5 אפליקציות חלופיות ל- וורד (Word) הטובות ביותר עבור אייפון ואנדרואיד



לא מעט משתמשים רוצים להשתמש באפליקציית עיבוד תמלילים של מיקרוסופט וורד באייפון ובאנדרואיד אך מה החלופות הקיימות.

אין ספק ש-מיקורסופט וורד (Microsoft Word) היא תוכנת עיבוד התמלילים הטובה ביותר שקיימת. יש לה את החסידים שלה. עם זאת, כפי שאתה כבר יודע, זו אפליקציה עבור ווינדוס ו-macOS; אבל, אין מיקרוסופט וורד עבור מכשירי אנדרואיד או iOS כמו אייפד ו-איפון.

יתר על כן, Microsoft Word ושאר חלקי מיקרוסופט אופיס יקרים. ואם אתה לא צריך את כל התכונות ש-Microsoft Word מציעה, זה יכול להיות קשה להצדיק את הוצאת המחיר הזה, במיוחד בעסק קטן שבו אתה רק צריך מעבד תמלילים הגון. משתמשים רבים רוצים להשתמש באפליקציית עיבוד תמלילים עבור אפליקציות iOS ואנדרואיד.

5 אפליקציות | תוכנות חלופיות ל- וורד (Word) הטובות ביותר עבור אייפון ואנדרואיד

ואם אתה מתכוון לעשות את אותו הדבר, אל תשלם עבור מה שאתה לא מתכוון להשתמש בו – תסתכל על חמשת החלופות החינמיות המובילות הללו עבור מיקרוסופט עבור מכשירי אייפד, אייפון ו-אנדרואיד.

  1. Google Docs
  2. WPS Office
  3. ONLYOFFICE Documents
  4. Zoho Writer
  5. Quip

1. Google Docs: סנכרון, ערוך, שתף

5 אפליקציות חלופיות ל- וורד (Word) הטובות ביותר עבור אייפון ואנדרואיד
5 אפליקציות חלופיות ל- וורד (Word) הטובות ביותר עבור אייפון ואנדרואיד

Google Docs היא ללא ספק החלופה הטובה ביותר של מיקרוסופט וורד עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS, והיא חינמית לכל מי שיש לו חשבון Google. Google Docs היא פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת למשתמשים ליצור, לערוך ולשתף פעולה עם אחרים במסמכים. כתוצאה מכך, ניתן לגשת אליו באמצעות מכשירים שונים.

אם אתה רוצה את התכונות הסטנדרטיות הבסיסיות של מיקרוסופט וורד, אתה לא צריך להסתכל באף אפליקציה אחרת מלבד Google Docs – היא עושה את כל דרישות עיבוד התמלילים הבסיסיות שלך ומשולבת עם גוגל דרייב Google Drive.

מכיוון שהכל שמור בענן של גוגל, אתה פשוט לא צריך לדאוג לאבד את קבצי העבודה שלך – Docs נשמר אוטומטית לאחר כל הקשה אחת, כך שבמקרה של קריסת מערכת, אתה אמור להיות מסוגל להתחיל בדיוק מהמקום שבו הפסקת, עד המכתב.

Google Docs תומך גם בפורמטים של .docx ו-.doc של Microsoft Word, כך שלא תיתקל בבעיות בייבוא ​​ועריכה של אלה.

אחת התכונות הטובות ביותר עבור המשתמשים היא שיתוף פעולה בזמן אמת. שתף כל מסמך עם משתמש אחר של Google. שניכם יכולים להיות במסמך בו-זמנית, לראות את מיקום הסמן של המשתמש השני, לצפות במה שהוא מקליד, ולשוחח זה עם זה. זוהי אפליקציית שיתוף פעולה נהדרת הבולטת בקרב מעבדי התמלילים.

מה עוד? ניתן להוריד את האפליקציה ללא עלות, וניתן להשתמש בכל התכונות החיוניות הזמינות באפליקציה ללא תשלום.

קישורי הורדה:  אנדרואיד  | iOS

2. WPS Office

בשלב הבא, אתה יכול לבדוק את WPS Office. אם אתה רוצה אלטרנטיבה ל-מיקרוסופט וורד שמלאה בתכונות בדיוק כמו MS Word, אבל אינך רוצה לשלם פרמיה, בדוק את WPS Office Writer.

WPS Office היא חבילת משרד מצוינת עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS. עם חבילת משרדים זו, תקבל כלים עבור Word, PDF, Excel, PowerPoint, Forms וכן הלאה. החלק הטוב ביותר באפליקציה הזו הוא שהיא פועלת בצורה מושלמת עם Google Classroom, זום, Slack וכלים אחרים. עם זאת, אין בו שיתוף פעולה בזמן אמת.

יחד עם זה, האפליקציה מגיעה גם עם שלל תכונות כמו קורא PDF בחינם, תבניות עבור PowerPoint וכו’. כמו כן, היא תומכת ביותר מ-51 שפות.

