36 תוספים מגניבים לעיצוב, קידום ושיווק של וורדפרס



בחירת התוספים הנכונים היא קריטית עבור המהירות, האבטחה והידידותיות של האתר שלך.

עם יותר מ-50,000 תוספים בספריית הפלאגינים של וורדפרס, שלא לדבר על עוד אלפי תוספים באתרי צד שלישי, זה יכול להרתיע את בעלי האתרים למצוא בדיוק את התוספים הנכונים לשיפור אתרי וורדפרס שלהם.

עם יותר מ-50,000 תוספים בספריית הפלאגינים של וורדפרס, שלא לדבר על עוד אלפי תוספים באתרי צד שלישי, זה יכול להרתיע את בעלי האתרים למצוא בדיוק את התוספים הנכונים לשיפור אתרי וורדפרס שלהם.

למה תוספים חשובים?

תוספים הם אבני הבניין של אתר הוורדפרס שלך . הם מביאים פונקציות חשובות לאתר שלך, בין אם אתה צריך להוסיף טפסי יצירת קשר, שיפור קידום אתרים, להגביר את מהירות האתר, ליצור חנות מקוונת או להציע הסכמה לדוא”ל. כל מה שאתה צריך שהאתר שלך יעשה יכול להיעשות עם תוסף.

ישנם אלפי תוספים חינמיים ופרימיום של וורדפרס להורדה והוספה – הנה התוספים הטובים ביותר לוורדפרס, לא משנה איזה סוג אתר אתה בונה.

36 תוספים מגניבים ל- וורדפרס:

1. HubSpot

אתה פשוט לא יכול להצמיח את העסק שלך בלי שיווק, ו- HubSpot מקל לעשות את זה. התוסף HubSpot WordPress מאפשר לך לנהל אנשי קשר, לעקוב אחר לידים, לעקוב אחר המרות, לבנות ניוזלטרים באימייל, ליצור קשר עם מבקרים באתר באמצעות טפסים וצ’אט ועוד. התוסף משלב את האתר שלך בצורה חלקה עם HubSpot CRM.

בנוסף, לוח המחוונים והניתוח מאפשרים לך לאמוד עד כמה מאמציך מצליחים ולהמשיך לקבל החלטות מושכלות תוך כדי צמיחה של העסק שלך.

למה אנחנו ממליצים: כדי להגדיל את הלידים ואת בסיס הלקוחות שלך באתר האינטרנט שלך, אתה צריך תוסף שמסתנכרן בצורה חלקה עם CRM רב עוצמה. התוסף HubSpot WordPress הוא הכלי מצוין לעבודה – הוא קל לשימוש, חסר קוד וחינמי לחלוטין.

36 תוספים מגניבים לעיצוב, קידום ושיווק של וורדפרס
36 תוספים מגניבים לעיצוב, קידום ושיווק של וורדפרס

2. WooCommerce

רוצה למכור מוצרים או שירותים באתר שלך? כן, יש תוסף מסחר אלקטרוני בשביל זה. WooCommerce הוא תוסף המסחר האלקטרוני המוביל לוורדפרס – הוא ממיר את בלוג הוורדפרס שלך לחנות מקוונת פונקציונלית מלאה.

הודות להתאמה אישית כמעט אינסופית שלו, אתה יכול למכור הכל מקבצים דיגיטליים ועד מוצרים פיזיים, להגדיר מטבעות, להציג ביקורות ודירוגים, להוסיף פונקציות מיון וסינון, להגדיר תמונות ללא הגבלה למוצר, לאפשר מנויים ותמחור מדורג ועוד הרבה יותר.

אולי הטוב מכולם, פונקציונליות הליבה של WooCommerce היא בחינם. בנוסף הוא מיוצר על ידי אותה חברה כמו WordPress CMS (אוטומטי), מה שמבטיח שאתה משתמש בתוסף איכותי ואמין.

מדוע אנו ממליצים: WooCommerce הוא למעשה שם נרדף למסחר אלקטרוני של וורדפרס. מיליוני אתרי וורדפרס מאמינים בו כדי לנהל חנות מקוונת, ורמת ההתאמה הגבוהה שלו פירושה שאתה יכול להתאים את הכלי לצרכים המדויקים שלך.

36 תוספים מגניבים ל- וורדפרס שיהפכו את האתר שלך למדהים
36 תוספים מגניבים לעיצוב, קידום ושיווק של וורדפרס

3. WPForms

WPForms הוא אחד מבוני הטפסים הפופולריים ביותר של וורדפרס בשוק. זהו כלי ידידותי למתחילים שמקל על הוספת טפסים לאתר הוורדפרס שלך. צור טפסים עם בונה גרור ושחרור ללא קוד, המאפשר לך להוסיף כמעט כל שדה טופס שתרצה בכל סדר שתרצה.

הגרסה החינמית של התוסף מגיעה עם תכונות בסיסיות של טופס יצירת קשר כגון שדות טפסים, CAPTCHA, הודעות דוא”ל ועוד. עם גרסת הפרימיום של WPForms, אתה מקבל עוד יותר פונקציונליות כמו אינטגרציות ויכולת ליצור טפסים מרובי עמודים ולהוסיף פונקציונליות של סקרים.

מדוע אנו ממליצים: WPForms היא אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור טפסים מותאמים וגמישים עבור אתר וורדפרס. השתמש בו כדי ללכוד כל מידע משתמש שאתה צריך, מפרטי התקשרות ועד סקרים מעמיקים.

