ריכזנו רשימה של הלוגואים הטובים ביותר בעולם כיום ומינו אותם לפי קטגוריות, בנוסף סיפקנו את היסטוריית עיצוב הלוגו שלהם ומשמעותם.
מחפש כמה מהלוגו הטובים ביותר בכל הזמנים והמשמעות שלהם?
ריכזנו רשימה של הלוגואים הטובים ביותר בעולם כיום ומינו אותם לפי קטגוריות, בנוסף סיפקנו את היסטוריית עיצוב הלוגו שלהם ומשמעותם.
כשמדברים על מותגים ותרבות, לוגואים הם דרכים שאין להן תחליף לבסס את הזהות של החברה שלך ואת מה שהמותג שלך מייצג.
במקרה של לוגואים המשמשים במדיה פופולרית, תגלו שעם הזמן, חברות אלו ביססו את עצמן כמותגים דומיננטיים בסגמנטים שלהן וכתוצאה מכך די מוכרות ברחבי העולם.
באופן כללי, מיתוג ועיצוב לוגו הם חיוניים בביסוס נוכחות המותג. ולא משנה מהן ההסתייגויות האישיות שלך, כל המותגים ברשימה זו ניתנים לזיהוי כמעט מיידי.
עבור רוב המותגים, הלוגואים הללו הם רעיונות מוכרים המשווקים את עצמם. ברוב המובנים, זה מה שהופך את עיצוב המותג והקמפיינים השיווקיים לכלי חשוב לכל עסק רווחי.
עסק בעל מיתוג מרשים לא צריך להוציא כל כך הרבה על פעילות השיווק והפרסום שלו, שכן המוצרים שלו כבר מוכרים ומבוקשים על ידי הציבור הרחב.
עכשיו בואו נסתכל על הלוגואים המפורסמים האלה!
50+ הלוגואים הטובים ביותר של מותגים פופולריים בשנת 2022 + המשמעויות וההיסטוריה שלהם
האם אלו הלוגואים הטובים ביותר בכל הזמנים? הם בהחלט חלק מהלוגו הפופולריים או הטובים ביותר בכל קטגוריה. המשך לקרוא כדי להבין את המשמעות וההיסטוריה של כל אחד מהלוגו הטובים ביותר בכל הזמנים.
10 סמלי הטכנולוגיה הטובים ביותר
- אפל – Apple
- מיקרוסופט – Microsoft
- ניבידיה – Nvidia
- אינטל – Intel
- סמסונג – Samsung
- דל – Dell
- IBM
- רייזר – Razer
- HP
- אמזון – Amazon
10 לוגו המזון והמשקאות הטובים ביותר
- מקדונלדס – McDonald’s
- נסטלה – Nestle
- סטארבקס – Starbucks
- קוקה קולה – Coca-Cola
- קדבורי – Cadbury
- רד בול – Red Bull
- הרשי – Hershey
- בורגר קינג – Burger King
- רובינס בסקין – Baskin Robbins
- KFC
10 לוגו היוקרה הטובים ביותר
- ורסצ’ה -Versace
- פנדי – Fendi
- גוצ’י – Gucci
- הרמס – Hermès
- לואי ויטון – Louis Vuitton
- מרצדס-בנץ – Mercedes-Benz
- פורשה – Porsche
- פרארי – Ferrari
- Supreme
- דיור – Dior
- פראדה – Prada
10 הלוגו הטובים ביותר לפיננסים
- סיטי בנק – Citibank
- בנק TD
- וִיזָה – Visa
- פייפאל – PayPal
- מאסטרקארד – Mastercard
- דויטשה בנק – Deutsche Bank
- בנק אוף אמריקה – Bank of America
- בנק המלכותי של קנדה – Royal Bank of Canada
- ג’יי פי מורגן – J. P. Morgan
- קרן המטבע הבינלאומית – International Monetary Fund
10 לוגו האופנה הטובים ביותר + לוגו קמעונאים
- H&M
- וולמרט – Walmart
- איקאה – IKEA
- טרגט – Target
- נייקי – Nike
- אדידס – Adidas
- נורדסטרום – Nordstrom
- ואנס – Vans
- שיין – Shein
- זארה – Zara
- ריי באן – Ray-Ban
10 סמלי הטכנולוגיה הטובים ביותר
1.אפל
הלוגו האייקוני הזה מבית התאגיד של אפל הוא אחד הלוגו המופתי ביותר לשימוש במדיה פופולרית. למרות שיש ויכוחים מסוימים בנוגע להשראה מאחורי הלוגו. בין אם זה היה ההשראה של אייזק ניוטון לגילוי כוח המשיכה או הפרי האהוב על סטיב ג’וב – הלוגו הזה משויך לממשק משתמש פשוט ואמין.
אפל, שהוקמה על ידי סטיב ג’ובס, סטיב ווזניאק ורונלד וויין, היא כיום מובילה רב לאומית בתחום האלקטרוניקה. כעת אחד המותגים המבוקשים ביותר בעולם, מה שמייחד את הלוגו הזה הוא גם העיצוב המינימליסטי שלו וגם הרושם המשובב הכללי שהוא משרה.
