מדריך: איך להוריד סרטוני רילס reels | מוזיקה מאינסטגרם 



במאמר זה, אנו הולכים ללמד אותך כיצד להוריד סרטני רילס Reels אינסטגרם באנדרואיד או iOS.

אם אתה שומר על נוכחות ב-אינסטגרם רילס Reels ובמספר פלטפורמות מדיה חברתית, אתה יודע כמה קשה להתעדכן ביצירת תוכן עבור כל הפלטפורמות הללו. כאשר המיקוד שלך הוא תוכן וידאו קצר, זה יכול לגזול זמן ומעייף ליצור מספיק מהתוכן הזה כדי לקבל חשיפה. למרבה המזל, השימוש בתוכן ה-אינסטגרם Reels שלך בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית אינו קשה. במאמר זה, אנו הולכים ללמד אותך כיצד להוריד אינסטגרם רילס Reels באנדרואיד או אייפון iOS, באמצעות הקלטת מסך, או באמצעות אפליקציה בשם InSaver .

למה זה חשוב? ובכן, אם תורידו את סרטוני ה- רילס Reels באינסטגרם, תשימו לב שהסאונד הוסר. בנוסף, אינך יכול להוריד רילס משותפים למשתמשים אחרים כלל. עם זאת, עם מאמר זה, תלמד כיצד להוריד אינסטגרם רילס עם הסאונד המקורי.

כמובן, לדעת איך להוריד אינסטגרם רילס Reels הוא רק חלק מהמשוואה. זו הסיבה שאנו גם נשתף שלוש דרכים שבהן תוכל ליישם מחדש את ה-Instagram Reels שלך כדי להשאיר את הקהל שלך מעורב ומבדר. 


איך להוריד רילס (Reels) אינסטגרם: מדריך שלב אחר שלב:


מה זה רילס אינסטגרם?

לא בטוח מה זה בעצם אינסטגרם רילס ? אינסטגרם רילס Reels היא תכונת אינסטגרם חדשה (לא אפליקציה עצמאית) שנבנתה כדי להיות אלטרנטיבה ל טיקטוק. משתמשים יכולים ליצור קטעי וידאו באורך 15 שניות המוגדרים למוזיקה ולשתף אותם בסטוריז באינסטגרם שלהם , בפיד ה-Explore ובכרטיסייה החדשה Reels בפרופיל שלהם. התכונה זמינה בהודו, ברזיל, ארצות הברית וכ-50 מדינות נוספות.

פיד ה-Explore הוא גרסת ה-אינסטגרם רילס Reels של דף הפור יו של טיקטוק. ב-Explore Feed, אתה יכול למצוא רילסים מחשבונות פופולריים וטרנדיים באינסטגרם. אתה תמצא אינסטגרם סלילים מאנשים שאתה עוקב אחריהם לצד פוסטים מסורתיים באינסטגרם בניוזפיד שלך.

אלגוריתם ה-אינסטגרם רילס Reels הוא עדיין בגדר תעלומה, אבל אם הוא עוקב אחר אלגוריתם אינסטגרם, יש כמה הנחות שאנחנו יכולים לעשות. דף פור יו של טיקטוק נוצר בצורה אלגוריתמית על סמך האופן שבו המשתמשים של טיקטוק מעורבים בסרטונים והוא עושה עבודה נהדרת להחריד לדחוף תוכן למשתמשים על סמך תחומי העניין והפעילות שלהם באפליקציה. טיקטוק מתחיל בדחיפה של תוכן חדש למדגם של משתמשים, ודחיפת אותו למשתמשים נוספים אם התגובה חיובית. זה מקל יחסית על היוצרים להפוך לוויראליים ב-טיקטוק אבל גם מגדיל הרבה יותר את הסיכוי שהוויראליות עוברת מחזוריות מהירה.

האלגוריתם של אינסטגרם קצת שונה, נותן עדיפות לתוכן בהתאם לחשבונות שאתה עוקב אחריהם ועוקב אחריהם הכי הרבה. אז, אם רילס משתמש באותו אלגוריתם, ובכן, משעמם.

