איך לעצב תמונה ממוזערת של יוטיוב באמצעות קנבה (Canva)



צריך תמונה ממוזערת לסרטון היוטיוב שלך? כך תוכל ליצור אחד במהירות ובקלות עם קנבה.

תמונה ממוזערת של יוטיוב היא הרושם הראשון שאתה עושה על הקהל שלך. בזמן שהצופים שלך גולשים בפיד שלהם, אתה רוצה לוודא שהתמונות הממוזערות שלך מושכות את תשומת לבם.

קנבה – Canva הוא הכלי הפופולרי ביותר לעיצוב גרפי ליצירת כמעט כל סוג של עיצוב בקלות וללא נסיון. עם שפע של תכונות ותבניות הניתנות להתאמה אישית בפלטפורמה, אתה יכול בקלות ליצור תמונה ממוזערת מושכת את העין של יוטיוב מבלי להשקיע הרבה זמן או מאמץ. אנחנו הולכים להראות לך איך לעשות את זה במספר צעדים.

איך לעצב תמונה ממוזערת של יוטיוב באמצעות קנבה?

1. תחילת העבודה עם קנבה

איך לעצב תמונה ממוזערת של יוטיוב באמצעות קנבה (Canva)

החלק הטוב ביותר ב- קנבה הוא שאתה לא צריך להיות מעצב גרפי מקצועי כדי להשתמש בפלטפורמה. כדי להתחיל, תצטרך להירשם או להיכנס לפלטפורמה באמצעות הדוא”ל, הגוגל או חשבון הפייסבוק שלך.

לאחר שתתחבר בהצלחה, הקש על צור עיצוב בפינה השמאלית העליונה של המסך וגלול מטה כדי למצוא את התמונה הממוזערת של יוטיוב. לאחר מכן, תופנה אל קנבס ריק שבו תוכל לערוך את התבנית שלך כרצונך ולהפיק את המרב מהפלטפורמה .

2. בחר את התבנית הנכונה

קנבה – Canva מציעה תריסר תבניות שתוכלו לעיין בהן ולקבל מהן השראה. כדי להתחיל, בחר כל תבנית מהצד השמאלי של המסך שמעביר את הנושא של הערוץ שלך. אם יש לך מנוי Canva Pro (לא חובה) , אתה יכול לבחור אחת מתבניות הפרימיום. לאחר שקיבלת את התבנית המועדפת עליך, הקש עליה כדי להחיל אותה על מסך הקנבס הריק.

שימוש בתמונות רקע בתמונה הממוזערת שלך יכול לשפר את העיצוב שלך ולספק הצצה לסרטון שלך לצופים שלך. אתה יכול להעלות את התמונה שלך או לחקור תמונות כדי לבחור את התמונה המתאימה ביותר לתמונה הממוזערת שלך ב-יוטיוב. כדי לעשות זאת, מחק את התמונה הקיימת ולאחר מכן הקש על התמונה החדשה שבחרת וגרור כדי לשנות את גודלה כדי לכסות את התבנית שלך.

3. התאם אישית את הצבעים

הערוץ שלך הוא המותג שלך. אתה רוצה לוודא שאתה משתמש בצבעים הנכונים עבור התמונה הממוזערת שלך, שיתאימו למותג שלך. כדי להתחיל, אתה יכול לבחור צבע מפלטת הצבעים ב-Canva או להקליד את קוד ההקסדה של הצבע הרצוי. אתה יכול גם לבחור אחד מצבעי המסמך או צבעי הצילום כדי לשמור על עקביות.

4. הוסף טקסט והתאם אישית את הגופן

הטקסט בתמונה הממוזערת שלך ב- יוטיוב יכול לתת לקהל שלך מושג על מה הסרטון שלך. אתה יכול להוסיף את כותרת הסרטון שלך לתמונה הממוזערת או כל טקסט שמשקף את המסר של הסרטון שלך.

כדי לשנות את הטקסט בתבנית שלך, לחץ פעמיים על התבנית הקיימת והקלד את הכותרת שלך. אתה יכול לשחק עם המגוון הרחב של הגופנים ש-Canva מציעה ולבחור את אחד המתאים ביותר לעיצוב שלך. לאחר מכן, תוכל לשנות את צבע הטקסט שלך בהתאם.

יתר על כן, אתה יכול לבחור להוסיף כמה אפקטים כמו Drop Shadow והרמה כדי להפוך את הטקסט שלך למושך אפילו יותר מבחינה ויזואלית.

5. חקור אייקונים ואלמנטים עיצוביים

כדי לשפר את העיצוב שלך, הוסף כמה אייקוני עיצוב, גרפיקה או אלמנטים לתמונה הממוזערת שלך ב-יוטיוב. כדי להשיג זאת, עבור אל אלמנטים – Elements בצד שמאל של לוח העריכה וחפש את האלמנטים שברצונך להוסיף לתבנית שלך.

אתה יכול לשנות את הצבע או לשנות את גודל האלמנטים כרצונך. יתר על כן, אתה יכול להתאים את השקיפות של האלמנטים כדי לאזן אותה עם העיצוב הכללי שלך.

6. הורד ושתף את התמונה הממוזערת שלך ב – יוטיוב

לבסוף, לאחר עיצוב התמונה הממוזערת המושלמת שלך ב-יוטיוב, כל שנותר לך הוא להוריד אותה ולהציג אותה בערוץ שלך. אתה יכול להוריד את העיצוב שלך בפורמטים PNG או JPG. אתה יכול אפילו להציג את התמונה הממוזערת שלך בדפי המדיה החברתית שלך על ידי פרסום או תזמון שלהם ישירות מ-Canva . כדי לעשות זאת, לחץ על סמל ההמבורגר ובחר בכל אחת מפלטפורמות המדיה החברתית מתחת לשיתוף .

יתר על כן, אתה יכול לשתף פעולה בעיצובים עם כל אחד מחבריך ולבקש מהם משוב. קנבה שומרת את כל העיצובים שלך, כך שאתה חוזר בכל עת, מבצע שינויים בעיצובים שלך ומוריד אותם שוב.

עצב את התמונה הממוזערת המושלמת של יוטיוב עם קנבה

תמונה ממוזערת אטרקטיבית של יוטיוב יכולה לעשות פלאים לערוץ שלך על ידי הגדלת הצפיות שלך והרקיע את טווח ההגעה שלך. על ידי ביצוע השלבים הפשוטים האלה, תוכל ליצור תמונה ממוזערת שובת לב עם קנבה תוך זמן קצר.