מדריך: איך לשנות גודל של תמונה מבלי לפגוע באיכות



שינוי גודל של תמונה יכול להיות קצת מסובך, מכיוון שכאשר אתה מצמצם את גודל התמונה, אתה גם מפחית את מספר הפיקסלים. איך לשנות גודל של תמונה מבלי לפגוע באיכות?

שינוי גודל של התמונה יכול להיות מסובך, מכיוון שכאשר אתה מצמצם את גודל התמונה, אתה גם מפחית את מספר הפיקסלים. ככל שתקטינו את מספר הפיקסלים, תפחיתו את איכות התמונה. אבל יש דרכים לשנות את גודל התמונה מבלי לפגוע באיכות.

איך לשנות גודל תמונה עם Adobe Photoshop מבלי לפגוע באיכות?

אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בתוכנה כמו פוטושופ. עם Photoshop, אתה יכול לשנות את גודל התמונה מבלי לאבד איכות באמצעות תיבת הדו-שיח “גודל תמונה”.

בתיבת הדו-שיח “גודל תמונה”, אתה יכול לשנות את הרוחב והגובה של התמונה. אתה יכול גם לשנות את הרזולוציה. הרזולוציה היא מספר הפיקסלים לאינץ’. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך יש יותר פיקסלים בתמונה, והאיכות טובה יותר.

אם ברצונך לשנות את גודל התמונה מבלי לפגוע באיכות, עליך לוודא שתיבת הסימון “דגימה מחדש של תמונה” אינה מסומנת. תיבת סימון זו אומרת לפוטושופ לשנות את מספר הפיקסלים בתמונה. כאשר תבטל את הסימון בתיבה זו, Photoshop לא ישנה את מספר הפיקסלים, ואיכות התמונה לא תפחת.

כיצד לשנות גודל תמונה באמצעות Microsoft Paint

דרך נוספת לשנות את גודל התמונה מבלי לפגוע באיכות היא להשתמש בתוכנה כמו Microsoft Paint. עם Paint, אתה יכול לשנות את גודל התמונה מבלי לאבד איכות על ידי שימוש בתיבת הדו-שיח “מתיחה והטיה”.

מדריך: איך לשנות גודל של תמונה מבלי לפגוע באיכות

בתיבת הדו-שיח “מתיחה והטיה”, ניתן לשנות את הרוחב והגובה של התמונה. אתה יכול גם לשנות את המתיחה האופקית והאנכית. המתיחה האופקית והאנכית קובעות כמה התמונה נמתחת.

אם ברצונך לשנות את גודל התמונה מבלי לפגוע באיכות, עליך לוודא שתיבת הסימון “דגימה מחדש” אינה מסומנת. תיבת סימון זו אומרת ל-Paint לשנות את מספר הפיקסלים בתמונה. כאשר תבטל את הסימון בתיבה זו, Paint לא ישנה את מספר הפיקסלים ואיכות התמונה לא תפחת.

איך לשנות גודל תמונה עם GIMP

אתה יכול גם לנסות להשתמש בתוכנה כמו GIMP. GIMP היא תוכנה חינמית שתוכל להוריד מהאינטרנט. עם GIMP, אתה יכול לשנות את גודל התמונה מבלי לפגוע באיכות על ידי שימוש בתיבת הדו-שיח “גודל תמונה”.

בתיבת הדו-שיח “גודל תמונה”, אתה יכול לשנות את הרוחב והגובה של התמונה. אתה יכול גם לשנות את הרזולוציה. הרזולוציה היא מספר הפיקסלים לאינץ’. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך יש יותר פיקסלים בתמונה, והאיכות טובה יותר.

אם ברצונך לשנות את גודל התמונה מבלי לפגוע איכות, עליך לוודא שתיבת הסימון “דגימה מחדש של תמונה” אינה מסומנת. תיבת סימון זו אומרת ל-GIMP לשנות את מספר הפיקסלים בתמונה. כאשר תבטל את הסימון בתיבה זו, GIMP לא ישנה את מספר הפיקסלים ואיכות התמונה לא תפחת.

איך לשנות גודל התמונה אונליין

אם אין לך גישה ל-Photoshop, Microsoft Paint או GIMP, תוכל להשתמש בשירות מקוון כמו PicResize. חפש את PicResize בדפדפן שלך. לאחר מכן תוכל להעלות תמונה ולאחר מכן לבחור את הגודל הרצוי. PicResize ישנה את גודל התמונה מבלי לאבד איכות.

ישנן תוכניות רבות אחרות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לשנות את גודל התמונה מבלי לאבד איכות. אלו הן רק כמה מהתוכניות הפופולריות ביותר.