6 האפליקציות הטובות ביותר להפיכת תמונות לאמנות וציורים בחינם



האפליקציות המדהימות הללו יכולות להפוך כל תמונה רגילה ליצירת אמנות. עובד גם על תמונות סלפי!

ייתכן שייקח לגאונים אמנותיים שעות על גבי שעות להשלים את יצירות המופת שלהם, אבל עכשיו אתה יכול ליצור אחת בתוך דקות. הודות לכמה אפליקציות תמונה לציור, אתה יכול להשתמש בסמארטפון שלך כדי להפוך כל סלפי או תמונה לציור מיידי.

פילטרים מדהימים יאפשרו לכם לבחור בין מגוון רחב של סגנונות ציור. בקרוב, אתה תרשים את כל החברים שלך עם היצירות היפות והיצירתיות שלך – בין אם תשתמש בהם לתמונות פרופיל או להדפסי קיר תלויים.

להלן שש האפליקציות הטובות ביותר להפיכת תמונות לציורים.

1. Prisma Photo Editor

6 האפליקציות הטובות ביותר להפיכת תמונות לאמנות וציורים בחינם

Prisma התחילה את שיגעון הפילטרים בסגנון האמנות מכיוון שהוא קל להפליא לשימוש ועושה כמה דברים שאף אחת מהאפליקציות האחרות ברשימה הזו לא עושה.

עם Prisma, ברגע שאתה בוחר תמונה ומסנן, הוא יחיל את המסנן מיד ויציג לך תצוגה מקדימה של התמונה הסופית שלך. לאחר מכן תוכל להחליק את האצבע שמאלה או ימינה כדי לציין את עוצמת המסנן מ-0 ל-100 אחוז – אפשרות עוצמה זו זמינה רק ב-iOS בזמן הכתיבה. ישנה גם אפשרות להחיל את המסנן רק על הרקע או על הנושא.

תמצאו גם את אפשרויות עריכת התמונות הרגילות כמו חשיפה, ניגודיות, רוויה ועוד.

לגרסה החינמית יש כבר הרבה מסננים מעולים. אם אתה רוצה לפתוח למעלה מ-500 פילטרים ואפקטים, תצטרך להירשם לתוכנית הפרימיום תמורת $7.99 לחודש (או $39.99 לשנה אם אתה משלם פעם אחת).

הורדה: Prisma לאנדרואיד | iOS (חינם, מנוי זמין)

2. PicsArt עורך תמונות ווידאו

אם אתה מחפש לעשות יותר מאשר פשוט להפוך תמונה לציור, PicsArt היא אפשרות פנטסטית. האפליקציה מתפקדת כשירות עריכת תמונות מלא עם יכולות עריכת סלפי ווידיאו, פריסות קולאז’ ומבחר כלים ופילטרים.

בתוך מסננים אלה, תמצא כמה אפשרויות שונות שיאפשרו לך לשנות לחלוטין את המראה של התמונה שבחרת למראה של ציור של אמן. אתה יכול לערוך את התמונה כמעט לשלמות ולשנות את המסנן כדי ליצור אמנות דיגיטלית בתוך דקות.

ל-PicsArt יש גם רשת חברתית מסוגים באפליקציה, המספקת תוכן מעורר השראה יומי ממשתמשים אחרים. עם זאת, הוא אינו מתחרה במשאבים מקוונים ייעודיים למציאת השראה לאמנות דיגיטלית .

הורד: PicsArt עבור אנדרואיד | iOS (חינם, מנוי זמין)

3. GoArt: עורך תמונות אומנות

אפליקציה מצוינת נוספת שתעזור לכם להפוך תמונה לציור היא GoArt. GoArt עוצב עם דגש מרכזי על היכולת להדפיס את האמנות שאתה יוצר. זה מביא כמה יתרונות מצוינים וכמה בעיות פוטנציאליות לצרכי הצילום שלך.

האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית AI כדי להמיר את התמונה ליצירה אמנותית. למרות שהוא יוצר תמונה נקייה ואיכותית, עיבוד זה יכול לקחת כמה דקות, בניגוד לרוב האפשרויות המיידיות. עם זאת, כמו Prisma, GoArt מאפשר לך להתאים את עוצמת האפקטים כדי להבטיח שהגרפיקה המתקבלת תהיה לטעמך – הגדרת העוצמה הזו זמינה באנדרואיד וב-iOS.

לאחר שתסיים, תבחין שיש סימן מים על התמונה. אתה יכול לשמור מטבעות וירטואליים באפליקציה כדי להסיר אותה או לשדרג לגרסת הפרימיום להסרה מלאה.

