10 אפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות שנמחקו | אנדרואיד ואייפון



פוסט זה ישתף את האפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות כדי להחזיר את הקבצים החשובים שלך בכמה שלבים. 

שימוש באפליקציית שחזור תמונות יכולה להיות מצילות חיים. למרבה הצער, הקבצים המאוחסנים בטלפון שלך יכולים להימחק בקלות מסיבות שונות. אתה יכול למחוק אותם בטעות, לאבד אותם עקב פירמוט הטלפון שלך, או על ידי התקפת וירוסים. לא משנה מה הסיבה, זה תמיד מועיל להחזיק אפליקציה טובה לשחזור תמונות למצבים בלתי צפויים.

פוסט זה ישתף את האפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות כדי להחזיר את הקבצים החשובים שלך בכמה שלבים. בין אם יש לך מכשיר אייפון או אנדרואיד, תוכל לאחזר במהירות ובאמינות את הקבצים שלך .

10 האפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות עבור אנדרואיד ואייפון

אפליקציות לשחזור תמונות הן מצילות חיים. זה לא משנה אם תמחק תמונה בטעות או תאבד את כל הנתונים שלך בגלל סיבה חיצונית. ישנן דרכים לאחזר ביעילות את התמונות שאבדו באמצעות תוכנת שחזור נתונים. הרשימה הבאה מכסה את האפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות הזמינות כיום.

1. DiskDigger (אנדרואיד)

10 אפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות שנמחקו | אנדרואיד ואייפון
10 אפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות שנמחקו | אנדרואיד ואייפון

DiskDigger היא אפליקציית שחזור תמונות יעילה עבור מכשירי אנדרואיד. אפליקציה זו עוזרת לשחזר תמונות שנמחקו על ידי סריקת הזיכרון הפנימי של המכשיר.

תוכנת שחזור זו מגיעה עם שתי אפשרויות לשחזור תמונות שנמחקו:

  1. סריקה בסיסית, שאינה זקוקה לגישה שורשית לזיכרון הטלפון שלך.
  2. סריקה מלאה, אשר סורקת את כל האחסון הפנימי של מכשיר האנדרואיד שלך אך זקוקה למכשיר שורשי.

לאחר סריקת הזיכרון הפנימי של המכשיר שלך, תוכל לבחור את הקבצים לשחזור. שים לב שלא תוכל להחזיר את כל התמונות שנמחקו, מכיוון שחלק מהן נפגעות לאחר מחיקתן.

לאחר שתשחזר את הקבצים שלך, תוכל לשלוח אותם בדוא”ל או להעלות אותם לפלטפורמת ענן . תכונה זו מועילה כדי למנוע נזק לקבצים המשוחזרים.

DiskDigger מגיע עם גרסת פרו בחינם ובתשלום. הגרסה הראשונה יכולה לשחזר תמונות וסרטונים. הגרסה השנייה עוזרת לשחזר סוגים אחרים של קבצים.

2. PhoneRescue ( אייפון ואנדרואיד )

10 אפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות שנמחקו | אנדרואיד ואייפון
10 אפליקציות הטובות ביותר לשחזור תמונות שנמחקו | אנדרואיד ואייפון

PhoneRescue מאת iMobie היא אפליקציית שחזור התמונות הטובה ביותר עבור מכשירי אייפון. הוא כולל שלושה מצבי התאוששות מקצועיים. הם יעזרו לך לשחזר תמונות שנמחקו מהטלפון או המחשב שלך.

לאפליקציית שחזור תמונות זו יש את שיעור ההצלחה הגבוה ביותר של שחזור נתונים. זה מאפשר לך לשחזר תמונות, סרטונים, הודעות, אנשי קשר ואירועים. אפליקציה זו גם עוזרת לשחזר נתונים שאבדו מ- אייטונס ו- אייקלאוד.

PhoneRescue כולל ממשק אינטואיטיבי שיעזור לך לשחזר בקלות קבצים. כדי לשחזר תמונות שנמחקו, עליך לבצע שלושה שלבים:

  1. בחר מצב שחזור אחד
  2. בחר את סוג הנתונים שברצונך לשחזר
  3. סרוק ובחר את הקבצים לאחזור

תוכנת שחזור זו מגיעה גם עם גרסת אנדרואיד. אבל יש לו פחות תכונות מהגרסה לאייפון.

3. Recuva (אנדרואיד)

Recuva היא אפליקציית שחזור תמונות פופולרית עבור אנדרואיד ומחשב. זה עוזר לך לשחזר בקלות תמונות שנמחקו מכרטיס זיכרון .

מלבד תמונות, תוכנת שחזור זו יכולה לאחזר סוגים שונים של קבצים. חלקם הם קובצי מוזיקה, מסמכים, סרטונים או מיילים.

