10 תוכנות אונליין לעיצוב ויצירת חוברות / ספרים דיגיטליים הטובות ביותר



תוכנת עלונים דיגיטלית יכולה להיות בחירה טובה יותר לעיצוב עלונים אינפורמטיביים ומקצועיים.

עם המגמה ההולכת וגוברת של כל דבר באינטרנט, חשוב לעסקים ליישם עלונים אינטראקטיביים כדי לבטא את עצמם בצורה חיה. במקרה זה, זה עוזר לשפר את הנראות של עסקים, ואז הקהלים יידעו יותר על המוצרים והשירותים שלהם. לפיכך, איזו תוכנת חוברת/ספרים יכולה להיות בחירה טובה יותר לעיצוב עלונים אינפורמטיביים ומקצועיים? אתר שומכר מביא את 10 יצרני החוברות המקוונים הטובים ביותר שיתאימו לצרכים שלך.

10 תוכנות אונליין לעיצוב ויצירת חוברות / ספרים דיגיטליות הטובות ביותר:

1. FlipHTML5.com

10 תוכנות אונליין לעיצוב ויצירת חוברות / ספרים דיגיטליות הטובות ביותר

FlipHTML5 לעולם לא יאכזב אותך. עם תוכנת חוברות מקוונת כל כך יוצאת דופן , לא רק שתוכל ליצור חוברת רספונסיבית מציאותית של CSS3 jQuery & HTML5 מקובצי PDF, אלא גם תוכל לעצב חוברת או ספר דיגיטלי מותאם אישית עם התאמה אישית מלאה. יתרה מכך, אתה יכול להעשיר את החוברות שלך בתוכן מולטימדיה, ואז הקהל יכול ליהנות מהעמוד שהופך חוברות בחופשיות במכשירים שלהם.

FlipHTML5 מפתיע את הקהל עם האינטראקטיביות המדהימה שלו. יחד עם זאת, הוספת אנימציה, מולטימדיה והתאמה אישית מעסיקה את הקהל באופן עמוק בחוברות.
 

  • תבניות מרובות מעוצבות מראש מוכנות ליצירה קלה של חוברות.
  • התאם אישית את נושא החוברת היפה תוך דקות.
  • הוסף אנימציות לאינטראקטיביות אמיתית מבלי לכתוב קוד.
  • התחל למכור את החוברות / ספר הדיגיטלי שלך באינטרנט לאחר היצירה.
  • הוסף באנר פרסומי לרקע שלך של החוברות שלך.

2.קנבה

“קנבה מאפשרת לכל אחד להיות מעצב.” מילים מ-PSFK. תוכנת עיצוב גרפי פשוט מדהימה זו תפתיע אותך על כך שהחוברות שלך יהיו מקצועיות. מה שכן, קנבה מציגה את המידע שלך בצורה ברורה ויפה. היא מספקת יוצר חוברות – פשוט גרור ושחרר וליצור חוברת יפה שלא תשעמם את הקהל שלך.

3. MyCreativeShop

צור בקלות חוברת או ספר מדהים עם MyCreativeShop. יצרנית חוברות רבת עוצמה זו מעודדת אותך ליצור חוברות וספרים דיגיטליים באינטרנט באופן חופשי. המטרה היא להיות החבר הכי טוב שלך על ידי מתן חוויה מהנה, קלה ומהירה ליצירת חוברות במראה נהדר. יתר על כן, MyCreativeShop נותן לך חופש מוחלט לעשות מה שאתה רוצה עם הנכס הדיגיטלי שלך.

4.PubHTML5

רוצים להנגיש את החוברות או הספרים שלכם לקהל רחב יותר על ידי המרתם לפורמט דיגיטלי? נסה את PubHTML5. יוצר חוברות אונליין בחינם מחזקת את החוברות שלך כדי להיות פתרון השיווק המקוון המושלם. זהו יצרן החוברות הטוב ביותר באינטרנט המאפשר לך ליצור עלונים מקוונים לדפוס או לאינטרנט.

5. Publitas

השתמש ב-Publitas כדי להפוך את ה-PDF שלך לחוברת מקוונת יפהפיה שעובדת על PC, Mac, iOS ואנדרואיד. תוכנת החוברות המקוונת המדהימה הזו מעשירה בקלות את החוברות הדיגיטליות שלכם עם יותר תוכן (תמונות, טקסט, מולטימדיה וכן הלאה). תהנה בחוויית חוברת נעימה.

6.Webpublication

Webpublication הוא השותף הנכון לעזור לך ליצור חוברות דיגיטליות מרהיבות. אתה יכול לרתק את הקהל שלך על ידי הוספת סרטונים, תמונות HD, צלילים, טפסים אינטראקטיביים, עגלת קניות או אנימציות אחרות לתוך החוברות שלך. באמצעות עיצוב חוברת מותאם אישית ושתי גרסאות של החוברת האינטראקטיבית הדיגיטלית שלך (Flash ו-HTML5), תוכל להרחיב את קהל הקוראים שלך תוך כדי מעורבות הקהל שלך.

7.Flipsnack

FlipSnack הופך את היצירה לקלה ופשוטה. על ידי הפיכת קובצי ה-PDF שלך לספרים דיגיטליים מקוונים, כל מה שאתה צריך כדי לפרסם עלונים מקוונים רק כמה שלבים. עם סוג כזה של תוכנת חוברת דיגיטלית, ניתן לגשת בקלות לחוברות האלגנטיות שלך מכל מכשיר או מערכת הפעלה. החוויות האינטראקטיביות בהחלט מעסיקות את הקהל שלך.

8. SmartDraw

SmartDraw, תוכנת עלונים מקוונת עוצמתית המקלה על יצירת חוברת. עם מילים כמו “SmartDraw, הדרך החכמה ביותר לצייר כל דבר.” יצרנית חוברות חדשנית זו משפרת את היעילות עם עלונים דיגיטליים באיכות גבוהה שנוצרו. זה יחסוך לך זמן, כך שתוכל להתמקד בתחומים אחרים של מאמצי השיווק שלך.

9. 3dissue

חוברות, קטלוג, המגזין או הספר האלקטרוני שלך יכול לרתק את הקהל שלך עם תכונות אינטראקטיביות, אנימציות וקריאה לפעולה.” ואכן, עם 3dissue רבת עוצמה, אתה יכול ליצור חוברות דיגיטליות מקצועיות באינטרנט. כמובן שתוכלו להעשיר את החוברות שלכם באלמנטים אינטראקטיביים. פשוט החזירו לחיים חוברות עם סרטים ואודיו.

10.Lucidpress

לא יודעים לעצב? מעוניינים ליצור חוברות מרשימות ומקצועיות? אין בעיה. Lucidpress מייצרת חוברות באיכות מקצועית מבלי להעסיק צוות מעצבים. תוכנת עלונים דיגיטלית אונליין זו מדהימה אותך עם עורך גרור ושחרר רב עוצמה. תופתעו מהמהירות שבה אתם מסוגלים לפרוס מוצר מוגמר ומלוטש.