אלו אתרים לבניית (יצירת) דפי הנחיתה הטובים ביותר בשוק כרגע. חלק מהכלים הללו הם בוני דפי נחיתה ייעודיים, מה שאומר שהם נועדו במיוחד למטרה זו בלבד.
המהירות שבה אתה מסוגל להשלים את הלולאה האיטרטיבית של בנייה, בדיקה ומדידה של דפי הנחיתה שלך, כך תגדיל את שיעור ההמרה של האתר שלך בקלות ובמהירות.
וזו הסיבה שבמוקדם או במאוחר רוב המשווקים מוצאים את עצמם מגדילים את מערכת ניהול התוכן העיקרית שלהם עם פלטפורמת בניית דפי נחיתה ייעודי.
בין אם אתה פשוט מחפש לבצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה העיקריים שלך מבלי להטריד את צוות הפיתוח שלך, או שאתה צריך להיות מסוגל ליצור במהירות מאות דפי נחיתה דינמיים כדי לשפר את הרלוונטיות של דף הנחיתה שלך ל-PPC, כיסינו את הפתרונות להלן.
על אילו אתרים ליצירת דפי נחיתה אנחנו מסתכלים?
זה לא מפתיע שאין כאן הרבה אתרים לבניית דפי נחיתה לבחירה. אנו ברי מזל שהשתמשנו ברבים מהם במיזמים שלנו במהלך העשור האחרון ואצרנו רשימה של המתחרים העיקריים.
ולמרות שהתמזל מזלנו שיש לנו כל כך הרבה בוני דפי נחיתה לבחירה, החיסרון הוא שקשה יותר לבחור נכון עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות. כדי להקל על הדברים, חילקנו את המאמר הזה לשני חלקים.
בסך הכל, אנו מסתכלים על 22 מבוני דפי הנחיתה הטובים ביותר בשוק כרגע. חלק מהכלים הללו הם בוני דפי נחיתה ייעודיים, מה שאומר שהם נועדו במיוחד למטרה זו בלבד. אחרים הם בוני דפים כלליים יותר שניתן להשתמש בהם גם לבניית דפי נחיתה.
ראשית, נבחן את בוני דפי הנחיתה הייעודיים הטובים ביותר:
- Unbounce
- HubSpot
- Sendinblue
- Instapage
- Swipe Pages
- Leadpages
- GetResponse
- Wishpond
- Lander
- Landingi
כל אחד מהכלים הללו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך ליצור דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות מבלי לכתוב שום קוד או להשתמש בתוכנת עיצוב מומחית.
במקרים מסוימים, ייתכן שלא תזדקק לאתר ייעודי לבניית דפי נחיתה – במיוחד אם אתה מרגיש מאוד נוח עם עקרונות עיצוב, שיטות עבודה מומלצות ואופטימיזציה של המרות. אם זה נשמע כמוך, אז אתה עשוי לקבל את כל מה שאתה צריך מבונה דפים למטרות כלליות יותר וזה פותח מגוון רחב הרבה יותר של אפשרויות.
אז אנחנו גם נסתכל על 12 מהכלים הטובים ביותר לבניית דפים שמכפילים את עצמם כבוני דפי נחיתה בעלי יכולת גבוהה:
- Gutenberg (WordPress 5)
- Divi
- Launchaco
- Carrd
- MailChimp
- Launchrock
- KickoffLabs
- Landing Lion / Makeswift
- Elementor
- Shortstack
- Ucraft
- Themify
עד שנסיים להסתכל על כל אחד מהכלים הללו, תדע בדיוק איזה פלטפורמת לבניית דפי נחיתה מתאימה לך.
מה עושה פלטפורמה/אתר לבניית (יצירת) דפי נחיתה?
כל בוני דפי הנחיתה שאנו מסתכלים עליהם במאמר זה הם כלים איכותיים למרות שלכל אחד מהם יש את החוזקות והחולשות שלו. כדי לתת לך מושג מדוע הכלים הללו נכנסו לרשימת ההמלצות שלנו וכיצד תוכל להבדיל ביניהם, הנה הקריטריונים העיקריים שעושים אתרים לבניית דפי נחיתה נהדרים:
- מהיר וקל לבנות דפים חדשים
- ביצועי בונה חלקים
- תבניות טובות לעבוד איתן
- חופש עיצוב (כלומר: הרבה התאמה אישית)
- פשטות (זו יכולה להיות פעולת איזון קשה עם אפשרויות התאמה אישית)
- אינטגרציה עם כלים אחרים (בונה אתרים, תוכנת שיווק בדוא”ל וכו’)
- תמחור סביר עבור התכונות שסופקו
כל הכלים שאנו מסתכלים עליהם במאמר זה עומדים בקריטריונים אלה, אך חלקם באופן טבעי טובים יותר בהיבטים מסוימים מאחרים.
