5 דרכים להרוויח כסף עם מצגות ב קנבה (Canva)



ישנן דרכים רבות להרוויח כסף באינטרנט עם קנבה , אבל בבלוג הזה, אחלוק חמש שיטות שונות להרוויח כסף עם מצגות ב- קנבה.

5 דרכים להרוויח כסף עם מצגות קנבה:

בואו נדון בכל חמש השיטות הללו אחת לאחת.

1. צור מצגות עם תבניות מוכנות של קנבה ומוכר כפרילנסר

בשיטה זו, תחילה עליך ללמוד כיצד ליצור מצגות בקנבה באמצעות התבניות המעוצבות מראש שלהם . יש אלפי תבניות זמינות בקנבה עבור קטגוריות שונות. מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור את את חשבון הקנבה שלך בחינם או מקצוען, ולאחר מכן לעדכן כל תבנית עם הדרישה או הפרטים של הלקוח שלך.

5 דרכים להרוויח כסף עם מצגות ב קנבה (Canva)

אני אמליץ לך לרכוש מנוי מקצוען כי זה זול מאוד מפלטפורמות דומות רבות אחרות אבל הוא מציע שפע של תכונות שיהפכו את העיצובים שלך לסופר יצירתיים.

צור חשבון פייבר (Fiverr) שלך עם הכותרת ” אני יכול ליצור מצגות ב-קנבה“. ראה את הדוגמה למטה לעיונך. פרילנסרים רבים כבר מוכרים את השירות הזה ב- https://www.fiverr.com/ Fiverr. אתה יכול גם לבחור כל נישה ספציפית ולאחר מכן למקד את הקהל הרלוונטי עם מילות המפתח שלך בכותרת.

זו השיטה הקלה ביותר להרוויח כסף עם מצגות קנבה. צפה בסרטון הבא כדי להמיר מצגות קנבה ל-PPT אם הלקוח שלך דורש את המצגות שלו בפורמט PPT.

2. שלח מצגות בתור תורם של קנבה והרוויח עמלה

בשיטה זו, תחילה עליך להיות יוצר קנבס או תורם קנבה . עם קבלת הפרופיל שלך, צוות קנבה יאפשר לך להגיש את הערכים שלך. הם תמיד בוחנים כל הגשה בקפידה, אבל ברגע שהרשומה שלך תתקבל, תתחיל להרוויח כסף דרך תוכנית חלוקת העמלות שלהם. בכל פעם שמשתמש מרחבי העולם ישתמש בתבנית שלך, תרוויח עמלה מסוימת.

אם אתה חדש בעיצובי קנבה אז אני אמליץ לך לעבור על המאמרים שלנו באתר שומכר כדי ללמוד עוד על קנבה מכיוון שכתורם, אתה חייב ליצור מצגות מאפס, אז אתה חייב להיות בעל עיצוב מעמיק כמו גם ידע על קנבה.

3. מכור את תבניות המצגת שלך כמוצר דיגיטלי

יש הרבה פלטפורמות כאלה אבל כמו אטסי ו-creativemarket מפורסמים מאוד מכולם. מעצבים רבים כבר מוכרים את תבניות עיצוב הקנבה שלהם באתרים אלה כמוצרים דיגיטליים. בדוק את המאמרים האחרים שלנו על איך למכור תבניות ב- Etsy ובשוק היצירתי.

4. למכור עיצובי מצגת קנבה באתרי צד שלישי.

ישנם אתרים רבים שבהם אתה יכול למכור את עיצובי תבניות מצגת הקנבה שלך ולהרוויח עמלות.

5. מכור עיצובי תבניות מצגות של קנבה בבלוג או באתר שלך.

אתה יכול ליצור את האתר שלך ולמכור את המוצרים הדיגיטליים שלך כמו מצגות קנבה ישירות ללקוחות. בדרך זו, אתה יכול לחסוך את העמלה או החיובים שאתה צריך לשלם לצד השלישי אם אתה מוכר את העיצובים שלך דרך הפלטפורמות שלהם. שופיפיי היא הפלטפורמה הטובה והקלה למטרה זו.