אפליקציית שחזור תמונות זו פועלת על ידי סריקת מגזרים נבחרים ושחזור מבני תיקיות. על ידי שחזור התיקיות, הוא מתקן גם את שם התמונה. תכונה זו תהפוך את חייך לקלים יותר, מכיוון שלא תצטרך לחפש את התמונות שלך ברשימה של קבצים חסרי שם.

Recuva מושלם עבור משתמשים לא מנוסים. זה מגיע עם אשף שחזור שמנחה אותך במהלך התהליך. והאפליקציה כוללת מצב סריקה עמוקה מראש שמגדיל את סיכויי ההחלמה.

יש גרסת Pro בחינם ובתשלום.

4. Tenorshare Ultdata (iPhone)

Ultdata מאת Tenorshare היא אחת מאפליקציות שחזור התמונות הטובות ביותר עבור מכשירי iOS. אפליקציה זו לא רק מועילה לשחזור תמונות שנמחקו. זה גם מאחזר סרטונים שנמחקו, הודעות, אנשי קשר, הערות, יומני שיחות ועוד.

Tenorshare עוזר לך לשחזר קבצים שנמחקו לאחר איפוס יצרן, התקפת וירוסים או קריסת מערכת. זה גם אם הטלפון שלך נגנב. תוכנת שחזור זו עוזרת לך לשחזר בקלות את קבצי הגיבוי שלך למכשיר אחר.

מה שהופך את האפליקציה הזו למעולה היא היכולת שלה לשחזר נתונים שאבדו באפליקציות. הנה כמה מהאפליקציות איתן Tenorshare עובד:

  • וואטסאפ
  • WeChat
  • וייבר
  • קַו
  • טַנגוֹ

אחת התכונות הטובות ביותר של Tenorshare היא שהיא מאפשרת לך לצפות בתצוגה מקדימה של הקבצים לפני שחזורם. זה אומר שאתה יכול לזהות ולבחור במהירות את הקבצים שברצונך לשחזר.

אפליקציית שחזור תמונות זו כוללת מצבי שחזור לאחזור קבצים משלושה מקורות:

  1. מכשיר iOS של אייפון
  2. iTunes
  3. iCloud

ישנם רישיונות שונים בתשלום וגרסת ניסיון בחינם.

5. Dr.Fone מאת Wondershare (אנדרואיד ואייפון)

תוכנת שחזור זו של Wondershare היא אפליקציה רב תכליתית עבור אנדרואיד ואייפון. זה מסוגל לשחזר ביעילות תמונות שנמחקו. מלבד זאת, הוא מסוגל להעביר צ’אטים של WhatsApp בין iOS לאנדרואיד.

תכונות נוספות הן תיקון מערכת או מחק נתונים. העדכון האחרון כולל אפילו מנהל סיסמאות.

עבור iOS, Dr.Fone מסוגל לשחזר נתונים מ-אייפון, אייטונס ו-אייקלאוד. זה מאחזר לא רק תמונות שנמחקו אלא גם סרטונים, אנשי קשר, הודעות ועוד.

Dr.Fone עבור אנדרואיד עוזר לך לשחזר את הדברים הבאים:

  • תמונות שנמחקו
  • אנשי קשר
  • הודעות טקסט
  • הודעות וקבצים בוואטסאפ
  • מוזיקה
  • סרטונים
  • מסמכים

אפליקציית שחזור תמונות זו יכולה לחלץ נתונים מטלפונים מקולקלים של סמסונג והיא תואמת ליותר מ-6000 מכשירי אנדרואיד. Dr.Fone נתמך גם על ידי iOS 15 העדכנית ביותר.

6. FonePaw (אנדרואיד ואייפון)

FonePaw היא אחת מאותן אפליקציות לשחזור תמונות הזמינות עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד. שתי הגרסאות הן אלטרנטיבה מצוינת לאחזור תמונות שנמחקו. זה גם משחזר מסמכים שנמחקו, אנשי קשר, הערות, לוחות שנה וקבצי אודיו ווידאו.

תוכנה זו מגיעה עם שני מצבי שחזור נתונים:

  1. סריקה מהירה, המאפשרת לאחזר את רוב הקבצים שנמחקו תוך דקות.
  2. סריקה עמוקה, שנמשכת מספר שעות אך בעלת אחוזי הצלחה גבוהים יותר.

אם אתה לא מרוצה מהתוצאות של הראשון, אתה יכול להפעיל את השני. לאחר סריקת הקבצים שלך, תוכל להציג אותם בתצוגה מקדימה ולבחור את אלה שברצונך לשחזר.

FonePaw זמין לרכישה תחת רישיון למשתמש יחיד או משפחתי.

7. EaseUS MobiSaver (אנדרואיד)

אם אתה מחפש אפליקציית שחזור תמונות שנמחקה עבור אנדרואיד, MobiSaver מאת EaseUS היא בחירה טובה.

