10 האתרים המובילים להסרת רקע מהתמונה אונליין בחינם



כלי מסיר רקע אונליין בחינם היא דרך פשוטה ויעילה לעצב איזה תמונה שמתחשק לכם.

תמונות הפכו לחלק בלתי נפרד מהעידן הדיגיטלי של היום. תעשיות רבות מסתמכות על תמונות באיכות טובה כדי לצמוח ולהצליח בעסק שלהן. ממוצרי פרסום ועד כישורי שיווק, תמונות יכולות להגדיר את העסק. לעתים קרובות הם הופכים לכלי החשוב ביותר עבור לקוחות להבחין באילו עסקים או מוצרים להתנשא. זו הסיבה שהוספת מגע ייחודי לתמונות חשובה ביותר. ומסיר רקע מקוון בחינם הוא דרך פשוטה אך יעילה לעשות בדיוק את זה.

מסיר רקע בקצרה

מסיר  רקע בחינם מסיר  או חותך, מוחק כל אובייקט לא רצוי או את כל הרקע של תמונה. צלמים, מוכרים מקוונים ופורטלי מסחר אלקטרוני הם הענפים העיקריים שבהם חיוני להסרת רקע מקוון בחינם.

ספקי שירותי עריכת תמונות רבים מציעים להסיר רקע מתמונות ללא תשלום. מבין הספקים הללו, רק מעטים יכולים להפיק תוצאות באיכות מקצועית.

10 האתרים להסרת רקע אונליין בחינם

להלן מודגשים עשרת הכלים הטובים ביותר להסרת רקע בחינם שיכולים להסיר רקע מכל תמונה. 

1. Removal.AI

Removal.AI היא טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשנית המשמשת להסרת רקע מתמונות. הצוות שמאחורי Removal.AI היא חברת פוסט-עיבוד תמונות מבוססת עם עורכי תמונות וריטושרים מנוסים.

לחילופין, אם אתה צריך תוצאות מאנשי מקצוע, Removal.AI מציעה גם  שירותי הסרת רקע ידנית  שבהם אתה יכול להעלות את התמונות שלך ולתת לעורכים המקצועיים שלנו לערוך את התמונות שלך באופן ידני. לקוחות ייהנו מזמן אספקה ​​מהיר עם שירות זה, עד 24 שעות.

אתה יכול להשתמש בכלי הסרת הרקע של Removal.AI בחינם, ומנוי בתשלום זמין רק אם אתה רוצה תמונות ברזולוציה גבוהה יותר.

טווח המחירים נמוך עד $0.03 לתמונה עבור 50,000 תמונות או $1,650 לחודש. יש גם חבילות לתעשיות בקנה מידה קטן, כמו החבילה של $5.99 עבור 40 תמונות בחודש או רק $0.15 לתמונה. השירות הוא זול ופונה  לצלמים ,  מפתחים ,  מעצבים ,  אנשים פרטיים ועסקים אחרים העוסקים במאות עד אלפי תמונות מדי חודש.

10 האתרים המובילים להסרת רקע מהתמונה אונליין בחינם

2. Remove.bg

Remove.bg יוצר ביעילות רקעים שקופים לתמונות כך שיהיה קל יותר לערוך אותם לשימושים אחרים. הגרסה החינמית מאפשרת להוריד רזולוציות של 612 × 408 בלבד.

הוא מציע גם ניסיון חינם עבור השירות שלו. למרות שהוא משתמש גם בטכנולוגיית AI, דמי המנוי שלו גבוהים יותר בהשוואה ל-Removal.AI. לדוגמה, חבילת 40 התמונות עולה $9.00, בעוד חבילת 75,000 התמונות היא $5,450.

3. Clippingmagic.com

Clipping Magic הוא כלי אוטומטי לחלוטין להסרת רקע תמונות. הוא מבטיח שיטה חסרת מאמץ להכנת תמונות לעריכות נוספות. כלי זה כולל גם כמה פונקציות כמו חיתוך, מחיקה והתאמת צבעים ליצירת תוצאות מקצועיות. התמחור קצת יותר יקר עבור הכלי הזה עם החבילה הנמוכה ביותר ב-$3.99 לחודש עבור 15 זיכויים או תמונות בלבד.

4. Inpixio.com

InPixio הוא כלי טוב אם יש לך תמונות המיועדות לשימוש בקטלוג מוצרים. זוהי שיטה מעשית להסרת רקע מתמונות למטרות חוזרות. למרות שזה נראה קל לשימוש, זה יכול להיות מעט מאתגר לנווט בכלי מכיוון שאתה צריך להתרכז בהדגשת האזורים שנדרש להסיר. התמחור עבור שירותיה אינו נמסר באתר, מה שמאלץ את המעוניינים ליצור קשר תחילה עם החברה. זה יכול להיות די לא נוח מכיוון שמשתמשים בדרך כלל בודקים את המחירים תחילה כדי להשוות עם ספקים אחרים.

5. Autoclipping.com

Autoclipping מבצע הסרת רקע אוטומטית כדי לאפשר שחזור של תמונות לשימושים אחרים. הוא מספק חלל משטח יצירה שבו ניתן לגרור ולערוך את התמונות המוגמרות על ידי הצבת עיטורים ושכבות טקסט. השימוש בעורך המקוון הוא בחינם, אך המשתמשים יצטרכו לשלם עבור הורדת התמונות הערוכות. הם מציעים חמש הורדות בחינם לשימוש לא מסחרי, אך ההורדות הבאות יחויבו, בהתאם למנוי שנרכש. אתה יכול לקבל $9.99 להורדה חודשית של עד 300 תמונות או חשבון ללא מנוי עבור עד 200 הורדות במחיר של $14.99.

