8 המלצות לאפליקציות מגניבות שיהפכו את החיים שלך לטובים יותר



יש אפליקציה בשביל זה.  השורה הזו מהפרסומת הזו של אפל משנת 2009 לא רק סייעה להשיק את האייפון לסטרטוספירה בכך שהפכה את הרעיון הבסיסי של אפליקציות למובן לכל אדם (אם תרצו מדברים אנושיים), כמעט עשור לאחר מכן היא עברה מעבר לשיווק מעולה והפכה למשהו די קרוב. לאמת.

נכון למרץ 2017, Statista מדווחת שיש 2.2 מיליון אפליקציות זמינות ב-Apple App Store ו-2.8 מיליון אפליקציות זמינות למשתמשי אנדרואיד דרך חנות גוגל פליי . זה המון אפליקציות — וזה הפך את מציאת האפליקציה כמעט לכל צורך או בעיה למציאות. בשלב זה אם אי פעם תחשוב לעצמך “צריכה להיות אפליקציה בשביל זה”, יש סיכוי טוב שיש.

זה דבר די מגניב. אבל זה גם יכול ליצור כמה אתגרים. לא תמיד קל למצוא אפליקציות חדשות ובעלות ערך באוקיינוס ​​עצום של אפליקציות באיכות משתנה. זו הסיבה שהשיטה הטובה ביותר למצוא אפליקציות חדשות לבדיקה נשארת בדרך הישנה: המלצות.

בין אם אתה אוגר אפליקציות (מרגיש צורך לתפוס כל אפליקציה שיש לך אפילו עניין מרחוק בה) או אפליקציה מינימליסטית (מעדיף לשמור על מסך הסמארטפון שלך נקי ומסודר), הנה כמה אפליקציות שימושיות שאולי כדאי לך לבדוק …

8 המלצות לאפליקציות מגניבות שיהפכו את החיים שלך לטובים יותר

בפרק האחרון של הפודקאסט Speaking Human , שיתפנו את הבחירות שלנו לכמה אפליקציות חצי מיינסטרים-אבל-גם-קצת-לא בשימוש שמקבלות את חותמת האישור שלנו. להלן ההמלצות שלנו – יחד עם מעט מידע על הסיבה שאתה עשוי למצוא את האפליקציות האלה בעלות ערך:

1. 1Password

8 המלצות לאפליקציות שיהפכו את החיים שלך לטובים יותר

אם עדיין לא שמת את 1Password בטלפון שלך, כדאי לך. אפליקציה זו מאחסנת את כל הסיסמאות והנתונים הרגישים שלך, ויכולה לעזור לך ליצור סיסמאות חדשות וטובות יותר לכניסות שונות. אתה יכול להשתמש בו על שולחן העבודה, המחשב הנייד או הסמארטפון שלך, והוא מאחסן את כל המידע שיש לך בכספת וירטואלית. הדבר שכל כך נהדר באפליקציה הזו הוא שהיא הופכת את הסיסמאות לנגישות יותר וגם מאובטחות יותר, דברים שאנשים יכולים להיתקל בהם ביום-יום.

2. JUSTWATCH

JustWatch היא אפליקציה פנטסטית לחותכי חוטים שמתקשים למצוא ולהתעדכן במה שחדש בסטרימינג. האפליקציה מאפשרת לך לציין אילו שירותי סטרימינג יש לך ולקבל עדכון יומי של הסרטים והתוכניות החדשים באותן פלטפורמות באותו היום. אתה יכול גם לראות איזה תוכן פופולרי כרגע מה”ערוצים” שלך, ולשמור רשימה של דברים שאתה רוצה לצפות בפלטפורמות שונות.

3. Snapseed 

למרות שהשם אינו מרמז על כך לחלוטין, Snapseed היא אפליקציה לעריכת תמונות. הוא פותח על ידי Nik Software, שיצא ב-2011, וכעת הוא בבעלות גוגל. האפליקציה החינמית הזו היא אפשרות פנטסטית באמת למי שרוצה קצת יותר שליטה על התמונות שהם מצלמים בטלפונים שלהם. יש לה יכולות סינון כמו אינסטגרם, היא מאפשרת לך למקם טקסט על התמונות שלך, ואתה יכול לעשות ויגנטים מגניבים. אפליקציה זו זמינה עבור מכשירי אנדרואיד ו- iOS כאחד .

