6 דרכים יצירתיות שבהן תוכל להשתמש בטכנולוגיית טקסט לדיבור

טקסט לדיבור שימושי במספר תרחישים, ומדריך זה יראה לך כמה מהדרכים היצירתיות ביותר בהן תוכל להשתמש בטכנולוגיה.

טכנולוגיה יכולה להיות גם מעשית וגם יצירתית, וטקסט לדיבור הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו השניים יכולים להשתלב. התוכנה אמנם נוצרה בתחילה עבור אנשים עם לקויות ראייה, אך כיום היא משמשת גם להפקת מוזיקה, הוספת אלמנט קומי לסרטונים, וחיסכון כסף וזמן על שחקני קול יקרים.

אם אתה סקרן לגבי הדרכים היצירתיות שבהן אתה יכול להשתמש בטכנולוגיית טקסט לדיבור, המשך לקרוא.

1. הוסף קול בינה מלאכותית להרכבי המוזיקה שלך

לפני כמה עשורים, אנשים היו מפקפקים בקונספט של אמן בינה מלאכותית, אבל בשנים האחרונות הרעיון צובר פופולריות, במיוחד במזרח אסיה. אולי אחד מאמני הבינה המלאכותית הידועים ביותר הוא Hatsune Miku, שפותח על ידי Crypton Future Media באמצעות תוכנת Vocaloid .

אבל אתה לא בהכרח חייב להשתמש ב- Vocaloid בהפקות המוזיקה שלך; טקסט לדיבור רגיל יכול להיות יצירתי באותה מידה, כקטע קטן או עבור השיר כולו. זה פופולרי במיוחד במוזיקה אלקטרונית. בדוק את השיר הזה שמשתמש בטקסט לדיבור:

2. הוסף טקסט לדיבור עבור סרטוני המדיה החברתית שלך

טיקטוק הפכה פופולרית לשימוש בטקסט לדיבור על פני סרטונים בשנים האחרונות, לעתים קרובות למען אפקט קומי, אך נעשה שימוש בטקסט לדיבור במשך שנים בפלטפורמות אחרות כמו יוטיוב.

התוכנה לא רק הופכת את המדיה החברתית לנגישה יותר, אלא שהיא מושלמת לכל מי שרוצה להישאר אנונימי באינטרנט או למי שלא מרגיש בנוח להשתמש בקול שלו.

בנוסף, קל יותר ליצור קריינות מצוינת של טקסט לדיבור מאשר צורך לצלם מחדש הקלטות ווקאליות, שלעיתים קרובות גוזל זמן, דורש מספר צילומים וייתכן שתזדקק לתוכנה ספציפית שקשה לשימוש או יקרה לקנייה.

להלן דוגמה לאופן שבו יוטיובר משתמש בטכנולוגיה כדי להפוך את הסרטון למטה לבדר יותר.

3. השתמש בטקסט לדיבור בסרטוני הקידום שלך

כאשר אתה מקדם את החברה, המוצר או המותג שלך, חשוב לוודא שהפרסום שלך לא רק נגיש אלא גם מעניין. מכיוון שבני אדם הם יצורים מרובי פנים העוסקים בעולם בצורה שונה, הדרך הטובה ביותר לגשת לסרטון תדמית היא לכלול כמה שיותר אלמנטים אינטראקטיביים.

אם אתה רק מראה מילים על מסך, רוב הסיכויים שחלק מהאנשים לא יוכלו לקרוא את זה, עם זאת, לאחר הוספת הקול, פתאום יש לך את מלוא תשומת הלב שלהם. ראה את הפרסומת למטה עבור Ivona TTS (בשימוש בסרטון) שיכולה להמיר טקסט לדיבור בכל שפה כולל עברית.

הורדה: Ivona לאנדרואיד (חינם)

4. הוסף טקסט לדיבור לאתר שלך

בדיוק כמו סרטוני תדמית, לחלק מהאנשים אין זמן או סבלנות לקרוא מאמר, במיוחד בגלל שהחיים המודרניים הם כל כך מהירים, וטווח הקשב שלנו מוגבל. אם אתה יכול להוסיף טקסט לדיבור לאתר שלך, אתה נותן לאנשים את ההזדמנות לבצע ריבוי משימות ולחסוך זמן בזמן האזנה למאמרים שלך.

בנוסף, קריינות למאמרים שלך יכולים להפוך אותם למשכנעים יותר, במיוחד אם הם בצד הארוך יותר, ואם אתה נותן לקורא את האפשרות לבחור רמקול שאליו הוא מתחבר, סביר יותר שהם יעכלו את המידע.

5. השתמש ב – טקסט לדיבור למצגות

האם אתה לומד, או שאתה בעל עסק? אם אתה מרבה לעשות מצגות, טקסט לדיבור יכול לסייע בהגשה. חלק מהאנשים נוטים יותר לאודיו ונוטים יותר להשתתף כשהם שומעים את המילה המדוברת, אבל אם המצגת שלך ארוכה במיוחד, ייתכן שתבחר להשמיע פחות אודיו; זה המקום שבו קריינות יכול להיות מועיל.

בנוסף, תלוי בפני מי אתה מציג ובאיזה תוכנה אתה משתמש, טקסט לדיבור יכול גם לסייע עם מחסומי שפה. תוכנות מסוימות של טקסט לדיבור מאפשרות לך לבחור בין מגוון הדגשים, בעוד שאחרות יתורגמו לשפה אחרת לגמרי.

6. הגה את עבודתך

עם העולם העמוס בו אנו חיים, אולי אין לנו זמן לשבת ולהגהה את העבודה שאנו עושים, אבל אנחנו יכולים להקשיב. אם נלחצת זמן ואינך מסוגל לסרוק את העבודה שלך בשקידה, טקסט לדיבור יכול לקרוא בקול את מה שכתבת, ותשמע אם עשית שגיאות כלשהן. בדרך זו, אתה יכול לבצע משימות אחרות תוך הגהה בעצם.

אינסוף אפשרויות עם טקסט לדיבור

בין אם אתה יוצר תוכן למטרות בידור או רוצה לתקשר בדרכים נגישות יותר, לטקסט לדיבור יש כל כך הרבה אפשרויות;. הטכנולוגיה מתקדמת והופכת לזמינה יותר, כך שבאמת אין שום תירוץ לא להשתמש בה.