עם מוצרים כמו אפליקציות תוכנה, ציפורניים, ובגדי נשים, ראה דוגמאות לאתרי תדמית עסקיים שיוצרו לעצמם שם.
חנויות פנטסטיות, סטארט-אפים וחנויות מסחר אלקטרוני כאחד, עסקים קטנים צריכים לשווק את עצמם באינטרנט. הנה דוגמאות לאתר שעושים את זה נכון.
הדוגמאות והעיצובים הטובים ביותר לאתרי תדמית לעסקים קטנים:
Traackr
קל לצחוק על שיווק משפיענים – כולנו ראינו את המסמכים של פסטיבל Fyre עד עכשיו, נכון? אבל ההיבטים הרדודים של המדיה החברתית לא צריכים להפחית מההשפעה שיכולה להיות לשיווק משפיעני. יש המון משפיענים אותנטיים שמקדמים מותגים ומוצרים שלהם. Traackr בודק משפיענים ועוזר למותגים לנצל את כוחות השיווק שלהם בצורה הנכונה.
צבעים נעימים לעיניים, בלוקים של תמונות מדורגות והנפשות המופעלות על ידי גלילה שומרים על עיצוב האתר תדמית של העסק הקטן הזה מרתק ויזואלית. אבל זה יותר מסתם אתר יפה – מקרי מקרה, המלצות ונתונים אחרים מראים כיצד השירותים שלהם מניבים תוצאות אמיתיות.
Soundstrip
החיפוש אחר מוזיקה ראויה לרישיון עבור פרויקט וידאו יכול להיות קשה. יש הרבה נו-מוזק חסרי חיים שחוזרים על עצמם שם בחוץ. Soundstripe מציעה שירים איכותיים ואפקטים קוליים מופקים היטב במחיר הוגן. בראש דף הבית שלהם הם מפתים אותנו לבדוק את ההיצע הקולי שלהם עם 3 רצועות תמלוגים בחינם.
מה שיפה בעיצוב של האתר תדמית של Soundstripe הוא עד כמה הכל מאורגן היטב. רשימות השמעה שנאספו כוללות הכל מתזמורת מודרנית ועד צ’יל הופ. כל הג’אמים או הצלילים שאתה מחפש ניתן למצוא עם גלילה קצרה וכמה לחיצות.
Alley
חללי עבודה משותפים צצים בכל מקום כאופציה למי שלא צריך משרד מסורתי. חברות רבות קופצות פנימה, בתקווה להיכנס לשוק החדש הזה. אבל רבים מהעסקים האלה לא מבינים שחלל עבודה משותף צריך להיות יותר מחדר עם שולחנות וכיסאות. נראה שאלי מבינים את זה – הם מארחים אירועים והזדמנויות לשתף פעולה שמביאים אנשים יחד.
עיצוב האתר תדמית שלהם מסתמך על רשתות ובלוקים, עם הרבה תמונות קהילתיות. העיצוב שלהם משקף חלל עבודה משותף שופע האנרגיה של האנשים שמשתמשים בו.
poetic
Poetic עוזרת לעסקים לצמוח עם תוכנות מותאמות אישית וטכנולוגיות אחרות. בדומה לעיצוב האתר תדמית של Soundstrip בדוגמה מספר 2, עיצוב זה שם את הפוקוס על הדגמת המוצרים והשירותים שלהם עם צילומי מסך ותמונות ויזואליות אחרות, ועם עותק תומך ברור וישיר. כל יצירה עובדת יחד, בונה מקונספט אחד למשנהו.
World Financial Group
World Financial Group נמצאת במשימה להעצים את החופש הפיננסי של יזמים באמצעות עסקים קטנים. יש הרבה גופים וחברות שמבטיחים את אותה הבטחה ברמות שונות של הצלחה.
היכן לרבים כל כך יש תבניות משעממות מלאות בהבטחות מעורפלות, World Financial Group ממלא את הפריסה שלהם בעבודת עיצוב מדהימה ותוכן איכותי המשתמש בקול כנה כדי לתקשר את מה שהם עושים.
Mighty
צמצום נישה בעולם הצפוף של פתרונות תוכנה לעסקים יכול להיות קשה. Mighty מציעה פלטפורמת תוכנה העוקבת אחר שעבודים על פציעות אישיות – נתונים חשובים לבעלי חשבונות, עורכי דין ואחרים המעורבים בתעשייה הרפואית.
