נבחן כמה דוגמאות לעיצוב באנרים ברשת מחברות שונות ברחבי העולם. נדון גם במה הופך באנרים אינטרנטיים טובים וכיצד תוכל ליצור את מודעות הבאנר שלך.
אתה ללא ספק תיתקל בכל מיני אתרים עם באנרים בזמן שאתה גולש באינטרנט. פרסומות גרפיות אלו מופיעות בדרך כלל בחלק העליון של אתר אינטרנט ומשמשות לקידום מוצר או שירות.
בפוסט זה בבלוג, נבחן כמה דוגמאות לעיצוב באנרים ברשת מחברות שונות ברחבי העולם. נדון גם במה הופך באנרים אינטרנטיים טובים וכיצד תוכל ליצור את מודעות הבאנר שלך.
אחד ההיבטים הקריטיים ביותר ביצירת מודעות באנר מתאימות באינטרנט הוא לוודא שהן מושכות את העין. זה אומר שימוש בצבעים בהירים ועיצוב מרגש. הבאנר צריך להיות גם קל לקריאה והבנה. הוא צריך להכיל קריאה ברורה לפעולה, כגון "לחץ כאן למידע נוסף".
שיקול חשוב נוסף הוא גדלי הבאנרים. זה צריך להיות גדול מספיק כדי להיראות אבל לא כל כך גדול שהוא תופס יותר מדי מקום בדף.
בעת עיצוב מודעת באנר האינטרנט שלך, חיוני לקחת בחשבון גם את גודל הקובץ. לדוגמה, לבאנרים גדולים מדי בגודל הקובץ ייקח זמן רב מדי להיטען, מה שיוביל לכך שאנשים יעזבו את האתר שלך לפני שיראו את הבאנר.
אבל קודם כל, בואו נבין מה זה באנר אינטרנט.
מהו באנר אינטרנט?

באנר אינטרנט הוא תמונה דיגיטלית המוצבת באתר כדי לקדם מוצר, שירות או מותג. באנרים מגיעים בכל הצורות והגדלים, אך רובם מלבניים ובעלי כיוון אופקי.
בדרך כלל, באנרים ממוקמים בחלק העליון או התחתון של דף אינטרנט, אם כי ניתן למקם אותם גם באמצע התוכן. לפעמים, באנרים מונפשים או כוללים אלמנטים אינטראקטיביים כגון משחקים או סקרים.ניתן לראות גם באנרים מקוריים, הנראים כמו כתבה לגיטימית.

באנרים באינטרנט יכולים להיות כלי שיווק מעשיים, אבל הם צריכים להיות מעוצבים היטב ורלוונטיים לאתר שבו הם ממוקמים. בשימוש נכון, באנרים יכולים לעזור להגביר את המודעות למותג ולהוביל תנועה לאתר. אתה יכול ליצור מודעות באנר משלך באמצעות כלי עיצוב גרפי כמו קנבה.
כעת, לאחר שהבנו מהו באנר אינטרנט, בואו לדעת כיצד תוכלו ליצור באנר יעיל לאתר שלכם.
מה הופך באנר (מודעה) אינטרנט לטוב?
יש הרבה כלים לעיצוב גרפי בשוק, אבל אנחנו ממליצים להשתמש ב-קנבה כי זה חינמי וקל לשימוש. עם קנבה, אתה יכול ליצור את באנר המיתוג שלך מאפס על ידי הצבת הלוגו שלך או בחירה מתוך ספרייה של תבניות באנר מעוצבות מראש.
זה יעזור אם תזכור כמה דברים בעת עיצוב מודעות באנר אינטרנט. הטיפים הבאים יעזרו לכם ליצור באנר יעיל שיביא לתוצאות:
תשאיר את זה פשוט
מודעות הבאנר הטובות ביותר הן בדרך כלל אלו שהן פשוטות ולעניין. לדוגמה, מודעת באנר עם יותר מדי טקסט או תמונות תהיה מבלבלת ופוגעת במשתמשים.
השתמש בצבעים בהירים

צבעים בהירים נוטים יותר למשוך את תשומת ליבו של המשתמש מאשר צבעים עמומים או עמומים. לדוגמה, אם הבאנר שלך מיועד למכירה או לאירוע מיוחד, שקול להשתמש בצבעים עזים ומושכי עין כמו אדום או צהוב.
השתמש בתמונות באיכות גבוהה
הקפד להשתמש בתמונות באיכות גבוהה במודעת הבאנר שלך. תמונות מטושטשות או מפוקסלות יגרמו לבאנר שלכם להיראות לא מקצועי ולא יתנו למשתמשים רושם טוב על המותג שלכם. ישנם אתרים רבים שבהם אתה יכול לקבל תמונות HD, כגון Pixabay , Pexels , Freepik
הפוך את הקריאה לפעולה ברורה