הכל יוסבר.
אז בואו נתחיל על ידי התבוננות בתשעת בוני דפי הנחיתה הייעודיים הטובים ביותר הזמינים כעת.
בוני דפי נחיתה ייעודיים הטובים ביותר
מס’ 1: unbounce
יתרונות:
- מצויידת בכל התכונות
- תבניות נהדרות
- עורך חזק וגמיש
- אפשרויות בדיקת A/B הטובות ביותר מבין הכלים הללו
- Unbounce Convertibles (חלונות קופצים)
חסרונות:
- לא האפשרות הזולה ביותר
- עקומת למידה קלה
- לא כלי למתחילים
Unbounce הוא כנראה השם הראשון שעולה בראש עם אתר לבניית דפי נחיתה. עם אחד מבוני הגרירה והשחרור הטובים ביותר במשחק, Unbounce אולי לא כלי למתחילים אבל הוא אחד הבנאים המתקדמים ביותר שתמצאו.
Unbounce עוסק יותר מאשר בניית דפי נחיתה יפים. זה שם את כל הדגש על דפי נחיתה שממירים – כל העניין ביצירתם מלכתחילה. עם תמיכה בבדיקות A/B, אינטגרציה של גוגל אדס וסטטיסטיקות מבקרים, Unbounce הוא כנראה הדף נחיתה עם כל החבילה הטובה ביותר בסביבה.
באשר לתמחור, Unbounce היא אחת האפשרויות היקרות יותר. אתה יכול לראות את ההבדלים העיקריים בין החבילות שלמעלה: מספר דפי הנחיתה שאתה יכול לקבל בזמן אמת, מספר ההמרה (חלונות קופצים) שאתה יכול להפעיל והיכולת ליצור חשבונות משנה עבור לקוחות. מלבד זאת, ההבדל העיקרי הוא טווח האינטגרציה עם פלטפורמות כמו Salesforce ו-Marketo.
בעיקרון, אתה משלם יותר כדי לקבל יותר עם Unbounce ואין בזה שום דבר רע.
מס’ 2: HubSpot
יתרונות:
- בונה שקל לעבוד איתו
- גָמִישׁ
- תכונות בדיקת A/B מוצקות
- תמיכת לקוחות ותיעוד מעולים
חסרונות:
- אתה צריך להיות לקוח של HubSpot כדי להשתמש בכלי
- תכונות מוגבלות בתוכניות הזולות ביותר
- תבניות יכולות להיות מעט בסיסיות
HubSpot מצטיינת ב-cat ביצירת כלי שיווק קלים לשימוש ובונה דפי הנחיתה שלו אינו יוצא מן הכלל. החברה בנתה כמה מהתוכנות והכלים הטובים ביותר בתעשייה אבל אתה צריך להיות לקוח HubSpot כדי לגשת לרובם.
המשמעות היא שתצטרך להיכנס למרכז השיווק של HubSpot כדי לגשת לכלי לבניית דפי נחיתה.
יש גרסה חינמית של Marketing Hub אבל זה לא כולל את כלי דף הנחיתה. אתה תראה מחיר התחלתי של 42 פאונד לחודש עבור חבילת ההתחלה, הכוללת גרסה מוגבלת של בונה דפי הנחיתה. כדי לקבל גישה מלאה, תצטרך להירשם לתוכנית המקצועית והמחירים עבור זה מתחילים ב-655 פאונד לחודש.
באופן טבעי, בונה דפי הנחיתה של HubSpot נמצא שם עבור עסקים שרואים ערך בתוכנת השיווק המקיפה שלו. היתרון הוא שאם אתה כבר משלם עבור מרכז השיווק שלו בדרגה מקצועית, אתה לא צריך לשלם עבור יוצר דפי נחיתה נפרד.
מס’ 3: Sendinblue
יתרונות:
- בונה גרירה ושחרור חלק במיוחד
- התבניות טריות ומודרניות
- בדיקת A/B
- תכונות שיווק משולבות בדוא”ל
- יעדי עמוד נחיתה ודוחות
- מעבר לתמחור סביר
חסרונות:
- אתה צריך להיות לקוח של Sendinblue
- זמין רק ב-פרימיום (אבל למי אכפת במחירים האלה?)
Sendinblue עברה דרך ארוכה במהלך השנים. מה שהתחיל כפלטפורמת תוכנה לשיווק בדואר אלקטרוני הבשיל למערכת שיווק, מכירות וניהול לידים מלאה.
גם אני מעריץ גדול של בונה דפי הנחיתה שלהם, בעיקר בגלל שממשק הגרירה והשחרור עובד בצורה כל כך חלקה. התבניות שלה הן נקודת התחלה מצוינת עם עיצובים רעננים ומודרניים שתוכלו לשנות תוך זמן קצר ולפרסם דפים חדשים – בדיוק מה שאתם רוצים מבונה כזה.