2. מיקרוסופט
אחד הלוגואים בשימוש הארוך ביותר (הלוגו של מיקרוסופט) עוצב בסוף שנות ה-80 עם וריאציות רבות. לוגו זה מעוצב לפי חלון, כדי לעזור להעביר כיצד טכנולוגיה ומחשבים מציעים למשתמשים חלון פתוח להזדמנויות עסקיות שונות בשוק.
הלוגו של ווינדוס, שממנו מבוסס הלוגו של מיקרוסופט, התרחק מזה בשנות ה-2000 עקב התקדמות בתחום ה-GUI והאנימציה. עם זאת, מההוצאה של ווינדוס 7 ועד ללוגו התכלת הנוכחי של ווינדוס בשימוש ב-Windows 11, מיקרוסופט חזרה על מסלוליה עם תמונות החלונות המסורתיות.
3. Nvidia – ניבידיה
הלוגו של ניבידיה (Nvidia) נוצר לראשונה בשנת 1993. המוכר ביותר הן למעצבים הגרפיים והן לגיימרים, מרכיב המפתח של הלוגו של Nvidia הוא ‘העין הרואה כל’. העין בלוגו של Nvidia אמורה לייצג את החיפוש המתמיד של החברה אחר חדשנות וטכנולוגיה חדשה.
הלוגו הירוק שימש לשילוב אלמנט של הצלחה וצמיחה שהחברה מחפשת בייצור ובשימוש במוצריה. עם זאת, כמה תיאוריות טוענות שמדובר ברמיזה לאינווידיה (האלילה הרומית שממנה שואבת החברה את שמה).
למרות שבמקור היה ירוק ליים בהיר, לאחר 2006 החברה החליפה את הדברים לגוון כהה יותר.
4. אינטל
בשנת 2020, אינטל איבדה את המערבולת האיקונית סביב הטיפוגרפיה שלה לגופן פשוט ומינימליסטי יותר ללא סריף. המהלך הזה נועד להפוך את הדברים לפחות מסובכים והרבה יותר ידידותיים לחברות. בנימה זו, הלוגו החדש שואף לקבל מראה נקי וקומפקטי כדי להקל ופשוט עבור הצרכנים.
לחדש יש טיפוגרפיה שנראית דומה ללוגו המקורי שעיצבו רוברט נויס וגורדון מור.
5. AMD
למרות שהשימוש שונה בהתבסס על המוצר והפלח, הלוגו של AMDA משתמש בשני ראשי חץ מרובעים היוצרים “A”. AMD, או כפי שהיא פחות ידועה Advanced Micro Devices, שומרת על הלוגו הזה למעלה מ-50 שנה.
לוגו זה הוא בין הנפוצים ביותר שאנו רואים במחשבים ניידים ומחשבים. למרות שלא השתנה משמעותית במהלך השנים, הלוגו של AMD שומר על התחושה המקורית החדשנית והנועזת שהוא שואף לשדר.
6. Dell – דל
עבור הלוגו שלה, Dell שואפת להישאר נאמנה להתחלה שלה. הלוגו של Dell חווה שינויים קלים במהלך השנים, ובכל זאת הוא שומר על העיצוב בצורת ריבוע “E” שנראה כמו שבב.
העיגול סביב הלוגו נוסף בשנת 2010 וזה עוזר לקשור הכל יחד.
זה התווסף על פי הדיווחים כדי לשלב אלמנט של אבולוציה במותג. אולם מעשית, המעגל הוא גם לקדם תדמית “גלובלית” יותר של המותג לשוק
7. lBM
אחד מהטיטאנים הטכנולוגיים הגדולים, IBM, קיים כבר זמן רב, ואגב, הלוגו הנוכחי שלה. החברה התאגדה בשנת 1972. הלוגו של IBM נוצר כדי לשדר את המהירות והנועזות שבה החברה מרחיבה את עסקיה.
ללוגו 13 פסים כפי שעוצב. הלוגו נוצר כדי לספק למשתמשים תחושה כללית שונה ממה שכבר נעשה.
8. רייזר
Razer נוסדה כדי לשלוט בשוק ובמתחרותיה. בעוד שלחברה שמעצבת בעיקר עכברים, הם הרגישו שנחש הוא החיה המתאימה לשלוט בפלח השוק.
לכן, הלוגו מתאר שלושה נחשים שמצטרפים באמצע בהם השתמשו במוצר הראשון שלהם, ה-Razer Boomslang (Boomslang, שמו של נחש דרום אפריקאי). למה ירוק ניאון? באופן מפתיע, זה היה בהשראת הנחש הדרום אפריקאי גם כן.
9. HP
HP היא עוד חברה שהלוגו שלה זכה לשיפוץ מועט לאורך השנים. הוא עוצב על שם החברה ומייסדיה, ביל היולט ודיוויד פקארד. הלוגו של HP שואף להיראות פשוט אך עובד עם מידע בעל אופי שיווקי. ה-H וה-P סגורים במעגל ומוצגים בדרך כלל בכחול שעוזר להעביר תחושה כללית של אמינות.
HP היא אחת מחברות המחשבים הוותיקות יותר. זה אחד הקבועים בתחום הטכנולוגי עד כה, וכך גם הלוגו שלו.
