11 חשבונות האינסטגרם הטובים ביותר למעקב ולימוד עיצוב ב- קנבה (Canva)



חדש ב-  קנבה ומחפש קצת השראה? שומכר דאג לך. ראה את חשבונות ה-IG הטובים ביותר שיש לעקוב אחריהם – הדרכות, הטיפים וטריקים לעיצוב בקנבה:

1ערוץ האינסטגרם הרשמי של קנבה – הכל על קנבה

מה  יותר טוב מלעקוב אחר חשבון האינסטגרם הרשמי של קנבה (Canva) שכולל הדרכות עיצוב מגניבות ותובנות, תמיכת לקוחות פגז וכמה טיפים וטריקים שימושיים למדי. יתר על כן, הם מעדכנים את החשבון באופן קבוע בתכונות העדכניות ביותר, אז ודאו שאתם עוקבים אחר חשבון זה במיידי!

11 חשבונות האינסטגרם הטובים ביותר למעקב ללימוד עיצוב ב- קנבה (Canva)

2. Canva Life – תובנות וטיפים על קנבה

חשבון IG זה מלא בתובנות של החיים כמעצב ב- קנבה (Canva)! הוא מכסה סיפורים בלעדיים של צוות קנבה וחיי הסטארט-אפ. תענוג מוחלט לחקור עוד על Canva.

3. הינה | Canva Educator – עיצוב מחקר וטיפים על קנבה

Heena ב-IG שלה מציעה כמה הדרכות עיצוב מדהימות וטיפים שימושיים כדי להפיק את המרב מ-קנבה. היא קוראת לעצמה Canva Educator והכשירה 220+ תלמידים להתחיל בהצלחת דרכם עם עיצוב בקנבה. היא מציעה גם הדרכה של 1:1. היא בהחלט חובה לעקוב אחריה אם אתה מתחיל את המסע שלך עם פלטפורמת קנבה.

4.  עמר | מעצב קנבה – טריקים על קנבה

עמר הוא מעצב תוכן עצמאי והאינסטה שלו היא תיאור אמיתי של זה! הוא מציע תובנות מדהימות וטריקים מגניבים שמאפשרים לך ליהנות מ- קנבה במיטבה.

5.  נאים Canva Tutor – עיצוב ויצירת תוכן ב- קנבה

Naeem הוא מורה מדהים ב- קנבה שמציע יצירת תוכן והדרכה על קנבה . מדי פעם הוא זורק גם מתנות מדהימות הכוללות גם חשבונות Canva Pro!

6.  אבחישק | מעצב קנבה – חיסכון בזמן ויצירת הכנסה בקנבה

חשבון זה נועד לעזור לאנשים על ידי חיסכון בכסף/זמן עם עיצוב עשה זאת בעצמך. אם אתם מחפשים פריצות חכמות, אל תחפשו יותר! לך תן לחשבון הזה מעקב ותחקור את Canva בצורה יצירתית וחדשה.

7.  הביב | מספר סיפורים חזותי – שיווק בקנבה

תמונה שווה אלף מילים ובגלל זה חיוני ללמוד את אומנות הסיפור באמצעות עיצובים מהנים. חשבון זה מוקדש למטרה זו בלבד. 

8.  DWC | עיצוב תוכן – קריאייטיב ועיצוב

חשבון זה עוסק כולו בעיצוב תוכן. הם עוזרים לעסקים קטנים ובינוניים וקריאייטיבים ביצירת תוכן ויזואלי מרתק.

9.  נעומי | CANVA Tutor מעצבת קנבה

נעמי היא מורה מעוררת השראה ב- קנבה (Canva) שמעודדת את המשתמשים שלה לעלות את יצירות ה-קנבה שלהם ברמה. היא מתמקדת בהפיכת לא מעצבים למעצבים על ידי מתן כלים חיסכון בזמן וכלים יקרי ערך.

10.  רנג’יט ראג’ | מנטור קנבה – פרילנסר

Ranjeet Raj הוא מעצב גרפי ופרילנסר של Canva. המטרה שלו היא לעזור לחמשת אלפים אנשים להפוך ל-Canva Pro וליצור מעצב פרילנסר מדהים בשנת 2021. הוא הדריך למעלה מ-160 אנשים להתחיל עם קנבה.

11.סנדי סווילה|Canva Certified – מעצבת קנבה

Sandee Sevilla היא מעצבת מוצר ותוכן דיגיטלית מוסמכת קנבה. היא מציעה תבניות ועיצובים. אם אתה מחפש השראה, אתה בהחלט צריך לעקוב אחר החשבון הזה.