תוספים של וורדפרס: wpforms

4. All in One SEO

All in One SEO (AIOSEO) הוא תוסף וורדפרס פופולרי לניהול SEO מקיף באתר וביצוע אופטימיזציות כדי לגרום לאתר לדרג גבוה בתוצאות החיפוש.

עם AIOSEO, אתה יכול לערוך ביקורות ברחבי האתר כדי לראות את תקינות האתר הנוכחי שלך ולהבין טוב יותר היכן לבצע עדכונים. בכל עמוד, ניתנת לך היכולת לשנות דברים כמו תיאורי מטא, תגיות כותרת ועוד.

בנוסף, אם אתה מעוניין להתחיל לעבוד במהירות, AIOSEO כולל אשף הגדרה להתאמה מהירה של הגדרות בהתבסס על צרכי התעשייה הייחודית.

מדוע אנו ממליצים: ללמוד כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש יכול להיות קצת מאיים. עם זאת, All in One SEO מספק פתרון ידידותי ומקיף לניטור ושיפור ה-SEO שלך בדף. לוח המחוונים והכלים הם אינטואיטיביים, ועוזרים לבעלי אתרים חדשים ומנוסים לדרג גבוה יותר.

תוספים של וורדפרס: הכל ב-Seo אחד

5. Yoast SEO

Yoast SEO הוא אחד התוספים הפופולריים והמגניבים ביותר עבור וורדפרס, מה שמקל על אופטימיזציה של הדפים והפוסטים שלך כדי לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש.

עם Yoast SEO, תקבל תבניות לכותרות ולתיאורי מטא, כך שתוכל ללמוד כיצד ליצור מידע זה בהתאם לשיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים. Yoast SEO מנתח גם את התוכן שלך עבור קריאות ומילות מפתח, כך שתוכל לאזן בין תוכן באיכות גבוהה לבין SEO.

למה אנחנו ממליצים: Yoast הוא תוסף SEO מוביל נוסף לוורדפרס, מלא בתכונות לאופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש אורגני. בנוסף, בנוסף לשיפורי ה-SEO האוטומטיים שלו, התוסף מספק עזרה טקטית כדי לגרום לתוכן שלך לעוף ב-SERPs.

תוספים של וורדפרס: yoast seo

6. Jetpack

Jetpack הוא אוסף של כלים ופיצ’רים מדהימים שמגבירים את האתר שלך עם הרבה פונקציות שימושיות. Jetpack מציעה את היכולות של תוספים רבים באחד. זה גם פותח על ידי Automattic, הצוות שמאחורי וורדפרס, כך שתקבל מפתחים יוצאי דופן מאחורי הכלי.

משיפור אבטחת האתר ועד לאופטימיזציה של מעורבות המשתמשים, Jetpack מספקת מספר תכונות כדי לשמור על פעילות האתר שלך בצורה חלקה. עם Jetpack, אתה יכול להוסיף לחצני שיתוף חברתי, טפסי יצירת קשר, שירותי CDN, טפסי הרשמה בדוא”ל, לשפר את האבטחה ושירותים רבים אחרים לאתר שלך.

מדוע אנו ממליצים: Jetpack פועלת כמו חנות אחת לצרכי האתר שלך. הוא מטפל ביצירת לידים, גיבויים, אבטחה ומהירות הכל בכלי אחד, מה שהופך אותו למצוין עבור משתמשים החוששים מעומס יתר של תוספים. בנוסף, Jetpack הוא מודולרי, כך שתוכל לרכוש ולהתקין רק את הכלים הדרושים לך כדי להרחיב את האתר שלך.

תוספים של וורדפרס: jetpack

7. אלמנטור

אלמנטור היא בונה דפים מוביל עבור וורדפרס CMS – היא מאפשרת לך למקם מגוון רכיבי עמוד עם ממשק WYSIWYG לגרור ושחרר. בדרך זו, בניית האתר האידיאלי שלך היא קלה כמו לחיצה וגרירת האלמנטים הרצויים שלך לאזור הבונה – אין צורך בקידוד.

בשל קלות השימוש, הפשטות והתאימות שלו עם ערכות נושא רבות של וורדפרס, אלמנטור הוא תוסף מומלץ מאוד לבעלי אתרים מתחילים ולאלה שפחות נוחים לגעת בקוד וורדפרס האחורי.

למה אנחנו ממליצים: עם אלמנטור , אתה יכול להוסיף דפים בעלי מבנה מקצועי לאתר שלך מבלי לכתוב שורת קוד. תוסף זה מספק שפע של רכיבי עמוד שתוכלו להוסיף בקלות לכל עמוד וליצור אתר יעיל ביותר. אלמנטור הוא סוג התוסף שגורם לך לתהות איך חיית בלעדיו.

תוספים של וורדפרס: בונה דפי אלמנטור

8. W3 Total Cache

W3 Total Cache הוא אחד מתוספי המטמון הפופולריים ביותר עבור וורדפרס. שמירת מטמון היא השיטה לאחסון תוכן אתר בדפדפן של המשתמש, על מנת לספק את הנתונים הללו מהר יותר בפעם הבאה שהם ניגשים לאתר שלך.

בעיקרו של דבר, W3 Total Cache מקטין את זמני הטעינה של האתר שלך. בגלל מהירות האתר המוגברת, תראה חיזוק בדירוג האתר שלך במנועי החיפוש, בחוויית המשתמש ואולי אפילו בשיעורי ההמרה.