בונה דפי הנחיתה של Sendinblue זמין עבור לקוחות שנרשמו לתוכניות ה-Premium וה-Enterprise שלה, אך אינך צריך לדאוג לגבי התמחור. Sendinblue נמצאת בקצה המשתלם ביותר של קשת השיווק בדוא”ל והמחירים עבור תוכנית הפרימיום שלה מתחילים ב-39 פאונד סבירים מאוד לחודש.
אתה לא מקבל רק פלטפורמה ליצירת דפי נחיתה איכותי עבור הכסף שלך, אלא גם שיווק בדוא”ל, בדיקות A/B, אוטומציה שיווקית, צ’אט מיידי ועוד המון תכונות אחרות.
Sendinblue היא קצת חדשה בזירת בוני דפי נחיתה אבל היא עשתה עבודה מצוינת להוסיף את זה לרפרטואר המרשים ממילא שלה.
4: Instapage
יתרונות:
- יצירת דף נחיתה מהירה במיוחד
- דוחות אנליטיים מעולים
- עורך גרור ושחרר חזק
- בחירה טובה למתחילים ולמומחים
חסרונות:
- לא ממש חזק/גמיש כמו Unbounce
- אין אפשרויות קופצות
- בדיקת A/B אינה זמינה עם החבילה הזולה ביותר
כפי שהשם מרמז, Instapage עוסק במהירות. תוכל להפעיל דפי נחיתה תוך דקות ספורות על ידי בחירה מבין יותר מ-100 תבניות. הבונה בסיסי יותר מ-Unbounce מה שגורם להתאמה אישית מהירה יותר ובקושי עקומת למידה בכלל.
יחד עם זאת, Instapage לא ממש תואם את Unbounce להתאמה אישית, אבל הוא מגיע עם פונקציונליות של בדיקות A/B וניתוח בזמן אמת.
תוכניות Instapage בדרך כלל יוצאות קצת יותר זולות מ- Unbouce, אבל אתה צריך לשלם עבור חבילת האופטימיזציה (או יותר) כדי לקבל את תכונות בדיקת A/B, מפות חום וכלי התאמה אישית בסיסיים.
אז זה נוגד את החיסכון.
אם אתה כבר משלם עבור תכונות אלה עם פלטפורמה אחרת, חבילת Core עשויה להספיק לך.
5: Swipe Pages
בשימוש על ידי למעלה מ-7,500 צוותי שיווק, Swipe Pages הוא בונה דפי נחיתה בקרוב המבטיח טעינה מהירה במיוחד של דפי נחיתה AMP שניתן לבנות תוך דקות.
עם תמחור ידידותי לסטארט-אפים החל מ-$29 לחודש. Swipe Pages הם אחת האפשרויות הזולות יותר המפורטות – ואיכות הפלטפורמה והתבניות שלהם מתחרה ברבים מהמתחרים שלהם שגובים פי 10 מהסכום הזה.
יתרונות:
- משתלם מאוד
- תבניות באיכות גבוהה
- דפי נחיתה AMP בטעינה מהירה
- תכונות ממוקדות המרה (למשל החלפת טקסט דינמי וטפסים מרובי-שלבים)
חסרונות:
- מגוון מצומצם יחסית של תבניות
אתה יכול לנסות Swipe Pages עם ניסיון חינם של 14 יום כאן .
6: Leadpages
יתרונות:
- מחיר התחלתי נמוך (ראה חסרונות)
- עוד עורך מעולה
- תכונת בדיקות וניתוח A/B איכותיות
חסרונות:
- לא כל התבניות חינמיות
- התאמה אישית מוגבלת
- בדיקת A/B אינה זמינה עם החבילה הזולה ביותר
Leadpages היא הפלטפורמה הזולה ביותר שבדקנו עד כה והיא מציעה יותר מבחינת תכונות בכל נקודת מחיר. יש יותר מ-160 תבניות חינמיות לעבוד איתן ובונה הגרירה והשחרור של Leadpage הוא כנראה החביב עלי בחבורה. בדיקות A/B אינן זמינות עם החבילה הסטנדרטית, אבל המחיר החודשי של $25 מעניק ערך רב זה אם כבר ביצעת בדיקה באמצעות כלי אחר.
חבילת ה-פרו מספקת לך את כל תכונות בדיקת A/B של Leadpages והאפשרות המתקדמת מביאה אינטגרציה מתקדמת עם HubSpot, Marketo ו-Salesforce – בנוסף ליכולת ליצור חמישה חשבונות משנה עבור לקוחות.