מודעת הבאנר שלך צריכה לכלול קריאה ברורה לפעולה, כגון "לחץ כאן למידע נוסף". במקום זאת, משתמשים צריכים להיות מסוגלים להבין מה הם צריכים לעשות לאחר שהם רואים את הבאנר שלך.
בדוק את הבאנר שלך
לפני שתשיק את מודעות הבאנר שלך, בדוק אותן במכשירים שונים ובדפדפנים אחרים. זה יבטיח שלמשתמשים תהיה חוויה חיובית עם הבאנר שלך, לא משנה איך הם רואים אותו.
השתמש בטיפוגרפיה סגנונית

טיפוגרפיה היא מרכיב חיוני בעיצוב מודעות באנר אינטרנט. הקפד להשתמש בגופן קל לקריאה והפכו את הטקסט לגדול מספיק כדי להיראות מרחוק.
צור היררכיה
עיצוב מודעת באנר בהיררכיה הוא המפתח להעברת מסר ברור. המידע החשוב ביותר צריך להיות בחלק העליון של הבאנר, עם המידע הפחות קריטי למטה.
זה יעזור למשתמשים להבין את המסר של מודעות הבאנר שלך ולנקוט פעולה על סמך מה שהם רואים. הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה ומובחנת משאר הטקסט.
השתמש ברווח לבן
רווח לבן/מסגרת, או רווח שלילי, הוא האזור שמסביב לאלמנטים של עיצוב מודעת הבאנר שלך. חיוני להשתמש ברווח לבן בבאנר שלך כדי לתת לעין מקום לנוח ולהקל על ההבנה של הבאנר.
יותר מדי עומס יגרום למודעות הבאנר שלך להיראות עמוסות ויקשה על המשתמשים להתמקד בחלקים החיוניים.
השתמש באיורים
לפעמים איורים מביאים את הרעיון שתמונה אמיתית לא יכולה להיות במודעות באנר. לכן, אם אתה מתקשה למצוא את התמונה הנכונה, שקול להשתמש באיור במקום זאת.

הקפידו להשתמש באיורים הקשורים למותג ולמסר שלכם.
שמור על זה מאורגן
מודעות באנר מגיעות בכל הגדלים השונים; הגבלת באנר הגיבור (באנר גדול) לאורך מסוים תקשה עליך להסתגל לגדלים שונים לפי דרישת האתר.
תמיד תהיה לך גרסת שולחן עבודה, נייד וטאבלט של מודעת באנר האינטרנט שלך. זה יקל עליך לשנות את הגודל לפי הצורך ויבטיח שלמשתמשים תהיה חוויה חיובית לא משנה איך הם רואים את הבאנר שלך.
צור סימטריה
השגת סימטריה ואיזון באנר המודעה שלך חיונית ליצירת עיצוב מושך מבחינה ויזואלית. נסה לפזר באופן שווה את האלמנטים בבאנר שלך כדי להיראות מאוזן ומגובש.
שחק עם גופנים וצבעים

יש אינסוף אפשרויות בכל הנוגע לגופנים וצבעים. תהנה מההיבט הזה של העיצוב שלך והתנסה בשילובים שונים עד שתמצא משהו שנראה נכון.
רק הקפד להשתמש בגופן קל לקריאה וקריא.
השתמש ב-Motion Graphics
גרפיקה בתנועה היא דרך מצוינת להוסיף עניין ומשיכה ויזואלית לבאנר שלך. באמצעות אנימציה, אתה יכול למשוך תשומת לב ולהעביר בצורה יצירתית את המסר שלך. הפורמט המשמש לבאנרים נקרא גיף GIF (פורמט Graphics Interchange Format)
שים לב לאורך העותק שלך

עותק הבאנר שלך צריך להיות קצר ומתוק. הגע לנקודה במהירות והשתמש בשפה פשוטה שכולם יכולים להבין. הימנע משימוש בז'רגון בתעשייה או במונחים טכניים שאולי אינם מוכרים לכולם.
הפוך אותו לבלוט
יש הרבה באנרים ברשת, אז אתה צריך לוודא שהבאנר שלך בולט מהשאר. היה יצירתי עם העיצוב שלך והתנסה באלמנטים שונים עד שתמצא משהו שצץ.
אל תנסה למכור רק דרך המודעה שלך.