מדוע אנו ממליצים: ביצועי האתר צריכים להיות אחד מהעדיפויות הגבוהות ביותר שלך כבעלים של אתר. אם הטעינה של הדפים שלך איטית, המבקרים פשוט יעזבו לאתר של מתחרה. W3 Total Cache עוזר להבטיח שהדפים שלך יישארו מהירים ואמינים, עם תצורה מינימלית הנדרשת ממך.

תוספים של וורדפרס: w3 total cache

9. סמוש

אם כבר מדברים על ביצועי האתר, תמונות הן האשם העיקרי באתרי אינטרנט בטעינה איטית. בגלל זה, חשוב לבצע אופטימיזציה של כל קובץ תמונה באתר שלך כדי לעזור לשפר את המהירות. עם זאת, לעשות זאת באופן ידני עבור כל תמונה יכולה להיות משימה גוזלת זמן ומייגעת.

למרבה המזל, תוסף אופטימיזציית התמונות Smush בא להציל – הוא דוחס אוטומטית תמונות ברחבי האתר שלך כשאתה מעלה אותן לתיקיית המדיה שלך. עם גדלי קבצי תמונה קטנים יותר, האתר שלך ימשיך להיטען במהירות עבור המשתמשים, תוך שמירה על מעורבותם וביצוע המרה.

מדוע אנו ממליצים: Smush מספקת דרך קלה לדחוס ולייעל את תמונות הוורדפרס שלך. מכיוון שהוא מטפל בדחיסה בזמן שאתה מעלה את קובצי התמונה שלך, אתה תראה ביצועים משופרים ללא הפרעה לזרימת העבודה שלך.

תוספים של וורדפרס: smush

10. ללא גבולות

Borderless הוא תוסף בונה מרובה עמודים של Visualmodo . זה מעצים את בונה הדפים המועדף עליך עם אלמנטים ווידג’טים בלעדיים וייחודיים כך שתוכל לעצב את הדף שלך עם יותר תכונות ואפשרויות. עם Borderless, אתה מקבל גישה להמלצות, סליידרים, מעלי סמלים מותאמים אישית, סוגי פוסטים מותאמים אישית ופוסטים קשורים בין האפשרויות הקיימות בתוסף וורדפרס החינמי הזה. בנוסף, הוא מוסיף ווידג’טים מיוחדים לאתרי האינטרנט שלך, כמו ווידג’טים של אנשי קשר וסמלים חברתיים שאתה מוסיף לסרגל הצד או התחתונה של האתר שלך.

למה אנחנו ממליצים: Borderless הוא תוסף וורדפרס נהדר לכל בונה דפים שאתה כבר משתמש בו. עם כל כך הרבה בוני דפים שונים, אתה יכול להשתמש ב-Borderless כדי להוסיף התאמה אישית נוספת כדי להבדיל את חווית הלקוח שלך מאתרי וורדפרס אחרים.

11. Akismet הגנה מפני דואר זבל

תוסף נוסף עם גיבוי אוטומטי, Akismet הוא התוסף הפופולרי ביותר נגד ספאם עבור וורדפרס. הוא בודק את ההגשות וההערות שלך בטפסי יצירת קשר עבור הגשות חשודות, שומר על הבלוג שלך נקי, הטפסים שלך נקיים מספאם והאתר שלך בעל מראה מקצועי.

השימוש ב- Akismet הוא קל כמו התקנה והפעלה – התוסף יטפל אוטומטית בשאר העבודה. זה גם מאפשר לך לבדוק אילו תגובות נעצרות או נמחקות על ידי הפלאגין, כך שתוכל לחסום או לבטל חסימה של תגובות בעצמך.

מדוע אנו ממליצים: Akismet הוא תוסף “ריצה ברקע” מהותי. כל שעליך לעשות הוא להתקין אותו ולראות אותו עושה את הקסם שלו, מגביל ספאם וחוסך לך המון זמן ועבודה עמוסה.

תוספים של וורדפרס: akismet

12. Weglot

Weglot הוא תוסף תרגום וורדפרס המאפשר לך להשיק אתר רב לשוני תוך דקות. אתה יכול להוסיף 100+ שפות לאתר הוורדפרס שלך ללא צורך במפתח, מתרגם מקצועי או כישורי קידוד כלשהם.

עם Weglot תקבל אתר אינטרנט מתורגם במלואו (כולל תוספים ותוכן דינמי) באמצעות שכבה ראשונה של תרגום מכונה, שליטה מלאה על תרגומי האתר שלך עם תכונות לאחר עריכה, מטא נתונים מתורגמים, ספריות משנה ספציפיות לשפה, תגי hreflang מיושמים אוטומטית, שבלולים מתורגמים של כתובת URL, ועוד הרבה יותר.

למה אנחנו ממליצים: התוסף Weglot הוא כלי מתרגם פופולרי שיכול לעזור לך להתרחב לשווקים חדשים. התוסף ממנף למידת מכונה כדי לספק תרגומים באיכות גבוהה למבקרים.

תוספים של וורדפרס: weglot

13. אבטחת iThemes

אתרי וורדפרס יכולים להיות מטרות קלות עבור האקרים, אלא אם כן תנקוט בצעדים כדי להגן על שלך. אין להקל ראש באבטחת אתר הוורדפרס שלך, וזו הסיבה שאנו ממליצים על iThemes Security, אחד התוספים היעילים ביותר לאבטחת אתר הוורדפרס שלך .

iThemes Security נותנת לך יותר מ-30 דרכים להגן על האתר והמשתמשים שלך, כולל תפוגת סיסמה, אימות דו-גורמי, reCAPTCHA וסריקת תוכנות זדוניות. התוסף מספק גם תבניות אבטחה שיעבדו עבור סוג האתר הספציפי שלך, בין אם זה חנות אונליין, בלוג או תיק עבודות אונליין.

