19 ערוצי יוטיוב הטובים ביותר ללימוד אנימציה, תלת מימד, גרפיקה, אפקטים חזותיים



איפה הכי כדאי ללמוד אנימציה, גרפיקה, אפקטים חזותיים? ישנם מאות, אם לא אלפי ערוצים מעולים ללימוד אנימציה ותלת מימד, במאמר זה ריכזנו לכם את הטובים ביותר.

ראוי לציין את ההתקדמות הטכנולוגית והפתרונות החדשניים שהופקו במהלך העשורים הקודמים. בפעם הראשונה בהיסטוריה האנושית, אנו יכולים לגשת ליותר ממיליון אקס-בייט של מידע ממכשיר כף יד או מהמחשב הביתי תוך שניות. קל להבין את כוחה של רכישת ידע עצמאית ולראות עתיד מלא בגישה בלתי מוגבלת לחינוך שנקבעה באמצעות האינטרנט. עם זאת, עם כל כך הרבה מידע הקיים ברשת, כעת עליך לנשל את התוכן המיותר או הבלתי אמין שיבזבז זמן בהכרח וישלח אותך אל חור שפן של אפצ’אק אלגוריתמי. 

בתור כללי תלת מימד, גיליתי לפני זמן רב שמדריכים הם המפתח להישרדות. במילים אחרות, ה-LEGENDS שמייצרות מדריכים בחינם באינטרנט הם מתנות משמים ואפשרו לעצמי ולרבים אחרים להמשיך להתפרנס בתעשיית האנימציה. למעשה, אני לא מכיר אמן או עורך דיגיטלי אחד שלא משתמש במדריכים על בסיס קבוע. בין אם אתה צריך להגדיל את מערכי המיומנויות שלך, לפתור בעיה עיצובית/טכנית או ליצור רעיונות חדשים, אמנים צריכים סרטוני הדרכה כדי לשרוד. זו הסיבה שיצרתי רשימה של מלאכים שומרים שהחליטו לתמוך בתעשיות האנימציה, גרפיקה בתנועה ו-vfx על ידי יצירת ערוצי יוטיוב המוקדשים להדרכות חינמיות. הם אינם בסדר מסוים של איכות, אבל הקטגוריות הכלליות כוללות: גרפיקה בתנועה, עיבוד תלת מימד, דוגמנות, סימולציות דינמיות, vfx, ועוד.

ישנם מאות, אם לא אלפי ערוצים מעולים אחרים בחוץ, שקיימים בפלטפורמות/אתרי סטרימינג אחרים או שיש להם מיקוד קצת שונה. עם זאת, במאמר זה ניצמד ליוטיוברים, מכיוון שיש כל כך הרבה לקבל מהם. כמו כן, עלי לציין שאלו הם ההנחיות האישיות שלי לתחומים שבהם אני צריך את הסיוע הרב ביותר. המיומנות החזקה ביותר שלי היא אנימציית דמויות, וזו הסיבה שאולי אין כל כך הרבה ערוצים שמתמקדים בתחום האנימציה הזה. אני מקווה שתקדיש קצת זמן לבדוק את הערוצים שלהם ולהמשיך לשפר את כישוריך באנימציה ובגרפיקה בתנועה. 

19 ערוצי יוטיוב הטובים ביותר ללימוד אנימציה, תלת מימד, גרפיקה, אפקטים חזותיים:

1. Video Copilot 

19 ערוצי יוטיוב הטובים ביותר ללימוד אנימציה, תלת מימד, גרפיקה, אפקטים חזותיים

אתה לא יכול לקבל רשימה של ערוצי הדרכה לאנימציה/vfx מבלי להזכיר את אנדרו קרמר האגדי. הוא מלמד טיפים וטריקים, בונה כלים ומספק ספריות תוכן עבור After Effects במשך שנים. עם יותר מחצי מיליון מנויים ב-יוטיוב, הוא מוביל את האחריות בסיוע לאמנים לשלוט כמעט בכל אתגר טכני שאתה עלול להתמודד איתו ב-After Effects.

2. Mt. Mogragh

Mt. Mograph הוא ערוץ נהדר מלא בגרפיקה בתנועה ומדריכי קומפוזיציה עבור After Effects. 
מאט מפרק אפקטים מורכבים להליכים קלים לעיכול שיעבירו אותך דרך מגוון רחב של אתגרי מוגרפיה יומיומיים. 

3. Surfaced Studio

הערוץ הזה הוא ערוץ vfx מקיף בהנחיית הגנרליסט המוזר, טוביאס. הוא מציע אוצר של מדריכי vfx, המתמקדים בעיקר באפטר אפקטס, שיגרמו לך להרשים את החברים שלך תוך זמן קצר.

4. School of Motion

School of Motion הוא בית ספר לעיצוב תנועה בפועל שמתהדר ב-2000+ בוגרים ומספרים. עם זאת, הם מציעים שפע של הדרכות חינם ב-יוטיוב עבור After Effects, פוטושופ, Nuke, Cinema 4d ועוד. יש להם גם פודקאסט אינפורמטיבי שצולל לתעשייה בפירוט.

5. ECAbrams

אוון אברמס הוא ותיק בגרפיקה בתנועה שחולק טיפים וטריקים שהוא רוצה לדעת עליהם כאמן זוטר. משאב מדהים לאנימציה של After Effects, ביטויים וולוגים בתעשייה.

6. Mike Hermes

מייק הרמס הוא מומחה מאיה בעל ידע רב שהקדיש את חייו לספק הדרכות חינם באופן בלעדי באינטרנט. ברור שהוא לוקח את הזמן להבין את המושגים והטכניקות שהוא מלמד לחוויית למידה חלקה. הוא גם נותן לאמני תלת מימד המון עצות קריירה חשובות. בנוסף למאיה, הוא מלמד הדרכות לתוכנות אחרות כמו Substance פרינטר, Keyshot, פוטושופ וכו’.

