8 חלופות לפוטושופ (Photoshop) חינם שאתם חייבים להכיר



לא רוצה לשלם על פוטושופ, או לא מתחבר לתוכנה כל כך? נסה את החלופות הללו ללא עלות.

כאשר הצילום הדיגיטלי משתלט במידה רבה על מקומו של צילום הסרטים המסורתי, הפך להיות יותר ויותר חשוב שתהיה לו תוכנת עריכת תמונות. מלך המלכים הוא, כמובן, פוטושופ, אבל עם מחיר יקר, אתה עלול להתפתות יותר מהאפשרויות החינמיות הרבות הזמינות.

איזו תוכנית אתה צריך תלויה במידה רבה במה תשתמש בה, באיזה ממשק משתמש אתה הכי מתחבר אליו, ואפילו מה החוזק של המעבד שלך.

1. Paint.NET

8 חלופות לפוטושופ (Photoshop) חינם שאתם חייבים להכיר

Paint.NET עשיר בתכונות, הדרכות וקהילה תומכת כדי לעזור לרוב המשתמשים החדשים דרך עקומת הלמידה והבעיות שלהם. זה חינמי לחלוטין לשימוש והוא די טוב בתור עורך תמונות פשוט לצרכים של רוב האנשים, מה שהופך אותו לתחליף נהדר לפוטושופ.

לרוע המזל, פוטושופ עשירה יותר בתכונות, טובה יותר להמחשה, תאימות ועריכה מדויקת יותר. אם אתה מוצא את עצמך מוגבל על ידי Paint.NET בשלב מסוים, יש סיכוי טוב שאתה זקוק לתוכנה מתקדמת יותר.

2. GIMP

GIMP היא תוכנת עריכת תמונות מיומנת עם הרבה תכונות דומות לפוטושופ. אם אתה צריך ליצור מספר שכבות, לתפעל חלקים בודדים של התמונה, ליצור מסננים וכלים ולעבוד עם מגוון פורמטים (PSD, PNG, JPG וכו’) אז GIMP היא התוכנה המתאימה לך.

אם השתמשת בפוטושופ בעבר, GIMP ירגיש מאוד מוכר. לרבים מהלחצנים יש את אותו השם והם נמצאים במקומות דומים בממשק. אם אתה חדש בעריכת תמונות, ל-GIMP יש רשימה מקיפה של מדריכים עבור כל רמות המיומנות בדף התיעוד של GIMP .

3. PhotoScape

PhotoScape בנוי להיות ידידותי למשתמש, עם בחירה אינטואיטיבית של פרויקטים לבחירה, אשר משתנים מעריכת תמונות ויצירת GIF ועד לאשף לשילוב תמונות יחד או לצלם צילומי מסך. PhotoScape היא אחת מתוכנות עריכת התמונות הכי קלות לשימוש בסביבה.

בהחלט אין לו תכונות רבות כמו לפוטושופ, אבל זה לא אומר שלא ניתן להשתמש בו ככלי רב עוצמה לעריכת תמונות ויוצר GIF. קלות השימוש שלו הופכת אותו לבחירה מצוינת אם אתה יותר ברמת מתחילים.

זכור שאם אתה משתמש ב-ווינדוס 10 או Mac, עליך להוריד את גרסת PhotoScape X.

4. Polarr

Polarr היא תוכנת עריכת תמונות אונליין בעלת יכולת גבוהה שאפילו לא תצטרכו להוריד כדי להתחיל להשתמש בה. ניתן להוסיף מסננים, לרטש את התמונה, להוסיף טקסט וצורות, ליצור שכבות-על ולחתוך באמצעות החלונית השמאלית. בצד ימין, אתה יכול לבצע התאמות ספציפיות, לבטל או לבצע מחדש כל אחת מהיסטוריית העריכה שלך, ולהשתמש בכלי בדיקת A/B כדי להשוות שינויים.

Polarr יכול לפעמים להיות קצת איטית בעת שימוש בתמונה עם הרבה שינויים והתאמות. הרגעים הללו מעטים ורחוקים. יש לו גם כלי לשיפור אוטומטי וכן היסטוגרמה RGB, מה שהופך אותו לחלופה חינמית לפוטושופ שעמוסה בתכונות שימושיות.

5. Google Photos

google photos מקשרים עם כל המכשירים שלך באמצעות גוגל, בתנאי שאתה מחובר לאותו חשבון ומסונכרנת. זה הופך אותה לאפליקציה שימושית מאוד, מכיוון שתוכל להתחיל לערוך תמונה ב-Chromebook שלך ואז להמשיך בתנועה עם טלפון האנדרואיד שלך.