למה אנחנו ממליצים: אל תחכה עד שיפרצו לך כדי להתקין תוסף אבטחה. iThemes היא אחת האפשרויות הטובות ביותר הזמינות, עם עשרות דרכים להקשיח את אתר הוורדפרס שלך מפני התקפות סייבר.

תוספים של וורדפרס: אבטחת ithemes

14. WP Sticky

עם WP Sticky, סוף סוף תוכל לקבל כל אלמנט דביק באתר שלך. תוסף קל לשימוש זה מספק תכונה כדי להפוך כל אלמנט לדביק במהירות רבה וללא כל ידע בקידוד. . עם תוסף זה, אתה יכול להשתמש בכלי הבורר כדי להדביק כל אלמנט באתר שלך במהירות ובקלות. פשוט גרור ושחרר את התפריט, הכותרת או כל רכיב אחר בכל מקום באתר שלך בקלות.

תוסף זה תואם לכל ערכות הנושא, בוני הדפים ותוספים אחרים. אם מתעוררת בעיה כלשהי או שאתה פשוט צריך עזרה, יש צוות תמיכה שבו תקבל עזרה מהאנשים שפיתחו את התוסף הזה.

למה אנחנו ממליצים: אתר מאורגן חיוני לחוויית לקוח חיובית ומשפיעה. אבל, אם אינך מפתח מנוסה, ייתכן שיהיה קשה לבצע שינויים ועריכות מהירים בתבנית האתר שלך. תוסף WP Sticky מספק פתרון מיידי לעריכת האתר שלך ולשיפור חווית הלקוח.

wp-sticky15. MetForm

אם אתה כבר משתמש ב-אלמנטור, בונה טפסי גרירה ושחרור ליצירת קשר של MetForm מהווה תוספת מבורכת לארסנל הפלאגינים שלך. זהו תוסף אלמנטור המאפשר למנהלים לבנות טפסים אינטואיטיביים בקלות. צור טפסי יצירת קשר, טפסי משוב או כל סוג אחר של טופס הגשה בתוך דקות.

טפסים שנבנו עם תוסף זה הם גמישים, ומאפשרים הטמעת מדיה, אישורי אימייל, העלאות קבצים, הגבלת כניסות טפסים ואינטגרציות עם שירותים כמו גוגל reCAPTCHA, MailChimp ו-Slack – וזה רק מגרד את פני השטח בהתאמות האישיות שאתה יכול לעשות. בנוסף, כל הטפסים מותאמים לנייד, שיקול חיוני לכל אתר אינטרנט.

למה אנחנו ממליצים: לאחר שתבצע את העבודה של לימוד בונה דפים כמו אלמנטור, תחסוך הרבה זמן עם תוסף שמשתלב עם אותו בונה דפים. MetForm הוא דוגמה נוצצת של תוסף שמוסיף בצורה חלקה טפסים לזרימת העבודה הקיימת שלך ב- אלמנטור.דף הורדה עבור תוסף וורדפרס metform עבור elementor

16. Monarch

התוסף Monarch מ-ElegantThemes הוא אחד מתוספי השיתוף החברתיים הטובים ביותר עבור וורדפרס. תוסף זה כולל כפתורי שיתוף חברתי מודרניים, שתוכל למקם באופן אסטרטגי בדפי האינטרנט שלך, כדי לעודד משתמשים ללחוץ במהירות ולשתף את התוכן שלך בעדכוני המדיה החברתית שלהם.

Monarch משתלב עם למעלה מ-20 פלטפורמות מדיה חברתית כדי לעזור לך להגיע לקהלים חדשים בערוצים בעלי ערך. ישנם גם טריגרים מוקפצים מתקדמים להצבת CTAs בדיוק בזמן הנכון.

למה אנחנו ממליצים: מדיה חברתית היא ערוץ שיווק מרכזי להגדלת עסקים, והפלאגין Monarch עוזר לנתב את המבקרים באתר לעבר חשבונות המדיה החברתית שלך, בין אם זה פייסבוק, טוויטר, פינטרסט או מעבר לכך.

תוספים של וורדפרס: monarch

17. מפות אתר XML

מפות האתר של וורדפרס מקלות על סורקי מנועי החיפוש למצוא את הדפים והפוסטים החשובים באתר הוורדפרס שלך ולאחזר אותם בצורה יעילה יותר. התוסף החינמי של XML Sitemaps תומך בסוגים שונים של דפים שנוצרו על ידי וורדפרס וכתובות URL מותאמות אישית, שאותן אתה יכול לשלוח למנועי החיפוש לצורך יצירת אינדקס ודירוג טובים יותר.

XML Sitemaps ניתנים להתאמה, ומתאימות לסוגים שונים של דפי וורדפרס וכתובות URL מותאמות אישית. זה גם יודיע למנועי החיפוש כשאתה מפרסם פוסטים חדשים כדי להבטיח שמידע האתר שלך מעודכן באופן עקבי.

מדוע אנו ממליצים: XML Sitemaps הוא חינמי, פשוט ויעיל בסיוע למנועי החיפוש להבין את האתר שלך ולהוסיף אותו לאינדקס בצורה יעילה יותר. זה בסופו של דבר עוזר לדירוג החיפוש שלך ללא עלות ומינימום עבודה ממך.