למרבה המזל, סמנכ”ל המוצר של אינסטגרם, Vishal Shah , אמר שההמלצות ל-Instagram Reels יהיו שונות מתוכן אינסטגרם אחר ב-Explore Feed, מה שיקל על יוצרים ותכנים חדשים להתגלות.


איך ליצור רילס

לפני שתוכל להוריד אותם, אתה צריך לדעת איך ליצור רילס אינסטגרם . הנה סקירה מהירה.

התחל בבחירת רילס Reels בתחתית מצלמת האינסטגרם. 

שמע

אתה יכול לחפש שירים בספריית המוזיקה של אינסטגרם או להשתמש באודיו המקורי שלך על ידי הקלטת סליל עם סאונד. אם אתה חולק סליל באמצעות האודיו המקורי שלך, האודיו הזה ייוחס לך. אם יש לך חשבון ציבורי, עם זאת, משתמשים אחרים יכולים ליצור סלילים באמצעות האודיו שלך על ידי הקשה על “השתמש באודיו” ברילס שלך.


אפקטים

גלריית האפקטים כוללת אפקטים שנוצרו הן על ידי אינסטגרם והן על ידי יוצרים ברחבי העולם.


טיימר וספירה לאחור

כדי להקליט דיבורית, פשוט הגדר את הטיימר להקלטה. כשתלחץ על הקלטה, תקבל ספירה לאחור משלוש לפני תחילת ההקלטה.


יישר

אם אתה משתמש במספר קליפים, אתה יכול להשתמש בתכונת יישור כדי ליישר אובייקטים מהקליפ הקודם שלך לפני הקלטת הבא שלך. זה עוזר למשתמשים ליצור מעברים חלקים לשינויי התלבושת המהנים האלה או כדי שתוכל להוסיף אלמנטים חדשים לסליל שלך.


מְהִירוּת

אתה יכול להאיץ או להאט חלקים מהווידאו או האודיו שבחרת. זה נהדר להישאר בקצב או יצירת סרטונים בהילוך איטי.


מוכן לשתף את היצירה שלך באינסטגרם ובפלטפורמות המדיה החברתיות האחרות שלך ? לא כל כך מהר. בעוד TikTok עשה את זה די קל להוריד ולשתף סרטונים, אינסטגרם רילס Reels לא כל כך פשוט.

כיצד להוריד רילס אינסטגרם באפליקציה

להלן השלבים להורדת רילס אינסטגרם באפליקציית אינסטגרם.

התחל בפתיחת אינסטגרם והקשה על כפתור החיפוש. משם, תפתח את סרטון ה-Reels שברצונך להוריד.

אתה יכול לעשות זאת גם מפרופיל משתמש. פשוט הקש על הכרטיסייה החדשה רילס (Reels) שליד לשונית IGTV ובחר את סרטון ה-Reels שברצונך להוריד כדי לפתוח אותו.

לאחר שהרילס פתוח, הקש על סמל שלוש הנקודות בתפריט בתחתית המסך, ולאחר מכן הקש על שמור.

כדי לגשת לרילס השמור, חזור למסך הבית של אינסטגרם והקש על סמל הפרופיל שלך > סמל תפריט ההמבורגר > הגדרות > חשבון > נשמר. כאן תמצא את הסרטונים השמורים שלך בתיקיית כל הפוסטים.

סרטון הדגמה:


איך להוריד רילס אינסטגרם באנדרואיד

אם יש לך טלפון אנדרואיד, כך מורידים אינסטגרם Reels. זה כרוך בהורדת אפליקציה נוספת מחנות Google Play.

עבור אל Google Play והורד את הורדת הווידאו לאינסטגרם – פרסם מחדש את אינסטגרם.