אתה יכול לעשות כמה עריכות די מקיפות עם הצבע, הרוויה, החשיפה וכו’. למרבה הצער, אתה לא יכול להוסיף טקסט ואלמנטים אחרים, כך ש-Google Photos עשוי לא לעמוד בציפיות ובצרכים שלך. אם אתה רק מחפש לערוך תמונות ברמת מתחילים, זה ישרת את מטרתו. זה לגמרי בחינם, ואתה יכול להשתמש בו כאפליקציה או בדפדפן.

6. Apple Photos

אם אתה משתמש במכשירי iOS, אז כבר יש לך אלטרנטיבה חינמית לפוטושופ לעריכה ולאחסן את התמונות שלך. Apple Photos מאפשרת לך להחיל פילטרים על התמונות שלך עם תכונת בדיקת A/B שימושית, כדי שתוכל לוודא שאתה מפיק ממנה את המיטב.

בנוסף, תוכל להשתמש ב-Markup כדי להוסיף טקסט, צורות וציורים לתמונה כדי לשפר אותה עוד יותר. Apple Photos עובד על מכשירי iOS, כך שאם אין לך גישה לאחד, האפליקציה הזו לא בשבילך. אם אתה משתמש ב-Apple Photos אך מוצא את התכונות שלו מוגבלות, ייתכן שתהיה לך הצלחה רבה יותר עם האפליקציות הטובות ביותר לעריכת תמונות בחינם באייפון .

7. Microsoft Photos

אם יש לך מחשב/מחשב נייד או טלפון של ווינדוס, יהיו לך אפליקציות Microsoft Photos שיאפשרו לך לערוך את התמונות שלך ולהחיל מסננים, כמו גם לאחסן את התמונות שלך באופן מקורי. יש הרבה אפליקציות נהדרות לעריכת תמונות ב- ווינדוס, אבל Microsoft Photos היא די הגונה בעצמה.

האפליקציה פשוטה לשימוש ולמרות שהיא לא תעניק לך חווית עריכת תמונות טובה כמו פוטושופ, היא עשויה להתאים לך אם אתה רק רוצה לבצע עריכות פשוטות בתמונה שלך ולא מחפשת לעשות משהו מתקדם מדי .

8. Pixlr

Pixlr היא פלטפורמה פנטסטית לעריכת תמונות בדפדפן בלבד שבה אתה יכול להשתמש כדי לבצע כמה עריכות די טובות לתמונות שלך. בשלושה שירותים שונים, אתה יכול להשתמש ב-Pixlr כדי לערוך תמונות, ליצור עיצובים מהירים וליצור נכסים חזותיים.

אפילו בגרסה החינמית, ל-Pixlr יש הרבה מה להציע לך והוא ישרת אותך עבור מה שאתה צריך עד לרמה בינונית של עיצוב גרפי. לא סביר שאתה בנקודה שבה תצטרך משהו מתקדם יותר מ-Pixlr. ואם כן, רוב הסיכויים שיש לך את הכסף להרשות לעצמך כלי בתשלום בשלב זה.

מכיוון שזה רק דפדפן, אתה אפילו לא מוגבל על ידי המעבד שיש לך. למרות שאתה עשוי לגלות שהתוכנית נעשית איטית יותר אם אתה משתמש במכשיר עתיק, רוב הסיכויים שהמכשיר שלך יוכל להתמודד עם כל מה ש-Pixlr זורקת עליו. הנגישות, התמחור החינמי והתכונות הללו הופכים אותה לאלטרנטיבה החינמית הטובה ביותר לפוטושופ.

ערוך את התמונות שלך חינם

בעוד שפוטושופ היא ללא ספק תוכנה מתקדמת ומועילה לעריכת תמונות, ייתכן שאינך במצב שבו תוכל להצדיק את הקנייה. במקרה זה, כדאי להשתמש בכל אחת מהחלופות החינמיות הרבות שקיימות.

המציאות היא שככל הנראה אתה צריך לעשות רק עריכת תמונות ברמה מתחילה עד בינונית, ובמקרה זה אין צורך להוציא את כל הכסף הזה בכל מקרה. בחירת חלופת פוטושופ טובה וחינמית ונקיטת צעדים לשיפור זרימת העבודה שלך יעזרו לך לבצע את עריכת התמונות שאתה צריך כדי לעשות זאת היטב.