10. אמזון
ג’ף בזוס הקים את אמזון בשנת 1995. החברה שואפת לספק שביעות רצון לקוחות במגוון הגדול של מוצרים ממוקדי הצרכן שהיא מספקת. למרות שהוא לא מוכר על ידי חלק, ללוגו של אמזון יש קו מ-‘a’ והוא נמשך ל-‘z’, מה שמסמל שהם מספקים למשתמשים את כל המוצרים שניתן להעלות על הדעת מ-AZ. זה גם מזכיר חיוך שמשדר את שביעות רצון הלקוח שהם שואפים לספק למשתמשים שלהם.
בהיותה חברה מתקופת הדוט-קום שהייתה אחת הבודדות שהחזיקה מעמד אחרי ההתרסקות, חברת 5 הטכנולוגיה הגדולה הזו שולטת בשוק הקמעונאי האלקטרוני בעשור האחרון. וכעת הוא שם ביתי בינלאומי, המותג הזה יחד עם הלוגו שלו ניתן לזיהוי במשקי בית ברחבי העולם.
10 לוגו המזון והמשקאות המובילים
11. מקדונלדס
האחים ריצ’רד ומוריס מקדונלד הקימו את החברה ב-1940. אבל רק ב-1955 קנה ריי קרוק את החברה והביא את הלוגו האייקוני הזה של זיכיון המזון המהיר, אף אחד לא ידע על החברה כל כך הרבה.
זה מעורר התרגשות בכל פעם שרואים את הלוגו על הכביש המהיר. קשתות הזהב של מקדונלדס הפכו לתופעה תרבותית עבור משפחות. כעת זוהי מסעדת המזון המהיר הגדולה ביותר הנסחרת בבורסה; הסמל הבינלאומי של מקדונלד’ס הוא חלק וחבילה עבור אם זה. עם זה
12. נסטלה
אנרי נסטלה איגד את החברה ב-1968 ועשה שימוש בסמל משפחתו כהשראה ללוגו של נסטלה.. נסטלה, מילה שמתורגמת לקן דיגיטלי בגרמנית, משתמשת בדימויים של ציפורים המספקות מזון לצעירים שלהן.
רק בשנת 1938 שולב הלוגו הטוב ביותר הזה עם הכיתוב. יתרה מכך, בשנת 1988 נוצרה הגרסה המודרנית של הלוגו של נסטלה שאנו מכירים היום. עם זאת, במהלך השנים הלוגו ראה עיבודים רבים המפשטים אותו ומודרני עוד יותר כדי להפוך אותו למושך יותר לקהל הרחב.
13. סטארבקס
סטארבקס, אחד ממותגי הקפה האייקוניים ביותר, עיצב את הלוגו שלו סביב דמות המיתולוגיה היוונית של סירנה או בת ים תאומה. סירנות במיתולוגיה היוונית מפתות מלחים וספינות לים.
הרעיון מאחורי הלוגו הזה היה ליצור מותג קפה שיהיה כל כך מרשים, כך שהלקוחות והצרכנים לא יתנגדו לו. למרות שמקורה היה די מורכב, סטארבקס פשטה זאת ללוגו תאגידי ומתאים יותר לקפה של Starbucks, שהוא קריא יותר ומושך יותר לצרכן המודרני.
14. קוקה קולה
לוגו הקוקה-קולה, שעוצב בשנת 1886 באמצעות התסריט של ספנסר, הוא אחד מסמל המשקאות האייקוניים ביותר של זמננו. פרנק רובינסון טבע את השם מכיוון שהוא האמין ששני ‘C’ים’ ייראו טוב בפרסום המותג. הלוגו של קוקה קולה הפך למה שאנחנו יודעים שהוא נראה היום בתחילת שנות ה-40.
במהלך השנים, היו עיבודים רבים. במהלך השנים, בוצעו עיבודים רבים (נוספו צבעים, ובוצעו שינויים קלים) לעיצוב הקלאסי, אך הוא עדיין נותר הלוגו הפופולרי והמעוצב ביותר בתעשיית המזון והמשקאות.
15. קדבורי
החברה הוקמה על ידי ויליאם קדבורי בשנת 1800, בברמינגהם בריטניה. לקח זמן עד שהלוגו האיקוני הזה הגיע לפועל. לפני האיטרציה שאנו יודעים כעת, היו כמה גרסאות סריפיות של הלוגו של Cadbury, שאף אחת מהן לא הייתה מרשימה.
עם זאת, בשנת 1960, החברה התיישבה לבסוף על אחד המבוסס על חתימתו של ויליאם קדבורי. לאחר מכן, הלוגו שונה לגרסה מודרנית ומפושטת יותר של הלוגו המעוגל של Cadbury המוכר לנו היום.
16. רד בול
Dietrich Mateschitz יצר את הלוגו עוד בשנת 1987 על פי משקה האנרגיה התאילנדי ‘Katring Daeng’, שמתורגם ל’Red Bull’. הלוגו האייקוני הזה הוא אחד מסמלי המשקאות הפופולריים ביותר שיש. בלוגו עצמו יש שני שוורים הדומים למשקה שעליו הוא מבוסס, והוא בעל צבע אדום וצהוב המסמל התמדה וחוזק.