7: GetResponse
יתרונות:
- ארוז מלא בתכונות
- בדיקת A/B
- תכונות שיווק משולבות בדוא”ל
- מחיר התחלתי נמוך
- מאוד גמיש
- ניתוח ודיווח מרשימים
חסרונות:
- עורך גרור ושחרר יכול לפגר לפעמים
- חלק מהתכונות עלולות להפריע
- נאלץ לשדרג ב-1,000 צפיות בדף
ל-GetResponse מגיע הרבה קרדיט על כמות הפיצ’רים השיווקיים שהיא דוחסת לתוכנה שלה, במיוחד כשחושבים עד כמה היא תחרותית מבחינת התמחור.
המחירים מתחילים ב-$15 לחודש, זה כולל דפי נחיתה ללא הגבלה, בתוספת תכונות מקיפות של שיווק בדוא”ל, אוטומציה ומסחר אלקטרוני. לא משנה לאיזו תוכנית GetResponse תירשם, אתה הולך לקבל הרבה עבור הכסף שלך, אבל יש כמה מלכודות. מעל לכל, דפי הנחיתה הבלתי מוגבלים פירושם שאתה יכול ליצור כמה שאתה רוצה באמצעות בונה דפי הנחיתה שלו, אבל אתה מקבל אוטומטית תוכנית יקרה יותר ברגע ש-1,000+ אנשים מבקרים בכל אחד מדפי הנחיתה שלך.
8: Wishpond
יתרונות:
- דפי נחיתה ללא הגבלה, תחרויות חברתיות וחלונות קופצים
- תכונות אוטומציה בסיסיות של שיווק
- מחירים התחלתיים נמוכים יותר
- תמחור מבוסס על מספר לידים, לא על פי תכונות
חסרונות:
- לא כלי ייעודי לדף נחיתה
- התאמה אישית מוגבלת
- העורך די טוב, אבל אין כמו Unbounce או Instapage
Wishpond הוא יותר מבונה דפי נחיתה. אתה יכול גם ליצור תכנים חברתיים, חלונות קופצים ולהפעיל משימות אוטומציה בסיסיות בקלות. אפילו עם החבילה הבסיסית ביותר, אין הגבלה על מספר דפי הנחיתה, תחרויות חברתיות או חלונות קופצים שתוכל ליצור. במקום זאת, אתה מוגבל למספר הלידים שאתה יכול ליצור מערך הכלים של Wishpond שלך בכל חודש.
תמורת $49 לחודש, אתה יכול לקבל עד 1,000 לידים; $99 לחודש, אתה יכול לקבל עד 1,500 לידים ו-$199 לחודש מביאים לך עד 10,000 לידים.
עם זאת, אתה יכול ללכת הרבה יותר רחוק מזה. אתה יכול לבחור עד מיליון לידים של Wispond תמורת כ-$3,000 לחודש או להתקשר אליהם כדי לקבל חבילה מותאמת אישית, אם אתה צריך יותר.
9: Lander
יתרונות:
- מחירים התחלתיים בתחתית
- בדיקת A/B על כל החבילות
- דפי נחיתה בפייסבוק
- עריכת קוד מותאם אישית
חסרונות:
- לא העורך הכי טוב
- לא האפשרות הניתנת להתאמה אישית ביותר
- אינטגרציה יכולה להיות פגיעה
לנדר מיועד לעסקים קטנים יותר וזה בהחלט בא לידי ביטוי במחירים – אבל לא כל כך בתכונות. ההבדל העיקרי בין חבילות הוא כמות התנועה שאתה מצפה שדפי הנחיתה שלך יפיקו.
החבילה הבסיסית ($16 לחודש) טובה רק לחמשת אלפים מבקרים, אבל זכור שזו תנועה לדפי הנחיתה שלך בלבד. אז אתה צריך לחשב כמה תעבורה ה-PPC שלך ואסטרטגיות קידום אתרים אורגני ייצרו. אם אתה צופה יותר מ-100,000 מבקרים, יש גם חבילות מותאמות אישית זמינות.
הדבר שאני אוהב בלנדר הוא שאתה יכול להתאים אישית את הקוד של תבניות דפי הנחיתה שלה. זה לא ימשוך את כל הצוותים אבל התאמה אישית ברמת הקוד מעניקה לך שליטה מלאה על הדפים שלך וזמני טעינה מהירים יותר. גם בדיקות A/B מגיעות כסטנדרט עם כל חבילת לנדר ומקבלים גם דפי נחיתה ייעודיים לפייסבוק.
10: Landingi
יתרונות:
- תכונות עיצוב ייחודיות
- דפי נחיתה, תנועה, לידים, דומיינים ומשתמשים ללא הגבלה
- עורך מוצק
- תכונות אוטומציה בסיסיות
- ניתוח
חסרונות:
- בדיקת A/B אינה זמינה עם החבילה הזולה ביותר
- אינטגרציה מוגבלת עם החבילה הזולה ביותר
Landingi גם מייחד את עצמו מבוני דפי נחיתה אחרים. אתה יכול לבחור מתוך תבניות או ליצור משלך מאפס, אבל אתה יכול גם להתקשר לצוות Landingi לבנות עבורך דפי נחיתה – נקודת מכירה מעניינת.
