חייב להיות צבע אחד או מינימליסטי לחלוטין, הימנע משימוש בצורות ודפוסים מורכבים בכרטיס שלך. זה יכול להסיח את דעתו של האדם שמסתכל בכרטיס שלך ולהפוך את הפרטים שלך לקשים לקריאה, ובכך להביס את המטרה של שיתוף האישורים שלך בקלות.

לאחר שהסתפקת בתמונת רקע, עליך לפתוח אותה ב-אדובי פוטושופ. לאחר מכן, בחר את התמונה כולה על ידי לחיצה על Ctrl + A או לחיצה על בחר > הכל . לאחר מכן עליך להעתיק אותו על ידי לחיצה על Ctrl + C או מעבר אל עריכה > העתקה .

לאחר העתקת הקובץ, חזור לקובץ פוטושופ המקורי שלך והקש Ctrl + V או בחר Edit > Paste כדי למקם את תמונת הרקע.

4. כלול את הלוגו והתמונה שלך

עבור רוב אנשי המקצוע, אינך צריך לכלול את התמונה שלך בכרטיס שלך. אחרי הכל, תמונת הפרופיל שלך בדרך כלל לא רלוונטית אלא אם כן אתה דוגמן או אמן. חשוב יותר להוסיף את הלוגו של החברה שלך ולבלוט אותו. כך, האנשים שיש להם את כרטיס הביקור שלך ישייכו אותך אוטומטית לעסק שלך.

כדי להכניס את לוגו העסק שלך, אתה יכול לחזור על אותם שלבים כמו בסעיף הקודם – פתח את קובץ התמונה ולאחר מכן העתק והדבק אותו בקובץ שאתה עובד עליו. לאחר מכן עליך לשנות את גודלו כדי לוודא שהוא בגודל המושלם בכרטיס הביקור שלך.

כדי לעשות זאת, הקש Ctrl + T תוך כדי הקפדה על בחירת השכבה של הלוגו. לחלופין, אתה יכול ללכת אל עריכה > שינוי חופשי כדי לשנות את גודל התמונה שלך. ברגע שתפעיל טרנספורמציה חופשית, הלוגו שלך יהיה קשור בקופסה כחולה עם נקודות עיגון לבנות.

פשוט תפוס כל אחת מנקודות העיגון כדי לשנות את גודל התמונה כרצונך. עליך גם לוודא שסמל שמירה על יחס גובה -רוחב נבחר בסרגל הכלים העליון כדי למנוע עיוות של הלוגו שלך.

5. השתמש בגופן קריא

הדבר חיוני עבור כל עיצוב כרטס, שכן הקריאה משחקת תפקיד מרכזי בכרטיסי ביקור. לכן כדאי להימנע מפונטים מפוארים שקשה לקריאה. במקום זאת, התמקד בטקסט פשוט אך אלגנטי שיקל על הקריאה.

כמו כן, הגבל את סגנון הגופן שלך לשלושה עיצובים שונים לכל היותר. זה יכול להיראות מבלבל ומפורק אם יש לך יותר מדי גופנים שונים בכרטיס שלך. כלל אצבע אחד הוא שיהיו שני גופנים דומים כדי לעזור להבדיל את השם שלך מפרטים אחרים.

כדי להוסיף טקסט לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, עבור לסרגל הכלים הימני ובחר בסמל H orizontal Type Tool . העכבר שלך אמור להפוך לסמן קלט טקסט כאשר אתה מרחף מעל הקובץ שלך. לחץ על כרטיס הביקור שלך, ואתה אמור לראות את Lorem Ipsum מופיע. הקלד את הטקסט שברצונך לראות בכרטיס שלך.

לאחר שסיימת להקליד, לחץ על חלון > תו כדי לחשוף את תפריט עריכת התווים. מכאן תוכלו לשנות את הגופן, גודל הגופן, צבע הגופן, מרווח האותיות ועוד. ודא שהטקסט שברצונך לערוך נבחר. משם, אל תהסס להתנסות באפקטים עד לקבלת המראה הרצוי.

כפי שהוזכר קודם לכן, אל תשכח להוסיף קישורים לפרופילי המדיה החברתית שלך. למראה נקי יותר, אינך צריך להקליד את שמות הפלטפורמות הפופולריות. במקום זאת, אתה יכול להשתמש בלוגו שלהם, אשר ניתן לזהות באותה מידה.

אם יש לך מיקום פיזי, תוכל גם להוסיף קישור לגוגל מפות, שיקל על אנשים למצוא את האתר שלך. וכדי להקל על הקריאה וההקלדה של כתובות URL ארוכות, אל תהסס להשתמש במקצרי קישורים .

7. שמור ויצא

לאחר שסיימת את עיצוב כרטיס הביקור שלך ואתה מרוצה ממה שיצרת, עליך לשמור את הפרויקט שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל קובץ > שמור עותק . בחלון שייפתח בחרו את הספרייה בה תרצו לשמור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

משם, הקלד את השם שברצונך לתת לקובץ תחת שם קובץ . ולאחר מכן, תחת התפריט הנפתח שמור כסוג , בחר JPEG או PNG. לאחר שתבצע את הבחירות שלך, הקש על שמור . כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך אמור להופיע בספרייה שבה שמרת אותו.

צור כרטיס ביקור דיגיטלי משלך עם פוטושופ

בעידן שבו הכל נמצא באינטרנט, הגיע הזמן שיהיה לכם כרטיס ביקור דיגיטלי משלך. קובץ זה יכול לעזור לך לשתף בקלות את פרטי הקשר שלך עם האנשים הנכונים, ולהוביל אותם לאתר האינטרנט שלך, לפרופילים, לכתובת ואולי אפילו לתיק שלך.

כרטיס ביקור דיגיטלי חורג משיתוף המידע הבסיסי שלך. הסיבה לכך היא שהכוח של קישורים וקודי קיו אר (QR) יכולים לספק כמעט כל דבר. מלבד מה שרשום למעלה, אתה יכול להשתמש בהם כדי להוסיף מדיה כמו פודקאסטים, סרטוני יוטיוב, או אולי אפילו דוגמה מעבודת התלת-ממד שלך. עם טכנולוגיה דיגיטלית, השמיים הם הגבול.