Autoclipping מבצע הסרת רקע אוטומטית כדי לאפשר שחזור של תמונות לשימושים אחרים. הוא מספק חלל משטח יצירה שבו ניתן לגרור ולערוך את התמונות המוגמרות על ידי הצבת עיטורים ושכבות טקסט. השימוש בעורך המקוון הוא בחינם, אך המשתמשים יצטרכו לשלם עבור הורדת התמונות הערוכות. הם מציעים חמש הורדות בחינם לשימוש לא מסחרי, אך ההורדות הבאות יחויבו, בהתאם למנוי שנרכש. אתה יכול לקבל $9.99 להורדה חודשית של עד 300 תמונות או חשבון ללא מנוי עבור עד 200 הורדות במחיר של $14.99.


6. Icons8.com

מסיר רקע חינמי נוסף הוא Icons8 Background Remover , שפועל באופן מקוון (אונליין) ישירות מדפדפן האינטרנט. כאשר אתה מעלה תמונה לשירות, היא תסיר אוטומטית את הרקע. זה לוקח לא יותר מ 10-15 שניות לעבד תמונה אחת. אז אתה יכול להשתמש במגדיל מקוון כדי לבדוק אם הכל טוב עם קו המתאר של האדם או החפץ. עליך ליצור חשבון כדי לעבד ולהוריד יותר מ-3 תמונות בחינם. זה כל מה שאתה צריך לעשות כדי להשתמש בשירות זה, אין צורך במנוי בתשלום. Icons8 מסיר רקע הוא כלי חינמי לחלוטין.


7. Bgeraser.com

הסרת הרקע הלא רצוי של תמונה עשויה להיות מסובכת, במיוחד למתחילים בעריכת תמונות. Bgeraser הוא כלי מקוון להסרת רקע מבוסס AI בחינם. כלי זה מאמץ טכנולוגיית למידת מכונה עמוקה כדי להסיר את הרקע של התמונה באופן אוטומטי. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את האתר הרשמי של Bgeraser. לאחר מכן, העלה את התמונה שברצונך לערוך בגודל מקסימלי של 2MB, מקסימום ממדים 700*700. השלב הבא הוא ללחוץ על ‘התחל’ כדי להתחיל בתהליך. לאחר מספר שניות, הורד את התוצאה. כעת, תקבלו את תמונת התוצאה.

כל הקבצים שהועלו יימחקו כל שעתיים. אף אחד לא יכול לגשת למידע שלך ללא רשותך. כמו כן, התוצאות איכותיות, חלק מהפרטים ישוחזרו אוטומטית. כעת, עם Bgeraser, תקבלו תוצאות איכותיות תוך שניות בלבד.

8. Photoscissors.com

אתר אוטומטי להסרת רקע של PhotoScissors יכול להסיר רקע תמונה באופן מיידי. ניתן גם להחליף את הרקע בצבע שקוף, אחיד או בתמונת רקע אחרת. מסיר רקע מקוון חינם זה מיועד למסחר אלקטרוני, תמונות מוצר ותמונות מדיה. תמונות ברזולוציה נמוכה ניתנות להורדה בחינם.

עם זאת, עליך לרכוש באמצעות קרדיטים אם אתה רוצה להשיג רזולוציית תמונה באיכות גבוהה. אתה יכול לבחור באפשרויות תשלום תוך כדי החל מ-10 קרדיטים עבור $4.99 (ב-50 ¢ לתמונה) עד 1000 קרדיטים עבור $29.99 (ב-3¢ לתמונה).

9. Kapwing.com

במקום טכנולוגיית AI מודרנית, Kapwing מאפשרת למשתמש לשלוט בתהליך הסרת הרקע באמצעות העכבר או האצבע וכלי המחק באפליקציה. האפליקציה עצמה פשוטה לשימוש, אך ייקח הרבה זמן להשלים תמונה בודדת. זה לא מיועד לאנשים שצריכים לערוך מאות תמונות ביום, כי זה באמת יכול לקחת זמן לסיים תמונה בודדת. זה בחינם לשימוש אך עם מגבלת העלאת קבצים של 250MB. מגבלת העלאת קבצים של 1GB זמינה רק ב-$20 לחודש.

10. Fotor.com

מסיר הרקע של Fotor הוא פשוט וישיר. ניתן להפוך את הרקע לשקוף במקום לבן. אתה יכול להמשיך להתנסות עם איך אתה רוצה שהתמונות ייראו באמצעות עורך התמונות. אתה יכול להוסיף מדבקות, אפקטים, ליצור קולאז’ים או להוסיף שכבות טקסט לתמונות שלך.

עורך התמונות של Fotor הוא חינם לשימוש מקוון, אבל אתה צריך להירשם אם אתה רוצה לפתוח תכונות פרימיום. אתה יכול לבחור בחיוב שנתי ב-$39.99 לשנה או $3.33 לחודש. חיוב חודשי גמיש יותר זמין גם ב-$8.99.