תוספים של וורדפרס: מפות אתר של וורדפרס

18. WP-Optimize

WP-Optimize הוא תוסף חשוב לכל אתר שיש לו מסד נתונים נרחב של וורדפרס. תוסף זה מנקה כל תוכן מיותר של מסד הנתונים שלך, כגון טיוטות אוטומטיות והערות ספאם, שאינן מוסיפות ערך לאתר שלך אך עלולות להאט את הביצועים.

WP-Optimize גם ידחוס תמונות ויאפשר שמירה במטמון כדי לשפר את מהירויות האתר. למרות שזה נשמע מורכב, WP-Optimize יכול לעשות את כל זה בלחיצת כפתור.

מדוע אנו ממליצים: WP-Optimize היא דרך מעשית לשמור על ביצועים גבוהים של האתר שלך על ידי מחיקת תוכן מסד נתונים מיותר, דחיסת תמונות לטעינה מהירה יותר ואחסון תוכן במטמון. כל אלה ביחד מספיקים כדי לראות שיפורים כלליים בזמני הטעינה, במיוחד במכשירים ניידים ובחיבורי אינטרנט חלשים.

תוספים של mwordpress: wp optimize

19. WP Rocket

WP Rocket הוא תוסף פרימיום לאופטימיזציה של אתרים עבור וורדפרס. לאחר ההפעלה, תוסף זה מיישם מיד מספר שיטות להאצת מהירויות טעינת הדף שלך, כולל הפעלת צורות שונות של אחסון במטמון ותוכן שנטען מראש, צמצום קבצי CSS ו-JavaScript, הסרת JavaScript שאינה בשימוש , טעינת תמונות בעצלתיים ודחיסת GZIP .

לאור החשיבות של זמן הטעינה בחוויית המשתמש, תוסף חזק זה שווה את ההשקעה הנוספת עבור אתרים עסקיים וחנויות מקוונות רבות. ראוי גם לציין ש-WP Rocket הוא ידידותי למסחר אלקטרוני, ולא שומר את העגלה או דפי התשלום.

למה אנחנו ממליצים: לבעלי אתרים שרוצים להפיק את המרב מתוסף אופטימיזציה מובחר, WP Rocket מספק תכונות נרחבות, ממשק אינטואיטיבי ותמיכה מהשורה הראשונה כדי לגרום לדברים להתנהל בצורה חלקה ומהירה.

תוספים של וורדפרס: wp rocket

20. Contact Form 7

טופס צור קשר 7 הוא תוסף טופס יצירת קשר החינמי הפופולרי ביותר עבור וורדפרס. עם טופס יצירת קשר 7 מותקן באתר האינטרנט שלך, משתמשים יכולים להגיע אליך באמצעות טפסי יצירת קשר יעילים שיש להם גם פונקציונליות reCAPTCHA ו- Akismet כדי לסייע במניעת דואר זבל. זה גם תואם Ajax, כך שהטפסים שלך יכולים להביא מידע ולעדכן את המראה שלהם מבלי לטעון מחדש את הדף.

מדוע אנו ממליצים: טופס יצירת קשר 7 הוא הטוב ביותר עבור מנהלי וורדפרס הזקוקים לדרך חינמית וקלה להגדיל את רשימות אנשי הקשר שלהם. התוסף מקל על הבנייה והפריסה של טפסים פשוטים עם כל התכונות החיוניות הזמינות.

תוספים של וורדפרס: טופס יצירת קשר 7

21. עוד תוסף פוסטים קשורים (YARPP)

אם אתה בלוגר נלהב, תוסף פוסטים קשור הוא דרך מצוינת לשמור על מבקרים באתר שלך ומעורבים בתוכן שהם נהנים מהם. Yet Another Related Posts Plugin (YARPP) הוא תוסף כזה, הנחשב לאחד הטובים מסוגו.

YARPP מציבה תצוגה של פוסטים רלוונטיים, דפים וסוגי פוסטים מותאמים אישית בדפי וורדפרס שלך. פוסטים מומלצים מוצגים על סמך שילוב של עותק פוסט, קטגוריות ותגיות כדי לספק את ההמלצות הטובות ביותר. הכנס את הרשימה שלך בכל מקום באתר שלך עם קוד קצר פשוט.

מדוע אנו ממליצים: מודול פוסטים קשור משרת למבקרים יותר תוכן בבלוג שהם נהנים ממנו, מה שמחזיק אותם באתר שלך למשך זמן רב יותר ומגביר את הסבירות להמרה. YARPP ליקט פוסטים קשורים מרחבי האתר שלך, ומבטל את הצורך לאסוף תוכן באופן ידני עבור הקוראים.

תוספים של וורדפרס: yarpp

22. OptinMonster

הנה עוד כלי להנעת לידים באתר שלך – התוסף OptinMonster מוסיף טפסים קופצים ליצירת לידים והרשמות למייל. ראשית, צור את החלונות הקופצים שלך עם הבונה המקורי. עצב את המסרים והוויזואליות שלך כך שיתאימו למותג שלך.

לאחר מכן, הצב את החלון הקופץ שלך באתר האינטרנט שלך, והגדר טריגרים מתי אתה רוצה שהם יופיעו בפני מבקרים. OptinMonster מאפשרת לך לפרוס מגוון סוגי קופצים, החל מטפסי כוונת יציאה ל-lightbox ועד טיימרים לספירה לאחור – כל מה שאתה צריך כדי להנחות את המשתמשים לנקוט בפעולה.