7. CG Shortcuts

דייב, מערוץ CG Shortcuts, מייצר המון מדריכים של Cinema 4D כולל אנימציית לולאה מופשטת, הדמיות חלקיקים מתקדמות מבחינה טכנית, טכניקות תאורה עם אוקטן ועוד. הוא גם מספק קבצי פרויקטים לעקוב אחריהם ומארח תחרויות עבור המנויים שלו.

8. Arrimus 3D

Arrimus הוא גנרל תלת מימד מוכשר שבנה ספרייה גדולה של הדרכות דוגמנות, ציוד ועיצוב קונספט מעמיקות למגוון תוכנות כולל: 3DS Max, Zbrush, Mudbox, Substance פרינטר, Unreal Engine, V-Ray ו-בלנדר.

9. Flipped Normals

ערוץ המנוהל על ידי הנינג סנדן ומורטן ייגר. הם מביאים הדרכות CG באיכות גבוהה עם מיקוד תוכנה מגוון במיוחד כולל: מיה, Zbrush, Substance פרינטר, בלנד, Marvelous Designer, Mari ו-MODO. יחד עם יסודות אמנות חשובים, פודקאסט וסרטוני שאלות ותשובות.

10. Greyscale Gorilla

הערוץ הזה מכיל המון כלים לאמני גרפיקה בתנועה ול-Cinema 4D. בנוסף, הפודקאסט עוסק בייעוץ והדרכה בתעשייה לאמנים שרוצים להיות מקצוענים. 

11. Eyedesyn

EJ הוא מומחה ב-Cinema 4d, אוקטן רנדר ואפטר אפקטים. הוא גנרליסט עם כמעט 10 מיליון צפיות ביוטיוב, שיוצר סרטוני למידה נגישים במיוחד למתחילים ולמתקדמים. 

12. Digital Meat

עוד משאב נהדר עבור הדרכות ברורות ותמציתיות של Cinema 4D. כמו גם קצת חומר של Unity בזמן אמת. 

13. Brograph Tuts

החבר’ה האלה מתמקדים בלימוד שיטות מעשיות לגרפיקה בתנועה ב-Cinema 4D, After Effects ומאיה. הם צוללים לתוך renderers כמו Corona, Redshift ואוקטן. בנוסף, תעשו פודקאסט עם הדרכה, עצות בתעשייה וסודות זרימת עבודה.

14. Maya Guy

ה-Maya Guy הופך את הלמידה והגילוי של VFX ואנימציה דינמית במאיה למהנה במיוחד. אם אי פעם נתקעתם באתגר טכני עם רשתות nCloth, nParticles, Bifrost או MASH במאיה, בדוק את הערוץ הזה.

15. Sonduck Film

Sonduck Film הוא ערוץ הדרכה ישר לנקודה המתמקד בגרפיקה בתנועה עבור After Effects, Premiere Pro ו-אילוסטרייטור. יחד עם הסרטונים שלהם הם מספקים קבצי פרויקט שתוכלו לתפוס ולעקוב אחריהם. הם גם צוללים לתוך כמה עצות צילום ויצירת סרטים שיכולים לעזור לאמני גרפיקה בתנועה להבין מושגים ושפה חשובים בתעשייה.

16. MOBOX Graphics

ל-MOBOX Graphics יש מגוון שלם של מדריכים לגרפיקה בתנועה דו-ממדית ותלת-ממדית עבור Cinema4D ואפטר אפקטים. חובה לעקוב אחר עצות יומיומיות שיהפכו את זרימת העבודה שלך ליעילה ויצירתית יותר.

17. Olof Storm

Olof הוא אנימטור 2D מוכשר במיוחד עם עין לעיצוב אלגנטי. השיטה האחרונה שלו לאנימציה כוללת שילוב של סביבות תלת-ממד עם דמויות מונפשות דו-ממדיות. הוא עושה עבודה נפלאה בפירוק התהליך שלו כדי שתוכל לראות איך זה נעשה. הוא גם עושה סרטוני שאלות ותשובות לאמנים המחפשים הכוונה עיצובית וייעוץ בתעשייה. 

18. Blender Guru

אולי מדריכי Mecca for בלנדר, בהנחיית אנדרו פרייס, מתגאים בבסיס של יותר ממיליון מנויים ביוטיוב. אנדרו יוצר מדריכי בלנדר בחינם מאז 2009 והוא טוב מאוד בזה. גם אם אתה לא משתמש בבלנדר, אנדרו מלמד בצורה שאפילו משתמש מאיה כמוני יכול ללמוד מושגי cg חיוניים. 

19. CG Geek

סטיב לונד הוא גנרליסט בלנדר מוכשר עם כישרון ליצור סרטוני הדרכה מושכים על פני קשת ה-CG. אם אתה רוצה ללמוד טכניקות מהנות עבור vfx ולבדוק כמה ביקורות טכניות, סטיב מספק. 

והנה לך! 19 ערוצי ההדרכה המובילים שלי לאנימציה, vfx וגרפיקה בתנועה. כאמנים דיגיטליים, אנחנו תמיד צומחים בתחומי המומחיות הספציפיים שלנו, וזו הסיבה שאנשים שחולקים בנדיבות את הידע שלהם באינטרנט היא מתנה שלא יסולא בפז. אני מקווה שזו רשימה מוצקה כדי להתחיל במסע האנימציה שלך או לתת לך השראה לדחוף את עצמך בקידום הקריירה שלך כאמן.