אינך מוגבל במספר דפי הנחיתה, התנועה, הדומיינים או כל דבר אחר. ההבחנה בין שתי החבילות של Landingi היא בדיקות A/B, אוטומציה ואפשרויות אינטגרציה – כולן מגיעות עם תוכנית ה-Automate של $49 לחודש.
אתרים לבניית דפי נחיתה מובילים שבהם אתה יכול להשתמש עבור דפי נחיתה בלבד:
11: Gutenberg (WordPress 5)
יתרונות:
- חינם
- ממשק פשוט ונקי
- אפשרויות מוגבלות מפחיתות את עייפות הבחירה
חסרונות:
- אין תבניות
- אפשרויות מוגבלות ללא ערכות נושא בתשלום
- עורך פגום
גוטנברג הוא כעת עורך ברירת המחדל בוורדפרס (אחרי וורדפרס 5.0). הוא פועל סביב עיקרון עיצוב הבלוק שבו אתה מערם אלמנטים בצורה אנכית זה על גבי זה ומתאים אותם לצרכים שלך.
זה מקל יחסית ליצור דפי נחיתה פשוטים מתוך ממשק וורדפרס למרות שאתה מוגבל במקצת למה שאתה יכול להשיג עם גוטנברג לבד. אתה לא מקבל שום תבניות לעבוד איתן, כסטנדרט, אבל הרבה ערכות נושא בתשלום מגיעות עם מספר מוגבל של תבניות דפי נחיתה בהן תוכל להשתמש כנקודת התחלה.
באופן כללי, אתה רוצה גמישות בכלי לדף נחיתה, אבל פחות אפשרויות יכולות למעשה להפוך את זה למהיר וקל יותר ליצור דפים חדשים על ידי הגבלת אפשרויות העיצוב שלך והפחתת עייפות הבחירה.
12: Divi
יתרונות:
- בונה גרירה ושחרור רב עוצמה
- אפשרויות עיצוב נרחבות
- התאמה אישית נרחבת
- מגוון מוצק של תבניות
- תבניות CTA
- בונה אתרים טוב לכל אורך הדרך
- תמחור משתלם
חסרונות:
- עורך יכול להיות תקלה בדפים מורכבים
- האפשרויות יכולות להיות מכריעות
- אין בדיקת A/B
- אין אימייל או תכונות שיווקיות
Divi הוא ערכת נושא וורדפרס שפותחה על ידי Elegant Themes ואחד מהנושאים המקוריים של בוני דפים גרור ושחרור שזמינים עבור פלטפורמת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם.
השתמשתי ב- Divi זמן קצר לאחר שיצא לראשונה והחוויה הייתה קצת סיוט – באגים למכביר. ולמרות שעדיין יש כמה גרמלינים במערכת, דברים השתפרו מאוד מאז Divi 4.0.
הדבר האהוב עלי ב- Divi הוא כמה קל ומהיר ליצור דפים חדשים, כולל דפי נחיתה חדשים. אתה יכול לבחור מתוך תבניות עמודים או לאגד יחד פריסות ואלמנטים כדי ליצור עיצובים מותאמים אישית תוך עניין של קליקים.
ה-Builder עדיין יכול להיות קצת בעייתי אם אתה בונה דפים מורכבים, אבל זה לא אמור להיות המקרה עבור דפי נחיתה. התמחור של Element Themes כמעט מפתה מכדי לעמוד בפניו, החל מ-$70 לשנה או עמלה חד-פעמית של 199$.
13: Launchaco
יתרונות:
- בונה אתרים בחינם
- כל כך פשוט וקל לשימוש
- עורך ויזואלי חלק
- אין צורך בחשבון
- הצפנת HTTPS
חסרונות:
- אפשרויות מוגבלות
Launchaco הוא פלטפורמה ליצירת אתרים ודפי נחיתה מהפכני המיועד לסטארט-אפים. מעל לכל, זה מאפשר לך ליצור אתר פשוט בחינם, אם כי תצטרך לשלם 49.99 דולר סביר מאוד לשנה כדי להסיר את המיתוג של Lanchaco ולארח בדומיין שלך. כדי להמתיק את העסקה עוד יותר, אתם מקבלים הצפנת HTTPS כסטנדרט ושילוב של גוגל אנליטיקס ותוכלו ליצור אתרים ללא הגבלה, אפילו בגרסה החינמית.
בונה האתרים הוא בסיסי מאוד אבל זה תענוג מוחלט לשימוש, הודות לפשטותו. אתה יכול ליצור דף תוך רגעים באמצעות הדבר הזה ואפשרויות הפריסה המצומצמות (כמעט אין כאלה) הופכות את זה לבלתי אפשרי ליצור דף גרוע.
