10 האפליקציות הטובות ביותר לעריכת תמונות מושלמות באייפון (חינם ובתשלום)



כפי שכל צלם אייפון יודע, צילום נהדר מתחיל עם נושא ייחודי וקומפוזיציה נעימה, ומסתיים באפליקציית עורך התמונות הנכונה לאייפון.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אפליקציות לעריכת תמונות אינן מיועדות רק למשפיעני אינסטגרם ולצלמים מקצועיים. כל מי שנהנה לצלם תמונות יכול להשתמש בעורך תמונות וליהנות ממנו. אפליקציות עריכת התמונות הטובות ביותר יכולות להפוך את התמונות שלך לצבעוניות, אמנותיות ומסוגננות יותר.

האפליקציות הטובות ביותר לעריכת תמונות באייפון שלך 

הבחירה שלך באפליקציית עורך התמונות לאייפון תהיה תלויה בכמה גורמים. מה אתה אוהב לצלם? איפה אתה משתף את התמונות שלך? האם אתה רוצה להשקיע באפליקציית עריכת תמונות מקצועית או פשוט לשחק עם אפליקציה חינמית? 

1. Enlight Photofox: אפליקציית עריכת התמונות הטובה ביותר עבור יצירות אמנותיות

Enlight Photofox היא אפליקציית עריכה ברמה מקצועית עם גרסה חינמית ופרימיום. מצאנו כמה אפליקציות עריכה חינמיות שעולות על אפליקציית Photofox החינמית, אבל אם אתה מוכן לשלם עבור מנוי פרימיום, תמצא שפע של כלים, כולל היכולת לשלב מספר רב של שכבות, לבצע התאמות טונאליות ומיקוד. אזורים קטנים לעשות בהם התאמות. 

ערכה חזקה של מדריכים מקלה על לימוד תכונות חדשות, ומסננים אמנותיים פועלים כדי להוסיף אלמנטים ייחודיים לתמונות שלך. Enlight Photofox היא כנראה לא אפליקציית עריכת התמונות הטובה ביותר למתחילים, אבל היא מושלמת לחובבי צילום. 

Enlight Photofox ב-App Store

11 האפליקציות הטובות ביותר לעריכת תמונות מושלמות באייפון (חינם ובתשלום)

2. Snapseed: אפליקציית עריכת התמונות החינמית הטובה ביותר לאייפון

Google Snapseed הגיע לזירת עריכת התמונות ב-2011 ויש לו קהל מסור של צלמים מתחילים ומקצועיים כאחד. 

בעוד ש-Snapseed עושה שימוש בכלי עריכה ידניים רבי עוצמה, התכונות הפופולריות ביותר שלה הן המסננים וכלי השיפור, המאפשרים למשתמשים להפוך תמונות במהירות בהחלקת אצבע. משתמשים יכולים גם לגשת להיסטוריית העריכה המלאה שלהם עם Snapseed, מה שמקל על ביצוע התאמות בכל שלב של תהליך העריכה. אם תבחר באפליקציית עריכת תמונות אחת בחינם עבור האייפון שלך, Snapseed היא ההמלצה שלנו.

Snapseed ב-App Store

3. TouchRetouch: עורך התמונות הטוב ביותר להסרת אובייקטים

לא צריך הרבה כדי לעצב תמונה מדהימה. כל דבר, מקווי חשמל וציפורים עפות נמוכות ועד אגודל שלא במקום או קבוצת זרים יכול להמיט הרס על הרכב מדהים אחר. החדשות הטובות הן שניתן להסיר בקלות חפצים מכוערים באמצעות TouchRetouch. 

כלי הסרת האובייקטים של TouchRetouch מאפשר לך לבחור מתוך מברשת או לאסו כדי להסיר אובייקטים לא רצויים בדיוק מדויק. זוהי אפליקציית עריכת תמונות שצריכה להימצא בערכת הכלים של כל צלם אייפון, ובמחיר של 1.99 דולר, מדובר בעסקה מצוינת.

TouchRetouch ב-App Store

4. VSCO: עורך האייפון הטוב ביותר עבור מסננים ייחודיים

VSCO נמצאת בראש הטבלאות של אפליקציות הצילום הטובות ביותר לאייפון וידועה בעיקר בשל מערך הקביעות המוגדרות מראש בסגנון הסרט. מספר הגדרות קבועות מראש של VSCO זמינות עם הגרסה החינמית, מה שלפחות ייתן לך הזדמנות לנסות אותן ולהתרגל לממשק. אם תבחר להירשם למנוי הפרימיום של VSCO, תקבל גישה ליותר מ-200 פילטרים. 

ניתן לבצע התאמות תמונה בסיסיות בשילוב עם הגדרות מוגדרות מראש, ופלטפורמת המדיה החברתית VSCO היא מקום מצוין לשתף את עריכות ה- VSCO שלך עם עוקבים וחברים. 

VSCO ב-App Store

5. Adobe Lightroom: עורך התמונות הטוב ביותר לאייפון לשילוב עבודה עם מחשבי מק

אם אתה כבר משתמש ב-Adobe Lightroom ב-Mac שלך, השימוש באפליקציית Lightroom יהפוך את זרימת העבודה שלך לחלקה. האפליקציה מעניקה לך גישה לכל התמונות שלך המאוחסנות ב-Creative Cloud ומאפשרת לך לשתף קביעות מוגדרות מראש וזרימת עבודה בין הטלפון והמחשב שלך לצורך עריכה תוך כדי תנועה. 

