מדריך: איך ליצור קורות חיים ב- קנבה (Canva) בקלות ובחינם



אם עדיין אין לך קנבה (Canva), זה הזמן להתחילקנבה עושה את החיים פשוטים, ניתן ליצור באנרים לבלוג, לערוך תמונות ולעצב תוכן שיווקי במדיה חברתית.

קורות חיים הם כלי חיוני כאשר מחפשים עבודה חדשה. בשוק העבודה של היום, קורות החיים הפכו לדרישה מספר אחת שמעסיקים פוטנציאליים מבקשים. לפני שמעסיק יתחיל לראיין אותך, הוא או היא רוצים לפגוש אותך – על הנייר. איך אתה מרשים את המעסיק עם קורות החיים שלך יכול, ויעשה את כל ההבדל. מאמר זה יראה לכם כיצד ליצור קורות חיים ב- קנבה (Canva), שהם מסוגננים ומעבירים בצורה מדויקת את חווית העבודה שלכם.

אם עדיין אין לך Canvaהתחל עוד היום זה בחינם! קנבה עושה את זה פשוט עד כדי גיחוך, ניתן ליצור באנרים לבלוג, לוגו לעסק, לערוך תמונות ולעצב תוכן שיווקי במדיה חברתית. זה גם אחד מכלי עיצוב הבודדים שאני משתמש בהם על בסיס יומי.

1. בחר באפשרות תבניות

היכנס לחשבון קנבה שלך. ליד דף הבית, תמצא ‘אפשרות תבניות’. לחץ על זה.

איך ליצור קורות חיים ב- קנבה (Canva) בקלות ובחינם
קורות חיים בקנבה

2. חפש קורות חיים בתבניות

לאחר מכן תיכנס לדף התבניות של קנבה (Canva). כתוב ‘קורות חיים’ בשורת החיפוש שנמצאת במרכז המסך.

טיפ – אתה יכול להיות מאוד ספציפי רק על ידי הקלדת הסוג המדויק של קורות החיים שאתה רוצה למשל קורות חיים אקדמיים או שאתה יכול פשוט להקליד קורות חיים ולחץ על מקש אינטר.

סרטון הדרכה

3. בחר תבנית קורות חיים הרצויה

לאחר שתחפש קורות חיים תראה דף שבו יהיו מיליוני תבניות קורות חיים. קח את הזמן שלך ומצא את התבנית המושלמת לקורות החיים שלך.

איך ליצור קורות חיים ב- קנבה (Canva)

4. התאם אישית את תבנית קורות החיים האהובה עליך

לאחר שתמצא את התבנית המושלמת עבור עצמך, קדימה, לחץ על התבנית הספציפית הזו. לאחר מכן תראה את התבנית הזו בצורה מוגדלת עם אפשרות של ‘התאמה אישית של תבנית זו’. לחץ על כפתור זה .

5. התאמה אישית של רקע קורות חיים

עכשיו אתה על לוח ה-קנבה שלך עם התבנית שבחרת. קדימה והתאם אותו אישית. אתה יכול להתחיל בהתאמה אישית על ידי שינוי תחילה של צבע הרקע. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הרקע של התבנית כך שהיא תיבחר.

6. שנה את צבע הרקע

לאחר בחירת הרקע תמצא תיבת צבע קטנה בפינה השמאלית העליונה של המסך. לחץ עליו ותמצא מגוון צבעים. בחר כל אחד מהם עבור קורות החיים שלך.

7. בחר את התמונה שלך לקורות חיים

לאחר שינוי צבע הרקע. זה הזמן להכניס את התמונה שלך לקורות החיים שלך. לשם כך, עבור אל אפשרות ההעלאה ב-קנבה ואז בחר ‘העלה מדיה’ והעלה תמונה שאתה רוצה בקורות החיים שלך.

8. הכנס תמונה שלך

לאחר העלאת התמונה, גררו ושימו אותה מעל התמונה שכבר קיימת בתבנית.

9. פרמט את גודל הצילום של קורות החיים שלך

לחץ פעמיים על התמונה כדי להתאים אותה. התאם לפי רצונך. לאחר שתקבל את המיקום הנכון, לחץ על האפשרות ‘בוצע’ המופיעה למעלה.

10. כוונן את מיקום תמונת המשך

במקרה שאתה צריך לערוך את התמונה, הקלק עליה. תמצא אפשרות ‘ערוך תמונה’, לחץ ויוצגו בפניך אפשרויות שונות לערוך את התמונה שלך. התאם את האפשרויות, הוסף מסנן עד שתקבל את התמונה הערוכה הרצויה.

11. הוסף את השם שלך

לחץ פעמיים על השם/טקסט שכבר נכתב בתבנית. מחק והחלף אותו בשמך .

12. ערוך את גופן קורות החיים

עשה את אותו הדבר לכל טקסט הקיים בתבנית כדי להחליף את המידע הנתון במידע שלך. אתה יכול גם לשנות את הגופן אם אתה רוצה. אתה יכול לעשות זאת על ידי בחירה ב-דרופבוקס של הגופן בפינה השמאלית העליונה. תוצג לך אפשרות לחפש או לחקור גופנים. קח את הזמן שלך כדי למצוא את הגופן הרצוי .

13. הוסף אלמנט רלוונטי להתאמה אישית

לאחר שתסיים להחליף את הפרטים של התבנית בשלך, הגיע הזמן להיות יצירתיים יותר. המשך למדור האלמנטים ב-קנבה ומצא את האלמנט הרצוי עבור קורות החיים שעיצבת.

14. התאם את השקיפות של קורות החיים

לאחר שמצאת אלמנט מושלם, מקם אותו במקום שבו הוא ישפר ויחמיא ליופי של קורות החיים שלך. אתה יכול גם לערוך את האלמנט של קורות החיים. במקרה שאתה רוצה לשנות את השקיפות שלו, בחר את תיבת הפסיפס השחור-לבן המופיעה למעלה. הגדל או הקטן את השקיפות עד שתמצא התאמה מושלמת.

סיכום

מזל טוב! הרגע סיימת ליצור ולעצב לעצמך את קורות החיים הכי אטרקטיביים!

טיפ – תקן את הפרטים, אם יש, כמו ריווח או יישור (על ידי שימוש במדריכים שתוכל למצוא על ידי לחיצה על אפשרות הקובץ הקיימת בפינה השמאלית העליונה והפעלת אפשרות הצג סרגלים והצג מדריכים), צבע, הוספת תמונות נוספות, וכו’ .

המפתח כאן הוא להיות יצירתי וסבלני!