8 טיפים – איך להדפיס תמונות דרך האייפון או אייפד



אנחנו כבר יודעים שהאייפון הוא כלי נהדר לצילום תמונות. אבל האם זה מתפקד גם בעת הדפסת תמונות ? אז איך להדפיס תמונות באייפון או אייפד?

הרזולוציה של מצלמת המכשיר שלך מכתיבה את האיכות ואת גודל התמונות שלך. כדי לגלות אם הטלפון שלך יכול להפיק הדפסות תמונות באיכות גבוהה, תצטרך להסתכל על גודל המגה-פיקסל שלו.
אז למה בכלל מייצג מגה פיקסל? פיקסלים הם נקודות קטנות בחיישן הטלפון שלך הלוכדות אור וצבע. והקידומת מגה מציינת את כמות הנקודות האלה במיליונים.
מצלמת 6 מגה פיקסל פירושה שיש לה 6 מיליון פיקסלים. באופן כללי, ככל שספירת המגה-פיקסל של הטלפון שלך גבוהה יותר, כך תוכל להפיק הדפסות גדולות יותר.
אם יש לך אייפון 6 עם מצלמת 8 מגה פיקסל, תוכל להדפיס עד 10.88 x 8.16 אינץ’ לפני שהאיכות יורדת. בינתיים, אייפון 7 ברזולוציית 12 מגה-פיקסל יכול להדפיס עד 14.29 x 9.49 אינץ’ מכיוון שיש לו רזולוציה טובה יותר.


זה אומר ששניהם יכולים להתמודד עם הדפסות 4×6 בקלות, אם אתה מחפש למלא את האלבומים המשפחתיים האלה .
תוכל לגלות עוד על מפרט הטלפון הספציפי שלך על ידי ביקור באתר האינטרנט של אפל.

8 טיפים - איך להדפיס תמונות דרך האייפון או אייפד

מדריך: איך להדפיס תמונות באייפון או אייפד ?

עבור מה אתה מדפיס?

גורם מכריע נוסף שעליך לשקול עבור מה אתה רוצה להדפיס את התמונות שלך. כך תדע את הגודל המתאים לשימוש.
אם אתה אוהב להציג את התמונות שלך מקרוב לחברים שלך, אז היצמד לגדלי ההדפסה הסטנדרטיים. האפשרויות שאנשים משתמשים לעתים קרובות הן 4 x 6 או 5 x 7 אינץ’. הם גדולים מספיק כדי שאנשים ייהנו מהצפייה אבל קטנים מספיק כדי לשמור על הרזולוציה הטובה ביותר.
אבל מה אם אתה רוצה להדפיס תמונות גדולות שאתה רוצה להציג על הקיר שלך ? רוב מכשירי האייפון בימינו, כולל האייפון 6 הישן, יכולים לייצר הדפסים גדולים בגודל 8×10. וזה מספיק גדול עבור רוב השימושים.
אחרי הכל, אם אתה הולך יותר מהגודל הזה, תצטרך להקריב חלק מאיכות התמונה שלך.
אבל החדשות הטובות הן שהרזולוציה לא כל כך משנה כשמדובר בהדפסים גדולים. למה? כי אנשים נוטים להסתכל עליהם מרחוק אז הם לא ממש שמים לב לאובדן הפרטים.
כמובן, זה לא אומר שאתה יכול להדפיס את התמונות שלך בכל גודל שתרצה. לאחר נקודה מסוימת, הפיקסלים בתמונות האלה עדיין יהיו כה גדולים שתתחיל לאבד את האיכות.
ככלל, היצמד ל-21.76×16.32 אינץ’ לכל היותר עבור טלפונים של 8 מגה-פיקסל. לגבי גרסאות ה-12 מגה-פיקסל החדשות יותר, אתה יכול לקבל עד 28.59×18.99 אינץ’ מבלי לאבד יותר מדי איכות.