הבנת המשתמשים והבנת מה יש בהם עבורם היא חיונית. לרוב, משתמשים גוללים במודעת הבאנר מבלי להציץ בה אפילו מכיוון שאנו מנסים למכור את המוצר/שירותים שלנו במקום לספק ערך למשתמשים. לכן, לפני שאתה לוחץ על כפתור הפרסום, ודא שעותק המודעה שלך מתמקד במשתמש ולא מתמקד רק במכירת המוצר שלך.
נסה עיצוב מינימלי

לפעמים, אתה צריך להיות בנקודה ולתת למוצר/שירותים לדבר בעד עצמם. לדוגמה, נסה להשתמש במספר קטן יותר של צבעים, תמונות וגופנים כדי לגרום לזה להיראות נקי יותר וידידותי יותר למשתמש.

היה עקבי עם זהות המותג שלך .
ודא שמודעת הבאנר שלך תואמת את זהות המותג שלך. השתמש באותה ערכת צבעים, גופנים וסגנון שהיית משתמש בו בכל חומר שיווקי אחר. בנוסף, זה יעזור למשתמשים לזהות במהירות את המותג שלך ולבנות אמון.
הגהה את העותק שלך
זה אחד הדברים הכי חשובים לעשות לפני שאתה לוחץ על כפתור הפרסום. ראשית, הקפד לקרוא הגהה בעותק שלך עבור שגיאות דקדוק ושגיאות הקלדה. שגיאות קלות אלו יכולות להשפיע באופן משמעותי על האופן שבו המשתמשים תופסים את המותג שלך.
מודעות באנר הן דרך מצוינת לקדם את המותג שלך ולהגיע ללקוחות חדשים. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל ליצור מודעות באנר יעילות, מושכות ויזואלית ומותאמת למותג.
אלפי מודעות פרסום לדוגמה – אתרי אינטרנט מעולים עם באנרים ומודעות
רשמנו כמה מהאתרים הטובים ביותר עם ההשראה של באנר כדי לעזור לך להתחיל את הפרויקט הבא שלך.
Awwwards
אחד היעדים הפופולריים ביותר להשראה לעיצוב אתרים, Awwwards הוא מקום נהדר למצוא בו עיצובי באנרים יצירתיים. האתר כולל מדור ייעודי למודעות באנר, בו ניתן לעיין באפשרויות שונות.
Behance
Behance הוא עוד משאב מצוין למציאת השראה יצירתית. הפלטפורמה כוללת מגוון רחב של פרויקטים ממעצבים מובילים ברחבי העולם. אתה יכול להשתמש בפונקציית החיפוש כדי לראות מודעות באנר שמתאימות לסגנון שלך.
Inspiration Feed
פיד השראה הוא מקור מצוין לרעיונות יצירתיים לכל היבטי העיצוב, כולל מודעות באנר. האתר כולל מגוון רחב של עיצובים של מודעות באנר המסווגות לפי ענף וסגנון.
Bestfolios
לגבי UI UX ופרסום, Bestfolios הוא אחד ממשאבי ההשראה הטובים ביותר. האתר כולל מגוון רחב של עיצובים של מודעות באנר המסווגות לפי ענף וסגנון.
Dribbble
זהו אתר פרימיום שבו קריאייטיבים ברחבי העולם חולקים את עבודתם. השתמש בפונקציית החיפוש וסנן לפי קטגוריה כדי למצוא השראה מצוינת לעיצוב באנרים.
פינטרסט
אתר זה הוא מכרה הזהב לאנשים יצירתיים; יהיו לך מיליוני רעיונות באתר זה. אתה יכול לחפש מילות מפתח ספציפיות או לדפדף בין הלוחות השונים כדי למצוא השראה נהדרת למודעות באנר. החלק הטוב ביותר בפינטרסט הוא שאתה יכול למצוא דרכו אתרים נוספים. אתה יכול ליצור לוחות שבהם זה מאפשר לך להצמיד את המודעה האהובה שלך, קריאייטיב או כל מה שאתה מעוניין בו.
אינסטגרם
דרך מצוינת נוספת להתעדכן לגבי מדיה חברתית היא לעקוב אחר מותגים משפיעים באינסטגרם. אתה יכול לשמור את הרעיונות שלך טריים ומעודכנים על ידי מעקב אחר המגמה. כמו כן, תוכל ליצור קשר עם מובילי התעשייה וללמוד מהם.
סיכום
אלו הם כמה מהמשאבים הטובים ביותר למציאת השראה לעיצוב באנרים יצירתיים. על ידי בחינת אפשרויות אלה, תוכל לקבל מושג טוב יותר על מה אפשרי ולמצוא את העיצוב המושלם לצרכים שלך.