25 תוכנות ליצירת קולאז | להורדה חינם עבוד ווינדוס Windows



תוכנות לייצור קולאז’ים אלו מציעות תכונות שונות, כמו: יצירת קולאז’ים מהתמונות המועדפות עליך ועוד.

להלן 25 התוכנות הטובות ביותר להכנת קולאז’ים בחינם . תוכנות לייצור קולאז’ים אלו מאפשרות לך ליצור קולאז’ים בקלות. כל תוכנות ייצור קולאז’ הללו זמינות להורדה בחינם במחשב ווינדוס Windows שלך. תוכנות לייצור קולאז’ים אלו מציעות תכונות שונות, כמו: יצירת קולאז’ים מהתמונות המועדפות עליך, תומכת בסוגים שונים של פורמטים נפוצים של תמונות כולל JPG, PNG, BMP, GIF, TIF וכו’, סידור תמונות באופן אקראי על קנבס או יכול לסדר אותם באופן ידני, יכול להוסיף טקסט לקולאז’, חלקם אינם דורשים התקנה, שמור קולאז’ים בפורמטים פופולריים שונים של תמונה כמו JPG, PNG, BMP, TIF וכו’ ועוד. אתה יכול לנסות את תוכנות ייצור הקולאז’ים החינמיות הללו ולמצוא איזו מהן מתאימה לך יותר.

יצירת קולאז’ תמונות חינם של EM

25 תוכנות ליצירת קולאז | להורדה חינם עבוד ווינדוס Windows

25 תוכנות ליצירת קולאז | להורדה חינם עבוד ווינדוס Windows

EM Free Photo Collage היא תוכנה חינמית ליצירת קולאז’ים מהתמונות האהובות עליך. אתה יכול ליצור בעזרתו קולאז’ים יפים למראה. אתה יכול להשתמש גם בתכונת גרירה ושחרור. אתה יכול להחיל סוגים שונים של אפקטים מיוחדים על התמונות שלך. הוא תומך בסוגים שונים של פורמטים של תמונה כולל JPG, BMP, TIF, GIF, PNG וכו’. יש לו ממשק משתמש פשוט וקל לשימוש. אתה יכול לשמור את הפלט בפורמטים שונים של תמונה נפוצה גם.

Collagerator

25 תוכנות ליצירת קולאז | להורדה חינם עבוד ווינדוס Windows
25 תוכנות ליצירת קולאז | להורדה חינם עבוד ווינדוס Windows

Collagerator היא תוכנת יצירת קולאז’ים פשוטה וקלה לשימוש עבור ווינדוס. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים מתמונות שונות בקלות. אתה יכול לבחור מתוך נושאים שונים להכנת קולאז’. אתה יכול להחיל אפקטים שונים כמו צללים, מסגרות וכו’ על הקולאז’ים שלך. הוא תומך בסוגים שונים של פורמטים של תמונה כולל JPG, BMP, PNG, TIF וכו’ ותוכל לייצא את הקולאז’ גם בפורמטים אלה.

Picture Collage Maker Free

תוכנה ליצירת קולאז להורדה חינם

Picture Collage Maker Free היא תוכנת יצירת קולאז’ים פשוטה וקלה לשימוש עבור Windows. אתה יכול להפוך תמונות פשוטות לתמונות נחמדות בקלות על ידי שימוש בה. יש לו אשף קולאז’ תבניות ואשף קולאז’ רשת. אשפים אלה מאפשרים לך ליצור קולאז’ים של תמונות בשלבים פשוטים. אתה יכול לשנות את סדרי התמונות גם. אתה יכול לשמור את תמונת הקולאז’ בפורמטי תמונה פופולריים שונים כמו JPG, BMP, GIF, TIF וכו’.

TweakNow PerfectFrame

TweakNow PerfectFrame הוא יישום יצירת קולאז’ תמונות בחינם פשוט וקל לשימוש. זה מאפשר לך לשלב עד 10 תמונות לבחירתך. תומך בסוגים שונים של פורמטים של קבצי תמונה כקלט כולל GIF, PNG, JPG, TIF. אתה יכול לשמור את תמונת הקולאז’ כ-BMP, GIF, JPG, PNG או בפורמט TIF. יש לו פריסות מוגדרות מראש שונות כדי לסדר את התמונות שלך. אתה יכול לנסות גם אפשרויות שונות אחרות.