בין אם אתם מכירים את רד בול מהניסיון להישאר ער כשישנוניים או מאירוע ספורט, תוכלו למצוא את הלוגו הזה יחד עם האריזה.
17. Hershey’s
החברה החלה בשנות ה-1800. לחברת השוקולד הפופולרית הזו יש היסטוריה ארוכה (מלאה בכל טוב שוקולד). הוא נקרא על שם מייסדו, מילטון הרשי. לחברה זו יש את אחד הלוגואים הקבועים ביותר לאורך כל קיומה.
גופן קריא עם חום יחד עם רקע לבן או אפור הוא ההבחנה האייקונית של הלוגו של הרשי. במשך מאות השנים (כן, קראתם נכון), הלוגו הזה לא ראה שינויים.
18. בורגר קינג
היא נוסדה לאחר שנוצרה בהשראת ההצלחה האדירה של מקדונלד’ס קית’ קריימר, יחד עם דודה של אשתו, כאשר יצרו שרשרת ארוכה, העץ האייקוני.
למרות שהלוגו ב-20 השנים האחרונות היה זה הדינמי שרובנו מכירים. בורגר קינג לאחר עשרים שנה חזר לעיצוב לוגו פשטני ומינימלי יותר.
19. בסקין רובינס
בכל הנוגע ללוגו של בסקין רובינס, זה היה הלוגו הראשי השלישי בתולדות החברה. ה-Baskin Robbins הנוכחי מתוארך לשנת 2006. סוכנות הפרסום Carson/Roberts המציאה את הלוגו ואת קונספט 31 הטעמים.
ובשל כך, הלוגו התפתח ל-31 (המרמז ל-31 הטעמים שבסקין רובינס מגיש) מה שנותן לצרכנים תחושה מהנה של הרפתקה כאשר מקבלים גלידה. בעת עיצוב הלוגו, סוכנות העיצוב עשתה שימוש בורוד ונקודות בלוגו כדי לעזור לעורר את תחושת הכיף. הגופן בו נעשה שימוש קריא אך גם מעט ילדותי כדי לשמור על הפלא הילדותי שמגיע יחד עם הגלידה.
20. KFC
קולונל הרלנד דיוויד סנדרס הקים את החברה ב-1952 עם 11 עשבי תיבול ותבלינים סודיים. Lippincott & Margulies יצרו את הלוגו המקורי של KFC בשנת 1952. אחד הלוגואים הפופולריים ביותר בתעשיית המזון והמשקאות, הלוגו של KFC, ניתן לזהות באופן מיידי במשקי בית ברחבי העולם.
מאז, פניו המסוגננות של קולונל סנדרס, מייסד רשת המזון המהיר, היו חלק מהותי במיתוג החברה. ב-1978, אותה סוכנות, Lippincott & Margulies, ריעננה את הלוגו של קולונל סנדרס.
10 לוגו היוקרה הטובים ביותר
אלו הם הלוגו היוקרתיים והטובים ביותר בשוק ואם אתם מחפשים ליצור לוגו יוקרתי משלכם ראו את הפוסט שלנו על גופני היוקרה הטובים ביותר .
21. ורסאצ’ה
ורסאצ’ה, אחד ממותגי היוקרה היוזמים ביותר, מפורסם בעיצובים ההרפתקניים והתדמית היוקרתית שלו. בכל הנוגע ללוגו שלו, המותג בחר לשלב את ראשה של מדוזה, דמות מיתולוגית מהמיתולוגיה היוונית.
רצפת ההריסות ברג’יו קלבריה שבה שיחקו האחים ורסאצ’ה בילדותם, היוו השראה ליצירת הלוגו. ג’יאני ורסאצ’ה בחרה במדוזה בתור הלוגו כי היא גרמה לאנשים להתאהב בה ללא דרך חזרה. לורסאצ’ה, כמותג, יש גם קהל תרבותי וגם קהל לקוחות נאמן שמוכיח עוד יותר את הנקודה הזו. הלוגו היפהפה הזה של ורסאצ’ה הוא אחד מהסמלים ביותר בסביבה ויותר מכך מגיע עם קהל חסידים.
22. פנדי
הלוגו של פנדי בשני Fs הפוכים זה כנגד זה כדי ליצור צורה מלבנית. הלוגו של פנדי הוא מינימליסטי פשוט אולם הוא לא תמיד היה כך. במקור, הלוגו של פנדי היה בעבר סנאי המחזיק אגוז.
למרות שזה אולי נשמע יוצא דופן בהתחלה, יש לזה משמעות גדולה למשפחת פנדי. עם זאת, נכון לעכשיו, הלוגו של Fendi הוא גופן Sans serif מודרני, ואותיות F היוצרות את הלוגו הייחודי והאייקוני למותג היוקרה הזה.
23. גוצ’י
המילה “גוצ’י” מייצגת מצוינות ואופנה, וזה מה שעושה את המותג כל כך פופולרי כיום. באשר ללוגו, בנו של גוצ’יו גוצ’י, אלדו גוצ’י, היה זה שערך אותו ב-1929.