ללא טרמינולוגיה מוגזמת ועיצוב תפל, Mighty דוגלת באסתטיקה לאתר העסק הקטן שלהם שמפנה את תשומת הלב לפעולה. כותרות מודגשות, סמלים מונפשים ומיקרו-אינטראקציות אחרות פועלות בפריסה התוססת הזו. הם כוללים גם בלוג עם מאמרים שהם טכניים אך שיחיים ונגישים למי שאינם מומחים.
Qualified
Qualified נותן לאנשי מכירות כלי להשגת לידים טובים יותר ולתקשורת איתם בצורה יעילה יותר.
מה שיפה בעיצוב האתר תדמית לעסקים קטנים זה שהוא נמנע מקלישאות מכירות ומדבר שיווקי. במקום זאת, הם מציגים את התוכנה שלהם עם עיצוב מאוזן וקל לניווט.
Confluera
Confluera מקבלת טון פקודי כדי לתקשר כיצד תוכנת האנטי-האקרים שלהם פועלת. פרצות מידע מהוות איום רציני, והקול הלא-נונסנס שלהם מראה לנו שהם לא מתעסקים.
מהמערבולת של הגרפיקה דמוית העין בדף הנחיתה ועד למסרים הבוטים של כותרות הענק, לאתר יש תחושה של דף ההוראות של משחק וידאו, עם המשימה לנטרל פולשים. גישה זו יכלה להטות לתחום הפרודיה על עצמה, אבל הטון המתוק והבוטה משתלב היטב עם תוכנת הלחימה בפשעי סייבר שלהם.
The Balloon Queen
מלכת הבלונים היא הכל מלא בהליום ומשעשע. עיצוב זה מלא במיקרו-אינטראקציות ואפקטים של ריחוף מלא בתנועה. זה לוכד את השמחה של בלונים מבלי להיות מטופש מדי. עם האיזון הנכון של מקצועיות וגחמות, עיצוב זה מציג את כל מה שהופך את מלכת הבלונים לראויה לכתר שלה.
Kraftful
Kraftful יוצרת אפליקציות עבור חברות שמפתחות מכשירים חכמים כמו תרמוסטטים, אורות ומכשירים אחרים. הם מתמקדים בפונקציונליות של בניית תוכנה, כך שהלקוחות שלהם יכולים להתמקד בחומרה.
עיצוב אתר תדמית זה מראה איפוק מחושב ונותן לנו מספיק בדף הנחיתה כדי להציג את היתרונות של השירותים שלהם. הקריאות העיקריות לפעולה – המוצגות בצורה בולטת בחלק העליון והתחתון של דף הנחיתה שלהם – הן לשלוח להם אימייל או לקבוע שיחה כדי ללמוד עוד. הוויזואליה והטקסט התומך מציעים רמת מידע בסיסית ומעוררים בנו השראה ליצירת קשר לפרטים נוספים.
Moniker
מוניקר מציעה ריטריטים מותאמים אישית לחברות. לעיצוב הזה יש מיתוג של עסק אירוח יוקרתי – התאמה מושלמת למה שהם מציעים.
זהו עיצוב אתר תדמית מונחה תמונות, עם תמונות גדולות ומבריקות של אזורים יפים. יחד עם התמונות הענקיות הללו, יש המון אנימציה המופעלת על ידי גלילה כדי להמשיך לנוע באתר.
Incomee
מעקב אחר הכספים שלך הוא מטלה לא קטנה, אבל חלק מהיותך מבוגר אחראי פירושו להיות זהיר עם הכסף שלך. הכנסה עוזרת לך להתבגר טוב יותר ולהשתלט על ההוצאות שלך.
יש כותרות מושכות תשומת לב וצילומי מסך כדי לתת לנו הצצה על איך אתר התדמית של Incomee עובד. העיצוב נקי ופשוט – בדיוק איך שהיינו רוצים שניהול הכסף שלנו ירגיש.
Fortnight Studio
סטודיו פורטנייט מבדילה את עצמה מסוכנויות אחרות על ידי התמקדות בסטארט-אפים. הם “סטודיו קטן לעיצוב ופיתוח במטרה”. בנוף סוכנות שבו כולם מנסים לעשות הכל, טוב לייחד את עצמך עם התמחות.
אל תנחת באתר התדמית של הסוכנות הזה בציפייה לתיק השקעות נרחב. כשהם אומרים “עיצוב קטן במכוון”, הם מתכוונים לזה. הם נותנים לנו הצצה קטנה לעבודתם עם גלריית גלילה אופקית של פרויקטים ולוגואים של השחקנים הגדולים איתם עבדו.