Collaizer

Collaizer היא תוכנה חינמית לייצור קולאז’ים של תמונות להורדה חינם. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים של תמונות מהתמונות האהובות עליך. כדי להשתמש בתמונות המועדפות עליך ללחוץ על כפתור הוסף תמונות ולאחר גלישה לתיקיה שלך לחץ לחיצה ימנית והשתמש בפקודה הוסף את הקובץ/התיקייה הזו לספרייה. יש לו צורות וגבולות מוגדרים מראש. מכיוון שזו גרסת בטא, אז היא נותנת שגיאות לפעמים.

CollageIt

קולאז ‘ זה תוכנה להכנת קולאז’ים פשוטה וקלה לשימוש והורדה חינם. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים משלך מהתמונות שלך. אתה יכול להוסיף את התמונות המועדפות עליך על ידי גרירה ושחרור או שימוש בכפתור הוסף. יש לו תבניות שונות מוגדרות מראש לבחירה. תומך בסוגים שונים של פורמטים של תמונה. יש לו אפשרויות הגדרות עמוד שונות. בעת ייצוא הקולאז’ שלך בפורמט תמונה, הוא מוסיף סימן מים קטן בתחתית התמונה.

Fotor

Fotor מאפשר לך ליצור קולאז’ים יפים מהתמונות האהובות עליך. יש לו תבניות שונות מוגדרות מראש לשימוש. אתה יכול להוסיף תמונות על ידי לחיצה כפולה או על ידי הוספתן בלחיצה על כפתור הוסף. אתה יכול להתאים אישית את גבול התמונות עם אפשרויות שונות זמינות. אתה יכול לייצא את הקולאז’ הסופי ב-JPG, BMP, PNG או בפורמט TIF. יש לו גם כלי עריכה ואצווה.

Funny Photo Maker

Funny Photo Maker מאפשר לך גם ליצור קולאז’ים מהתמונות שלך. יש לו תבניות ורשתות מוגדרות מראש. אתה יכול להתאים אישית את הרשת שלו לפי בחירתך להוסיף או למחוק שורות או עמודות. אתה יכול להוסיף תמונות מרובות על ידי לחיצה על כפתור הוסף תמונה. ניתן לייצא את הקולאז’ בגדלים שונים בפורמט JPG. התוכנית קלה לשימוש והבנה.

Pos Free Collage Maker

Pos Free Collage Maker היא תוכנת יצירת קולאז’ים פשוטה וקלה לשימוש עבור ווינדוס. יש לו תבניות שונות להכנת קולאז’ים, כולל קולאז’ים קלאסיים, קולאז’ים אפקטים, קולאז’ים ממוסגרים ואחרים. אתה יכול להוסיף את התמונות שלך לקולאז’ים בקלות. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים צעד אחר צעד. התוכנית משתמשת בכמות גדולה של זיכרון RAM ויש להיזהר בעת השימוש בה.

PhotoSheet

PhotoSheet היא תוכנה חינמית להכנת קולאז’ים. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים המורכבים מפריסות רשת שונות. בנוסף, זה גם מאפשר לך להתאים את הרווח בין התמונות. אני גם אוהב את היכולת שלו לעגל את פינות התמונות. לאחר התאמת כל הפרמטרים, המשתמשים יכולים להתחיל בתהליך יצירת הקולאז’ים.

Free Photo Collage Maker

Free Photo Collage Maker הוא אפליקציה חינמית ליצירת קולאז’ים של תמונות מהתמונות האהובות עליך. אתה יכול להוסיף תמונות על ידי לחיצה על כפתור תמונות +. אתה יכול ליצור קולאז’ חדש ולהוסיף לו תמונות אחת אחת, לסדר אותן ידנית על הקנבס (לסובב, לשנות גודל וכו’) כדי ליצור קולאז’ במראה נהדר. אתה יכול לייצא את הקולאז’ הסופי לפורמט JPG, PNG או BMP.