לעורך התמונות של Lightroom לאייפון יש ממשק יעיל יותר מגרסת שולחן העבודה, והשימוש בו בשילוב עם Lightroom Creative Cloud מעניק לך גמישות רבה ממנה תוכל ליהנות כמעט מכל מקום. 

Adobe Lightroom ב-App Store

6. Afterlight 2: עורך נהדר ליצירת פילטרים משלך

אם אתם מחפשים אפליקציה רבת עוצמה לעריכת תמונות עם ממשק פשוט, בדוק את Afterlight 2. פילטרים רבים שנקבעו מראש כלולים באפליקציית Afterlight. אבל אחת התכונות המדהימות ביותר היא היכולת ליצור משלך. לא רק שיצירת פילטרים משלך מצמצמת את זמני העריכה, אלא שזו גם דרך מצוינת ליצור נושא מגובש בכל ערוצי המדיה החברתית שלך. 

Afterlight 2 ב-App Store

7. Darkroom: אפליקציית חובה לצלמי אייפון מקצועיים

השימוש ב- Darkroom הוא כלי עריכה מקצועי בכיס שלך, עם היכולת להוסיף פילטרים יפים, לכוונן תמונות ולבצע התאמות קטנות או גדולות לתמונות שלך לפני שיתוף במדיה חברתית או ייצוא התמונה שלך לספריית iCloud שלך. 

האפליקציה יכולה לערוך קבצי RAW או JPEG בקלות, ובמקום לאלץ אותך לייבא תמונות ידנית לעריכה, Darkroom משתלב עם ספריית iCloud שלך כדי להקל על השימוש. Darkroom גם מאפשר לך לערוך מספר תמונות באצווה בבת אחת, וזה יתרון עצום עבור צלמים עסוקים.

Darkroom בחנות האפליקציות

8. Adobe Photoshop Express: עורך התמונות הטוב ביותר לאייפון לעריכה מהירה

אם אתה עורך הרבה תמונות בטלפון שלך, אחד הכלים הטובים ביותר הזמינים הוא Adobe Photoshop Express. זוהי אפליקציית עריכת תמונות מלאה לאייפון, שעושה עבודה מהירה של חיתוך, כוונון עדין ואפילו מיזוג תמונות עם טקסטורות ושכבות-על. 

אתה יכול גם להשתמש ב-Photoshop Express כדי להוסיף מסגרות וטקסט או ליצור קולאז’ים מותאמים אישית. זה שימושי במיוחד לאנשים שכבר מכירים את מוצרי עריכת התמונות של אדובי, שכן הממשק דומה ל-Lightroom ולפוטושופ. 

Photoshop Express Darkroom

9. Mextures: אפליקציית עריכת תמונות נהדרת לטקסטורות ושכבות-על

רוצה להחיל טקסטורות, דליפות קלות או שיפועים יפים על התמונה שלך תוך שניות? Mextures היא אפליקציה במחיר סביר שמושלמת להוספת שכבות לתמונות שלך עבור כל מיני אפקטים קולנועיים מגניבים. עם Mextures, אתה יכול בקלות להתאים את התמונות שלך עם כלי עריכה ברמה מקצועית לפני הוספת מספר בלתי מוגבל של שכבות לאפקטים יפים של מיזוג. בניגוד לאפליקציות עריכה אחרות, ניתן להסיר או לשנות כל עריכה בכל סדר במהלך תהליך העריכה. 

ה-Mextures כולל למעלה מ-150 שכבות טקסטורות שונות, כולל דליפות אור, סריקות סרטים מאובקים, גראנג’ בטוב טעם, חפצים, טקסטורות אלמנטים ושיפועים. כל אחד מאלה יכול להיות מותאם בדיוק לאטימות הנכונה, נותן לך מגוון דינמי של אפקטים מדהימים. עורך התמונות של Mextures זמין כעת עבור $1.99 ב-App Store.

Mextures ב-App Store

10. Carbon: אפליקציית עורך התמונות הטובה ביותר לצילום בשחור-לבן

עם Carbon, אתה יכול להפוך את התמונה הצבעונית שלך לתמונה מדהימה בשחור-לבן בלחיצה אחת. עורך תמונות מקיף זה כולל תמיכה בעריכת תמונות RAW, 58 פילטרים ייחודיים בשחור-לבן ואפקטים קולנועיים מדהימים. לאחר החלת מסננים, ניתן להוסיף מרקמים, גרגרים, אבק ודליפות קלות. זוהי אחת מאפליקציות עריכת התמונות הקלות ביותר לשימוש ואינה דורשת מומחיות טכנית. 

הממשק היפה הוא אינטואיטיבי, ומאפשר לך להשלים את תהליך העריכה בשניות לפני שתשתפו אותו במדיה החברתית או עם בני משפחה וחברים. Carbon ניתנת להורדה בחינם, אך רוב המשתמשים מעדיפים להצטרף ל-Carbon Pro, שעומדת כיום על 19.99 דולר לשנה.

פחמן ב-App Store