5 התוכנות הטובות ביותר לעיצוב והדפסת תוויות (מדבקות)



אם מערכי הכישורים שלך טמונים ביצירת מוצרים במקום בעיצוב התוויות (מדקות), תוכניות אונליין יכולות לעזור לך ליצור ולהדפיס תוויות/מדבקות בעלות מראה מקצועי.

תוויות מועילות לפרויקטים מסוימים כמו ארגון קבצים, אבל כשמדובר במיתוג מוצרים, הן קריטיות. עיצוב התווית שלך יכול להשפיע אם לקוח אוסף את המוצר שלך או של מתחרה.

אם מערכי הכישורים שלך טמונים ביצירת מוצרים במקום בעיצוב התוויות שלהם, תוכניות מקוונות יכולות לעזור לך ליצור ולהדפיס תוויות בעלות מראה מקצועי.

תוכנת עיצוב תוויות יכולה לנוע בין חינמית ליקרה, עם רמות שונות של כלים ותכונות. להלן, אנו מספקים מעט יותר מידע על תוכנות התוויות הטובות ביותר לשנת 2020 וכיצד הן עשויות להועיל לך לאורך תהליך העיצוב וההדפסה.

Maestro Label Designer

5 התוכנות הטובות ביותר לעיצוב והדפסת תוויות (מדבקות)

אודות

Maestro Label Designer היא תוכנת עיצוב תווית (מדבקות) אונליין שנוצרה על ידי OnlineLabels.com. היא כוללת תבניות ריקות ומעוצבות מראש עבור מאות גדלים ותצורות של תוויות, אוסף תמונות, גופנים ועוד. יש לו גם כלי יישור מובנה כדי לעזור בהדפסה.

חוזקות חולשות

Maestro Label Designer נוצר במיוחד עבור עיצוב והדפסת תוויות (מדבקות), כך שהוא התמחה לצרכים אלה. זו תוכנת תוויות כתובות קלה שעובדת כמעצבת תוויות מוצר, וכל מה שביניהם. יש לו מבחר מצומצם של צורות וגופנים, אבל אתה יכול להעלות גרפיקה ללא הגבלה ולהשתמש בגופנים המותקנים במחשב האישי שלך. הוא גם מבוסס אינטרנט, כך שתוכל לגשת לתוויות שלך מכל מקום. עבור משתמשים ברמה גבוהה, ישנם כלי תזונה ומחוללי ברקוד המשולבים בפלטפורמה, בין היתר.

איך היא עובדת

אתה בוחר את תצורת התווית (המדבקה) הרצויה או בוחר תבנית שתוכננה מראש כדי להתחיל. הוספת טקסט, תמונות ועוד קלה באמצעות סרגל הכלים השמאלי. כשמגיע הזמן להדפיס, התוכנה מזהה אוטומטית וכוללת דימום, ומשכפלת את העיצוב שלך על פני כל הגיליון. לאחר מכן אתה מוריד את העיצוב שלך ומדפיס ממציג ה-PDF המועדף עליך. אתה יכול גם לבחור להדפיס עבורך את התוויות שלך.

Adobe Creative Suite

אודות

חבילת Adobe היא אפשרות כוללת עבור מעצבים ברמה מתקדמת. התוכנות השונות (פוטושופ, אילוסטרייטור ו-InDesign בפרט) מציעות עריכת תמונות, יצירה וקטורית ופריסה של עמודים.

חוזקות חולשות

פלטפורמות אלה זוהרות בכל הנוגע ליצירת עיצובי תווית ומדבקות מורכבים ומתוחכמים. עבור תוויות מוצרים , זה עשוי להיות שווה את ההשקעה. לשימוש אישי, קצת יותר קשה להצדיק את תג המחיר הכבד ועקומת הלמידה התלולה.

איך היא עובדת

אתה יכול להעלות תבנית תווית (מדבקה) ריקה או ליצור תבנית משלך. בנה צורות משלך, הוסף תמונות משלך ועוד – התוכנית היא לוח ריק ליצירתיות שלך. אתה יכול להדפיס ישירות מהתוכניות ו/או להוריד את העיצוב שלך לשמירה.

קנבה – Canva

על אודות

Canva הוא אתר עיצוב עם מאות תבניות שיעזרו למעצבים מתחילים להוציא לפועל את החזון שלהם. הפלטפורמה החינמית שלה זמינה לעריכת תמונות, עיצוב פריסה וגרפיקה מכל הסוגים.

חוזקות חולשות

האתר כולל מאות תבניות בעיצוב מקצועי ויכולת להוסיף תרשימים, אייקונים, צורות ועוד. זה הופך את העיצוב המקוון לפשוט מאוד, אם כי מעצבים מקצועיים עשויים לפספס חלק מהתכונות המתקדמות שמגיעות עם חלופות בתשלום. רבות מהתבניות הטובות ביותר גם עולות תוספת.

איך היא עובדת

אתה יכול לבחור תבנית מעוצבת מראש או להתחיל עם קנבס ריק. גרור ושחרר את כל האלמנטים הרצויים לעיצוב שלך והורד את הקובץ להדפסה. עליך לפתוח את הקובץ במציג משלך ולהדפיס משם.

מייקרוסופט וורד – Microsoft Word

אודות

Microsoft Word היא תוכנת עיבוד תמלילים. הוא הפופולרי ביותר לכתיבה, אך הוא מציע כלי עיצוב שונים כמו אוסף תמונות, צורות ועוד. התוכנית כוללת גם תבניות תוויות פופולריות להגדרה קלה.

חוזקות חולשות

מייקרוסופט וורד כבר מותקת ברוב המחשבים, מה שהופך אותו לנגיש נרחב. רוב האנשים מאוד נוחים עם התוכנית, או לפחות מכירים אותה במעורפל. טעינה מראש של תבניות נוחה למשתמשים, אם כי אתה צריך לשכפל את העיצוב שלך על פני כל הגיליון עם זה מייגע ועלול להוביל לשגיאות.

איך היא עובדת

אתה יכול לבחור תבנית ריקה מהבחירה שלהם, להוריד תבנית מקוונת או להגדיר את הפריסה בעצמך. לאחר מכן, זה תלוי בך להוסיף את האלמנטים / מדבקות הרצויים, להשלים את העיצוב ולשכפל לפי הצורך. אתה יכול להדפיס ישירות מ- Microsoft Word ללא צורך בפתיחת תוכניות נוספות.

Avery

אודות

Avery Design & Print היא פלטפורמת עיצוב במיוחד עבור מוצרים ממותגי Avery. זה נגיש באינטרנט, כך שתוכל לעצב ולהדפיס את התוויות (המדבקה) שלך בכל מקום שאתה נמצא. הוא מציע תבניות ריקות ומעוצבות מראש וכולל את היכולת להוסיף טקסט, תמונות ועוד.

חוזקות חולשות

תוכנת עיצוב והדפסה מתמקדת במעצבים מתחילים. אתה יכול לגרור ולשחרר אלמנטים רבים לתוך העיצוב שלך ולהתאים אישית במקום. יש לו כמה כלים ברמה מתקדמת כמו בדיקת איות ומחולל ברקוד שעוזרים למשתמשים אישיים ועסקיים.

איך היא עובדת

עליך ליצור חשבון כדי להשתמש בתוכנית. ברגע שאתה מחובר, אתה בוחר את מספר המוצר ולאחר מכן בוחר בין תבניות ופריסות ריקות או מעוצבות מראש. אתה מועבר לקנבס שליד כדי להתחיל בתהליך העיצוב. העיצוב שלך משוכפל על פני הגיליון שלך ואז להוריד למחשב שלך.