תוכנת שחזור חינמית זו צריכה להיות מותקנת במחשב שלך. זה עובד באמצעות כבל USB, סורק את הזיכרון הפנימי של הטלפון הנייד שלך. לאחר הפעלת הסריקה, תוכל לבחור את הקבצים שנמחקו שברצונך לשחזר. לבסוף, אתה שומר אותם במחשב. תהליך זה אורך דקות ספורות.

אפליקציית שחזור תמונות זו מגיעה עם ממשק ידידותי למשתמש. הוא כולל גם אשף שחזור שידריך משתמשים לא מנוסים. MobiSaver מאחזר תמונות, סרטונים, הודעות טקסט, הערות ואנשי קשר. הוא סורק לא רק כרטיסי SD אלא גם את הזיכרון הפנימי של הטלפון שלך.

8. אפליקציית dumpster (אנדרואיד)

תוכנה מצוינת נוספת לשחזור תמונות עבור אנדרואיד היא Dumpster. לאחר התקנתו במכשיר שלך, האפליקציה החינמית הזו מגבה את התמונות שלך באופן אוטומטי. לאחר מחיקת תמונה, dumpster מעביר אותה לסל המיחזור שלה. אתה יכול לשחזר את התמונה בכל עת לאחר מכן.

חיוני להגדיר את גודל האחסון וזמן האחסון. זה יאפשר לך להחליט כמה זמן האפליקציה צריכה לשמור את התמונות האבודות. כמו כן, ישנה אפשרות לשמור את הקבצים שנמחקו בגיבוי בענן. זהו יתרון גדול מכיוון שהוא מאפשר לך לחסוך בשטח אחסון.

האפליקציה חינמית, אך חלק מהתכונות שלה עם גיבוי הענן בתשלום. אבל רוב התכונות החינמיות של האפליקציה יהיו מספיק טובות כדי לשחזר תמונות שנמחקו בחינם.

9. ApowerRescue (אייפון)

ApowerRescue מאת Apowersoft היא אפליקציית שחזור תמונות עבור אייפון iOS.

זה עוזר לך לאחזר תמונות, אנשי קשר, הודעות ומסמכים שנמחקו מהאייפון שלך. אבל זה עובד רק אם ביצעת גיבוי ב- iTunes או iCloud לפני איבוד הקבצים שלך.

אפליקציית שחזור תמונות זו שימושית אם הטלפון שלך אבד או נשבר. זה יעזור לך לאחזר את כל הקבצים החסרים שלך ולשחזר אותם לטלפון חדש בקלות.

אם אין לך גיבוי, אתה יכול לנסות לשחזר ממכשיר iOS כדי לאחזר את הנתונים שאבדו. עליך להתקין תוכנת שחזור זו במחשב שלך. זה מאפשר לך לסרוק את המכשיר שלך על ידי חיבורו למחשב וסריקת הזיכרון הפנימי של הטלפון.

הגרסה החינמית של ApowerRescue מאפשרת רק לסרוק קבצים. זה אומר שאתה יכול לראות את הקבצים שאיבדת, אך אינך רשאי לשחזר אותם. הגרסה בתשלום של האפליקציה מציעה רישיונות רבעוניים, שנה ורישיונות לכל החיים.

10. Undeleter (אנדרואיד)

Undeleter היא אפליקציית אנדרואיד לשחזור תמונות המאחזרת קבצים שנמחקו מכרטיס ה-SD והזיכרון הפנימי של הטלפון שלך.

כמו אפליקציות שחזור אחרות, זה עובד על ידי סריקת אחסון הטלפון שלך ותצוגה מקדימה של קבצים שנמחקו לפני השחזור שלהם. אבל האפליקציה הזו יוצרת גם עותקי גיבוי של קבצים שאבדו ב-Dropbox וב- גוגל דרייב. לאחר מכן, הוא מסנכרן את הקבצים עם חשבונות אחסון הענן שלך. זוהי אפשרות טובה אם אינך רוצה להעמיס יתר על המידה את אחסון הטלפון שלך בקבצים משוחזרים.

Undeleter מציע גם את האפשרות להשמיד כל קובץ לצמיתות. אם אתה משתמש בתכונה זו, אתה יכול להיות בטוח שהקבצים שלך לעולם לא יאוחזרו, גם אם אתה משתמש באפליקציית שחזור תמונות.

סיכום

אפליקציות שחזור התמונות הטובות ביותר שאנו ממליצים עליהן הן יעילות וקלות לשימוש. הם יעזרו לך לאחזר את התמונות שאבדו וסוגים אחרים של קבצים תוך שניות. הדבר החשוב ביותר הוא שימוש בתוכנה אמינה כדי לשמור על בטיחות הנתונים שלך מבלי לפגוע במכשיר שלך. אנו מקווים שהרשימה שלנו עזרה לך למצוא את אפליקציית שחזור התמונות הטובה ביותר עבורך!