7 תוכנות עיצוב AI הטובות ביותר למתחילים ויוצרי תוכן



נדון בשבעה כלי תוכנה לעיצוב AI ששווים את תשומת הלב שלך. כלים אלה יכולים לעזור לך ליצור גרפיקה יפה ומקצועית בקלות!

מעצבים תמיד הסתמכו על האינטואיציה והיצירתיות שלהם כדי לייצר את העיצובים המדהימים והיעילים ביותר. עם זאת, בעזרת כלי תוכנה המופעלים על ידי בינה מלאכותית, מעצבים גרפיים יכולים כעת לקחת את שירותי העיצוב שלהם לרמה חדשה לגמרי. במאמר זה, נדון בשבעה כלי תוכנה לעיצוב AI ששווים את תשומת הלב שלך. כלים אלה יכולים לעזור לך ליצור גרפיקה יפה ומקצועית בקלות!

מהם כלי תוכנת עיצוב בינה מלאכותית?

כלי תוכנה לעיצוב AI הם תוכנות מחשב המופעלות על ידי בינה מלאכותית (AI). תוכנות הבינה הללו משתמשות בלמידת מכונה כדי לחסוך לך שעות של זמן, לתת השראה יצירתית או פשוט לעשות עבורך חלקים מהעבודה.

ככל שכלי עיצוב המונעים בינה מלאכותית הופכים יותר ויותר חזקים ומתוחכמים, הם משנים את הנוף של העיצוב הגרפי. 

אילו כלי עיצוב AI בינה מלאכותית הם הטובים ביותר עבור מעצבים גרפיים?

שבעת כלי התוכנה לעיצוב AI להלן הם מהטובים ביותר עבור מעצבים גרפיים. כלים אלה יכולים לעזור לך ליצור מגוון רחב של גרפיקה, החל מסמלים, איורים ועד אינפוגרפיקה.

מאמר זה מכסה רק את הדגשים של כל תוכנית. למידע נוסף על כל תוכנה לחץ על הקישור המצורף מתחת לתמחור.

7 תוכנת עיצוב AI הטובות ביותר עבור יוצרי תוכן

1. Adobe Photoshop CC

אדובי פוטושופ היא המלך של כלי AI מבוססי תמונה והיא התוכנה הסטנדרטית בתעשייה עבור קטגוריות רבות של מעצבים. עם זאת, לא כל כלי הבינה המלאכותית צריכים להיות חזקים כמו פוטושופ. ישנם כלי AI אחרים המפורטים במאמר זה שעושים עבודה נהדרת עבור משימה ספציפית אחת או שתיים, בעוד שפוטושופ יכול לעשות את כל הדברים האלה, ועוד הרבה יותר. אתה יכול בקלות לטעון שפוטושופ הוא כלי התוכנה המשופרים בינה מלאכותית החזקים ביותר בשוק כיום. 

מ-Touchup ליצירת מציאות רבודה כמו זו שלמטה, אם ניתן לעשות זאת, פוטושופ יכולה לעשות זאת. חלק מסטודיו לעיצוב ביססו את כל תפריט השירותים שלהם על שירותי פוטושופ בלבד!

ועכשיו, נאמנה לאישיות המתקדמת של אדובי, הבינה המלאכותית משחקת תפקיד גדול והולך וגובר בתכונות של כלי תוכנת העיצוב המעולה הזה. ה-Creative Suite של Adobe ממשיכה לגדול יותר חזקה ועשירה בתכונות, ומאפשרת למעצבים ליצור מהר יותר ועם יותר יצירתיות מאי פעם.

בעזרת Adobe Sensei, מנוע הבינה המלאכותית של פוטושופ ללמידה עמוקה, אתה יכול כעת להשתמש בכמה תכונות שונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית, כגון תיוג אוטומטי, אפשרויות בחירה ופונקציית חיפוש שיכולה לעזור לך למצוא את התמונה המושלמת עבור הפרויקט שלך. חלק מהזמן שזה ייקח בדרך כלל.

