איך שומרים מצגת פאוור פוינט (PowerPoint) בקנבה – כולל סרטון הסבר



כעת ניתן להוריד את המצגת שלך בפוואר פוינט.

האם אתה מתקדם עם עיצוב מצגת קנבה (Canva) שלך ? אם כן, הרשו לנו לשתף אתכם במשהו טרי. כעת תוכל להוריד את המצגת שלך מ-קנבה ולהעביר אותה ל- פאוור פוינט PowerPoint. אם תשלב את שני הכלים, תוכל לעשות שקופיות מדהימות!

לדוגמה, אתה יכול להתחיל בהדגשה עם קנבה Canva , להתקדם ולאחר מכן לבצע את הנגיעות האחרונות ב- פאוור פוינט PowerPoint, כמו יישום תוכן מתקדם ואפקטים כמו תרשימים, טבלאות והנפשות.

אז הרשו לנו להראות לכם כיצד לייצא מ-קנבה ל- פאוור פוינט (PowerPoint).

1. שמירת מצגת קנבה כקובץ פאוור פוינט

כאשר אתה מוכן עם השקופיות ב-קנבה , פשוט לחץ על כפתור השיתוף הממוקם בפינה השמאלית העליונה, ואז עבור אל עוד …

איך שומרים מצגת פאוור פוינט (PowerPoint) בקנבה - כולל סרטון הסבר
איך שומרים מצגת פאוור פוינט (PowerPoint) בקנבה – כולל סרטון הסבר

… וגלול מטה עד שתראה את אפשרות פאוור פוינט מיקרוסופט PowerPoint. (תוכל גם להקליד אותו בשדה החיפוש כדי לחסוך מעצמך את הגלילה). פעולה זו תשמור את המצגת כקובץ pptx.

איך שומרים מצגת פאוור פוינט (PowerPoint) בקנבה - כולל סרטון הסבר

הערה: ודא שאתה הבעלים של התמונות במצגת קנבה (Canva) שלך או שהן חופשיות לשימוש, אלא אם כן אתה בגרסת קנבה פרו Canva Pro.

זה יהיה האישור שאתה צריך לראות לפני הורדת מצגת Canva שלך כמסמך PowerPoint.

2. פתחו מצגת ב- פאוור פוינט (PowerPoint)

כשתפתח את המצגת שלך ב-PowerPoint תבחין שהעיצוב שלך נראה שונה. אם אין לך את הגופנים שבהם השתמשת ב- קנבה במחשב שלך, תראה גופן אחר. עם זאת, אתה יכול למצוא את הגופן הזה באינטרנט ולהוריד אותו. לחלופין, אתה יכול להחליף אותו בגופן שכבר יש לך ב- פאוור פוינט PowerPoint.

דבר נוסף שאולי לא יעבוד לאחר ייצוא pptx הם תרשימי קנבה . ב- פאוור פוינט PowerPoint הם יתבררו כמו צורות פשוטות, כלומר הם לא נחשבים יותר לתרשימים.

אם אתה לא צריך שהתרשים שלך יהיה ניתן לעריכה פשוט תקן את הטקסט כמו שאתה רוצה. אבל אם אתה צריך תרשים אמיתי שאתה יכול לערוך בקלות, אתה צריך לעשות אותו שוב ב- פאוור פוינט PowerPoint.

יש פשוט כמו זה?

כך תוכל לשמור את מצגת ה-Canva שלך כקובץ פאוור פוינט PowerPoint. אתה יכול לעבוד עם שניהם ולהגיע לתוצאות מדהימות! כאן ב-356labs אנחנו אוהבים לחקור ולהפיק את המרב מכל סוג של תוכנת מצגות.  כנס כאן אם אתה רוצה ללמוד על שקופיות המצגת ותבניות ממותגות עבור העסק שלך.