גם אם אתה צריך בונה דפי נחיתה מתקדם יותר, אתה צריך לנסות את Launchavo בשביל השמחה הצרופה.
14: Carrd
יתרונות:
- בונה אתרים בעמוד אחד בחינם
- תבניות אלגנטיות ומודרניות להתחיל מהן
- עורך חזותי הוא סופר חלק
- גרסת פרו מתחילה מ-$9 בלבד לשנה
חסרונות:
- הרבה תבניות מוגבלות לגרסת Pro
- אפשרויות התאמה אישית מוגבלות
- אתרים של עמוד בודד בלבד
קארד מרגישה מאוד דומה ל-Launchavo במובן זה שהוא בונה אתרים חינמי שמציע תכונות “מקצועיות” במחיר נמוך בצורה בלתי אפשרית. ההבדל העיקרי הוא שאתה יכול ליצור רק אתרים של עמוד בודד, כך שברור שזו לא אפשרות רצינית עבור כולם.
עם זאת, אתה מקבל הרבה יותר במונחים של התאמה אישית עם Carrd וחווית השימוש בעורך שלו מהנה לא פחות מזו של Launchavo. אלא שהפעם, השמחה נובעת משימוש בעורך שמספק מבחר הגון של פקדים אך עדיין מצליח לפעול בצורה חלקה כל כך בדפדפן.
15: MailChimp
יתרונות:
- בונה פשוט וקל לשימוש
- דפי נחיתה ללא הגבלה
- Builder זמין בכל התוכניות
- תכונות שיווק משולבות בדוא”ל
- אוטומציה שיווקית
חסרונות:
- אפשרויות עיצוב מוגבלות
- תכונות שיווק מוגבלות
- אינטגרציה חלשה
ל-Mailchimp יש את אחד מבוני הדוא”ל הטובים ביותר בעסק, כך שלא צריך להיות מפתיע לגלות שבונה דפי הנחיתה שלו מרשים באותה מידה. כן, אפשרויות העיצוב מוגבלות למדי, אבל זה רק עוזר לכלי להפוך את זה למהיר עוד יותר ליצור ולפרסם דפי נחיתה חדשים.
והכי חשוב, בונה דפי הנחיתה זמין בכל התוכניות של Mailchimp, כולל הגרסה החינמית של Mailchimp, ותוכל ליצור דפי נחיתה ללא הגבלה בכל התוכניות גם כן.
נכון, דפי נחיתה ללא הגבלה בחינם!
אתה גם מקבל בדיקות A/B בחבילת Essentials, שמתחיל מ-$9.99 לחודש, רשימה הולכת וגדלה של תכונות שיווק ואוטומציה בדוא”ל בזמן שאתה מתקדם בתוכניות היקר יותר של Mailchimp.
החיסרון האמיתי היחיד של Mailchimp הוא שהיא לא באמת מכילה את תכונות השיווק והאוטומציה כבדות המשקל של אימייל שעסקים רציניים צריכים, אפילו בתוכנית הפרימיום שלה, שמתחילה ב-$299 לחודש.
עם זאת, לא יקרה משהו רע אם תשתמש בבונה דפי הנחיתה שלהם, יש להם את כל מה שצריך כדי ליצור קמפיין איכותי.
16: Launchrock
יתרונות:
- זה בחינם
- בונה סופר מהיר
- תכונות קידום
- ניתוח
חסרונות:
- אין בדיקת A/B
- התאמה אישית מוגבלת
- מתאים רק לעסקים קטנים יותר
Launchrock הוא למעשה בונה אתרים בסיסי אבל אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור דפי נחיתה בחינם . פלטפורמה זו מכוונת את עצמה ליזמים וסטארטאפים חדשים יותר מאשר לעסקים ארגוניים. לאחר יצירת הדף שלך, תוכל לשתף אותם בחברתיים ולגרום להם לגלות אותם על ידי קהל Launchrock הקיים כדי להגביר את החשיפה.
אתה לא מקבל בדיקות A/B עם Lanuchrock אבל יש מבחר בריא של כלי ניתוח כדי לעקוב אחר הביצועים. אנחנו לא מדברים על תכונות עשירות עם Launchrock; במקום זאת, אתה מסתכל על חלופה פשוטה, חינמית ורב-תכליתית לפלטפורמות בתשלום.
17: KickoffLabs
יתרונות:
- דפי נחיתה ללא הגבלה, תחרויות חלונות קופצים והפניות
- בדיקת A/B עם כל החבילות
- ניתוח
- תכונות קידום
חסרונות:
- קמפיינים ומבקרים מוגבלים
- התאמה אישית מוגבלת
- אינטגרציות מוגבלות
שוב, KickoffLabs מציעה הרבה יותר מדפי נחיתה. ליתר דיוק, הוא נועד לעזור לך להשיק ולקדם מוצרים/שירותים חדשים עם מספר תכונות. מלבד דפי נחיתה, אתה יכול לתת פרסים ללקוחות על הפניות ולרוץ תחרויות.