עיקרי הדברים

  • מסננים עצביים המאפשרים שינויים במראה האדם כמו הזדקנות, רגש, החלקת עור, מבט, עובי שיער, כיוון הראש ועוד.
  • כלי בחירה מתוחכמים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לבודד בקלות אובייקטים בתוך תמונה לצורך גזירה, שינוי או מניפולציה אחרת של תמונות.
  • החלף את השמים צור שמיים חדשים על כל תמונה. עבור משמים עמומים לכל סוג שמיים שתרצה: מלאי עננים, שקיעה, ללא עננים ועוד כמה אפשרויות.
  • מילוי מודע לתוכן יכול להסיר אובייקטים לא רצויים, ובאמצעות האזור שמסביב לתמונה, לקבוע ולהחליף את הפרטים החסרים.
  • הפאנל החדש של Discover מוסיף חווית למידה וחיפוש שונה לחלוטין לפוטושופ. האפליקציה מציעה ספרייה מורחבת משמעותית של חומרי למידה בתוך האפליקציה, הדרכות צעד-אחר-צעד למתחילים ותכונת חיפוש חזקה חדשה המודעת להקשר.
הלקח שלי

אם אתה מעצב גרפי מקצועי או בעל עסק לעיצוב, כנראה שאתה כבר מנוי לענן יצירתי של Adobe . אם לא שדרגת את גרסת הפוטושופ שלך לאחרונה, זה הזמן לעשות זאת! זה לא הגיוני לעבוד על משהו במשך שעות כאשר בינה מלאכותית יכולה לעשות את אותו הדבר עבורך תוך דקות ספורות. 

אם אתה מעצב גרפי שאפתן, פוטושופ הוא כמעט מוצר חובה בהתאם לשירותים שאתה מספק. 

תמחור: $20.99 לחודש, או רכישה תמורת $54.99 כחלק מה-Adobe Creative Cloud

פוטושופ היא חלק מה-Creative Cloud של Adobe, כך שתוכלו לרכוש אותה כתוכנה עצמאית או בחבילת Creative Cloud של 20+ תוכניות.

2. Khroma

Khroma הוא כלי צבע מבוסס AI חינמי ואינטואיטיבי וקל לשימוש. זה כלי נהדר לשחק איתו כשאתה מנסה להגדיר פלטת צבעים לפרויקט עיצוב גרפי חדש.

Khroma משתמש בבינה מלאכותית כדי לאמן אלגוריתם ליצור שילוב אינסופי של פלטות צבעים על סמך 50 העדפות הצבע המובילות שלך.

זה יהיה אפילו טוב יותר אם זה יאפשר לך לחלץ פלטת צבעים מתמונה שהועלתה כפי שעושה מחלץ פלטות הצבעים הזה שמוצג להלן, אבל אם אתה רוצה ליצור רעיונות חדשים לצבעים לגמרי, Khroma הוא כלי הבינה המלאכותית בשבילך.

אני מוצא שהכלי Color Palette Extractor המשמש בתמונה למטה מועיל במיוחד בעת עיצוב הדפסה או דף אינטרנט סביב צילום

מתוך מבחר של צבעים לכאורה אינסופיים, אתה בוחר את 50 המועדפים שלך וה-AI יפיק שילובי צבעים, פלטות צבעים ועיבודי תמונה דואוטוניים.

עיקרי הדברים

  • פשוט – פשוט וקל לשימוש
  • רב תכליתי  – חפש צבעים באמצעות פרמטרים שונים כגון שם, גוון, סוג, hex ו-RGB.
  • גמיש – אם כבר יש לך צבע בראש, אתה יכול להעלות את תמונת הצבע ו-Khroma תיצור פלטה המשלימה אותה.
הלקח שלי

Khroma היא אפליקציה בסיסית עם אפשרויות מוגבלות כמו ללא מחלץ צבעי תמונה. עם זאת, זוהי אפליקציה חינמית, ובמחיר הזה, השראת הבינה המלאכותית לבדה שווה את זה! עבור שירותים כמו פריסת עמוד, עיצוב אתרים ומיתוג חברה Khroma יכול להיות כלי שימושי!

תמחור : כרגע בחינם

3. This Person Does Not Exist

This Person Does Not Exist הוא מחולל פנים אקראי היוצר תמונות של תמונות בעלות מראה מציאותי ביותר של אנשים שלא קיימים, וגם לא היו קיימים.

