10 אתרים לעיצוב פנים מודרני יוקרתי – רעיונות טיפים השראה ותמונות



חללים יפים ורעיונות פנים יצירתיים מפארים דפים רבים ברשת. כדי לעזור לצמצם לטוב שבטובים שומכר הביא לך את 10 האתרים המעניינים ביותר.

איפה עדיף למצוא השראה מאשר בקצות האצבעות באתרי עיצוב הפנים הטובים ביותר? חללים יפים ורעיונות פנים יצירתיים מפארים דפים רבים ברשת. כדי לעזור לצמצם לטוב שבטובים, ריכזנו רשימה של מועדפים. כאן תמצאו רעיונות, טיפים ואפילו משאבים – מעיצוב ועד מעצבים. המשך לקרוא כדי לגלות אילו אתרי עיצוב פנים ראויים לסימניות!

10 האתרים הטובים ביותר לעיצוב פנים מודרני יוקרתי – רעיונות השראה טיפים ותמונות:

1. Interior Design Site

10 האתרים הטובים ביותר לעיצוב פנים מודרני יוקרתי - רעיונות השראה ותמונות

מתגאה בחדשות העיצוב העדכניות ביותר, עיצוב פנים נשאר בטופ של הטרנדים בענף. זה מכסה הכל, החל מרעיונות עיצוב פנים ועד לחדשנות החומרית האחרונה. בנוסף, יש לו גם תכונה שנתית – עיצוב פנים HOMES המטבחים והבתים הטובים ביותר – להתאים את העיצובים הטובים ביותר. יתרה מכך, אנשי מקצוע בתחום העיצוב יכולים להזמין דוגמיות חינם ממאות מותגים בעולם

2. Decorilla Interior Design Website  

10 האתרים הטובים ביותר לעיצוב פנים מודרני יוקרתי – רעיונות השראה טיפים ותמונות

אתרי עיצוב הפנים הטובים ביותר מציעים יותר ממה שהעין יכולה לראות, ודקורילה הוא אתר כזה. פלטפורמה זו מספקת פתרונות עיצוב פנים הן לבעלי הבית והן לבעלי עסקים ברחבי הארץ. מה שהופך את דקורילה לאחד מאתרי עיצוב הפנים המובילים הוא תמונות לפני ואחרי יוצאות דופן המספקות שפע של השראה ורעיונות לעיצוב פנים. כל הפרויקטים הללו הושלמו על ידי הצוות שלהם של כמה ממעצבי הפנים הטובים ביותר הזמינים בשבריר מהעלות . יתרה מכך, כל לקוחות דקורילה מקבלים הנחות בלעדיות על ריהוט ועיצוב, כמו גם שירות קונסיירז’ קניות בכפפות לבנות. אז מלבד קבלת השראה , הקוראים יכולים לעשות את הצעד הבא כדי לשנות את הסביבה שלהם. והכל מתחיל באייעוץ חינם . זה כזה קל. החברה אינה שוכנת בישראל!

בנוסף לשירותי עיצוב פנים מקוונים, הקוראים יכולים להירשם כדי לקבל את הטרנדים העדכניים ביותר של עיצוב פנים, טיפים וטריקים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלהם. בבלוג עטור הפרסים של Decorilla יש מבחר נושאים מאוחדים, החל משינויים בלקוחות, ועד לסגנון 101, ומדריכים מועילים. עם מספר פרסומים מדי שבוע, לקוראים לעולם לא יחסרו עצות מהמומחים! הקוראים יכולים לצלול לתוך טיפים וטריקים כדי לשפר את בתיהם בנוסף לשינויים מדהימים בחיים האמיתיים שישמשו כהשראה.

3. Home Designing

אתר עיצוב פנים כולל,  Home Designing מכסה כל שדרה ראויה להשראה. זה יכול לכלול בתים, עיצוב מוצרים וריהוט, צבעי קירות, טכנולוגיה, תוכניות בתים לעתיד העיצוב . האתר מתעד השראה לספק לקוראים את תמונות הפנים החמות ביותר ברשת. בנוסף, כל קטע קל לנווט ולמצוא בדיוק את מה שאתה רוצה.