אתה מקבל גם ניתוח, בדיקות A/B והגנה מפני הונאה כדי למנוע כניסות מזויפות לתחרות והפניות.
התמחור הוא באותו מגרש כמו שאר הכלים שאנחנו בוחנים היום, אבל יש הגבלה די כבדה על מספר המבקרים והקמפיינים. כל קמפיין הוא בעצם רשימה של לידים שיכולים להגיע ממספר דפי נחיתה. עם זאת, מבקר ייחודי נחשב כמי שצופה בטופס KickoffLabs או מפעיל בקשת API. אני נוטה לגלות שתגיע למגבלת המבקרים לפני שתמקסם את מסעות הפרסום שלך
אני נוטה לגלות שתגיע למגבלת המבקרים לפני שתמקסם את מסעות הפרסום שלך, אבל המגבלות מתגלות במהירות בכל מקרה.
18: Landing Lion / Makeswift
יתרונות:
- ספרייה הגונה של תבניות למטרות שונות – ספר אלקטרוני, בקרוב, מתנה, טופס לכידת לידים וכו’.
- חופש עיצובי רב
- אפשרויות אינטגרציה חזקות
- כלי אופטימיזציה של SEO
- תכונת השמעת מבקרים מאפשרת לך לראות את התנהגות המבקרים
חסרונות:
- לא האפשרות הזולה ביותר בשוק
- עתיד לא ברור עם השקת Makeswift
Landing Lion הוא קצת קלאסיקה של פולחן בתחום בוני דפי נחיתה שהרבה אנשים אולי לא ידעו עליה. זה לא הבונה הטוב ביותר בשוק לפי הסטנדרט של היום, אבל הוא מכיל כמה תכונות ייחודיות כמו הפעלת מבקרים שמראה לך מה המשתמשים עושים בדפי הנחיתה שלך – כלי נהדר לאופטימיזציה של המרות.
למרבה הצער, Landing Lion כבר לא זמין. החברה הושקה מחדש בשם Makeswift ותוכלו למצוא מידע נוסף על כך כאן , אם אתם מעוניינים.
החברה הזהירה את משתמשי Landing Lion שהם יצטרכו לעבור אל Makeswift כדי לשמור על התוכן שלהם פעיל לאחר תאריך ההשקה מחדש. מה שאנחנו עדיין לא יודעים זה כמה מ-Landing Lion ישרוד בעולם שלאחר Makeswift.
Makeswift הוא בונה אתרים חדש ללא קוד שמבטיח לשנות את הדרך בה אנו בונים דפים – רק הזמן יגיד אם הוא יכול לעמוד במילה שלו. אתה יכול לבקש גישה כדי להפוך לאמץ מוקדם.
19: Elementor אלמנטור
יתרונות:
- בונה דפי וורדפרס במחיר סביר
- גרסה חינמית זמינה
- חופש עיצובי רב
- ממשק פשוט
- ספריה גדולה של תבניות
חסרונות:
- כמה תקלות
- שוליים גדולים עלולים לגרום לבעיות פריסה מדי פעם
אלמנטור ביססה את עצמה כתוסף לבניית דפים של וורדפרס. אתה רק צריך לבקר בדף הוורדפרס של התוסף כדי לראות עד כמה המוניטין שלו גבוה בקרב המשתמשים – ציון ביקורת ממוצע של 5/5 מתוך יותר מ-5,000 ביקורות וגדל.
אלמנטור מציעה תוכנית חינמית שעשויה לספק את כל מה שאתה צריך כסוג של בונה דפי נחיתה של וורדפרס. עם זאת, אתה יכול לפתוח תכונות נוספות כמו עוד מאות תבניות, בונה ערכות נושא, תוכן דינמי ואפקטי תנועה על ידי הרשמה לתוכניות בתשלום שלה, שנעות בין $49 ל- $199 לשנה.
20: Shortstack
יתרונות:
- כלי עמוד נחיתה מונחה קמפיין
- תכונות מובנות ליצירת לידים
- אינטגרציה חברתית ואימייל
- תכונות שיווק משולבות בדוא”ל
חסרונות:
- לא יוצר את דפי הנחיתה הטובים ביותר
- תבניות די מתוארכות
- מחירים התחלתיים יקרים יחסית
Shortstack היא אפשרות מעניינת במובן שבו בונה דפי הנחיתה לא מרשים במיוחד. עם זאת, הכוח הגדול של Shortstack הוא בכך שהוא מאפשר לך ליצור קמפיינים ליצירת לידים כמו תחרויות חברתיות, הורדות קופונים, מתנות ומסעות פרסום להרשמה בדוא”ל.