PhotoSpills Collage Creator

PhotoSpills Collage Creator היא תוכנת ליצירת קולאז’ שזמינה בחינם עבור ווינדוס. אתה יכול ליצור קולאז’ים מסוגים שונים של פורמטים של קבצי תמונה על ידי שימוש בו. עליך לספק את נתיב התיקיה כמקור קלט. אתה יכול לבחור מבין הסגנונות המהירים השונים. ניתן גם להגדיר את כיוון הקולאז’. אתה יכול לייצא את הקולאז’ בפורמט תמונה על ידי לחיצה על כפתור שפך. אתה יכול להשתמש בתוכנה זו למשך 25 יום בחינם ולאחר מכן עליך לרשום אותה בחינם.

Picasa

Picasa היא תוכנה חינמית המאפשרת לך ליצור קולאז’ים מסוגים שונים של פורמטים של קבצי תמונה כולל JPG, GIF, BMP, PNG וכו’. אתה יכול לייבא תמונות מכל תיקיה לספרייה שלה. בחר את התמונות שמהן ברצונך ליצור קולאז’ ותמונות קולאז’ מתפריט צור. אתה יכול להשתמש בפקודות ערבול קולאז’ וערבוב תמונות כדי לשנות את סדר התמונות באקראי. אתה יכול לשמור את תמונת הקולאז’ בפורמט JPG.

PhotoScape

Photoscape הוא עורך תמונות רב תכליתי עם כלים שונים. אתה יכול להשתמש בו גם כדי ליצור קולאז’ים של תמונות. יש לו לשונית עמוד במסך הבית שלו ואתה יכול להשתמש בו כדי ליצור קולאז’ים יפהפיים. פשוט בחר את המסגרת המתאימה לך והוסף תמונות לאריחים שלה על ידי לחיצה כפולה. זהו אחד מעורכי התמונות הטובים ביותר הזמינים בחינם. אתה יכול לשמור את העמוד/קולאז’ שלך בפורמטים שונים של תמונה פופולריים (JPG, PNG, BMP, GIF או TIF).

John’s Image Converter

John’s Image Converter היא תוכנה חינמית ליצירת קולאז’ים חינם מוגדרים מראש עם התמונות שלך. אתה יכול להשתמש בכרטיסייה ‘צור מונטאז’ כדי ליצור קולאז’ים. בחר את תיקיית המקור, ספריית הפלט ושם הקובץ כדי ליצור קולאז’. יש לו ארבע אפשרויות מוגדרות מראש של סוג מונטאז’ ואתה יכול לבחור כל אחד מהם כדי ליצור את הקולאז’ שלך. אין לו אפשרות התאמה אישית לקולאז’ים.

EXPress Collage Lite

EXPress Collage Lite היא תוכנה פשוטה לייצור קולאז’ים. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים פשוטים מסוגים שונים של קבצי תמונה. אתה יכול להשתמש באשף שלו כדי ליצור קולאז’ בקלות. יש לו תבניות שונות מוגדרות מראש לבחירה. אתה יכול לשמור את הקולאז’ הסופי בפורמט JPG או שאתה יכול להשתמש בפקודה Publish גם כדי לעשות את אותו הדבר.

Paint.NET Mosaic Maniac Collage Paint plug-in

Paint.NET Mosaic Maniac הוא תוסף Paint.NET חינמי ליצירת קולאז’ים מהתמונות האהובות עליך. הורד את הפלאגין והשתמש בו כדי ליצור קולאז’ים. כעת עבור לתפריט אפקטים -> אמנותי ולאחר מכן לחץ על כפתור צבע קולאז’. אתה יכול לבחור את הגודל, תיקיית הקלט של תמונות והגדרות אחרות מתיבת הדו-שיח.

Photo Collage Maker

Photo Collage Maker הוא אפליקציה חינמית וקלה לשימוש ליצירת קולאז’ים מהתמונות שלך. אתה יכול לבחור את תמונת הרקע עבור הקולאז’ שלך. אתה יכול להוסיף תמונות מרובות לקולאז’ים שלך ולשנות את גודלן במידת הצורך. אתה יכול לשמור את הקולאז’ בפורמט PNG. זה לא דורש התקנה ואתה יכול לחלץ את הקבצים לכל תיקיה ספציפית ולהפעיל את התוכנית הראשית.