מדוע אנו ממליצים: OptinMonster הוא פתרון מוביל עבור חלונות קופצים של וורדפרס, המאפשר לך להתאים אישית את המראה שלהם ולהציג אותם ברגעי מפתח במסע המבקרים שלך.

תוספים של וורדפרס: optinmonster

23. מצב קטלוג WooCommerce של ELEX

תוסף ELEX WooCommerce Catalog Mode הוא תוסף WooCommerce המאפשר לך להחיל את מצב הקטלוג על כל חנות המסחר האלקטרוני שלך. אתה יכול להשתמש בתוסף זה כדי להסתיר או להסיר את כפתור ‘הוסף לעגלה’ ולהחליף אותו בטקסט HTML, להתאים אישית כפתורים על ידי הקצאת כותרת והפניה מחדש לדף הנכון, להסתיר את תעריפי המוצרים מהאתר, ולהסתיר את העגלה ו כל דפי התשלום.

אתה יכול גם לא לכלול תפקידי משתמש ספציפיים כמו מנהל האתר מתצורת מצב הקטלוג. התוסף גם מאפשר לך להחיל הגדרות של מצב קטלוג על מוצרים ספציפיים בחנות שלך, והוא עובד עם מוצרים פשוטים, משתנים ומקובצים. על ידי מתן כתובת URL מותאמת אישית למוצרים בדף החנות, אתה יכול לנתב מבקרים לאתרי צד שלישי או שותפים.

מדוע אנו ממליצים: תוסף ELEX WooCommerce לעסקים לנהל את חווית הלקוחות שלהם וליידע את הקונים שלהם לגבי בעיות טכניות, עדכונים או השבתת אתרים עם קריאה לפעולה והודעות כפתורים מותאמות אישית.

תוסף מצב קטלוג של אלקס

24. UpdraftPlus

אף אחד לא רוצה שדברים ישתבשו באתר האינטרנט שלו, אבל תאונות הן לרוב בלתי נמנעות עם וורדפרס. לכן חשוב ליצור גיבויים קבועים של אתר הוורדפרס שלכם, שיאפשרו לכם לשחזר נתונים שאבדו או לחזור לגרסה ישנה יותר במקרה של תאונה או תקלה.

עם למעלה מ-3 מיליון הורדות עד כה, UpdraftPlus הוא אחד מתוספי הגיבוי הטובים ביותר של וורדפרס בחוץ. בעזרתו תוכלו ליצור ולשחזר גיבויים בלחיצה, לתזמן גיבויים שגרתיים ולדחוף את הגיבויים שלכם לשירותי אחסון בענן כמו Dropbox ו-Google Drive.

למה אנחנו ממליצים: עדיף להתקין תוסף גיבוי עכשיו מאשר לחכות עד שתהיה תקרית נתונים. UpdraftPlus מגבה את האתר שלך בלוח זמנים צפוף, כך שתמיד תהיה לך גרסה עדכנית של האתר שלך בהישג יד אם משהו ישתבש.

תוספים של וורדפרס: updraftplus

25. Bloom

דוא”ל הוא ערוץ שיווק חיוני נוסף לטיפוח לידים ולשמירה על מעורבות קהל הלקוחות שלך. כדי לעזור לך, נסה להתקין את Bloom, תוסף רשימת דוא”ל מוביל עבור וורדפרס.

כדי להכניס מנויים לרשימה שלך, לבלום יש אפשרויות לטפסי הצטרפות לדוא”ל להצבה באתרי האינטרנט שלך. יש יותר מ-100 תבניות מנוי למייל לבחירה, את כולן ניתן להתאים בקלות למותג שלך. אתה יכול אפילו למקד לפוסטים ספציפיים עבור חלונות קופצים, כניסות וטפסים להצטרפות לדוא”ל.

מדוע אנו ממליצים: טפסי ההתקשרות בדוא”ל של Bloom מציבים סטנדרט חדש לאיכות ומשיכה ויזואלית, עם למעלה מ-100 תבניות טפסים כדי לגרום ל-CTAs להצטרפות שלך להיראות מקצועיים ומתאימים למותג.

תוספים של וורדפרס: בלום

26. Formidable Forms

מחפשים חלופות לבונה טפסים? Formidable Forms הוא מתחרה מצויין – הוא מאפשר בניית טפסים מתקדמת עבור טפסי יצירת קשר, חידונים, סקרים וסקרים, מחשבונים וטפסי רישום, ואז עקוב אחר תוצאות הטפסים שלך בלוח המחוונים של וורדפרס.

בולט גם מגוון האינטגרציות של תוסף זה. זה עובד עם WooCommerce, PayPal, Stripe, Mailchimp ועוד. עבור מפתחים, ניתן להרחיב את התוסף ולהתאים אותו יותר עם שילובי ה-API הזמינים שלו.

למה אנחנו ממליצים: נאמן לשמה, Formidable Forms הוא בונה בעל יכולות וגמישות במיוחד עבור כל סוג של טופס שתרצה. בין אם אתה מפתח ובין אם אתה מעדיף לעבור ללא קוד, תוסף זה שווה ניסיון.

תוספים של וורדפרס: צורות אדירות

27. WP Notification Bar Pro

סרגל הודעות מעוצב היטב הוא אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך את תשומת הלב של המבקרים שלך. עם WP Notification Bar Pro, אתה יכול ליצור קישור טקסט, לחצנים או ספירה לאחור כדי להציג הצעות מיוחדות באתר שלך.

