15 אפליקציות להורדת מוזיקה (שירים) מיוטיוב בקלות!



בחרנו כמה מהאתרים והאפליקציות הטובים ביותר להורדת מוזיקה מיוטיוב.

יוטיוב היא פלטפורמה מצוינת לצפייה בסרטונים האהובים עליך, אך היא גם נפלאה להאזנה לשירים שאתה הכי אוהב. ככזה, זה לא מפתיע כשאנשים מחפשים דרכים להוריד מוזיקה ישירות מ-יוטיוב, ולמרבה המזל, יש הרבה אפליקציות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לעשות זאת בקלות!

למקרה שאתה סקרן לדעת איך לעשות זאת, בחרנו כמה מהאתרים והאפליקציות הטובים ביותר להורדת מוזיקה מיוטיוב. כדי לבדוק אותם, פשוט קרא את רשימת ההצעות שלנו למטה!

15 אפליקציות להורדת מוזיקה (שירים) מיוטיוב בקלות:

1. ByClick Downloader

15 אפליקציות להורדת מוזיקה (שירים) מיוטיוב חינם בקלות!

ההצעה הראשונה שלנו היא ByClick Downloader. זוהי אחת התוכנות הטובות ביותר להורדת מוזיקה ישירות מיוטיוב, מכיוון שהיא מאפשרת לעשות זאת באינספור פלטפורמות (כולל פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, Vimeo, Dailymotion ו-YouKu) בצורה מהירה ופרקטית מאוד.

בנוסף להורדה פשוטה של ​​הסרטונים, אתה יכול גם להוריד רשימות השמעה מיוטיוב שלך – אידיאלי למי שרוצה להוריד מוזיקה – בנוסף לאפשר לך להוריד תמונות וסרטונים מאינסטגרם ולהמיר וידאו לאודיו, בין כמה אפשרויות נוספות.

עם התוכנה המותקנת, תוכלו לבחור ולגשת לתוכן מפלטפורמות הווידאו הגדולות בעולם! אתה יכול אפילו להוריד סרטונים ברזולוציה של עד 8k, רשימות השמעה שלמות ועוד הרבה יותר. למידע נוסף, פשוט עקוב אחר הקישור .

2. SaveFromNet

SaveFromNet היא אפשרות טובה נוספת, במיוחד בשל מספר האתרים שבהם הוא תומך בכל הנוגע להורדת המוזיקה שלך מאתרי וידאו אחרים כמו יוטיוב. זה כולל Dailymotion, Vimeo, Sendspace, Metacafe, VK ועוד כמה.

באתר זה, תוכל להוריד את הסרטונים שלך בעצם בכל רזולוציה, עד איכות 4k, להוריד את הכתוביות בכל שפה ועוד הרבה יותר. החיסרון היחיד הוא שזה לא זמין בטריטוריות ארה”ב. אם תרצה, תוכל לברר עוד על ידי בדיקת הקישור .

3. Downvids

Downvids הוא פשוט מאוד לשימוש כדי להוריד כל סוג של סרטון שפורסם באתרים שונים, כולל YouTube. כדי לעשות זאת, אתה צריך רק את כתובת האתר של הסרטון המדובר כדי ש-Downvids יוכלו לדעת איזה תוכן הוא יצטרך להוריד.

הדבר המעניין ביותר לגבי מה שהוא אחד האתרים הטובים ביותר להורדת סרטוני פייסבוק הוא שאתה יכול אפילו לבחור את איכות הווידאו, או ב-HD או ברזולוציה נמוכה יותר אם אתה מעדיף גודל קובץ קטן יותר.

4. ClipConverter

בהחלט שמעתם על ClipConverter. זה ידוע כבר שנים רבות וזו אחת האפליקציות הטובות ביותר עבור יוטיוברים שרוצים דרך להמיר את הסרטונים שלהם. אמנם הממשק שלו קצת ישן למראה, אבל הוא שלם ואפשרות מצוינת.

מלבד זאת, זו בקלות אחת האפליקציות הטובות ביותר בהן תוכלו להשתמש כדי להוריד מוזיקה וסרטונים לא רק מיוטיוב אלא מאתרים אחרים בצורה פשוטה מאוד. בין האפשרויות להמרה לאודיו ניתן למצוא פורמטים MP3, MP4, AAC, WMA, בין היתר.