איך להשתמש ב-AirPrint

יש הרבה מדפסות איכותיות זמינות לצרכנים רגילים. אבל אם אתה מדפיס הרבה מהאייפון שלך, שקול לקנות אחד שתואם ל-AirPrint.
Apple AirPrint מאפשר לך לחבר את האייפון שלך באופן אלחוטי דרך ווי פיי (wifi) למדפסת שלך. זה נוח מכיוון שאתה לא צריך כבלים כדי לעשות זאת, ואתה יכול לבצע את המשימות שלך בקלות במכשיר שלך באמצעות אפליקציה .
חלק מהאפשרויות הטובות ביותר שיש לך כוללות:

  • HP Officejet Pro X551
  • Brother MFC-J6920DW
  • Canon Pixma MX922

כדי להשתמש ב-AirPrint, תצטרך להתאים תחילה את הטלפון והמדפסת שלך. לאחר החיבור, בחר כל אפליקציה תואמת AirPrint כגון Safari או Photos כדי להדפיס את הקובץ שלך.
פשוט הקש על כפתור השיתוף בחלק העליון של המסך ובחר את המדפסת שלך. אם עשית הכל נכון, אתה אמור לקבל תמונה מוכנה תוך פחות מדקה.
ומה אם יש לך מדפסת ישנה יותר שאין לה Airprint? אתה תמיד יכול לשלוח את התמונות שלך באמצעות דואר אלקטרוני או אחסון הענן המועדף עליך (כגון iCloud).
לאחר הורדת התמונות למחשב, תוכל להדפיס אותן כמו כל תמונה רגילה.

איזה נייר צילום כדאי לקנות?

מבריק ומט הם שני סוגים עיקריים של נייר צילום שתוכלו להשתמש בהם להדפסה. שניהם שונים במראה שלהם, אז אתה צריך להבין איזה מהם אתה מעדיף.
אם אתה רוצה שהתמונות שלך ייראו חדות, בחר מבריק. המשטח החלק שלו מאפשר לך לראות פרטים בתמונות שלך.
בינתיים, אם רוצה משהו אומנותי , כדאי לנסות מט במקום. יש לו משטח מרקם שגורם לתמונה להיראות אלגנטית. מכיוון שהוא לא כל כך מלוטש, הוא גם נוטה ליצור מראה רך יותר בניגוד למקבילו המבריק.
ניירות צילום מגיעים בגדלים שונים. אתה יכול לקנות אותם ב-4×6, 5×7, ואפילו 8×10. רוב המדפסות הביתיות יכולות להדפיס רק A4 סטנדרטי שהוא 11×8.5.
אם אתה רוצה להדפיס משהו גדול מזה, ללכת לבית דפוס תהיה בחירה טובה יותר.

איך להכין את התמונות שלך להדפסה?

כעת, כשיש לך את כל מה שאתה צריך, הגיע הזמן ללמוד כיצד להדפיס תמונה באמצעות המדפסת הביתית שלך.
לאחר שתלחץ על סמל ההדפסה על מסך המחשב שלך, תראה תיבת דו-שיח המציגה בפניך מספר אפשרויות. ראשית, עבור אל גודל נייר ובחר את זה שבו תרצה להשתמש בתפריט הנפתח.
לאחר מכן, לחץ על סוג נייר ובחר בין מט או מבריק. ולבסוף, עבור אל גודל תמונה ובחר את זה שתואם את מידות נייר הצילום שלך.
זה אולי יפתיע אותך, אבל אתה לא צריך לייצר הדפסות ברזולוציה גבוהה כל הזמן. הדפסה ברזולוציה נמוכה לא רק חוסכת לך דיו. אבל חוץ מזה, אנשים גם לא ישימו לב לפרטים המופחתים כשהם רחוקים מספיק מהתמונה, בכל מקרה.
כדי לשנות את איכות התמונה שלך, פתח את הקובץ בפוטושופ. לאחר מכן, עבור אל תמונה ובחר גודל תמונה. כעת, שנה את הרזולוציה ל-180 פיקסלים או השאר אותה ב-300 אם אתה רוצה את האיכות הטובה ביותר.
רק זכור לא לרדת יותר מהערך הזה, אחרת תקבל תמונה מפוקסלת.
עם זאת, הקטנת רזולוציית התמונה שלך אינה הכרחית ברוב המקרים אם אתה משתמש רק במדפסת ביתית. למעשה, אתה יכול אפילו ליצור הדפסות ברזולוציה גבוהה של 8×10 אפילו עם אייפון 6. במיוחד שהרזולוציה של המצלמה שלו עדיין יותר מגודל ההדפסה המקסימלי של המדפסת שלך 2400×3000.