אתה יכול גם להשתמש בתוסף זה כדי להציג שיתופים חברתיים ולעודד את המשתמשים שלך לעקוב אחר המותג שלך במדיה החברתית, או להשתמש בתוסף זה כטופס אימייל להצטרפות.

מדוע אנו ממליצים: פסי הודעות מושכים את העין לכל תוכן שאתה רוצה שהמבקרים יבחינו בו, בין אם זה CTA, ספירה לאחור, הודעה או קישור לדף מוצר. WP Notification Bar Pro הוא פתרון פופולרי להוספת אלמנט זה לאתר שלך.

תוספים של וורדפרס: wp notifications pro

28. Broken Link Checker

אולי באתר שלך יש כמה קישורים שמובילים לאתרים חסרים. אז מה? כל קישור שבור יכול להשפיע לרעה על דירוג האתר שלך במנועי חיפוש מכיוון שהוא נחשב לא אמין שיש קישורים שבורים. כמו כן, קישורים שבורים מחזירים שגיאות 404 למשתמשים, מה שמביא לעצירה חריפה בחוויית הביקור שלהם.

Broken Link Checker הוא תוסף וורדפרס הטוב ביותר לסרוק אחר קישורים שבורים ברחבי האתר שלך ולהתריע כאשר הם מופיעים. משם, אתה יכול בקלות לתקן את הבעיות האלה ולהחזיר את מעמד ה-SEO שלך.

מדוע אנו ממליצים: תוסף פשוט זה סורק ביעילות אחר קישורים שבורים, מונע שגיאות 404, אובדן מבקרים והשפעות שליליות על דירוג מנוע החיפוש שלך.

תוספים של וורדפרס: בודק קישורים שבור

29. DragDropr

אם אינך יודע לקודד, אין לך את הכישורים לבנות אתר אינטרנט אטרקטיבי מאפס. עם זאת, שכירת מעצב אתרים מקצועי שיעזור יכול להיות יקר.

DragDropr הוא הפתרון המושלם לבעיה זו. עם תוסף זה, אתה יכול ליצור דפים עבור האתר שלך פשוט על ידי גרירה ושחרור של האלמנטים הרצויים בכל עמוד. ישנם למעלה מ-200 בלוקי תוכן מעוצבים מראש וניתנים להתאמה אישית מלאה לבחירה. זה מאפשר לכל אחד ליצור אתר אינטרנט מקצועי בשבריר מהעלות של שכירת מעצב.

למה אנחנו ממליצים: כמו אלמנטור, DragDropr מאפשר לך לבנות דפי וורדפרס מותאמים אישית באמצעות מודולים מובנים מראש. משמעות הדבר היא שאינך צריך לקודד את הממשקים שלך – במקום זאת, פשוט גרור ושחרר פריטים למקומם כדי לבנות את הממשק המדויק שאתה רוצה.

תוספים של וורדפרס: dragdropr

30. SeedProd

SeedProd הוא תוסף מכובד נוסף לבניית דפים של וורדפרס. בפרט, תוסף זה מתמחה בדפי נחיתה. אם אתה צריך עזרה ביצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות שעושים רושם, SeedProd עוזר לך לעשות זאת בקלות.

התמקדות זו בדפי נחיתה פירושה ש-SeedProd מציעה רכיבי עמוד מסוימים שנעשו במיוחד כדי להמיר מבקרים. בנוסף לדפי נחיתה, ישנן אפשרויות תבנית עמוד עבור סמינרים מקוונים, מכירת מוצרים, תודה, כמו גם עבור דפי 404, דפי בקרוב ומצב תחזוקה. SeedProd יודע שכל אלו הן הזדמנויות להמרה, ומספק תכונות בהתאם.

למה אנחנו ממליצים: SeedProd משרת מטרה מאוד ספציפית: לעזור לך לבנות דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות. אם אתה רוצה להדהים את המבקרים עם רושם ראשוני מצוין, נצל את התוסף הזה.

תוספים של וורדפרס: seedprod

31. WP Subscribe Pro

תוסף מנוי למייל הוא תוסף חובה לכל אתר, ו-WP Subscribe Pro היא בחירה מצוינת נוספת הודות לאפשרויות ההתאמה האישית שלו.

אתה יכול לבחור היכן בדיוק למקם את הווידג’ט של המינוי למייל בעמוד, להתאים את הצבעים בצורה חריפה, להגדיר חלונות קופצים כדי למשוך את תשומת הלב של המשתמש, ואפילו להגדיר את תזמון ההדק כדי להתריע למשתמשים בזמן האופטימלי.

מדוע אנו ממליצים: WP Subscribe Pro מאפשרת לך להציב CTAs להרשמת דוא”ל שמושכים את תשומת הלב של המבקרים ומעודדים הרשמות ברגעים הנכונים.

תוספים של וורדפרס: wp subscribe pro

32. BuddyPress

אתרי קהילה הם דרך נוספת לבנות קהל עוקבים נאמן סביב התוכן שלך. אם אתה רוצה ליצור אתר קהילה בפלטפורמת וורדפרס, ל-BuddyPress יש את הכלים היעילים והקלים ביותר ליצירת אתר רשת חברתית.