התוכנית פועלת על ידי שימוש בבינה מלאכותית כדי להכשיר רשת יריבתית (GAN) על מערך נתונים של תמונות אמיתיות. התוצאה היא תמונה פוטו-ריאליסטית שנראית כאילו היא יכולה להיות דיוקן אמיתי אבל היא, למעשה, ממוחשבת.

עיקרי הדברים

  • מציאותי – הפנים הם מציאותיים בתמונות, עם סימנים מעידים מדי פעם ופרטים מוזרים
  • יצירות ייחודיות – משתמש בלמידה עמוקה כדי ליצור אינסוף פרצופים ייחודיים באמצעות נתונים מניתוח עשרות אלפי תמונות.
  • כלי שימושי  – צור תיאורים של אנשים מבלי להשתמש בדוגמניות או שחקנים. 

הפרצופים שלמעלה נוצרו כולם באמצעות אפליקציית הבינה המלאכותית ” This Person Does Not Exist” . כמעט כל התמונות שנוצרו נראות לגיטימיות ביותר, אבל מדי פעם תראו עיבוד מוזר על התמונה שלא נראה ממש נכון.

הלקח שלי

זהו כלי פנטסטי ליצירת אנשים מזויפים עבור דגמי אתרים ושיווק, כמו גם שימושים אחרים. זה קל לשימוש – פשוט לחץ ותיווצר תמונה.

החיסרון הוא שאין דרך להתאים אישית את מה שאתה מחפש. אם אתה רוצה בחורה צעירה, למשל, אתה צריך להמשיך ללחוץ על כפתור יצירת התמונה עד שתקבל אחת.

חיסרון שני הוא חוסר סבירות לגרום לאדם כהה עור להופיע. מתוך למעלה מ-100 תמונות שנוצרו, לא פעם אחת הייתה תמונה של גבר, אישה או ילד שחור התוצאה שנוצרה. אני מקווה שזה ישתנה בקרוב!

תמחור : כרגע בחינם

4. Let’s Enhance

Let’s Enhance היא תוכנת עיצוב ועריכת תמונות המשתמשת בבינה מלאכותית כדי להגביר את רזולוציית התמונה ללא אובדן איכות.

האפליקציה יכולה לצלם תמונה ברזולוציה נמוכה, ובאמצעות שילוב של אלגוריתמים למידת מכונה וטכניקות עיבוד תמונה מסורתיות, להגדיל את הרזולוציה עד פי ארבעה.

עיקרי הדברים

  • האפליקציה מציעה גם הפחתת רעשי תמונה, תיקון צבע והסרת אובייקטים.
  • קלה לשימוש
  • מגדיל את הרזולוציה ומאפשר לך להדפיס בקנה מידה גדול יותר
הלקח שלי

זוכרים את הימים שבהם אנחנו, כמעצבים גרפיים, היינו צריכים להגיד ללקוחות שהם לא יכולים פשוט לתפוס תמונה מהאתר שלהם ולהשתמש בה לדפוס? עם LetsEnhance.io הימים האלה חלפו!

תמחור : חמש תמונות בחינם להתחלה, ולאחר מכן מציע תוכנית מנוי או תשלום לפי דרכו

בהתאם לרמת השימוש שלך, תוכנית התשלום של Let’s Enhance עשויה להיות החסכונית ביותר.

5. Uizard

Uizard היא תוכנת אב טיפוס מהירה ידידותית למשתמש שעשוי לשמש ליצירת דגמים של ממשקי קצה של אפליקציות. ה-AI עושה עבורך הרבה מהעבודה הידנית.

ל-Uizard יש מספר תבניות ו-widgets שתוכננו מראש לפיתוח מהיר של המראה הקדמי, או שמשתמשים יכולים פשוט להעלות פריסות מצוירות ביד כדי לייצר מסגרות קוויות בסיסיות.

עיקרי הדברים

  • המרה בקלות של שרבוטים עיצוביים
  • תבניות וערכות נושא מוכנות כדי למתחילים
  • שיתוף פעולה מיידי
הלקח שלי

Uizard היא תוכנה מצוינת המונעת בינה מלאכותית המשתמשת באלגוריתם למידת מכונה כדי להמיר סקיצה אוטומטית לעיצוב פונקציונלי לחלוטין. זה יכול להעניק לך חיסכון עצום בזמן!

