מדריך: יצירה ועריכת קולאז של 100 תמונות אונליין (חינם ובתשלום)



לאחר שמצאת את המיקום המושלם עבור כל התמונות שלך, יצרנית הקולאז’ים של ‘100 תמונות’ נותנת לך את האפשרות להדפיס את הקולאז’ שלך. 

יצירת קולאז’ ל- 100 תמונות יכולה להיות לא מעט עבודה – אבל זה לא חייב להיות. אם אתה מעלה את התמונות שלך לכלי לייצור קולאז’ים של 100 תמונות, ניתן ליצור קולאז’ תמונות עבור 100 תמונות באופן אוטומטי. כל התמונות יועברו אוטומטית לתבנית קולאז’ התמונות עבורך. עם 100 תמונות, זה חוסך לך כמות עצומה של זמן.

אם אתה לא לגמרי מרוצה מסידור התמונות, אתה יכול לסדר אותם מחדש בתדירות שתרצה. בלחיצת כפתור, יצרנית קולאז’ 100 התמונות מסדרת עבורך מחדש את התמונות שוב ושוב. כמובן שאתה יכול גם לסדר אותם מחדש ידנית, אם אתה מעדיף כמובן. ויש לך גם אפשרויות עריכה כמו חיתוך וצביעה.

טיפ: העלה את כל 100 התמונות ביחד. הקולאז’ שלך יתמלא בתמונות באופן אוטומטי. (יותר מ-250 תבניות בחינם)

טיפ: עבור קולאז’ים עם תמונות רבות, האתר הזה מציע פורמטים של XXL: מקסימום. 160 על 120 ס”מ. (האתר בתשלום, יש תוכנית חינמית מצומצמת)

לאחר שמצאת את המיקום המושלם עבור כל התמונות שלך, יצרנית הקולאז’ים של 100 תמונות נותנת לך את האפשרות להדפיס את הקולאז’ שלך. הדפסה על קנבס או ככרזה מתאימות במיוחד לכך. אבל אם יצרת קולאז’ תמונות עבור 100 תמונות, עליך להיות זהיר בגודל שתבחר להדפסה. בחירה בגודל קטן משמעה ש-100 התמונות קטנות מכדי להיראות בבירור.

קולאז’ התמונות ל-100 תמונות הוא קולאז’ התמונות הגדול ביותר באוסף של האתר המגניב הזה – מבחינת תמונות בשימוש. אם אינך צריך עד 100 תמונות, כדאי שתעיין גם בתבניות הקולאז’ האחרות של האתר. תמצאו תבניות מעניינות רבות אחרות, למשל עבור קולאז’ חתונה . זה יתרון גדול ביצירת קולאז’ עם הרבה תמונות. אומנם, קולאז’ תמונותעבור 100 תמונות זה לא מעט עבודה. אבל יצירת קולאז’ עם יצרנית קולאז’ לכמות שכזו יכולה להיות קלה יותר. הטיפ שלהם: פשוט נסה ליצור קולאז’ תמונות עם 100 תמונות!

עריכת קולאז של 100 תמונות אונליין כנס כאן

מידע נוסף

מידע על קולאז’ התמונות

  • יותר מ-250 תבניות קולאז’
  • הוסף טקסט מותאם אישית
  • 2 עד 100 תמונות בקולאז’ אחד
  • גודל הדפסה עד 160 על 120 ס”מ
  • אספקה ​​תוך 48 שעות

זמין במוצרים הבאים:

  • בַּד
  • זכוכית ארית
  • אלו-דיבונד
  • פּוֹסטֵר

קולאז’ תמונות מרובה

כדי ליצור קולאז’ עם הרבה תמונות, תצטרך תחילה כמות גדולה של תמונות! מכיוון שהקולאז’ים האלה כל כך אטרקטיביים, האתר הזה מציע תבניות שונות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור קולאז’ עם הרבה תמונות. לאחר שסיימתם לסדר את התמונות שבהן ברצונכם להשתמש, רוב העבודה שלכם מסתיימת. יצרנית הקולאז’ים שלהם להמון תמונות מאפשרת ליצור קולאז’ יפהפה. העלה את התמונות שלך ל-photo-collage.net ובקש מיוצר הקולאז’ים שלהם למקם אותן אוטומטית בתבנית שתבחר.

ניתן ליצור את קולאז’ התמונות עם הרבה תמונות בגדלים שונים. הפלטפורמה מציעה קולאז’ים המשתמשים בין 2 ל-100 תמונות. אם אתם רוצים לצאת לדרך ולהכין קולאז’ תמונות עם כמות גדולה של תמונות, כדאי לזכור שסידור ויישור התמונות בדיוק כמו שאתם רוצים יכול לקחת הרבה זמן. אז הקדישו זמן מה לפני שמתחילים לעבוד על קולאז’ התמונות שלכם.

אחרי הכל, אפשרויות העריכה השונות מספקות לכם את האפשרות לעצב כל קולאז’ באופן אישי. לאחר ההעלאה, ניתן לחתוך כל תמונה, לצבוע או לסדר מחדש בקולאז’. אפשרויות אלו מאפשרות ליצור קולאז’ תמונות משפחתי בהתאמה אישית מלאה עם תמונות רבות. אפשרות המילוי האוטומטי מאפשרת זאת תוך שניות בלבד.

הדפסת תמונת קולאז’

עבור קולאז’ עם הרבה תמונות, האתר ממליץ להדפיס בפורמט גדול. הסיבה לכך היא שרק הפורמט הגדול יאפשר לראות את התמונות הרבות בקולאז’ המוגמר. יש כלל אחד פשוט לקולאז’ים עם תמונות רבות: ככל שתשתמש ביותר תמונות בקולאז’ התמונות שלך, כך עליך להדפיס אותו בגדול יותר כדי להבטיח שניתן לראות את כל התמונות שלך בבירור. אגב, מדיום התמונות המושלם להמון תמונות הוא קולאז’ התמונות על Alu-Dibond בתשלום.

מדריך: יצירה ועריכת קולאז של 100 תמונות אונליין (חינם ובתשלום)
קולאז של 100 תמונות אונליין

turbocollage

לאפליקציה ותוכנה חינמית לחצו כאן