איך ליצור קולאז’ים של תמונות לפוסטים וסטורי באינסטגרם – כולל סרטון הסבר



ישנם מקרים שבהם פשוט יש יותר מדי תמונות שכולנו רוצים לשתף. וכאן קולאז’ תמונות לאינסטגרם מתגלה כיעיל ביותר.

כל תמונה שאנחנו לוחצים עליה מספרת סיפור יפה וכולנו רוצים לשתף את הסיפור הזה עם החברים, המשפחה והאהובים שלנו. אינסטגרם היא מה שמקל על שיתוף זה עם כולם בבת אחת. עם זאת, ישנם מקרים שבהם פשוט יש יותר מדי תמונות שכולנו רוצים לשתף. וכאן קולאז’ תמונות לאינסטגרם מתגלה כיעיל ביותר.

כדי לספר סיפור יפה בשלמותו, קולאז’ תמונות לאינסטגרם מאפשר לך להוסיף את כל התמונות היפות האלה בפריים אחד. כך תוכלו להראות ולספר עוד. עד כמה שזה נשמע מדהים במילים, זה בוודאי ישאיר אתכם מבולבלים לתהות איך לעשות קולאז’ בסטורי באינסטגרם .

במדריך זה, נחקור כיצד ניתן ליצור קולאז’ים לאינסטגרם. אנו גם נחקור יצרני קולאז’ים באינסטגרם שיעזרו לך ליצור אחד בקלות.

איך לעשות קולאז’ים של תמונות לפוסטים וסטוריז באינסטגרם?

ישנן דרכים שונות שבהן אתה יכול ליצור קולאז’ים של תמונות לאינסטגרם. אתה יכול להשתמש בתכונת פריסת אינסטגרם משלו כדי ליצור קולאז’ תמונות. אתה יכול גם למנף יישומי יצרנית קולאז’ים באינסטגרם לשימוש חופשי המאפשרים לך ליצור בקלות קולאז’ים יפים . אנחנו הולכים לחקור את כולם צעד אחר צעד.

צור קולאז’ים של תמונות לסיפורי אינסטגרם (באמצעות אפשרות הפריסה שלו)

מינוף אפשרות הפריסה של אינסטגרם היא אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור קולאז’ תמונות. לתכונה יש מסגרות פריסה שונות שתוכלו לבחור לפי אהבתכם וצרכי ​​התמונות.

שלב 1: כדי ליצור קולאז’ים של תמונות לאינסטגרם באמצעות אפשרות הפריסה שלה , ראשית, הפעל את אפליקציית אינסטגרם מהסמארטפון שלך.

שלב 2: לאחר פתיחת אפליקציית אינסטגרם, מצא ולחץ על כפתור ‘ הוסף ‘. תמצא אותו בפינה הימנית העליונה.

שלב 3: במסך הבא תתבקשו לבחור בין פוסט, סיפור וסליל. לחץ על הסיפור .

שלב 4: ברגע העלאת הסטורי , בחר בסמל ‘ פריסה ‘ מהתפריט האנכי בצד שמאל.

שלב 5: לאחר לחיצה על אפשרות ה-Layout , תתבקש לבחור מסגרת שבה תרצה להשתמש. לחץ על זה שאתה מעדיף.

שלב 6: לאחר לחיצה על המסגרת לבחירתך, לחץ על ‘ סימן הביקורת בעיגול ‘ כדי להוסיף את התמונות.

שלב 7: כעת בחר את כל התמונות שברצונך להוסיף לקולאז’ בשלב הבא.

שלב 8: לאחר בחירת כל התמונות, לחץ על השלט ‘נכון’ במרכז התחתון של המסך.

שלב 9: בשלב האחרון, לחץ על הסטורי שלך כדי להעלות את הקולאז’.

צור קולאז’ים של תמונות לפוסטים באינסטגרם (באמצעות אפליקציות של צד שלישי)

באינסטגרם יש תכונה מובנית המאפשרת ליצור קולאז’ תמונות לסטורי. למרבה הצער, אין לו שום תכונה המאפשרת לך ליצור קולאז’ תמונות לפוסטים. כדי ליצור קולאז’ים של תמונות לפוסטים באינסטגרם, תצטרך לעשות שימוש טוב ביישומי יצרנית קולאז’ים של אינסטגרם של צד שלישי. והנה, נראה את החלק העליון והטוב ביותר של היישומים האלה.