התקן את האפליקציה, פתח אותה והגדר אותה. זה כרוך במתן גישה לאפליקציה לתמונות, למדיה ולקבצים שלך במכשיר שלך. לאחר שהגדרת את הורדת הווידאו, חזור לאינסטגרם ובחר את הסליל שברצונך להוריד. הקש על סמל שלוש הנקודות > העתק קישור.

חזור ל-Video Downloader וכתובת ה-URL של הרילס שזה עתה העתקת תודבק שם באופן אוטומטי.

עבור לתמונות של הטלפון שלך ותמצא שם את הסליל. תוכל לערוך אותו ולשתף אותו באפליקציות אחרות.


איך להוריד רילס אינסטגרם באייפון

כדי להוריד את Instagram Reels לאייפון שלך, תחילה עליך לבקר ב- אפסטור App Store ולהוריד את האפליקציה InSaver עבור אינסטגרם.

סרטון הדגמה:

פתח את האפליקציה והגדר אותה, נותן לה הרשאה לגשת לתמונות ולמדיה שלך. לאחר מכן, חזור לאינסטגרם ובחר את סרטון ה-Reels שברצונך להוריד. לאחר מכן, הקש על סמל שלוש הנקודות > העתק קישור.

חזור ל-InSaver והקישור שהעתקת מאינסטגרם יודבק שם אוטומטית.

הקש על צפה בזה! > אפשרויות > שתף > שמור וידאו כדי לשמור את הסרטון באפליקציית התמונות של המכשיר שלך.


איך להוריד רילס אינסטגרם באמצעות הקלטת מסך

אם אינך רוצה להוריד אפליקציה של צד שלישי, הנה כיצד להוריד אינסטגרם Reels באמצעות הקלטת מסך.

סרטון הדגמה:

אייפון

ודא שהקלטת מסך זמינה במרכז הבקרה. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > מרכז בקרה > התאמה אישית של פקדים והוסף הקלטת מסך.

לאחר מכן, עבור לאינסטגרם ופתח את הסליל שברצונך להוריד. החלק למעלה כדי להציג את מרכז הבקרה של האייפון שלך. לאחר מכן, הקש על התחל הקלטה והתחל להפעיל את הסרטון באינסטגרם. לאחר שהקלטת את הסרטון, עצור את הקלטת המסך על ידי הקשה על הסרגל האדום בחלק העליון ואז עצור. הסרטון יישמר באפליקציית התמונות שלך. סביר להניח שתרצה לערוך את הסרטון כדי לוודא שיש לך רק את חלק ה-Reels ואף אחד מההתעסקות עם מרכז הבקרה והתחלת או הפסקת ההקלטה שלך.

דְמוּי אָדָם

בטלפונים אנדרואיד, אתה הולך להשתמש במקליט המסך המובנה (אם יש לטלפון שלך כזה) או באפליקציית הצד השלישי שבה אתה משתמש להקלטת מסך. לאחר ששיטת הקלטת המסך שלך מוכנה לפעולה, פתח את אינסטגרם והפעל את הסרטון שברצונך להוריד.

כשתסיים, הקש על לחצן העצירה כדי לעצור את ההקלטה. הקלטת המסך שלך תישמר בגלריה של הטלפון שלך.



השתמש מחדש בתוכן הגלילים שלך באינסטגרם

עכשיו כשאתה יודע איך להוריד אינסטגרם Reels, הגיע הזמן להשתמש בהורדות האלה. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש מחדש בתוכן ה-Instagram Reels שלך . זה רק אומר שאתה תצלם וידאו מ- אינסטגרם ותעשה בו שימוש חוזר במקום אחר.

לייעוד מחדש של תוכן יש כמה יתרונות. בתור התחלה, אם תצליחו לעשות שימוש חוזר בתוכן שלכם, יהיה לכם יותר זמן להקדיש ליצירת תוכן באיכות גבוהה מכיוון שלא תצטרכו להשקיע זמן ואנרגיה ביצירת סרטון שונה לחלוטין עבור כל אחד מכם. פלטפורמות מדיה חברתית.

