טסים לחו”ל? 12 האפליקציות הטובות ביותר לקניות בהנחה ומבצעים



מבט על אפליקציות הקניות הטובות ביותר לחסוך כסף בחנות ובאינטרנט בחו”ל.

ישנן עשרות אפליקציות קניות מוזלות – וגם לא בכדי.

“פשוט אין יותר מדי אפשרויות חיסכון זמינות”, אומרת שאנון ויסרס, אנליסטית קמעונאית של MerchantMaverick.com, אתר השוואה הסוקר מוצרים ושירותים לעסקים קטנים. מלבד מכירות קניות או חיפוש קופוני נייר, שמספרם ירד בשנים האחרונות, אפליקציות ותוספי דפדפן הם האופציה העיקרית עבור מחפשי עסקאות.

אפליקציות הקניות הטובות ביותר לחסוך כסף כוללות שילוב של אפשרויות המספקות קופונים דיגיטליים, התראות על עסקאות, החזר מזומן והטבות אחרות. כדי למקסם את החיסכון, Vissers ממליצה להשתמש בכרטיס אשראי תגמולים יחד עם אפליקציה כדי לקבל החזר כספי נוסף, נקודות או מיילים.

להלן כמה מאפליקציות הקניות המוזלות הטובות ביותר הזמינות כיום:

  • Your Favorite Store’s App.
  • The Krazy Coupon Lady.
  • Coupon Cabin.
  • Flipp.
  • Retail Me Not.
  • Honey.
  • Pricepulse.
  • Fetch Rewards.
  • Ibotta.
  • Dosh.
  • Rakuten.
  • Raise.

טסים לחו”ל? 12 האפליקציות הטובות ביותר לקניות בהנחה ומבצעים

Your Favorite Store’s App

טסים לחו"ל? 12 האפליקציות הטובות ביותר לקניות בהנחה ומבצעים
טסים לחו”ל? 12 האפליקציות הטובות ביותר לקניות בהנחה ומבצעים

האפליקציה הראשונה שאתה צריך להוריד היא האפליקציה לכל חנות שבה אתה קונה בתדירות הגבוהה ביותר. לרשתות מכולת גדולות רבות, כמו מאייר, קרוגר ואלברטסון, יש אפליקציות לנייד שמקלות, פשוט לגזור קופונים דיגיטליים, לצבור נקודות עבור תגמולים ולעיין בפריטי מכירה.

“ל-Target יש כנראה את הטוב ביותר מכיוון שהוא קל לשימוש ומאפשר לך לשמור הצעות בטלפון שלך”, אומר ויסרס. “(אלה) נפדו אוטומטית כאשר אתה משלם באינטרנט או בנקודת המכירה.”

אפליקציות קניות מוזלות אינן מוגבלות גם לחנויות מכולת , אז בדוק אם יש אפליקציות לחסכון בכסף מכל אחד מהקמעונאים שלך.

Krazy Coupon Lady

אם אינך נאמן לחנות ספציפית, אפליקציית Krazy Coupon Lady יכולה לעזור לך למצוא את העסקה הטובה ביותר על המוצרים שאתה אוהב. האפליקציה מאפשרת למשתמשים להגדיר התראות על מותגים ומוצרים מועדפים וכוללת מידע על הנחות, קופונים ומבצעים נוספים.

אתה יכול להתאים אישית התראות כדי לקבל הודעות בטלפון שלך על מבצעים, ו-The Krazy Coupon Lady כולל גם טיפים למקסום החיסכון. תכונת רשימת הקניות תשמור עסקאות לפי חנות כדי שיהיה קל לעקוב ולשלוף אותן.

CouponCabin לאנדרויד

ניתן להשתמש ב-CouponCabin כדי למצוא מבצעים באינטרנט ובחנויות. האפליקציה יכולה למצוא קודי קידום מקוונים או לשמש להורדת קופונים בחנות שניתן לסרוק בפנקס.

בנוסף, CouponCabin מעניק החזר כספי של עד 20% על רכישות כשירות מ-3,500 אתרי השותפים שלה להחזר כספי. אם אתה אוהב מנות חינמיות , האפליקציה כוללת גם תכונה שתאפשר לך למצוא ולתבוע אותם גם כן. בנוסף לאפליקציה שלה, CouponCabin זמין בתור הרחבה לדפדפן.

Flipp לאייפון ולאנדרואיד

ריצות שבועיות למכולת עשויות להיות קלות יותר עם השימוש ב-Flipp. האפליקציה מאפשרת לך לעיין במודעות של יותר מ-2,000 חנויות, לטעון קופונים לכרטיסי הנאמנות וליצור רשימות קניות דיגיטליות. זה עשוי להיות הפתרון האידיאלי למי שנהנה לצוד עסקאות בעצמו אך רוצה לייעל את התהליך.

בנוסף לחנויות מכולת, Flipp כולל מודעות עבור חנויות כלבו, חנויות לחומרי בניין וחנויות מיוחדות. ניתן לסנכרן רשימות קניות בין מכשירים מרובים, מה שהופך אותה לאפליקציה טובה לשותפים החולקים חובות קניות.