צור קולאז’ים של תמונות לפוסטים באינסטגרם עם אפליקציית InShot

InShot היא אפליקציה מצוינת המאפשרת ליצור בקלות קולאז’ים אטרקטיביים של תמונות. זה גם מספק תכונות רבות להוספת מסננים ולבחירת רקעים כרצונך, מה שהופך אותו לאידיאלי ליצירת קולאז’ים של תמונות. יצירת קולאז’ התמונות ב-InShot היא קלה ככל האפשר ואנחנו נדריך אותך שלב אחר שלב.

שלב 1: הורד תחילה את אפליקציית InShot מחנות Google Play או App Store. לאחר ההורדה, ספק לה את כל ההרשאות הדרושות.

איך ליצור קולאז'ים של תמונות לפוסטים וסטורי באינסטגרם
איך ליצור קולאז’ים של תמונות לפוסטים וסטורי באינסטגרם

שלב 2: כעת פתח את האפליקציה ולחץ על קולאז’ .

שלב 3: לאחר לחיצה על הקולאז’ , בחר את כל התמונות שברצונך ליצור מהן קולאז’.

שלב 4: אפליקציית InShot גם מאפשרת לך להתאים אישית את קולאז’ התמונות עם פריסות שונות. כדי לשנות או לערוך את הפריסה, לחץ על הפריסה .

שלב 4: אפליקציית InShot גם מאפשרת לך להתאים אישית את קולאז’ התמונות עם פריסות שונות. כדי לשנות או לערוך את הפריסה, לחץ על הפריסה .

שלב 6: לבסוף, שמור את הקולאז’ כדי להעלות אותו לאינסטגרם.

InShot היא אחת האפליקציות הנפוצות ביותר בחנות Play ליצירת קולאז’ים של פוסטים באינסטגרם. אבל יש גם אפליקציות אחרות שבהן אתה יכול להשתמש כדי ליצור קולאז’ים של תמונות. אם אתה משתמש באייפון,  ערכת עיצוב  היא אחת האפליקציות הטובות ביותר שאתה יכול להשתמש בהן. עבור מכשירי אנדרואיד, אתה יכול לעשות שימוש טוב ב-  Layout מאת Instagram ,  Collage Maker ,  PicCollage ,  PhotoGrid ,  MOLDIV ועוד.

הטייק אווי האחרון:

קולאז’ תמונות אינסטגרם הוא דרך מצוינת לעדכן את החברים והמשפחה שלך בכל מה שיפה ובלתי נשכח שקורה בחייך. כדאי לשים משהו קטן משלך כדי להפוך קולאז’ים של תמונות לאינסטגרם לחיים ואטרקטיביים יותר. עד עכשיו, אתה יודע לעשות קולאז’ בסטורי באינסטגרם, אבל אתה יכול גם להוסיף להם את המהות שלך עם קצת מאמץ נוסף. אתה יכול למנף את יצרנית הקולאז’ים של אינסטגרם, אפליקציות צד שלישי כדי להוסיף כמה אפקטים נוספים לקולאז’ים שלך. זה ללא ספק יוסיף לו נופך של יופי ויהפוך אותו לבלתי נשכח.

סרטון הסבר:

טיפ בונוס -בזמן בחירת התמונות ליצירת הקולאז’ים, תבינו שלמעשה יש הרבה תמונות כפולות שמגיעות אליכם. זה יקשה מעט על בחירת התמונות הטובות ביותר. אם אתה רוצה להיפטר מהטרחה הזו, אנו מציעים לך למחוק את הכפילויות הללו. ואנחנו לא יכולים להציע לך משהו טוב יותר  מתיקון התמונות הכפולות  לעשות זאת. מנוע הסריקה המתקדם שלו מזהה אוטומטית כפילויות ותמונות דומות. אתה יכול לסמן אוטומטית את הכפילויות ולאחר מכן למחוק אותם במהירות. על ידי כך, תוכל להחזיר לעצמך שטח אחסון במכשיר שלך. אפליקציה זו זמינה גם עבור Mac, iOS, ווינדוס ו- אנדרואיד.