אם אתה שמח ליצור דפי נחיתה משלך מאפס בעורכים של ShortStack (התבניות לא מספיקות) אז אתה יכול ליצור ולנהל את הקמפיינים האלה בקלות יחסית.
21: Ucraft
יתרונות:
- בונה דפים אינטואיטיבי
- עמודים ללא הגבלה בכל התוכניות
- מבחר חזק של תבניות
- חופש עיצובי רב
- אנליטיקה מובנית
- הצפנת SSL בכל התוכניות
- תמחור תחרותי מאוד
- גרסה חינמית זמינה
חסרונות:
- אין בדיקת A/B
- אין אינטגרציות בגרסה החינמית
Ucraft הוא בונה אתרים חדשני עם כלי ייעודי לגרירה ושחרור של דפי נחיתה. יש גרסה חינמית זמינה המאפשרת לך לבנות מספר בלתי מוגבל של דפים עם הצפנת SSL כלולה, רוחב פס בלתי מוגבל, כלי SEO ומערכת תכונות חזקה באמת, כסטנדרט.
גם גרסאות בתשלום הן במחיר סביר – וזה ממעיט בדברים. המחירים מתחילים ב-$10 לחודש ומקסימום ב-$69 לחודש, מה שנותן לך הרבה תכונות עבור הכסף שלך.
חבל שאתה לא יכול לקבל בדיקות A/B על אף אחת מהתוכניות ואי נוחות קלה שאין אפשרויות אינטגרציה בגרסה החינמית, אבל קשה לבקר בנקודות המחיר האלה.
22: Themify
יתרונות:
- בונה דפים פשוט וקל לשימוש
- מבחר טוב של ערכות נושא ותבניות
- תמחור סביר אם אתה משלם עבור תוכנית מאסטר קלאב
- כל ערכת נושא מגיעה עם כמה תבניות של דפי נחיתה
חסרונות:
- יקר על בסיס נושא אחר נושא
- לא הממשק החלק ביותר
Themify דומה ל-Elegant Themes במובן זה שהוא מייצר וורדפרס. החברה מספקת גם תוסף לבניית דפים שמשתלב עם הנושאים העדכניים ביותר שלה, והופך אותם לעורך ויזואלי שבו אתה יכול להשתמש כדי לבנות אתרים מותאמים אישית ודפי נחיתה.
הבנאי פשוט וקל יותר לשימוש מזה של Divi אך גם פחות חזק ומוגבל מבחינת אפשרויות עיצוב. עם זאת, אתה עדיין מקבל מידה סבירה של חופש עיצובי, גם אם הממשק אינו חלק כמו חלק מהאפשרויות האחרות שבדקנו במאמר זה.
מהו פלטפורמת / אתר דפי הנחיתה הטוב ביותר עבורך?
לסיכום, אם אתה רוצה את התכונות הטובות ביותר ואת רוב ההתאמה האישית, Unbounce הוא עדיין הכלי שצריך ללכת עליו. יש קצת עקומת למידה אבל אתה פשוט יכול לעשות איתה יותר. זה גם מגיע עם תכונות בדיקת A/B הטובות ביותר המוצעות על ידי כל אחד מהכלים הללו ומשוב ניתוח איכותי. ואז יש לך Unbounce Convertibles, שמביא חלונות קופצים לדפי נחיתה של Unbounce (אם זה הקטע שלך).
אם אתה רוצה פחות כוח ויותר מהירות, תסתכל על Instapage. זה מטורף באיזו מהירות אתה יכול להפעיל דפי נחיתה אופטימליים עם Instapage, גם אם זה לא תואם ל-Unbounce לצורך גמישות. זה גם לא מגיע עם תכונות מוקפצות מקוריות – משהו שצריך לקחת בחשבון (אינך חייב להשתמש בהן!).
ל-Wishpond ול-Leadpages יש את היתרונות והחסרונות שלהם, תלוי באיזו נקודת מחיר אתה מחפש. כך או כך, ארבע האפשרויות המובילות הללו הן כולן כלים נהדרים ובהחלט שווה לבדוק.
אם אתה מחפש יותר מאשר בונה דפי נחיתה ייעודי, כדאי לבדוק את האפשרויות האחרות ברשימה זו. יש שם כמה כלים ממש טובים לבניית אתרים שלמים, קמפיינים בדוא”ל ואסטרטגיות ליצירת לידים. אם כל מה שאתה צריך זה בונה דפי נחיתה ייעודי, Unbounce ותשע האפשרויות האחרות שבדקנו קודם כל שקשה לנצח. עם זאת, יש הרבה כלים אחרים שמכניסים תכונות נוספות לתמהיל וכמה בוני אתרים פשוטים להפתיע שמסוגלים בצורה מושלמת לעזור לך להרכיב דפי נחיתה.