RetailMeNot

RetailMeNot התחיל את דרכו כאתר שבו אנשים יכלו לשתף ולחפש קודי קופון, אך מאז הוא התרחב והציע גם תוסף דפדפן ואפליקציה. לא משנה איך אתה ניגש ל-RetailMeNot, החברה מספקת דרך פשוטה למצוא עסקאות ואפילו להרוויח כסף בחזרה.

“לקונים לא תמיד יש זמן לחפש קודי פרומו ומבצעים, במיוחד עם פריטים שנמכרים במהירות”, אומרת קריסטין מקגראת’, מומחית קניות של RetailMeNot. “מאתר המבצעים של RetailMeNot מחיל את ההנחות וההצעות הטובות ביותר להחזר כספי עבור הקמעונאים המועדפים עליך באופן אוטומטי בקופה, כך שלא תצטרך.” היא מוסיפה שלקוחות חוסכים בממוצע 20 דולר לרכישה בשימוש בשירות. לאייפון ולאנדרואיד.

Honey

לקניות באינטרנט, Vissers אוהב את Honey, שזמין גם כתוסף לדפדפן וגם כאפליקציה. “זה מושך אוטומטית קודי קופונים מרחבי האינטרנט כדי לוודא שאתה מקבל את המחיר הנמוך ביותר”, היא אומרת. יתרה מכך, באמזון הוא יודיע לקונים אם פריט זול יותר ממוכר אחר. אם מוצר לא מתומחר נכון, האני יכולה להוסיף אותו לרשימה ירידה ולהודיע ​​לך כשהמחיר יורד.

דבש גם מעניק לחברי Honey Gold עבור רכישות כשירות. ניתן לממש תגמולים אלה עבור כרטיסי מתנה או מזומן באמצעות PayPal. “יש גם פחות סיכוני אבטחה עם Honey והרשמה קלה יותר מכיוון שהם לא אוספים שום מידע אישי או פרטי כרטיס אשראי”, מציין ויסרס.

Pricepulse

Pricepulse היא אחת מאפליקציות הקניות המוזלות הטובות ביותר עבור עסקאות אמזון. זמין גם בתור הרחבה לדפדפן, Pricepulse יכול לספק את היסטוריית המחירים של מוצרי אמזון ולייעץ אם זה הזמן לקנות או אם מחיר נמוך יותר עשוי להגיע. משתמשים יכולים גם ליצור רשימת מעקב שתשלח הודעות כאשר המחיר יורד.

אם אתה מעוניין לגלוש במבצעים הטובים ביותר של אמזון, Pricepulse יכול לעזור גם בזה. בנוסף להצגת המבצעים החמים ביותר הנוכחיים, האפליקציה יכולה להציג למשתמשים את המוצרים המובילים מהיום או החודש האחרונים, כמו גם את המבצעים הטובים ביותר בכל הזמנים.

Fetch Rewards

ישנן מספר אפליקציות לחיסכון בכסף המאפשרות למשתמשים לסרוק קבלות על מנת להרוויח כסף בחזרה ותגמולים. ביניהם, Fetch Rewards עשוי להיות הקל ביותר לשימוש. כל שעליך לעשות הוא להירשם ולסרוק קבלות מכל חנות כדי לצבור נקודות שניתן לממש עבור כרטיסי מתנה. רכישת מותגים ספציפיים, הפניית חברים או מימוש מבצעים מיוחדים יכולים לספק נקודות נוספות.

מבין האפליקציות לסריקת קבלות, Vissers הכי אוהב את Fetch Rewards מכיוון שזה לא דורש תכנון מראש מצד הקונים. אפליקציות אחרות עשויות לדרוש ממך לגזור הצעות לפני סריקת קבלה, אבל Fetch מעניק נקודות באופן אוטומטי.

Ibotta

בעוד Ibotta היא אפליקציה פופולרית להרוויח כסף בחזרה מרכישות, היא דורשת קצת יותר עבודה מצד הקונים. משתמשים צריכים לחפש הצעות ולהוסיף אותן לחשבון שלהם לפני מימוש להחזר במזומן. הצעות עשויות להיות ספציפיות למותג או לחול על רכישה גנרית, כגון סוג פרי.

קונים יכולים לבחור מבין אלפי הצעות הזמינות ביותר מ-2,000 קמעונאים. הם כוללים חנויות מכולת, ספקי נסיעות , חנויות מיוחדות ועוד. ניתן לקשר את Ibotta לחשבונות נאמנות ולהשתמש בו גם בחנות וגם באינטרנט. בנוסף לאפליקציה שלה, Ibotta זמין בתור הרחבה לדפדפן.

Raise

Raise היא דרך נוספת יחסית לחסוך כסף. “אחרי שתירשמו לדוש ותקשרו כרטיס אשראי, תקבלו אוטומטית מזומן בחזרה כשאתם קונים בחנויות שותפות Raise באמצעות הכרטיס המקושר שלכם”, אומר ויסרס. אין צורך לשמור הצעות בטלפון או בחשבון שלך תחילה.

קונים יכולים להרוויח כסף בחזרה בלמעלה מ-10,000 קמעונאים ומסעדות. החברה גם מפרסמת עד 40% החזר מזומן על שהות בלמעלה מ-600,000 מלונות ברחבי העולם. ניתן לממש מזומן בחזרה שנצברו בדוש במזומן או לתרום לצדקה.