אתה יכול לבחור בין סגנונות אמנות שונים, כולל כל דבר, החל מאקספרסיוניזם ועד לסטרוקטורליזם. צור יצירת מופת אחר יצירת מופת ומסגר אותם על הקירות שלך בבית.

האזהרה העיקרית עם GoArt היא שרוב המסננים נמצאים תחת גרסת הפרימיום של האפליקציה.

הורדה: GoArt לאנדרואיד | iOS (חינם, מנוי זמין)

4. Photo Lab Picture Editor – פילטרים מגניבים AI

אם אתה אוהב להתנסות עם פילטרים מצחיקים, יצירתיים ויפים, Photo Lab היא האפליקציה המתאימה לך.

זוהי אפשרות מצוינת עבור אנשים המחפשים להוסיף משהו קטן נוסף לדפי המדיה החברתית שלהם. Photo Lab היא יותר מסתם אפליקציית הפיכת תמונה לציור. הטכנולוגיה מונעת בינה מלאכותית קלה מאוד לשימוש והיא תבצע עבורך עריכות באופן אוטומטי, כמו חיתוך. הודות להתקדמות טכנולוגית כזו, אתה לא צריך לדעת איך להשתמש בפוטושופ כדי ליצור אמנות דיגיטלית .

מהאפליקציה, אתה יכול בקלות להעלות את התמונה שלך למדיה חברתית או לשתף אותה בפלטפורמה שתוכננה במיוחד לשיתוף אמנות דיגיטלית . למעבדת הצילום יש מגוון רחב של פילטרים זמינים, כך שתוכל לנסות מסננים שונים כדי לראות איזה מהם מתאים לתמונה ספציפית.

הורדה: Photo Lab לאנדרואיד | iOS (חינם, מנוי זמין)

5. Insta Toon: Cartoon and Art Cam

Insta Toon פיתחה קהילת מעריצים חזקים על ידי מתן מוצר באיכות גבוהה שבאמת מספק בדיוק את מה שאתה מבקש. יש פחות כלי עריכת תמונות זמינים באפליקציה הזו, מכיוון שהיא מתמקדת אך ורק בהפיכת התמונות שלך לציורים.

כל שעליך לעשות הוא להעלות תמונה מתוך המצלמה שלך או לצלם תמונה בזמן אמת כדי להתחיל. משם, גלול ברשימת המסננים הזמינים עד שתמצא את ההתאמה המושלמת. יש שפע של אפשרויות סינון, כולל עיצובי סקיצות בשחור-לבן, ציורי שמן וקומיקס.

אתה יכול לשמור את היצירה החדשה כתמונת סטילס, GIF או סרטון ולשתף אותו עם כל אחד. אתה יכול גם לייצא ברזולוציות שונות, כולל SD, HD ו-Full HD. עם זאת, אפליקציה זו זמינה רק לאייפון.

הורדה: Insta Toon עבור iOS (זמינות רכישות חינם בתוך האפליקציה)

6. BeCasso

BeCasso מלאה בפילטרים אמנותיים מובחרים המעוצבים לפי האמנים האהובים עליך, כמו וינסנט ואן גוך ופיקאסו עצמו. לאחר העלאת התמונה שבחרת, גלול ברשימה ארוכה של טכניקות אמנותיות שונות ובחר את הפילטר שאתה אוהב.

תרצה לגעת בתמונות שלך לפני העלאתן, מכיוון שרוב כלי עריכת התמונות באפליקציה זו נפתחים רק לאחר תשלום עבור מנוי. ראה את רשימת האפליקציות הטובות ביותר לעריכת תמונות עבור אייפון ואפשרויות שונות.

אחד ההיבטים המגניבים ביותר של האפליקציה הזו הוא השותפות עם MyPostCard. תמורת תשלום קטן מאוד, האפליקציה תהפוך את יצירת האמנות החדשה שלכם לגלויה ותשלח אותה לכתובת שתבחרו.

אתה יכול להשתמש בשותפות שלה עם CanvasPop כדי שהיצירה היפה שלך תופיע על כל דבר, החל מחולצת טריקו ועד לפוסטר, הכל מתוך האפליקציה. זה תופס שלב משינוי פשוט של תמונת פרופיל. למרבה הצער, אפליקציה זו זמינה כרגע לאייפון בלבד.

הורדה: BeCasso עבור iOS (חינם, מנוי זמין)

נסה את האפליקציות הפיכת תמונה לציור אלה

ברגע שתתחיל להשתמש בסמארטפון שלך ככלי יצירתי, אתה תופתע לגלות כמה טריקים וטכניקות מגניבות קיימים. השאירו מאחור את ערכת צבעי החום הרגילה שלכם, ונסו לתת לתמונות שלכם משהו נוסף.