ייעוד מחדש של תוכן האינסטגרם שלך יכול גם לתת לך דחיפה לקידום אתרים מכיוון שמספר חלקי תוכן המבוססים על אותו רעיון או נושא יכול להביא למספר רב של סיכויים למקד למילת מפתח ספציפית. וכאשר התוכן המיועד מחדש שלך מתפרסם מחוץ לאתר שלך, אתה יכול לקבל כמה הזדמנויות נהדרות לקישור חוזר .

תוכן מחודש מעניק לך גם את ההזדמנות להגיע לקהל חדש לגמרי. אֵיך? אנשים שונים משתמשים בפלטפורמות שונות. כשאתה מפרסם את התוכן שלך בפלטפורמות, אתה יכול להגיע לקהל היעד שלך במקום שבו הם כבר מסתובבים באינטרנט. בנוסף, גם אם קהל היעד שלך חופף על פני מספר פלטפורמות, ייעוד מחדש של התוכן שלך עדיין עוזר לחזק את המסר שלך.

ייעוד מחדש של התוכן שלך יכול גם לעזור לך לבנות סמכות בנושא. כאשר התוכן האיכותי שלך מופיע במספר מקומות בפרק זמן קצר, זה עוזר להעלות את הפרופיל שלך בתעשייה שלך ולהראות לאחרים שאתה מוביל מחשבה בנישה שלך.

אז איך אתה מייעד מחדש את תוכן ה-Instagram Reels שלך? הנה שלוש דרכים לייעוד מחדש את התוכן שלך שאנחנו אוהבים.

הבהרה באינסטגרם

אתה יכול להוסיף את תוכן ה-Instagram Reels שלך כהדגשים בפרופיל האינסטגרם שלך. הבהרה באינסטגרם הם מקום קבוע לסטורי האינסטגרם שלך . יוצרים רבים משתמשים בהם כשאלות נפוצות או כדי לשמור תוכן באוספים. וכן, הדגשים הם מקום נהדר לגלגלי האינסטגרם שלך. אתה יכול להוסיף אותם להדגשה של Reels או לחלק אותם לדגשים על נושאים ספציפיים.

פינטרסט

פינטרסט מאפשר לך להוסיף סיכות וידאו עם מגבלה של 15 שניות. האם לא היית יודע זאת, ל-אינסטגרם רילס יש גם מגבלה של 15 שניות, מה שהופך אותם לפורמט מושלם לכלול בסיכות הווידאו שלך. ייעוד מחדש של סלילי האינסטגרם שלך כסיכות וידאו ב-פינטרסט יכול לעזור לך לבנות את המותג שלך בפלטפורמה.

פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית

אתה יכול להשתמש בתוכן ה-אינסטגרם רילס שלך בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית . אם אתה משתמש ב-טיקטוק, למשל, אתה יכול להשתמש בתוכן שכבר יצרת עבור אינסטגרם רילס כדי למנף את האלגוריתם של TikTok ולהגדיל את הפוטנציאל הויראלי שלך.


הורד רילס אינסטגרם כדי ליישם תוכם חדש תוכן בקלות

Instagram Reels היא פלטפורמה מצוינת למשפיעני אינסטגרם שכבר יש להם עוקבים בפלטפורמה. אבל אתה לא רוצה לשים את גורל המותג שלך בפלטפורמה אחת. עכשיו כשאתה יודע איך להוריד אינסטגרם Reels, אתה יכול לייעד מחדש את התוכן שלך על פני פלטפורמות ולמצב את עצמך כסמכות ומוביל מחשבה בנישה שלך. 

אינסטגרם רילס הוא כיום שוק פתוח למשתמשים, המציג הזדמנות מצוינת למשפיענים ומותגים להתחיל לבנות נוכחות או להרחיב את טווח ההגעה שלהם בפלטפורמה, לצבור עוקבים נוספים ולבנות את הקהילה שלהם לפני ש-Instagram Reels בסופו של דבר רווי.