נסה מדפסת ניידת להדפסה נוחה יותר

אם אתה לא מסוג האנשים שאוהבים לעבוד ליד מדפסות גדולות, אז מדפסות קומפקטיות עשויות להיות בשבילך.
מדפסות ניידות צוברות פופולריות בקרב צלמי סמארטפונים בשל הנוחות שהן מציעות. הם קטנים מספיק כדי להיכנס לכיס שלך, וחלקם יכולים אפילו להדפיס תמונות ללא דיו.
HP Sprocket ו-Canon Ivy הן כמה מהאפשרויות הטובות ביותר שלך אם אתה מחפש מדפסת אייפון. הם כוללים טכנולוגיית Zero Ink כדי להפעיל את הצבעים מנייר צילום מיוחד באמצעות חום.
כתוצאה מכך, הן קטנות מהמדפסות הממוצעות מכיוון שאינן זקוקות למחסניות גדולות כדי להחזיק דיו.
אתה יכול גם לחבר את המדפסות האלה באופן אלחוטי לטלפון שלך באמצעות בלוטוס. מכיוון שהם ניידים וקלים לשימוש, אתה יכול להביא אותם לכל מקום שלא כמו עמיתיהם המשרדיים המגושמים.
הבעיה היחידה היא שהמדפסות הניידות הללו יכולות להדפיס רק תמונות בגודל ארנק. זה מכשול גדול במיוחד אם אתה רוצה להדפיס תמונות 4×5 או יותר.
אם לא אכפת לך לשתף תמונות בגודל 2.5×3.5 אינץ’ עם החברים שלך, אתה עדיין אמור לקבל את זה.

השתמש בשירות הדפסה אונליין – פחות טרחה

השימוש במדפסת הביתית עשוי להיות נוח, אך יש לו הרבה מגבלות. ראשית, זה לא חסכוני מכיוון שהדיו יקר. חיסרון נוסף הוא שחלק מהמדפסות מייצרות תמונות באיכות נמוכה.
עכשיו, אתם בוודאי תוהים: “איפה אני יכול להדפיס תמונות בזול?” ובכן, אתה תמיד יכול לחפש שירותי הדפסה מקוונים כגון Printastic, Chatbooks ו-Shutterfly.
יש להם אפליקציות שמאפשרות לך להעלות את התמונות האהובות עליך באינטרנט ולקנות הדפסים בכמה הקשות על המסך. זו הדרך הקלה ביותר להזמין הדפסים.
יתרון אחד בשימוש בשירותים מקוונים הוא שניתן להדפיס תמונות במגוון גדלים הגדולים מ-8×10. יתר על כן, הם מציעים גם מוצרים כמו ספרי תמונות ופוסטרים שאי אפשר להכין בבית.

בקר בבית דפוס אמיתי

אם אתה לא סומך על חנויות דפוס אונליין, שקול ללכת לחנות הדפוס המקומית שלך במקום זאת. אחרי הכל, לפעמים זה טוב יותר כשאתה זוכה לראות הכל במציאות ולקיים אינטראקציות אמיתיות עם אנשי מקצוע.
לרוב, בתי דפוס לבנים וטיט מתפקדים בדומה לחנויות אונליין. אבל ההבדל הוא שברוב המקרים, בבתי דפוס מקומיים יש עובדים מנוסים שמוכנים לחלוק את המומחיות שלהם.
אתה תמיד יכול לבקש מהם עצות ולומר להם מה אתה רוצה להפיק מההדפסים שלך. רוב אנשי המקצוע גם בוחרים בהם על פני שירותים אונליין, כך שאתה יודע שתקבל את התוצאות הטובות ביותר.
לפני שאתה הולך לבית הדפוס, שמור את התמונות שלך בכונן שלך או בדיסק און קי ומסור אותם לבית הדפוס. לאחר מכן הם יעבירו את הקבצים שלך למערכת שלהם וידפיסו אותם עבורך.
לחלופין, אתה יכול לשלוח אליהם את המסמכים שלך באמצעות דואר אלקטרוני או אחסון בענן וזה אפילו יותר נוח.

סיכום

ישנן שיטות רבות להדפסת תמונות אייפון. בסופו של דבר, הכל עניין של מה אתה רוצה להוציא מהתמונות שלך.
אם אתה אוהב לשתף תמונות עם חברים, שימוש במדפסת ניידת או ביתית יהיה בסדר. זה יכול אפילו לעבוד עבור חג המולד או כרטיסי מתנה.
אבל אם אתה רוצה תוצאות באיכות גבוהה, שקול ללכת לחנות המקומית שלך או לנסות שירותים מקוונים. להדפסות קנבס או הדפסות שתרצו למכור, מדפסת צילום בבית לא תספיק.
הכל ידידותי למשתמש בימינו. אז אל תפחד לנסות אפשרויות שונות כדי לספק את הצרכים שלך.