תכונת הסקיצה לבדה הופכת את Uizard לשווה בדיקה, אבל ל-Uizard יש גם תכונות נוספות, כמו:

  • עבור בין מסגרת wireframe בנאמנות נמוכה לעיצובים בנאמנות גבוהה
  • מעבר בין נושאי עיצוב שונים
  • יצירת ערכות נושא בנאמנות גבוהה מכל מקור
  • אבות טיפוס בנאמנות גבוהה

תמחור: חינם או $12 לחודש עבור תוכנית מקצועית

6. Deep Dream Generator

זו אחת התוכניות החדשות האהובות עלי, רוצה לגרום לתמונה שצילמת להיראות כאילו צוירה על ידי ואן גוך או מונה? או אולי יש לך ז’אנר סגנון מסוים שאתה רוצה שהיצירה שלך תחקה. אם אתה אוהב ליצור אמנות, אתה תאהב את Deep Dream Generator ! 

Deep Dream Generator  הוא כלי ציור אמנותי חדשני המופעל על ידי AI המאפשר לאנשים ליצור ולשתף תמונות אמנותיות. הוא משתמש באלגוריתם כדי לצייר מחדש תמונה באמצעות האלמנטים הסגנוניים של תמונה אחרת כדי ליצור סוג של תחושת מציאות מוגברת לתמונה.

כל שעליך לעשות הוא להעלות את התמונה שלך, לבחור את הסגנון שאתה רוצה לחקות, והרי! ה-AI הופך את התמונה שלך לכזו שמקבלת את המראה הסגנוני של התמונה שביקשת ממנה לחקות.

עיקרי הדברים

  • קל לשימוש – צור יצירות אמנות מקוריות באמצעות התמונה שהעלית. בחר סגנון אמנותי. AI עושה את השאר.
  • תמונות דמויות חלום – לתמונות שעברו עיבוד יתר של DeepDream בכוונה יש מראה דמוי חלום
  • מתכוונן – רמות שונות יכולות לייצר דרגות שונות של האיכות הדומה לחלום של האומנות: סגנון עמוק, סגנון דק וחלום עמוק.

תמחור חינם

הלקח שלי

על פני השטח, נראה ש-Deep Dream Generator מיועד לאמנים רציניים, והוא כן, אבל ניתן להשתמש בו גם עבור כל מיני סוגים של אמנות הקשורה לעיצוב גרפי. כריכת ספר, למשל, או יצירת אמנות עריכה. או סתם כדי ליהנות מאאוטלט יצירתי!

יצרתי כמה יצירות אמנות במהלך תקופת הניסיון החינמית אז התחל שם, ואז התחייב לתוכנית חודשית אם זה משהו שאתה משתמש בו לעתים קרובות.

7. Designs AI

Designs.ai עושה אוטומציה של תהליך העיצוב על ידי יצירת עיצובים המבוססים על העדפות המשתמש וטכנולוגיית למידת מכונה. שלא כמו Canva או Crello, בוני עיצוב דומים אחרים, תוכנת Designs.ai משתמשת באלגוריתמים כדי לנתח כמויות גדולות של נתונים במהירות ולאחר מכן ממליצה על אפשרויות בחירה מרובות למשתמשים שלה.

עיקרי הדברים

  • ארבע קטגוריות של עיצוב לעבוד איתן: יוצר לוגו, וידאו, חברתי ודיבור
  • סופר קלה לשימוש
  • מיועד למעצבים מתחילים
הלקח שלי

עם Design.ai שמשתמש בבינה מלאכותית, פוטנציאל רב עוד לפנינו. לעת עתה, זה טוב לעיצוב AI בסיסי, אבל יקר למדי.

תמחור : תמחור בסיסי, פרו וארגוני בהתאם לתכונות הרצויות.

סיכום

אם אתה רוצה לשנות את העיצובים הגרפיים שלך עם העוצמה של AI, שבע התוכניות שהמלצנו הן  מקום טוב להתחיל בו.