לפני 1929, החברה פעלה ללא לוגו רשמי. עם זאת, אלדו היה אמור לשים את גוצ’י על המפה. על ידי עיצוב לוגו למותג, אלדו שילב את ראשי התיבות של אביו לעיצוב כפול G המוכר לנו היום. הלוגו היפה הזה הוא עמוד תווך של עולם האופנה, אולי הפופולרי ביותר עבור מותג יוקרתי, אפילו מעורר כמה זיופים.
24. הרמס
נוסדה בשנת 1837, הרמס קיבל רק את הלוגו שלמדנו להכיר היום בשנות ה-50. יצרן צרפתי יוקרתי זה ייצר במקור רתמות ורתמות של אצילים. וכן, הלוגו של המותג הזה מעוצב על פי אחת מקרונות ה-Guc שלהם.
ולגבי הצבע, הכתום האיקוני היה בגלל מחסור בצבע שהתרחש במהלך מלחמת העולם השנייה. זה היה הזמן שבו היצרנים נאלצו לבטל את האריזה המקורית שלהם בצבע שמנת עבור הכתום הבהיר והאייקוני שאנו מכירים ומשייכים למותג כיום.
לוגו המותג היוקרתי הזה מוצמד לכמה מהתיקים היקרים ביותר שנעשו ולמרות שיש לו התחלות צנועות, הרמס כמותג מוכר ברחבי העולם.
25. לואי ויטון
לואי ויטון פועל מאז 1854. בנו של לואי, ז’ורז’, זוכה ליצירת הלוגו לכבוד אביו המנוח. אחד הלוגואים היוקרתיים ביותר הידועים בתקשורת, לואי ויטון הוא מותג אקסטרווגנטי, שיוצר מוצרים שלעיתים אפילו מעריכים את ערכם!
ה-LVs המשתלבים הפכו לאחד הסמלים המוכרים ביותר בשוק. לואי ויטון ומונוגרמה “LV” המפורסמת שלו היא אחד מסמלי המותג המוכרים ביותר. לעתים קרובות נחשב לאחד התיקים השאפתניים ביותר עבור נשים עילית, הלוגו מסמל כוח וכסף.
26. מרצדס-בנץ
מרצדס היא אחת מחברות הרכב היוקרתיות בשוק. קארל בנץ וגוטליב דיימלר הקימו את החברה בשנת 1926. חברת רכב גרמנית זו מזוהה עם סגנון חיים ברמה גבוהה. אחד הלוגואים הטובים ביותר בסביבה, הלוגו של מרצדס בנץ הוא סמל של יוקרה ומעמד חסרי רסן.
אומרים שלכוכב יש משמעות כפולה עבור החברה – הוא אומץ בשנות ה-20, כמחווה למשפחת דיימלר שאביה השתמש בכוכב מסורתי מחומש כחתימה.
קווי המתאר המסורתיים שונו כדי ליצור כוכב בעל שלוש קצוות כייצוג של כוונות המשפחה להניע את העולם כולו ביבשה, במים ובאוויר.
27. פורשה
פורשה היא עוד חברת רכב גרמנית. זוהי אחת מחברות הרכב האלגנטיות והאלגנטיות ביותר ברחבי העולם. סמל פורשה מדגיש את המורשת וההיסטוריה הגרמנית המובהקת של המותג, שכן הוא התבסס על סמל מדינת העם החופשי של וירטמברג. הלוגו היפה הזה נקשר לחיים היוקרתיים ולאלגנטיות הכוללת שיש למותג רכבי יוקרה להציע.
הלוגו המפורסם הזה מייצג את האזור והמסורות של שטוטגרט, בירת וירטמברג, והמקום בו שכן המטה של פורשה. עם זאת, מבחינה תרבותית, זה קשור לאורח חיים אקסטרווגנטי.
28. פרארי
פרארי
פרארי היא אחד המותגים המפורסמים ביותר ויוצרת רכב החלומות עבור אנשים רבים. זו אחת מחברות הרכב היקרות והמרשימות ביותר בשוק.
ניתן לאתר את הסמל של הפרארי לאוס הקרב האיטלקי, פרנצ’סקו בארקה, שצייר את הסוס השחור הדוהר על גוף המטוס שלו.
כביכול, בשנת 1923, אנצו פרארי פגש את אמו ואביו של בארקה. אמו של בארקה אמרה לפרארי לצייר את הסוס המשתולל על המכוניות שלו, כי זה ייתן לו מזל טוב. ומאז, החברה עושה שימוש בסמל יחד עם דגל איטליה והצהוב האייקוני שמהווה קריצה לעיירה שבה גדל אנזו.
עם העיצוב הייחודי וצבעי המותג שלה, לפרארי יש את אחד הלוגואים הטובים ביותר למותג מכוניות יוקרה.
29. עליון
העיצובים של ברברה קרוגר היו מה שהיוו השראה לעיצוב הלוגו העילאי. מותרות זו תפסה אחיזה באמצעות תרבות ההייפ ודרך התרבות הפופולרית באינטרנט. למרבה האירוניה, ברברה (שעבודתה שימשה השראה ללוגו) תמיד רצתה שהעבודה שלה תתפרש ותתחדש, והעילאית כמותג עושה בדיוק את ההיפך באמצעות זכויות יוצרים.