האפליקציה ניתנת להורדה ללא עלות. עם זאת, חלק מהתכונות המתקדמות כמו הפוך תמונות ל-Doc, Sheets ו-PPT, שחזור קבצים ותיקון זמינים רק למשתמשי הפרימיום.

קישורי הורדה:  אנדרואיד  | iOS

3. ONLYOFFICE מסמכים

לאחר מכן, יש לי את מסמכי ONLYOFFICE. זו היא גם אחת החלופות הטובות ביותר של Microsoft Word עבור אנדרואיד, אייפד ואייפון. זוהי חבילת קוד פתוח למשרד ולפרודוקטיביות בחינם לשימוש באפליקציה המאפשרת לך לעבוד עם מסמכים משרדיים. בעזרת הכלי הזה, אתה יכול לנהל בקלות קבצים המאוחסנים בענן ONLYOFFICE או מחוברים לכל אחסון של צד שלישי ולגשת אליהם.

בנוסף, הוא מגיע עם תכונת שיתוף פעולה כך שאתה והקולגה שלך יכולים לעבוד על אותם מסמכים. יתר על כן, זה גם מאפשר לך לשמור ולהוריד קבצים בפורמטים שונים כמו Doc, Docx, PDF, TXT, CSV, HTML וכו’.

כמו כן, אפליקציה זו לא כוללת רק מעבד תמלילים. אבל תמצאו גם כלים ליצירת גיליונות אלקטרוניים, פאוור פוינט PowerPoint ואחרים.

קישורי הורדה:  אנדרואיד  | iOS

4. Zoho Writer: צור מסמכים, סנכרון

לבחירה הבאה שלי, יש לי את Zoho Writer. זו היא אפליקציית עיבוד פשוטה אך חלקה למכשירי אנדרואיד ו-iOS. האפליקציה מאפשרת לך לסנכרן מסמכים בין מכשירים ולגשת אליהם מכל מקום. זה מגיע עם ממשק משתמש ברור. אז זה לא ייקח הרבה זמן ללמוד את האפליקציה הזו.

יחד עם זה, האפליקציה מגיעה עם כמה מתכונות שיתוף הפעולה המובילות. לייק תוכל להצטרף לדיונים, להשיב לתגובות של חברים וכו’. בנוסף, זה מאפשר לך לעצב את המסמכים שלך כמו שאתה רוצה על ידי הוספת תמונות, טאבלטים וכו’.

ניתן להשתמש באפליקציה גם במצב לא מקוון. כמו שאתה יכול לגשת ולערוך את המסמכים שלך ללא חיבור לאינטרנט. בנוסף, האפליקציה לוקחת גיבויים אוטומטיים.

קישורי הורדה:  אנדרואיד  | iOS

5. Quip: מסמכים, צ’אטים, גיליונות אלקטרוניים

בסופו של דבר, יש לנו את Quip. זהו שילוב של מעבד תמלילים, גיליון אלקטרוני, רשימת מטלות וכלי שיתוף פעולה שעובד לא רק על אנדרואיד אלא גם על iOS, ווינדוס PC ו-macOS. זהו גם אחד התחליפים הטובים ביותר של מיקרוסופט וורד עבור אפליקציות אנדרואיד ואייפון, המאפשר לך לערוך את המסמכים שלך עם עמיתיך לעבודה במשרד. ניתן גם לרשום הערות במשרד ולערוך אותן מהמחשב.

האפליקציה גם מאפשרת לך לארגן את המשימות שלך ולשתף פעולה ולשוחח עם כל קבוצה של צוותים. כמו כן, רשימת המשימות השיתופיות תומכת ברשימות בדיקה בזמן אמת. אז תדע מתי מישהו יסיים את המשימות שלו.

זה מרהיב בשיתוף פעולה, והוא גם מאפשר לך לייבא מסמכים מהענן, כולל Google Drive, Dropbox ו-Evernote.

עם זאת, בניגוד לאזכורים אחרים, זו אינה תוכנת עיבוד תמלילים חינמית. במקום זאת, זה מגיע עם תוכנית מנוי שעולה לך עד 10 $ למיליון.

קישורי הורדה:  אנדרואיד  | iOS

בונוס – אפליקציות חלופיות ל וורד מיקרוסופט עבור אייפון ואנדרואיד

  • Docs To Go
  • Folia
  • Plexie
  • TextMaker
  • Notion
  • Polaris Office

מסקנה – חלופות ל-מיקרוסופט וורד עבור אנדרואיד ו-אייפון

אז אלו היו כמה מהחלופות הטובות ביותר עבור Microsoft Word עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כמו אייפד ואייפון. עכשיו קדימה, בדוק את החלופות הללו וראה איזו מהן אתה הכי אוהב. אם יש משהו שתרצה לשאול, אל תהסס להגיב למטה אנו בוודאי נעזור לך.