אחת התכונות הטובות ביותר שיש ל-ClipConverter להציע, ואחת שבאמת מבליטה אותו, היא העובדה שאתה יכול לבחור את הזמן המדויק שאתה רוצה להוריד, להיות יכול לחתוך לפני ההורדה! אם אהבתם את האפליקציה, בדוק אותה כאן .

5. aTube Catcher

אפשרות קלאסית נוספת שתוכל לנסות בעת הורדת מוזיקה ישירות מיוטיוב היא aTube Catcher. זוהי גם תוכנית שניתן להתקין במחשב האישי שלך, והיא עוזרת מאוד בהורדת סרטוני יוטיוב ב-MP3. זה פשוט מאוד לשימוש, ואתה רק צריך להתקין כדי להשתמש בו.

אתה רק צריך להעתיק את כתובת האתר של הסרטון שאתה רוצה מיוטיוב ולהדביק אותו לתוך aTube Catcher. לאחר שהדבר נעשה, תוכל לבחור מבין מספר אפשרויות, כולל המרת הווידאו ל-MP3 ופורמטים אחרים.

הדבר המעניין ביותר הוא שהתוכנה מציעה עוד כמה אפשרויות, שימושיות אפילו עבור מצבים אחרים מלבד הורדת סרטוני יוטיוב. אם אתה מעוניין, פשוט היכנס לקישור הזה כדי לראות עוד.

6. CatchVideo

CatchVideo היא אפשרות טובה בין האפליקציות להורדת מוזיקה מיוטיוב . עם זאת, יש לו ממשק הרבה יותר מורכב ומזוהם מאשר כמה אתרים ואפליקציות אחרים שאנחנו ממליצים עליהם ברשימה שלנו. למרות זאת, הוא עושה את מה שהוא מבטיח ללא דופי!

הוא מציע תמיכה בפלטפורמות כמו Vimeo, פייסבוק, Tumblr ועוד רבים אחרים. היבט מעניין נוסף הוא שאתה יכול להשתמש בו בתור הרחבה עבור כל אחד מדפדפני האינטרנט הטובים ביותר , שיוסיף כפתור הורדה ליד הסרטונים שלך. אם אתה מעוניין באפשרות זו, היכנס לקישור הזה כבר עכשיו!

7. Yoo Download

Yoo הורדה מלאה מאוד, והיא מאפשרת להוריד סרטונים מאתרים שונים, כולל מספר רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק, סאונדקלאוד , Vid.me, Vimeo, וכמובן, יוטיוב.

ל- Yoo יש גם ממיר MP3 משולב בעיצוב קל וקל משקל, ללא יותר מדי מידע. יש לו אפילו סיומת כרום נהדרת שתוכל להשתמש בה לשם הפשטות. אם אתה רוצה להשתמש ב-Yoo Download, בדוק את האתר הרשמי .

8. deturl

deturl היא אלטרנטיבה שכדאי לשקול כאשר מחפשים אפליקציות להורדת מוזיקה מיוטיוב. מה שאנחנו יכולים לומר הוא שזו אחת האפשרויות הפשוטות ביותר ברשימה שלנו, מכיוון שאתה רק צריך לשנות מעט את כתובת האתר של הסרטון הנבחר כדי להתחיל בהורדה.

התהליך למעשה פשוט ביותר: כל מה שאתה צריך לעשות הוא להחליף את ה- “www.” בכתובת האתר עם “pwn” . אם יש לך ספק, אתה יכול לבדוק את ההוראות לאתרים שונים או להוריד הכל מאתר deturl עצמו. כדי להתחיל להשתמש באפליקציה, בדוק עוד בקישור .

9. SaveFrom

SaveFrom היא אחת האפשרויות הטובות ביותר שאנו יכולים להציע, במיוחד עבור אלה שמחפשים דרך להוריד סרטונים מאתרים כמו Facebook, Vimeo, YouTube, DailyMotion, Yandex ועוד.

הצעדים שעליך לנקוט כדי להשתמש בו הם פשוטים ביותר: פשוט העתק והדבק את כתובת ה-URL של הסרטון באתר כדי להתחיל להוריד כרצונך. בדוק את זה עכשיו .

