לא מצליח להתקין אנדרואיד אוטו? זה הפתרון



אנדרואיד אוטו זו תכונה המאפשרת לך להשתמש באפליקציות ובתכונות של הטלפון שלך, כגון מפות, מוזיקה והודעות, על תצוגת לוח המחוונים של המכונית שלך. לא מצליח להתקין אנדרואיד אוטו? זה הפתרון

אנדרואיד אוטו Android Auto היא תכונה המאפשרת לך להשתמש באפליקציות ובתכונות של הטלפון שלך, כגון מפות, מוזיקה והודעות, על תצוגת לוח המחוונים של המכונית שלך. הוא נועד להקל ובטוח יותר להשתמש בטלפון בזמן נהיגה על ידי הצגת האפליקציות והתכונות על מסך גדול במכונית ומאפשרת לך לשלוט בהן באמצעות הפקדים או הפקודות הקוליות של המכונית. Android Auto זמין במכוניות חדשות רבות, וניתן להוסיף אותו גם למכוניות ישנות יותר באמצעות מכשיר אפטרמרקט תואם. הוא נועד לעבוד עם טלפונים אנדרואיד, והוא יכול להיות שימושי ממגוון סיבות, כולל ניווט, שיחות דיבורית ובידור. לפני שנתחיל אלה האפליקציות המומלצות לאנדרואיד אוטו:

אפליקציות מומלצות לאנדרואיד אוטו:

הנה כמה אפליקציות שמומלצות בדרך כלל לשימוש עם אנדרואיד אוטו | Android Auto:

  1. Waze – אפליקציית ניווט GPS המספקת עדכוני תנועה בזמן אמת, התראות על מלכודות מהירות משטרתיות ויכולת לדווח על תאונות ואירועים אחרים בכביש.
  2. Spotify – אפליקציית הזרמת מוזיקה המאפשרת להאזין למיליוני שירים בטלפון או בטאבלט, ולשלוט בהשמעה דרך ממשק Android Auto.
  3. Pocket Casts – אפליקציית פודקאסט המאפשרת לגלות, להוריד ולהאזין לפודקאסטים תוך כדי תנועה.
  4. WhatsApp – אפליקציית הודעות המאפשרת לשלוח ולקבל הודעות טקסט, קול ווידאו עם חברים ובני משפחה.
  5. גוגל מפות – אפליקציית ניווט שפותחה על ידי גוגל המספקת הנחיות מפורטות, עדכוני תנועה בזמן אמת ויכולת חיפוש נקודות עניין לאורך המסלול.

כדי להתקין את אנדרואיד אוטו בטלפון הנייד, בצע את השלבים הבאים:

אלו הן רק כמה דוגמאות, ויש עוד הרבה אפליקציות זמינות התואמות ל-Android Auto. תוכל למצוא רשימה מלאה של אפליקציות על ידי מעבר לחנות Google Play בטלפון וחיפוש “Android Auto”.

לא מצליח להתקין אנדרואיד אוטו? זה הפתרון

לא מצליח להתקין אנדרואיד אוטו? זה הפתרון
לא מצליח להתקין אנדרואיד אוטו? זה הפתרון
  1. ודא שהטלפון שלך פועל עם Android 5.0 (Lollipop) ומעלה.
  2. חבר את הטלפון שלך למכונית שלך באמצעות כבל USB. אם תצוגת המכונית שלך תומכת בחיבור אלחוטי, תוכל גם להתחבר באופן אלחוטי.
  3. פתח את אפליקציית Android Auto בטלפון שלך.
  4. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להשלים את ההגדרה.

אם אין לך את אפליקציית אנדרואיד אוטו | Android Auto בטלפון שלך, תוכל להוריד אותה מחנות גוגל – התקנה מ- גוגל פליי Google Play.

הערה: מכוניות מסוימות עשויות לדרוש ממך להתקין אפליקציה או תצורה ספציפית כדי להשתמש ב-Android Auto. עיין במדריך של המכונית שלך או פנה ליצרן לקבלת מידע נוסף.

סרטון הסבר: איך להתקין אנדרואיד אוטו