4. nowait

אם אתם לא חובבי המתנה לשולחנות במסעדות בחו”ל, Nowait היא האפליקציה בשבילכם. בעיקרון, אתה פותח את האפליקציה, בוחר את המסעדה שלך, רואה כמה זמן זמני ההמתנה הנוכחיים, ומוסיף את עצמך או את הצד שלך לרשימת ההמתנה. לאחר מכן תוכל להשתמש באפליקציה כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלך – כולל כמה אנשים נמצאים מולך ברשימה. זה מאפשר לך לתזמן אותו כך שתגיע למסעדה ממש לפני שהשולחן שלך מוכן, במקום לחכות. אמנם האפליקציה לא עובדת עם כל המסעדות, אבל בהחלט שווה לבדוק אם אחת מהמסעדות האהובות עליכם תומכות בה כי היא נוחה להפליא.

5. Feedly 

Feedly היא צבירה של חדשות שהיא חוצה פלטפורמות וניתן להשתמש בה בדפדפני אינטרנט, טאבלטים וסמארטפונים. זוהי אפליקציה נהדרת לכל מי שרוצה שהחדשות שלו יגיעו אליו. בניגוד לאפליקציות החדשות המקומיות בטלפון שלך, עם Feedly אתה יכול בעצם לצבור חדשות כמעט לכל מקור. אז אם אתה קורא Wired למשל אתה יכול לקבל את זה, שהוא אתר חדשות די מיינסטרים. אבל אתה יכול גם להוסיף משהו קצת יותר מעורפל כמו בלוג האוכל The Gouda Life . אז במקום שתצטרך לצאת לאתרים רבים בנפרד, אתה יכול פשוט ללכת לאפליקציה אחת כדי לקבל את כל החדשות והמידע שלך.

6. Google Photos

אפליקציה זו היא מקום נהדר לשמור את התמונות שלך מבלי לתפוס מקום בטלפון שלך (היא מבוססת ענן עם אחסון בלתי מוגבל). אז אם אתה הולך לעתים קרובות לצלם ולקבל הודעה מלאה באחסון, Google Photos  מציעה פתרון פרקטי וחינמי ( גוגל קידמה את ההטבה הזו בצורה חכמה בשיווק שלה ). בנוסף לחיסכון במקום יקר בסמארטפון, האפליקציה מארגנת את התמונות שלך בקטגוריות כמו אנשים, מקומות, דברים, סרטונים וכו’; מאפשר לך ליצור קולאז’ים וסרטוני קולאז’ תמונות; מאפשר לך לערוך תמונות ולהוסיף מסננים; ומספק דרך לשתף תמונות.

7. LETTERBOXD

אפליקציה נוספת מבוססת בידור, Letterboxd היא בעצם רשת חברתית לחובבי סרטים. אתה יכול להשתמש בו כדי לעקוב אחר הסרטים שבהם אתה צופה, לדרג או לסקור סרטים, וליצור רשימות סרטים (לדוגמה, “הסרטים האהובים של השנה” או “סרטי האריסון פורד מדורגים לפי כמה הוא רוצה לרדת מהמטוס שלו” ). אתה יכול גם לשמור רשימה של סרטים שאתה רוצה לצפות, ולעקוב אחר משתמשים אחרים כדי לראות את דירוג הסרטים והביקורות שלהם. זה עשיר בתכונות ודי קל לשימוש.

8. 1 Second Everyday

1 Second Everyday היא אפליקציה בתשלום (מחירה 4.99$) והרעיון מאחוריה הוא שאתה מקליט סרטון של שנייה אחת של חייך כל יום ומשתמש בזה כדי ליצור סרטון של ארבע דקות של השנה שלך. זה רעיון ממש מגניב שבעצם הופך את החיים שלך לסרט. מייסד האפליקציה, Cesar Kuriyama , אומר “היכולת לחיות מחדש כל יום ויום סיפקה לי פרספקטיבה יקרה על החיים. זה מטיל עליי דין וחשבון על הפיכת כל יום לבולט. כשאגיע לגיל 40, יהיה לי קומפילציה של שעה אחת שתכלול את שנות ה-30 שלי. אם אני אמשיך לראות 80 שנה, יהיה לי סרטון של 5 שעות שמסכם 50 שנות חיי”.