היא נוסדה ברחוב Lafayette, מנהטן, בשנת 1997. Supreme משתמשת בגופן הדומה ל-Futura עם ערכת צבעים פשוטה של אדום ולבן.
30. דיור
תוך שמירה על נאמנות למותגי היוקרה על ידי שימוש בפונטים סריפים, Dior ממשיכה להוכיח את עצמה כצודקת. כריסטיאן דיור הוא מותג יוקרה צרפתי העושה שימוש בגופן סריף ארוך ודק בעיצובו של ז’ורז’ פיינו.
הטקסטים מההדפסים של ניקולס קוצ’ין הדריכו את הטיפוגרף, אם כי שינה מעט את צורת המשיכות. ללוגו של כריסטיאן דיור יש את המראה והתחושה הכלליים של שיעור נצחי.
31. פראדה
פראדה הוא אחד מבתי האופנה היוקרתיים האיטלקיים המובילים. הוא הוקם בשנת 1913. פראדה בנתה את הלוגו הראשון שלה עם שני אלמנטים של ההרלדיקה של בית סבויה שהוא מעיל הנשק והחבל.
הרעיון מאחורי הלוגו של פראדה הוא מינימליזם ועידון. למותג הזה תמיד היה צבע לבן על רקע שחור. ברוב המקרים, זהב הוא גם חלק מצבע הלוגו. לשם המותג יש אותו גופן מותאם אישית כמו קודם. המילה נוצרה באותיות רישיות, שאומצה עוד ב-1919.
10 הלוגו הטובים ביותר של הבנקים והפיננסים
32. סיטי בנק
נוצר בשנת 2000, לאחר ש-Citigroup התמזגה עם קבוצת הביטוח Travelers בשנת 1998 והחלה לעבוד על הזהות החזותית החדשה בשיתוף עם סוכנות פנטגרם המפורסמת. ל-Travelers Group יש לוגו מדהים ומוכר מאוד – מטריה אדומה, המסמלת הגנה וביטחון.
הלוגו כולל אותיות קטנות “Citi” עם קשת אדומה, המתחיל מעל ה-“I” הראשון ומסתיים מעל האחרון. האות “T” במבנה זה מזכירה את ידית המטריה אך היא בצבע לבן, כמו כל שאר האותיות של סימן המילים.
33. בנק TD
בנק TD התחיל בפברואר 1955. זהו מותג איקוני בעולם הפיננסי. ראשי התיבות “TD” של הבנק מייצגים בנק טורונטו-דומיניון מכיוון שהוא בנק קנדי שהתרחב לארצות הברית ב-2008.
הלוגו הפשוט והמינימליסטי הזה משתמש בירוק ולבן שעוזר להעביר את הרושם של רווחה כללית.
34. ויזה
החל בשנת 1958, VISA יחד עם הלוגו שלה נישאים בארנקים ובארנקים ברחבי העולם. לגבי הלוגו, הכחול מסמל את השמיים, והצבע הצהוב (זהב) מייצג את הדיונות של קליפורניה, שם מקורו של המשרד הראשון של בנק אוף אמריקה.
מלבד זאת, האות הראשונה כוללת אלמנט שריטה מוזהב בעט, הדומה גם למצמוץ מטילי.
הלוגו של VISA הוא אחד הסמלים הבולטים והמוכרים בתשלומים ובפיננסים.
35. פייפאל
פייפאל נוסדה בשנת 1998. זוהי חברה שמטרתה לקרב את העולם באמצעות ביצוע תשלומים. זה רמז לאנשים שמתאחדים, שהוא נושא מרכזי בקמפיין הטלוויזיה של פייפאל.
פייפאל, נכון לעכשיו, שואפת להניע את רעיון החיבור באמצעות שירות ותשלום, והלוגו מראה זאת.
36. מאסטרקארד
מאסטרקארד, שהוקמה ב-1966, התחילה כחברה שסיפקה אשראי באמצעות מה שנקרא אז כרטיסי חיוב. עם זאת, השותפים היפנים הראשונים הצטרפו מאוחר יותר ב-1969 והוצג לוגו חדש, הכולל שני מעגלים חופפים.
שני המעגלים מייצגים את החפיפה של המסחר בין מעצמות בינלאומיות, במיוחד המזרח והמערב. החל משנת 2020, מאסטרקארד עברה מיתוג מחדש בכל רחבי הלוח והטקסט שכתוב עליו “מאסטרקארד” הוסר מתחת ללוגו.
37. דויטשה בנק
דויטשה הוא בנק בולט, בינלאומית. בנק ההשקעות הגרמני הזה ידוע בכל העולם בשירות הפיננסי שלו. מטה דויטשה בנק נמצא בפרנקפורט, הסה, גרמניה והלוגו שלו הוא אחד הלוגואים הבולטים והטובים ביותר בעולם הפיננסים.
השילוב של נטוי וריבוע הוא סמל ותיק של הכלכלה המערבית. הצבע מבקש לעודד אמון בעוד שהאלכסון הנטוי כלפי מעלה מצביע על רווחים וצמיחה.