10. VDownloader

VDownloader הוא הטיפ הבא שלנו. הדבר המגניב בו הוא שבנוסף להורדת מוזיקה וסרטונים מיוטיוב ומאתרים אחרים, האפליקציה יכולה להמיר סרטונים שכבר יש לך לפורמט אחר שאתה מעדיף.

בנוסף ל-יוטיוב, אתה יכול להוריד מ-SoundCloud כדי להאזין למוזיקה במצב לא מקוון , למשל. בחלק ההמרה, VDownloader מאפשר לך להמיר סרטונים לאודיו, ומציע תמיכה כמעט לכל הפורמטים הזמינים.

אתה יכול אפילו לשנות פרטים מתקדמים יותר, כגון קצב סיביות, התאמת עוצמת הקול והכללת סימן המים שלך, בין היתר. עקוב אחר הקישור הזה כדי להוריד את VDownloader למחשב שלך.

11. FileVid

FileVid היא גם אפשרות טובה למי שרוצה להוריד סרטונים (או רק אודיו של סרטונים) מאתרים שונים. הממשק שלו מאוד פשוט לשימוש ואין בו הרבה פרסומות, וזה כבר יתרון בפני עצמו.

אתה רק צריך להעתיק את כתובת האתר של הסרטון הרצוי ולהדביק אותו באתר כדי לראות את אפשרויות ההורדה מיד. בדוק את FileVid, עוד אחת מהאפליקציות הטובות ביותר להורדת מוזיקה מ-יוטיוב.

12. Download Videos From

אלטרנטיבה מעניינת נוספת בעת הורדת מוזיקה מיוטיוב היא האתר הורדת סרטונים מאתר. זה ידידותי ומלא יותר מכמה מהאפשרויות האחרות ברשימה שלנו.

אחרי הכל, הוא מציע תמיכה בהורדת סרטונים מכמה אתרים שונים. זה גם מאוד פשוט לשימוש: פשוט העתק את קישור הווידאו הרצוי והדבק אותו באתר כדי להתחיל בהורדה. לאחר מכן, פשוט בחר אם אתה רוצה להוריד אותו ב-HD או לא! כדי לעשות זאת, עקוב אחר הקישור הזה .

13. KeepVid

KeepVid היא אפשרות נוספת בשימוש נרחב להורדת מוזיקה ישירות מיוטיוב וממספר אתרים אחרים, כולל פייסבוק ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות. הוא מציע מספר תכונות ואפשרויות מרובות כיצד להוריד כל סרטון שתרצה.

הדבר הטוב ביותר הוא שזה עדיין מצליח להיות מאוד פשוט לשימוש, וכל מה שאתה צריך לעשות הוא פשוט להדביק את קישור הווידאו באתר, מה שהופך אותו לאחת האפליקציות הטובות ביותר להורדת מוזיקה מיוטיוב. אתה יכול ללמוד עוד על זה באתר הרשמי .

14. הורדת YouTube של WinX

WinX היא עוד אפשרות מצוינת להורדת מוזיקה בחינם ישירות מיוטיוב. למרבה הצער, ניתן להשתמש בו רק ב-ווינדוס וב-מאק, אבל זה בחינם. אתה יכול להשתמש באפליקציה כדי להוריד מוזיקה מקוונת מיותר מ-300 אתרים שונים. לאפליקציה יש ממשק נחמד מאוד וקל לשימוש.

היבט ממש מגניב הוא שאתה יכול ליצור רשימות השמעה ולהוריד את כולן בבת אחת עם האפליקציה הזו בלחיצה אחת בלבד. היכנסו לאתר אם אתם מעוניינים ורוצים להוריד את התוכנה.

15. Any Video Converter

כדי לסיים את רשימת האפליקציות שלנו להורדת מוזיקה ישירות מיוטיוב, יש לנו כל ממיר וידאו. דבר טוב הוא שזה לא רק להורדה, אלא גם להמרת הסרטונים שאתה רוצה.

ניתן להוריד כל סרטון, לבחור את האיכות הרצויה עבורו, ואפילו להגדיר גודל פלט ופורמט. כך תוכלו להוריד בקלות את הסרטון בפורמט MP3, למשל. זה מהווה השלמה טובה למי שכבר משתמש בכל אחד מעורכי הווידאו הטובים ביותר . כדי להתחיל להשתמש בו, עקוב אחר הקישור הזה .