מה אנחנו אוהבים: 

4. Elle Decor

Elle Decor , המועדפת משכבר הימים, משלבת את מיטב אתרי עיצוב פנים לפלטפורמה אחת. כאן מעצבים והקהל הרחב יכולים לצלול לנושאים רבים. סיורי בתים עוצרי נשימה, שיפוצים, ביקורות מוצרים, מתכונים טעימים ואפילו סגנונות מפורסמים. זה מקור מומלץ מסיבה טובה: Elle Decor מציגה את הטובים שבטובים בתעשייה כרגע. יש בו גם מאמרים שימושיים על לחיות את החיים בצורה טובה.

5. ג’סיקה הלגרסון עיצוב פנים (JHID) 

כדי לראות איך נראה בית, משרד או בית קפה מעוצב בצורה מושלמת , JHID הוא אתר חובה. למשרד יש גם הערכה עמוקה לארכיטקטורה היסטורית וגם אהבה לאופיו השובב של העיצוב המודרני . כתוצאה מכך, חללי הפנים שלו עשירים במסורת ומלאי אסתטיקה רעננה.

6. Houzz

כאחד מאתרי עיצוב הפנים הגדולים ביותר,  Houzz  הוא משאב רחב יותר מרובם. כאן תוכלו לקבל רעיונות מדריכים וטיפים, למצוא אנשי מקצוע ואפילו לקנות באינטרנט כדי ליצור את הבית שאתם רוצים. והאחרון מאוד אינטואיטיבי. לדוגמה, כאשר אתה גולש בין תמונות ומוצא אחת שאתה אוהב, רחף מעל התמונה עם הסמן. לכל פריט שניתן לקנייה יהיה תג שתוכל ללחוץ עליו כדי לקנות את הפריט. באתר יש גם מדור על כלים חכמים למקצוענים.   

כי Houzz מאפשר לכל אחד לשפץ ולעצב בית – מבעלי בתים ועד למקצוענים. לפלטפורמה בהחלט יש היצע כמעט אינסופי של ספקים, כלים והשראה. 

7. The Spruce

מי שאוהב לא יותר מפרויקט עשה זאת בעצמך לא צריך לחפש רחוק יותר מאתרי עיצוב פנים, כמו האשוחית . זה מספק תובנות חשובות לאנשים שאין להם ניסיון בעיצוב. זה בהחלט הופך את שיפוץ הבית או השכרה לבר השגה כמו יציאה למסע קניות. חוץ מזה, הממשק הקליל אפילו גורם למשימה המרתיעה ביותר להרגיש ניתנת לביצוע.

התוכן של Spruce נע בין עצות לתיקון הבית, טיפים משעשעים, הוראות גינון וכמובן קישוט. עם ספרייה מקוונת בת יותר מ-20 שנה, בטוח תמצא משהו מועיל. 

8. Design Milk 

קריאייטיבים ומי שמתעניינים באתרי עיצוב פנים נועזים בטוח יהנו מ-Design Milk . המוטו שלו “תמיד טרי + אף פעם לא חמוץ” גלוי בכל חלק באתר . הדור הבא אובססיבי, הצוות מתמקד בכל עיצוב שפורץ את הגבולות.

Design Milk מדגיש כישרונות מתפתחים, לא רק מומחים מבוססים. משמעות הדבר היא שלקוראים יש גישה לעיצוב חדשני, ולקריאייטיבים מתפתחים יש הזדמנות להציג את כישוריהם .

9. Modsy 

עיצוב פוגש טכנולוגיה ב- Modsy . פלטפורמה זו משלבת עיצוב, אמנות וגרפיקה תלת-ממדית כדי לעזור לכל אחד לדמיין את האפשרויות עבור הבית שלו . במובן מסוים, זה עובד כקטלוג אחד המאפשר לאנשים לראות מוצרים בהקשר של החלל שלהם. כיום אתר העיצוב כולל מדריכים וטרנדים מלבד שירות העיצוב המקוון שלהם .

10. Architectural Digest

אחרון חביב על אתרי עיצוב פנים הבית זקוקים למעט היכרות. Architectural Digest הוא ללא ספק אחד המקורות הידועים והמהימנים ביותר לחדשות פנים . הפלטפורמה התוססת והעצומה החלה כמגזין רבעוני בשנת 1920, כאשר חקר אסתטיקה טס . כיום האתר משפיע על עולם עיצוב הפנים דרך התוכן שלו.