38. בנק אוף אמריקה
בנק אוף אמריקה התחיל בשנת 1998. זהו אחד הלוגואים הטובים ביותר שמתאימים לאינדיקציה תוססת יותר של אישיות. הקונספט החדש וערכת הצבעים הבהירה נוספו ללוגו של בנק אוף אמריקה ב-1998.
למרות שהוא דומה לדגל האמריקאי, סמל הבנק גם נראה כמו שמיכה, שיכולה לעזור להניע את הרעיון של בטיחות ונוחות ללקוחותיו.
39. Royal Bank of Canada
Royal Bank of Canada התחיל בשנת 1962. הוא הציג את הלוגו הטוב הראשון שלו עם מוטיב הרלדי. עם זאת, רק שני אלמנטים עיצוביים נשמרו מהחותם של 1901: האריה, סמל של כוח וסמכות, והכתר לביצוע הסמליות “המלכותית”.
40. JP Morgan Chase & Co.
למרות ש-JP Morgan Chase & Co החלה ב-1997, הבנק עבר לאחרונה מיתוג מחדש המאפשר לו לעשות שימוש בגופן סריף רגיל עבור הלוגו שלו. זה עדיין חדש יחסית בהשוואה לרוב הבנקים במגזר הפיננסי.
41. Societe Generale
Societe Generale, שהחלה בשנת 1864, היא אחד הבנקים הידועים והמכובדים ביותר בעולם. הבנק הצרפתי הזה משתמש בלוגו אלגנטי ומודרני, שהוא המגמה עם רוב הבנקים.
כשההנהלה שכרה את Sopha, סוכנות עיצוב בבעלות קבוצת RSCG, כדי לעצב זהות ויזואלית חדשה, התוצאה הייתה ריבוע אדום ושחור סמלי ביותר. הריבוע מעורר יציבות, חוזק וקפדנות, בעוד שניגודיות הצבע מעידה על מערכת היחסים המאוזנת בין הבנק ללקוחותיו.
10 הסמלים הטובים ביותר של קמעונאים ואופנה
42. H&M
H&M הוא אחד המותגים הזולים ביותר בעולם. הלוגו של H&M מאמץ גופן סקריפט סתמי וקצת חסר דאגות וחובק אדום שעוזר לעודד קניות אימפולסיביות.
זה נמצא בערי מטרופולין ברחבי העולם. לגבי הלוגו, הנס פירושו “שלה” בשוודית. וכאשר ארלינג פרסון קנה את ה-Mauritz Widforss בשטוקהולם, שבבעלותה אוסף עצום של סחורה לגברים, H&M גדלה להיקרא כזו.
43. Walmart
סם וולטון הקים את Walmart. זוהי אחת החנויות הקמעונאיות האייקוניות ביותר ברחבי ארה”ב וכעת היא אפילו מתרחבת בכל רחבי העולם. עם זאת, הלוגו של Walmart נחשב כמייצג 6 ניצוצות.
כל ניצוץ מוצע כדי לסמל רעיונות, וזה מה שהופך את החברה למצליחה כמו שהיא היום. חברת עיצוב מניו יורק, ליפינקוט, עיצבה את אחד הלוגו הטובים ביותר שאנו מכירים כיום, בשנת 2008.
44. איקאה
איקאה היא חברת ריהוט שוודית. זהו אחד היעדים הפופולריים ביותר לריהוט וריהוט בארה”ב ובכמה מדינות באירופה.
למרות שמקורה היה שחור ולבן, החברה בשנות ה-70 בחרה בערכת צבעים שבמקרה פשוט חופפת לצבעים הלאומיים של שוודיה.
45. יעד
בשנת 1962, כשהחליט על שם למותג הקמעונאי Target on, צוות יחסי הציבור של Target הגיע עם למעלה מ-200 שמות ו-Target היה זה שלקח את העוגה. כדי להיות על הנושא של השם, הלוגו שבו נעשה שימוש היה נקודת המבט של המותג האייקוני הזה.
כיום, Target היא אחת הקמעונאים הפופולריים ביותר בארה”ב ואחת החנויות הטובות ביותר עבור סוגי בגדים במחירים סבירים.
46. נייקי
ה-Nike Swoosh עוצב על ידי קרולין דיווידסון, סטודנטית באוניברסיטת פורטלנד סטייט שבה פיל נייט עבד באותה תקופה. הלוגו המדהים הזה מייצג את האידיאולוגיה של להיות בתנועה, וככזה שצבר קהל לקוחות נאמן ועוקב.
השם נייקי עצמו התבסס על אלת הניצחון הרומית, וככזה, הלוגו נראה גם דומה לכנף, שכן נייקי (האלה) מכונה לרוב ניצחון מכונף. מלבד זה, קרולין רצתה ללכוד אקשן ואנרגיה בלוגו של נייקי וה-‘Nike Swoosh’ עושה בדיוק את זה.
47. אדידס
כשזה מגיע למותגי ספורט, אדידס היא אחד מהקווים המוכרים ביותר של בגדי ספורט. שלושת הפסים של הלוגו של אדידס מייצגים הר, ומצביעים על אתגרים ויעדים שאנשים צריכים להתגבר עליהם. בתחילה, אדידס הוסיפה פסים לנעלי הריצה שלה כדי להפוך אותן לעמידות יותר.
