מהו הגודל הנכון לסרטוני וידאו ומודעות פרסום ב- טיקטוק ?



טיקטוק הוא אחד מכלי השיווק הפופולריים אהובים ביותר, כמשתמשים אנו חייבים להכיר את הגדלים ואיכות הסרטונים שאנו מעלים.

עם עליית השיווק ברשתות החברתיות, מותגים ועסקים מצאו לא מעט דרכים חדשות להתחבר עם הקהל שלהם. אחד מכלי השיווק האהובים ביותר כרגע הוא אפליקציית טיקטוק (TikTok), שהפכה במהירות לאחת מאפליקציות המדיה החברתיות המובילות בעולם. יש לה למעלה מ-350 מיליון משתמשים חודשיים והיא לא מפסיקה לצמוח. המפתח להגברת המעורבות בפלטפורמה זו הוא שימוש בגודל סרטוני ההווידאו הנכון של טיקטוק – בנוסף, כמובן, הפקת תוכן מעניין ואיכותי.

יצירת סרטונים הפכה להרבה יותר פשוטה בזכות הכלים ותוכנות האונליין הזמינות כעת. ישנם לא מעט כלים שיכולו לעזור לכם ליצור סרטוני טיקטוק מרגשים ו- ויראליים. אבל יש להיזהר מהדברים הקטנים. כדי לקבל את גודל סרטון הווידאו הנכון של טיקטוק, למשל, חשוב מאוד כשאתה משתמש באפליקציה למטרות שיווק.

במדריך זה, תלמד את כל מה שאתה צריך לדעת על פרסום סרטון הווידאו המושלם ב-טיקטוק כדי להגדיל את השפעת המותג שלך. אנו נסקור את כל הפרטים, ממידות סרטון הווידאו המומלץ של טיקטוק ועד לדרך המושלמת לפרסם מודעות ופוסטים בטיקטוק.

קבלת גודל הווידאו הנכון של טיקטוק (TikTok)

אורך הסרטון הרגיל של טיקטוק הוא 5 שניות עד 60 שניות. הגודל של סרטון ה-טיקטוק, לעומת זאת, אינו זהה לאורך הסרטון. גודל בסרטון של טיקטוק נקבע למעשה על ידי גודל הקובץ הכולל. מימדי סרטון הווידאו, רזולוציה וגורמים אחרים יכולים להשפיע על גודל הסרטון שלך ב-טיקטוק. הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות להעלאה, אך הנה ההגדרות האופטימליות ליצירת סרטון טיקטוק מעולה.

מהו גודל סרטון הווידאו הנכון לטיקטוק?

מעורבות הקהל תהיה תלויה באיכות הסרטון שלך. מידות הווידאו שלך ב-טיקטוק חייבות להיות 1080×1920 לתוצאות הטובות ביותר. יחס הגובה-רוחב הסטנדרטי של טיקטוק הוא 9:16 לחוויה החזותית הטובה ביותר. גם 1:1 נתמך, אבל זה לא יהיה סוחף כמו מילוי כל המסך.

תמונה או נוף?

עבור טיקטוק , עדיף לצלם את הסרטונים שלך במצב פורטרט. מערכת האלגוריתם של טיקטוק מציגה סרטונים בצורה אנכית, כך שאם הסרטון שלך מצולם במצב לרוחב, הם יעברו אופטימיזציה אוטומטית בהתאם לצפייה לאורך, מה שעלול להרוס את איכות הסרטון שלך.

אז מה גודל הווידאו המקסימלי של טיקטוק (TikTok)?

יש לציין שגודל הקובץ המרבי עבור סרטון טיקטוק משתנה בהתאם אם אתה משתמש במכשיר אנדרואיד או iOS של אפל.

אם אתה מעלה את הסרטון שלך מאנדרואיד, אתה יכול להשתמש בעד 72 MB. עבור משתמשי אייפון, זה 287.6 מגה-בייט (זה כמעט פי 4 תוספת!).

חווית המשתמש הכוללת די זהה בשתי המערכות אם אתה יודע איך לערוך את הסרטונים שלך. נכון לעכשיו, הסרטונים הארוכים ביותר שאתה יכול להעלות ל-טיקטוק הם באורך של -3 דקות. 

סוגי סרטוני וידאו ומודעות פרסום ב- טיקטוק

רוב משתמשי טיקטוק הם בין 13 ל-40 שנים. על ידי הגעה לקהל יעד גדול כל כך, כולל אוכלוסיית דור ה-Z , סרטוני וידאו של טיקטוק משפרות את הפוטנציאל העסקי של פלטפורמה זו.

טיקטוק מציעה גם מגוון רב של כלי פרסום ופתרונות לצמצום קבוצות המטרה שלך. אבל בזמן יצירת מודעות הפרסום, עליך להקפיד על גודל סרטון הווידאו המתאים של טיקטוק. הדבר הטוב ביותר הוא ש-טיקטוק מאפשרת עד 500 MB למודעות. מה שנותן לך הרבה מקום להעלאת תוכן באיכות גבוהה.

בָּסִיסמודעות רגילותמודעות חדשות
הרכב מודעות פרסום• סרטוני קריאייטיב • תמונת תצוגת פרסום• שם מותג או אפליקציה • תיאור מודעת הפרסום• סרטון קריאייטיב • שם מותג/אפליקציה • תיאור מודעה
יחס גובה עם רוחב• 9:16 • 16:9 • 1:1• 16:9 • 1:1
רזולוציית סרטוניםגדול או שווה ל-
• 540×960 פיקסלים
• 640×640 פיקסלים
• 960×540 פיקסלים
ללא הגבלה. הטוב ביותר אם גדול או שווה ל-
• 720×1080 פיקסלים
• 640×640 פיקסלים
• 1080×720 פיקסלים
סוג סרטון.mp4 .mov .mpeg .3gp .avi.mp4 .mov .mpeg .3gp .gif
זמן הסרטון5 עד 60 (עדיף עד 15 שניות)5 עד 60 (עדיף קצר)

סיכום

כעת, לאחר שכיסינו את כל קטעי התיאוריה המשעממים, בואו נצלול לכמה טיפים וטריקים של טיקטוק לאופטימיזציה של סרטוני וידאו!

  • לקבלת גודל סרטון הווידאו המושלם של טיקטוק, צור תמיד את סרטוני הווידאו שלך במצב פורטרט. לאחר מכן חתוך את הסרטונים שלך כדי ליצור סימטריה נכונה.
  • מודעות רגילות צריכות להיות בערך כ-9-15 שניות. מומלץ קצרים, פשוט ולעניין!
  • תוכן מעניין ומושך תשומת לב עשוי מקווים נקיים וצבעים מנוגדים יחד עם הגופן המושלם.
  • מוזיקה היא מה שעושה את טיקטוק כל כך חזק ועוצמתי. למד היטב את קהל המטרה שלך. המוזיקה שלך צריכה להיות עכשווית אבל מתאימה.