עם BuddyPress, משתמשי האתר שלך יכולים ליצור פרופילים, לשוחח זה עם זה, לקיים אינטראקציה בקבוצות, להציג זרמי פעילות ועוד. בנוסף, התוסף תומך ב-Akismet וב-bbPress (עליהן נדון בהמשך) עבור בקרת דואר זבל ופורומים, בהתאמה.

למה אנחנו ממליצים: רוצים להוסיף פונקציונליות של מדיה חברתית לוורדפרס. BuddyPress היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, ללא עלות עבורך. והכי חשוב, התוסף חופשי לשימוש וניתן להתאמה אישית רבה.

חובה ל-wordpress-plugins-buddypress

33. bbPress

כדי לספק מקום למבקרים שלך לדון בתוכן שלך ו/או במוצר שלך, bbPress יכולה לגרום לזה לקרות. תוסף זה מוסיף פורום פשוט לאתר שלך ללא צורך בשינוי קוד ידני – משתמשים יכולים להירשם לחשבונות ולפרסם פוסטים על נושאים קשורים.

אתה יכול גם לפלח שרשורי דיון לפי קטגוריות ולנהל את התורמים שלך באמצעות הפלאגין. זה הופך את הפורומים שלך למשאב תמיכה נהדר עבור משתמשים חדשים, ומאפשר להם לפרסם שאלות על המוצר שלך ולקבל תשובות מהצוות שלך או על ידי לקוחות אחרים.

למה אנחנו ממליצים: כמו BuddyPress, bbPress הוא תוסף חינמי ליצירת קהילה באתר האינטרנט שלך, הפעם עם פורומי דיונים. הפורומים של bbPress הם קלי משקל וניתנים להגדרה מאוד כדי לשלב בקלות עם שאר התוכן של האתר שלך.

תוספים של וורדפרס: bbpress

34. WebSub

אז פרסמת פוסט חדש בבלוג באתר האינטרנט שלך, אבל איך מישהו יידע? עם תוסף WebSub, אתה יכול להודיע ​​אוטומטית למנויים כאשר בלוג הוורדפרס שלך מתעדכן.

לאחר עדכון הבלוג שלך, התוסף יודיע לרכזות כמו Google Reader ו-Google Alerts כי תוכן חדש זמין, ומרכזים אלה, בתורם, יודיעו למנויים לבדוק את האתר שלך.

מדוע אנו ממליצים: WebSub מפציץ את המנויים שלך באופן אוטומטי דרך הזנות RSS עם תצורה מינימלית מצדך, שומר על הקוראים מעודכנים וחוזרים לתוכן נוסף.

תוספים של וורדפרס: websub

35. Redirection

הזכרנו קודם לכן שגיאות 404, ואת ההשפעות המזיקות שיכולות להיות להן על האתר שלך. פתרון נפוץ אחד הוא יצירת הפניה מחדש, ששולחת תנועה מכתובת אתר לא פעילה אחת לכתובת אתר פעילה אחרת.

Redirection הוא תוסף וורדפרס חינמי שמנהל הפניות 301 כמו גם סוגים אחרים של הפניות מחדש, עוקב אחר שגיאות 404 ומסדר את כל הקצוות הרופפים של האתר שלך. זה שימושי במיוחד אם אתה מעביר דפים מאתר ישן, משנה את הספרייה של התקנת וורדפרס שלך, או מעדכן את האתר שלך מ-HTTP ל-HTTPS.

מדוע אנו ממליצים: ניתוב מחדש מאפשר לכל בעל אתר ליצור ולנהל את ההפניות הקבועות והזמניות שלו. אתה יכול גם לרשום פעילות הפניה מחדש ולקבל התראה כאשר מתרחשות שגיאות 404 באתר שלך.

תוספים של וורדפרס: הפניה מחדש

36. RafflePress

מי לא אוהב מתנות? מתנות הן דרך מצוינת להגיע לקהלים חדשים, להתחבר למשתמשים הנוכחיים ולהעמיק את המעורבות. התוסף RafflePress מציע בונה קמפיינים לגרור ושחרר, כך שתוכל להגדיר את המתנה שלך תוך זמן קצר.

אתה יכול ליצור דף נחיתה במיוחד עבור מתנה מסוימת, בנוסף למנוע הונאה עם כניסות חד פעמיות. משתמשים יכולים גם להפנות בקלות לתחרות שלך או לשתף אותה במדיה חברתית.

למה אנחנו ממליצים: רוצים לעשות מתנה לקידום העסק שלכם? השתמש בתוסף כמו RafflePress כדי לנהל הרשמות, הפניות, מעקב, הגנה מפני הונאה ועוד.

תוספים של וורדפרס:

שפר את האתר שלך עם תוספים וורדפרס.

זה כמעט בלתי אפשרי להפעיל אתר וורדפרס מבלי להוסיף פונקציונליות באמצעות תוספים. בין אם אתה רוצה למשוך משתמשים באמצעות טפסי הצטרפות לדוא”ל, להוסיף לחצני שיתוף חברתי, לדחוס תמונות כדי לשפר את מהירות האתר, או לבצע אופטימיזציה של התוכן שלך לדירוג במנועי החיפוש, יש תוסף כמעט לכל דבר שאתה יכול לחשוב עליו באתר שלך.

בנוסף, תוספים משפרים מאוד את חווית המשתמש, כלומר מעורבות גבוהה יותר וסיכויים טובים יותר להגיע לקהלים רחבים יותר.

אם אתה מתלבט אילו תוספים להוסיף קודם, התוספים הפופולריים והמהימנים האלה יעזרו לך להתחיל.