מספר אנשים אומרים ששלושת הקווים מייצגים את הפסים על סמל הטרפויל מסמלים את ההתמקדות של החברה במגוון, בעוד ששלושת עלי העץ מייצגים שלושה חלקים בעולם (צפון אמריקה, אירופה ואסיה) שבהם ניתן לקנות את מוצריה.
48. נורדסטרום
הלוגו הנוכחי של Nordstorm פשוט ונצחי. הסגנון הייחודי שלו הוא תוצאה של הסגנון של הסוג שממנו הוא קיבל השראה. הלוגו של Nordstrom הוא אחד הלוגואים הטובים ביותר שעוצבו באמצעות אחד מהגופנים שסביר להניח שהם ממשפחת Optima.
49. ואנס
Vans היא חברת בגדים מפורסמת שמתאימה יותר לגולשי סקייטבורד והיפסטרים. הלוגו הראשון שבו השתמשה החברה היה רק גרסה מודפסת של המילה VANS. קו נמשך מהחלק העליון של ה-V עם ‘ANS’ כתוב באותיות מעט קטנות יותר מתחתיו. אחד הלוגואים הפופולריים ביותר בכל מה שקשור לבגדים ונעליים, Vans הוא דוגמה מושלמת איך נראה לוגו לא מוערך בביצוע מצוין.
50. שיין
הלוגו של שיין הוא אחת הדוגמאות הקלאסיות לזהות החזותית של מותג תעשיית האופנה. הלוגו הזה משתמש בפלטת צבעים מונוכרום, שהיא בחירה מושלמת עבור החברה העובדת עם ביגוד ואביזרים.
51. זארה
הלוגו הראשון של זארה נוצר בשנת 1975 והציג כיתוב סריף קלאסי ושיקי. מותג זה משתמש בערכת צבעים מונוכרום ברוב חומרי המיתוג שלו. כל האותיות הגדולות של הכתובת של שם המותג הן מוצקות ומאוזנות לחלוטין. באופן כללי, זהו אחד הלוגואים הטובים ביותר שעושה עבודה נהדרת בהעברת מעמד ותחכום.
52. ריי-באן
Ray-Ban נוסדה בשנת 1937 על ידי חברת Bausch & Lomb האמריקאית. Ray-Ban הוא מותג של משקפי שמש ומשקפי ראייה. הלוגו הנוכחי נוצר בשנת 2007 המעניק מראה רטרו. סימן המילה מופיע בלבן עם רקע אדום. הצבע האדום מושך תשומת לב ונותן אווירה כיפית.
שאלות נפוצות
מהן כמה חברות טכנולוגיה עם הלוגואים הפופולריים ביותר?
אפל, אמזון ו-ווינדוס הם כנראה הלוגו המפורסמים ביותר ברשימה זו. שלוש החברות הללו שולטות בחלק מפלחי השוק שלהן, והלוגו שלהן ניתן לזיהוי ברחבי העולם.
מהם כמה מהלוגו הטובים ביותר המפורסמים בזיופים?
גוצ’י, ורסאצ’ה ו-Supreme הן כמה מהחברות המפורסמות כיום בזיופים. לחברות הללו יש מוצרים שהם סמלים של מעמד, מה שמוביל לרוב לכך שצרכנים קונים זיופים במחירים כמעט זהים לעתים קרובות למדי.
האם אתה יכול להשתמש בלוגואים מפורסמים בבלוגים או בסרטונים שלך?
כן! בתנאי שסמלים אלו משמשים לפרשנות או מידע ולפרשנות או מידע בלבד, גם הבלוגים וגם הסרטונים שלך מוגנים על פי חוקי שימוש הוגן.
מהן כמה תכונות לוגו נפוצות עבור מותגי יוקרה?
רוב מותגי היוקרה עושים שימוש בגופני סריף וסמלי לוגו פשוטים הכוללים טיפוגרפיה או ראשי תיבות של סריף. זה נובע מכך שגופני סריף הם הגופנים שבהם נעשה שימוש בעיקר לפני הדיגיטציה של גופנים, וכנורמה, זה קשור למעמד ולבגרות.
איך בוחרים את הצבעים שנכנסים לעיצוב לוגו?
בדרך כלל, אתה בוחר את הצבעים בלוגו שלך על סמך הנושא והרושם שאתה רוצה שהמותג שלך ישדר. לדוגמה, כחול במדיה הפופולרית מזוהה עם אמינות, בעוד אדום קשור להתרגשות ומעודד רכישות אימפולסיביות.
מהם כמה מהלוגו הטובים ביותר בענף הקמעונאות?
לנייקי, וולמארט, אדידס ו-H&M יש כמה מהלוגואים הטובים ביותר בתעשיית הקמעונאות. למרות שחברות לבוש טכניות, קמעונאים אלה יצרו תדמית מותגית מובהקת ופיתחו כמה מהלקוחות הנאמנים ביותר עד כה.
מהם כמה מהלוגו הטובים בעולם הפיננסים?
למאסטרקארד, TD Bank, Citibank ובנק אוף אמריקה יש כמה מהלוגו הטובים ביותר שניתן לזהות כמעט באופן מיידי.