Microsoft Photo Gallery

גלריית התמונות של מיקרוסופט היא תוכנה חינמית ליצירת קולאז’ים יפהפיים עם התמונות האהובות עליך. אתה יכול ליצור קולאז’ים בקלות על ידי שימוש בו. ראשית חפש תיקייה המכילה תמונות ובחר אותן. כעת לחץ על כפתור הקולאז’ האוטומטי והוא יבקש ממך לשמור את הקולאז’ בפורמטים שונים של תמונה נתמכת. זה פשוט יוצר עבורך קולאז’ חדש לתיקיה שנבחרה.

Collage Plus! Picasa Add-on

קולאז’ Collage Plus! Picasa Add-on זמין בחינם ליצירת קולאז’ים מתקדמים בחינם. אתה יכול בקלות להתאים אישית את מיקומי התמונה על ידי שימוש בו. פשוט בחר את התמונות על ידי גלישה בתיקייה ולחץ על קולאז’ פלוס! לחצן בחלק התחתון הימני של ממשק Picasa. זה יבקש ממך לבחור את הפריסה ואתה יכול לבחור כל סגנון אחד מתוך ארבעת סגנונות ברירת המחדל. זה מאוד קל לשימוש.

Fotowall

Fotowall היא תוכנת ייצור קולאז’ים פשוטה וקלה לשימוש. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים ממספר תמונות בקלות. אתה יכול להגדיר את תמונת הרקע עבור הקולאז’ שלך. אתה יכול לסובב ולסדר תמונות לפי בחירתך. אתה יכול גם להוסיף טקסט לקולאז’ שלך. לאחר סיום ניתן לייצא את הקולאז’ בפורמטים פופולריים שונים של תמונה כולל JPG, BMP, TIF, PNG וכו’. זהו קובץ הפעלה עצמאי ואינו דורש התקנה.

Photo Shapes

Photo Shapes היא תוכנת יצירת קולאז’ים בחינם ופשוטה לשימוש. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים של תמונות מהתמונות שלך בצורה פשוטה. פשוט בחר את התמונות או התיקיה מתפריט הקובץ וזה ייצור עבורך קולאז’ יפה למראה באופן אוטומטי. ניתן לסדר מחדש את התמונות על ידי שימוש בלחצן תפריט ערבוב. אתה יכול לשמור את הקולאז’ בפורמט PNG או JPG במהדורה חינמית זו.

Vision Board Builder

Vision Board Builder היא תוכנה חינמית ליצירת קולאז’ מהתמונות האהובות עליך. זה מאפשר לך ליצור קולאז’ים בקלות. יש לו דפדפן קבצים ואתה יכול לדפדף לתיקיה המכילה תמונות, אתה יכול לגרור ולשחרר תמונות לקנבס. זה גם מאפשר לך לצפות בתצוגה מקדימה של התמונות לפני גרירה ושחרור. אתה יכול לשנות את גודל התמונות על קנבס. אתה יכול להוסיף טקסט גם לקולאז’ שלך. לאחר סיום ניתן לייצא את התמונה הסופית בפורמט PNG, JPG, JPEG, TGA או BMP.

Scrapbook Flair

Scrapbook Flair היא למעשה תוכנה לייצור אלבום אבל אתה יכול להשתמש בה גם כיצרנית קולאז’ים. אתה יכול להוסיף תמונות מרובות לקנבס שלו. אתה יכול להחיל סוגים שונים של גבול על התמונות שלך. אתה יכול להוסיף טקסט לקולאז’ בקלות ולערוך אותו. זה מאוד קל לשימוש. לאחר סיום ניתן לייצא את הקולאז’ הסופי בפורמט JPG.

Ript

Ript היא תוכנת אלבום חינמית וניתן להשתמש בה ככלי לייצור קולאז’ים. עליך לגרור ולשחרר תמונות מהתיקייה המקומית או מ-Internet Explorer ו-Firefox לתיבת השחרור שלה. לחץ פעמיים על תיבת הנפתח שלה והתחל לסדר את התמונות שלך. את התמונות שנאספו תוכלו לסדר על הבד שלו לפי בחירתכם. לתוכנית יש ממשק משתמש פשוט וקל לשימוש. ניתן לשמור כתמונה הסופית בפורמט JPG.