התוכן מספק מספיק תובנה לגבי מיומנויות השיווק של Fortnight Studio כדי לעורר השראה בלחיצה על כפתור ה”בואו צ’אט” שלהם.
The People Vs Coffee
The People Vs Coffee , בית קפה אוסטרלי מיוחד, מכניס שפע של כישרון ויזואלי בעיצוב של עמוד אחד שלהם (למעט דף ההזמנות). תמונת הגיבור שמציגה את החלק הפנימי של שירות הקפה הנייד שלהם לוכדת אווירה מסודרת ונקייה. למרות שזה עשוי להיראות כטריילר קפה צנוע, אנו יכולים לראות שהם לוקחים את אמנות הכנת הקפה ברצינות.
יש לאתר תדמית הזה קווים של תנועה פזורים לאורך. למרות שאפקט הריחוף בחלק העליון אינו הכרחי לחלוטין, הוא מושך את תשומת הלב שלנו ומתמקד בסצנה. יש עוד נגיעות נחמדות שמחייה את העמוד, כמו הדה-אין שהופעלו על ידי גלילה והאנימציה המוזרה של מכונית שגוררת את קרוואן הקפה.
פרט נחמד נוסף הוא הבלוק הדביק בצד שמאל, עם קישורי מדיה חברתית ודרכים אחרות ליצור קשר. אלמנטים עיצוביים אלו לרוב הולכים לאיבוד בתוך העיצוב או בכותרת התחתונה של האתר. ה-People Vs Coffee כמובן רוצה ליצור קשרים אישיים יותר וזה נותן ללקוחות הזדמנות מיידית.
Nalen Ayurveda
Nalen Ayurveda מוכרת מוצרי טיפוח ייעודיים. עם פלטת צבעים של תכלת וגווני אדמה, עיצוב זה משדר תחושת רוגע בהתאם למוצרים שלהם. לעיצוב אתר התדמית שלהם יש פשטות דמוית זן המעניקה לו חווית משתמש קלה ונעימה.
Patty and Bun
האתר תדמית של Patty and Bun מתחיל עם חיתוכי וידאו מהירים שיש להם פילטר גריסי דמוי סרט. זה קצת מסחרר, אבל מטח התמונות המעצבן בהחלט מושך תשומת לב. אבל זה לא המגע היחיד של עיצוב לא שגרתי. לחיצה על כפתור התפריט האדום והעגול בפינה השמאלית העליונה פותחת רשימה של אפשרויות ניווט שמשתלטת על קטע הגיבורים.
הם מחוייבים להסתובב ברחבי האתר עם הרבה חזותיים בלתי צפויים, כמו תותח הקטשופ. הטלטלות היצירתיות המוזרות הללו מעוררות צורך לחקור את האתר ביסודיות כדי שלא נפספס שום דבר מוזר.
הרגישות הבלתי רגילה שלהם לעולם לא מורידה מהמסרים שלהם סביב צליית אוכל טעים. במקום זאת, הנגיעות הללו הן כמו קטשופ או חרדל מלאכותי, ומוסיפות בדיוק את הכמות הנכונה של טעם מבלי להכריע את העיצוב.
IPA Group
סוכנות השיווק הדיגיטלי IPA Group משתמשת בממדיות ובגיאומטריה כדי להעניק לעיצוב האתר שלהם ריגוש ויזואלי. תמונת חלק הפאזל בחלק העליון היא קריצה ברורה למשימתם לעזור. השימוש בשטח לבן, גרפיקה מותאמת אישית ואנימציות מביאים אנרגיה לאתר תדמית שלהם ומהווים שילוב יפה לרשתות המיישרות את רוב התוכן. יש הרבה דברים ליניאריים בעיצוב הזה, אבל הוא מתפרק עם מגוון נחמד של חזותיים דינמיים.
MAKE IT
אם אתם מחפשים סביבת עבודה יצירתית בלונדון, MAKE IT , ובכן… מקלה על זה.
טיפוגרפיה גדולה ומודגשת מעניקה לעיצוב הזה אגרוף ויזואלי. עם אפקטים המופעלים על ידי גלילה, וריאציות של גודל, משקל וצבע, החלל הזה משתנה על ידי הקוסמות הטיפוגרפיות של המעצב.
יחד עם שימוש פנטסטי בגופנים, תמונות ואפקטי ריחוף עוזרים להציג מידע חשוב על סביבות העבודה שלהם.